ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2009 23:07
Son Ziyaret:
16 Haziran 2016 10:41
Toplam Mesaj:
295 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan Aslan
Doğum Tarihi:
22 Nisan 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Bankacı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan Aslan
Eheim 2078
130*60*55h
Tropheus Duboisi Maswa 10d 2e
Eheim 2078
130*60*55h
Tropheus Duboisi Maswa 10d 2e
SON 10 MESAJI
Tropheus Yeniden...
Arkadaşlar tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Armatürüm özel yapım 120 watt ledlerden oluşuyor. İçerisinde sıcak beyaz, beyaz, kırmızı, yeşil ve mavi renkler bulunuyor. Ancak ana renk olarak beyazlar ve maviler farklı iki şeritlerde. Şöyle bir durum var... Mavi renk toplam maksimum 30-40 watt arasında var. Geriye kalan renk de beyaz. Mavinin bulunduğu şeritte tamamen mavi yok. Beyazlarla karışık.
Arkadaşlar tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Armatürüm özel yapım 120 watt ledlerden oluşuyor. İçerisinde sıcak beyaz, beyaz, kırmızı, yeşil ve mavi renkler bulunuyor. Ancak ana renk olarak beyazlar ve maviler farklı iki şeritlerde. Şöyle bir durum var... Mavi renk toplam maksimum 30-40 watt arasında var. Geriye kalan renk de beyaz. Mavinin bulunduğu şeritte tamamen mavi yok. Beyazlarla karışık.
Benim bildiğim mavi az da olsa suda gerekli. Ama kesinlikle hiç olmamalı derseniz kapatması benim için kolay. Zira üst tarafta zaten ayarlar var. Hatta birkaç gün kapatarak balıkları izleyeyim.
Akvaryumun üstünü tamamen kapatmayı düşünmüyorum. Görüntüsünü bozmak istemiyorum. Ama kenarlara yaklaşık 3 cm içeriye doğru girecek bir taç yapıyorum. Ortası komple açık olacak yani armatürü engellemeyecek. O da bittikten sonra son bir fotoğraf daha paylaşırım mutlaka.
Bu arada orta kısımdaki taşları neden çıkarmamı istediniz? Yani olmalarının balıklar için ne dezavantajı olabilir. Bilgi olarak merak ettim.
Tekrar çok teşekkürler.
Tropheus Yeniden...
Tekrar merhabalar,
Tekrar merhabalar,
Bugün birkaç tane fotoğraf çektim. Çok güzel çekemedim aslında akşam çekecektim ama gündüz çekebildim. Şimdi de evde değilim. Paylaşayım istedim. Son durum bu şekilde:
Tropheus Yeniden...
Arkadaşlar,
Aradan birkaç gün geçti biraz bilgi vereyim istedim. Öncelikle balıkların sağlığı yerinde. Ama birbirlerini kovalamalar hep oluyor ve neredeyse hepsi birbirini yeri geldikçe kovalıyor. Nedenini anlamadım. Ama sanki 2 erkek değil de daha fazla erkek varmış gibi düşünüyor insan. Umarım böyle bir haya yoktur. :)
Bunun dışında su ilk yaptığım %25 lik su değişiminden sonra birkaç gün içinde tamamen berral hale geldi. Yakında foto da paylaşacağım. Şu anki halinden gayet memnunum. Akvaryumum üst kısmına kenarlara bir de çıtalarım geldi mi tamamdır.
Şimdi balıkların çiftleşmesini bekliyorum. Şu saçma sapan kavga ve kovalamaları bir geçsin de... :)
Bu haftasonu fotoğraf paylaşacağım.
Selamlar...
Arkadaşlar,
Aradan birkaç gün geçti biraz bilgi vereyim istedim. Öncelikle balıkların sağlığı yerinde. Ama birbirlerini kovalamalar hep oluyor ve neredeyse hepsi birbirini yeri geldikçe kovalıyor. Nedenini anlamadım. Ama sanki 2 erkek değil de daha fazla erkek varmış gibi düşünüyor insan. Umarım böyle bir haya yoktur. :)
Bunun dışında su ilk yaptığım %25 lik su değişiminden sonra birkaç gün içinde tamamen berral hale geldi. Yakında foto da paylaşacağım. Şu anki halinden gayet memnunum. Akvaryumum üst kısmına kenarlara bir de çıtalarım geldi mi tamamdır.
Şimdi balıkların çiftleşmesini bekliyorum. Şu saçma sapan kavga ve kovalamaları bir geçsin de... :)
Bu haftasonu fotoğraf paylaşacağım.
Selamlar...
Tropheus Yeniden...
Çok teşekkürler Özgür Bey. Bugün geldim aslında bugünden yaktım ışıkları. Artık alışsınlar ortama bu kadar yeter :)
Çok teşekkürler Özgür Bey. Bugün geldim aslında bugünden yaktım ışıkları. Artık alışsınlar ortama bu kadar yeter :)
Biraz hala kendi aralarında kavgalar var ama herhalde yeni bir yere gelmiş olmalarıyla alakalı diye düşünüyorum.
Şu anda ufak bir sıkıntım daha var. Su hep puslu. JBL'in attığım tuz kıvamındaki tozundan sonra bu beyazlık hiç geçmedi. Umarım su değişimi yaptıkça düzelir. Çünkü su ilk başta çok berraktı. Şu anda çok berrak değil. Siz suyun berraklığıyla ilgili neler yapıyorsunuz?
Tropheus Yeniden...
Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler. Ben ne olur ne olmaz hava motoru taktım. Ses yapmıyor. Ama hava kabarcıklarının sesi çok az da olsa geliyor. Akvaryumu muhafaza ettiğimiz yer salon olduğu için ses önemli. Belki biraz hızını yavaşlatırım hava motorlarının çok sesli olursa kabarcıklar.
Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler. Ben ne olur ne olmaz hava motoru taktım. Ses yapmıyor. Ama hava kabarcıklarının sesi çok az da olsa geliyor. Akvaryumu muhafaza ettiğimiz yer salon olduğu için ses önemli. Belki biraz hızını yavaşlatırım hava motorlarının çok sesli olursa kabarcıklar.
Su değişimi dün akşam yapmadım. Aslında şöyle bir durum da oldu. Sürekli akvaryumun kendi suyundan su alıp kovaya da boşaltmıştım balıkları kurtarabilmek için. Su seviyesi %15 civarı azalmıştı. Dün sabah da temiz su ilave etmiştim. Şimdilik olmadı perşembe veya pazar gününü bekleyeyim diyorum. Hazır balıklar iyi görünüyorken ve alışıyorlarken yeni bir stres daha olmasın. Ama mutlaka yapın derseniz dip çekimiyle bu akşam yapabilirim.
Dediğiniz gibi derece farkı ile de olabilir bu hale gelmeleri. Belki biraz acele ettim. Biraz daha sabretmek lazımdı.
İkinci balık ile ilk balığın vent bölgeleri aslında aynı. Sadece bir tanesini biraz daha uzaktan çektiğim için daha küçük görünüyor. Bir de ikinci resimdeki balık kuşbakışı fotoğraftan baktığınızda küçük olan. Aldığım kişi erkeklerin büyük balıklar olduğunu söylemişti. O yüzden ona pek erkek olma ihtimalini veremedim. Yine de takip edip bakacağım tabi. Eğer bir tanesi erkekse tankta 1 erkek 9 dişi var demektir. Ama tanka baktığımda sağ ve sol bölgeyi koruyan büyük balık gördüm. Dolayısıyla bu ikisi de dişi olabilir.
Söylediğiniz yemi bugün akşam eve giderken alacağım. Sarımsak suyunu da hazırlamaya çalışacağım ayrıca.
Bu sabah yine yem vermedim. Akşam vereceğim. Ama yarından itibaren sabah akşam yem vermeye başlayacağım.
Işığı da herhalde perşembeden itibaren açmaya başlarım artık. Akvaryumun ışığını henüz hiç açmıyorum.
Tekrar bilgi ve yönlendirmeleriniz için çok teşekkürler.
Tropheus Yeniden...
Özgür Bey merhaba,
Özgür Bey merhaba,
Az önce eve geldim. Salonda akvaryum. Işığı yaktım salondaki. Karanlık olduğu için hepsi uyuyordu ama çok şükür 10'u da sapasağlam görünüyorlar. Yüzüyorlar sıkıntı yok gibi görünüyor.
Birkaç gün daha akvaryumun ışığını açmadan tutayım diyorum.
Şimdi birkaç sorum var:
1. Suda her şey yolunda olabilir mi? Yine de su değişimi gerekir mi? Bir şey olsaydı bugün artık olmaz mıydı ne dersiniz? Cumartesi gününden bugüne 2 gün geçti. 10 tanesi sağlam.
2. Su değişimi için perşembe gününü veya pazar gününü bekliyorum. O gün değişimi yaptıktan sonra sizin söylediğiniz o iki ampulü atayım mı yoksa bugün mesela su bu şekildeyken atmalı mıyım?
3. Benim tankımda hava motoru yok. Koymadım. Filtrenin su üfleyen borusunu biraz suyun üzerine çıkararak suyu filtre ediyorum. Bu şekilde havalanması yeterli mi yoksa illa hava motoru gerekir mi? Tankımın üstü açık. O yüzden suyun yüzeyindeki akım oksijen almasına yeterli olur mu?
Ölü balıkları az önce kovadan çıkardım fotoğraf çekmek için. Cinsiyetlerinin dişi olduğunu düşünüyorum ama sizler daha iyi anlarsınız. Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu arada balıkları çıkarırken ağızlarından yoğun bir salya aktı. Bir tanesinden kanlı salya aktı. Bilmiyorum size bir fikir verir mi...
Tekrar çok teşekkürler.
Son bir bilgi: Az önce akvaryuma Sera Flora yem atayım dedim. Hepsi yedi. Çıkarmadılar bu sefer...
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
Tropheus Yeniden...
Özgür Bey çok teşekkürler. Akşam son duruma göre haber vereceğim. Dediğiniz gibi resim de paylaşırım daha rahat olur.
Özgür Bey çok teşekkürler. Akşam son duruma göre haber vereceğim. Dediğiniz gibi resim de paylaşırım daha rahat olur.
Anlayış ve desteğiniz için tekrar çok teşekkür ederim.
Tropheus Yeniden...
Tamam Özgür Bey,
Bir bilgi daha vereyim. Balıklarım bloat olmuş olabilir. Bu hastalığı araştırıyordum. Şöyle bir belirtiden bahsetti. Yem verirken hepsi hevesliler geliyorlar ama yemi ağızlarına aldıktan sonra geri çıkarıyorlar. Bu belirti benim balıklarımda da vardı. Bu durumda su değişimini hemen yapmam lazım. Bir yandan B vitamini içeren ilaçları da koyacağım. Umarım yararlı olurlar. Bir yazıda flagyl diye bir ilaçtan bahsediliyordu. Sizin bana önerdiğiniz ilaç ile bu ilaç çok mu farklı?
Tamam Özgür Bey,
Elimden geleni yapacağım. Isıtması biraz sorun olacak. O zaman ben önce hemen bir kova suyu hazırlarım havayla birlikte ısıtmaya başlarım. 3 saat geçtikten sonra akvaryumunsuyunu %40 boşaltırım. Bu kovadan suyu ilave etmeye başlarım. Sonra bir kova daha hazırlarım 3 saat sonra onu ilave ederim. Yani suyun tamamen dolması 12 saati geçer. Ya da suların tamamını ısıtmadan da ekleyebilirim. 3 saatte zaten oda sıcaklığına yaklaşmış olur sular. Biraz kalorifer desteği de alırım olmadı.
Elektronik termometrem var. Onu kullanarak dikkatli davranmaya çalışırım.
Bu arada söylediğiniz ampulü aldım. 2 tane ampulü hangi aşamada ilave edeyim? Siz su değişimini yaptıktan sonra dediniz ama su değişimi uzun sürecek yani tamamen dolması. O yüzden fikir alayım istedim.
Son olarak umarım akşam geç olmaz hiçbir şey için. Gündüz çalışıyorum. Şu anda gidip başlayabilmeyi çok isterdim. Ancak sarımsak suyunu anlamadım. Onu biraz açar mısınız? Sarımsağı suda dövüp yem ile karıştırıp 2 günde bir vermemi mi istediniz? Benim elimde iki tane yem var. İkisi de Sera'nın. Birisi granül yem, birisi de pul yem. Hepsi Tropheus için bitkisel. Bunlardan pul olanı kullansam olur mu?
Bir bilgi daha vereyim. Balıklarım bloat olmuş olabilir. Bu hastalığı araştırıyordum. Şöyle bir belirtiden bahsetti. Yem verirken hepsi hevesliler geliyorlar ama yemi ağızlarına aldıktan sonra geri çıkarıyorlar. Bu belirti benim balıklarımda da vardı. Bu durumda su değişimini hemen yapmam lazım. Bir yandan B vitamini içeren ilaçları da koyacağım. Umarım yararlı olurlar. Bir yazıda flagyl diye bir ilaçtan bahsediliyordu. Sizin bana önerdiğiniz ilaç ile bu ilaç çok mu farklı?
Tropheus Yeniden...
Bir sorum daha olacak. Bekletilmiş su yerine içecek su alsam damacana birkaç tane ve ısıtıp ilave etsem teker teker sorun olur mu? Eve gideceğim saatlerde ilave kova bulamayabilirim de...
Özgür Bey,
Öncelikle vakit ayırdığınız ve ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Söylediklerinizin birçoğunu yapmaya çalışacağım. Evde benim aslında kovam var. Ama bir tane. İkincisini de mesai çıkışında yetişebilirsem alacağım ve dediklerinizi yapacağım. Ama 65 litrelik mi olur bilmiyorum :) Bir an çok fazla geldi kulağıma... Zaten iki kovayı ayrı ayrı ısıtamam çünkü ısıtıcım yok. Ama bir kovayı ısıtabilirim. Yedek 50watt lık bir ısıtıcım var.
Ben söylemeyi unuttum. Suya alıştırma sırasında hava motoru ben de kullandım. Yani o durumda bir fark yok. Ama su ısısı konusu dediğiniz gibi sıkıntı yaratmış olabilir.
Bu arada bilgi amaçlı soruyorum. Ben daha önce ikola besledim. Su değişimi yaparken dinlenmiş su kullanmazdım. Haftalık çekim yaptıktan sonra çeşmeden uzattığım hortum ile su doldururdum akvaryuma. Siz bana suyu ısıtıp hava da vermemi istediniz ama bunu özellikle kritik bir durum olma ihtimaline karşı söylediniz değil mi? Yani normal şartlarda ben haftalık su değişimlerini yine çeşmeden su ilave ederek yapabilirim diye düşünüyorum ama teyit edeyim istedim.
Bir sorum daha olacak. Bekletilmiş su yerine içecek su alsam damacana birkaç tane ve ısıtıp ilave etsem teker teker sorun olur mu? Eve gideceğim saatlerde ilave kova bulamayabilirim de...
Tropheus Yeniden...
Merhaba Özgür Bey,
Merhaba Özgür Bey,
Suya alıştırmayı öncelikle geldikleri torbaları bir kovaya koydum suları boşaltarak. Daha sonra 10 dakikada bir akvaryumumdan su ilave ettim. Bir yandan kendi sularından su boşalttım ilave ettiğim kadar. Yaklaşık 1 saat yaptım bu işi. Bir yandan bulundukları suyun ısısını kontrol ettim. Su ısısı ilk geldiğinde 19 dereceydi. Sonra 23 lere kadar çıktı biz bu işlemi yaparken. Akabinde akvaryuma koydum.
Bahsettiğim toz sanırım linkteki üründü. Teleskop Akvaryum'dan almıştım onlar önermişti.
Bir tek dikkat etmediğim şey tarihiydi. Başka birisi tarihi geçmiş olabilir mi diye sordu ama ben kutusunu attığım için ve koyarken buna bakmadığım için şu anda ne yazık ki bunu bilmiyorum.
Su kalitesini nasıl düzeltebilirim aklıma kaya tuzundan başka bir şey gelmiyor. Sonuçta su düzenleyici ve bakteri kültürü de ilave etmiştim. Kesin sebebini bulamkta zorlanıyorum. Şu anda da işyerindeyim. Akşam eve gittiğimde umarım daha kötü bir sürprizle karşılaşmam. Ama dün aldığım 2 balık dışında diğer balıklarda bir problem gözlemlemedim. Sabah da iyi gibiydiler. Dün kaya tuzu ilave ettim zaten dışarıdan aldığım saf...
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





