ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Crylea
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2010 00:05
Son Ziyaret:
28 Ekim 2010 18:01
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
güniz göze eren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
güniz göze eren
SON 10 MESAJI
GÖL BİTKİLERİ
Gül ve anubiasın türleride bulunabiliyor ama en kolay bulacağın tilki kuyruğudur.
Gül ve anubiasın türleride bulunabiliyor ama en kolay bulacağın tilki kuyruğudur.
500 lt'ye melek
Tetrazonları sürü halinde tek tür besleyebilirsiniz kıpır kıpır balıklardır meleklerin hareketleri daha yaaştır saknleştiricidir ama tetrazonları izlemek aksiyon filmi izlemek gibi :)
Tetrazonları sürü halinde tek tür besleyebilirsiniz kıpır kıpır balıklardır meleklerin hareketleri daha yaaştır saknleştiricidir ama tetrazonları izlemek aksiyon filmi izlemek gibi :)
GÖL BİTKİLERİ
Gölden alınan bitkiler soğuk suya alışık olduğuiçin neon gibi sıcak su balıklarının akvaryumlarında bir süre sonra çürürler ayrıca üzerinde larvalar olabiliyor iyi temizlemek lazım herşeye rağmen içparazit tehlikeside taşıyorlar.
Gölden alınan bitkiler soğuk suya alışık olduğuiçin neon gibi sıcak su balıklarının akvaryumlarında bir süre sonra çürürler ayrıca üzerinde larvalar olabiliyor iyi temizlemek lazım herşeye rağmen içparazit tehlikeside taşıyorlar.
Tetrazon akvaryumum için öneri/bilgi?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
--NOT--
Bu konunun yeri burası değilse özür dilerim ve yanlışsa nereye açmalıyım?
Şimdiden teşekkürler akvaryumu yeni kurdum 3 gündür akvaryumdalar su 4 gün dinlenmişti ilk gün dipte durdular şu an heryerinde yüzüyorlar akvaryumun ok güzel bir görüntü.Hele akşamları ışığı kapayınca uyuma moduna geçtiklerinde tepe taklak asılı kalıyorlar komik ;)
Tetrazon akvaryumum için öneri/bilgi?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
--NOT--
Bu konunun yeri burası değilse özür dilerim ve yanlışsa nereye açmalıyım?
Şimdiden teşekkürler akvaryumu yeni kurdum 3 gündür akvaryumdalar su 4 gün dinlenmişti ilk gün dipte durdular şu an heryerinde yüzüyorlar akvaryumun ok güzel bir görüntü.Hele akşamları ışığı kapayınca uyuma moduna geçtiklerinde tepe taklak asılı kalıyorlar komik ;)
Yeni akvaryum aldım bir kaç sorum olucak
Yavru tetrazon alabilirsin 6 adet
Yavru tetrazon alabilirsin 6 adet
35 l. bitkili
Tetrazon besleyebilirsiniz.
Tetrazon besleyebilirsiniz.
2 Oranda Japonda görülen rahatsızlıklar
Balığım daha iyi gibi bu arada pocohantas balıkla ilgili sorunu ayrı başlıkta açarsan daha iyi olur .Öncelikle balık hala yaşıyor bu iyi bir şey ;) Balığın dropsy olmadığına karar verdim çünkü kalkan pullar indi ve dropside görülen aşırı olarak şişme görülmedi dropsy olsa ölürdü sanırım şimdiye .Kabızlıktan dolayı olabilir dedim ama hava kesesi zarar görse dibe inemez denildi belık yüzebiliyor ne olur ne olmaz diye yinede bezelye veriyorum 3 gündür sadece.İç parazite karşıda yarım sanımsakla yemlerini karıp verdim . Şimdi iki sorum var;
1.Ispanak yerine bezelye verdim yeşillik olsun derseniz haşlanmış marul yada maydonoz versem daha mı iyi? yoksa bezelyede aynı işlevi görürmü?
2.Eğer iç parazit varsa sadece bir kere sarımsak verdim iç parazitten kurtarmak için belirli bir periyottamı vermek gerekir . Ne kadar süreyle ve 2 japonum var ne miktarda vermeliyim ben kafama göre verdim fazlası zarar demişsiniz miktar nedir? birde verdikten sonra suları sarımsak koktu su değişimi yapmak zorunda kaldım.
Birde sanırım dışkılamasındada sorun var yemek yedikten sonra dışkılamıyor .
Crylea 2010-03-31 20:41:00
Balığım daha iyi gibi bu arada pocohantas balıkla ilgili sorunu ayrı başlıkta açarsan daha iyi olur .Öncelikle balık hala yaşıyor bu iyi bir şey ;) Balığın dropsy olmadığına karar verdim çünkü kalkan pullar indi ve dropside görülen aşırı olarak şişme görülmedi dropsy olsa ölürdü sanırım şimdiye .Kabızlıktan dolayı olabilir dedim ama hava kesesi zarar görse dibe inemez denildi belık yüzebiliyor ne olur ne olmaz diye yinede bezelye veriyorum 3 gündür sadece.İç parazite karşıda yarım sanımsakla yemlerini karıp verdim . Şimdi iki sorum var;
1.Ispanak yerine bezelye verdim yeşillik olsun derseniz haşlanmış marul yada maydonoz versem daha mı iyi? yoksa bezelyede aynı işlevi görürmü?
2.Eğer iç parazit varsa sadece bir kere sarımsak verdim iç parazitten kurtarmak için belirli bir periyottamı vermek gerekir . Ne kadar süreyle ve 2 japonum var ne miktarda vermeliyim ben kafama göre verdim fazlası zarar demişsiniz miktar nedir? birde verdikten sonra suları sarımsak koktu su değişimi yapmak zorunda kaldım.
Birde sanırım dışkılamasındada sorun var yemek yedikten sonra dışkılamıyor .
2 Oranda Japonda görülen rahatsızlıklar
Balık içinde sanki hava varmış gibi sürekli su üstüne doğru çıkıyor aşağı yüzüyor yine çıkıyor, bunun nedeni dropsymidir kabızlıkmı? Dropsynin belirtilerinde karında şişlik(aşırı derecede)yazıyor çok bir şişlik yok ama pullarda kalkmalar var işallah kabızlıktır.
Dropsysede evde hazırlayıp verebileceğim birşey varmı yada en azından yavaşlatacak bu hafta akvaryumcuya gidemem(babam götürmez :(
Balık içinde sanki hava varmış gibi sürekli su üstüne doğru çıkıyor aşağı yüzüyor yine çıkıyor, bunun nedeni dropsymidir kabızlıkmı? Dropsynin belirtilerinde karında şişlik(aşırı derecede)yazıyor çok bir şişlik yok ama pullarda kalkmalar var işallah kabızlıktır.
Dropsysede evde hazırlayıp verebileceğim birşey varmı yada en azından yavaşlatacak bu hafta akvaryumcuya gidemem(babam götürmez :(
2 Oranda Japonda görülen rahatsızlıklar
%50 su değişimi yaptıktan sonra su yüzeyinden indi tabanda yatıyorçoğunlukla,tepki veriyor cama vurduğumda yüzüyorda arada ,dışkılama turuncuya göre daha az ama var iplikçik gibi dağınık çıkıyor sarımsak verdim tavsiyeniz üzerine ama bi değişme yok.Dropsyi biraz daha araştırıcam kabız olma konusunda karında pul kalkması yok yüzgeçlerinden geriye doğru var yinede kabızmıdır? Ona göre yem vericem yada vermiyicem dropsyse yem vermemmi daha iyi olur dahamı kötü?
%50 su değişimi yaptıktan sonra su yüzeyinden indi tabanda yatıyorçoğunlukla,tepki veriyor cama vurduğumda yüzüyorda arada ,dışkılama turuncuya göre daha az ama var iplikçik gibi dağınık çıkıyor sarımsak verdim tavsiyeniz üzerine ama bi değişme yok.Dropsyi biraz daha araştırıcam kabız olma konusunda karında pul kalkması yok yüzgeçlerinden geriye doğru var yinede kabızmıdır? Ona göre yem vericem yada vermiyicem dropsyse yem vermemmi daha iyi olur dahamı kötü?
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
