ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CarrasiusAuratus
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2010 23:25
Son Ziyaret:
30 Mart 2024 00:21
Toplam Mesaj:
435 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Melih öcal
Doğum Tarihi:
30 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Sinop
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Melih ÖCAL
SON 10 MESAJI
Nematod ? Planarya?
[QUOTE=ETHICET]Melih Bey iyi hobiler.
Daha önce kendi karides akvaryumumda olan ve mücadele için fazlaca uğraştığım planarya ve nematodlar ile ilgili kısa bir bilgi vereyim.
Nematodlar ince kıl kurdu şeklinde yaklaşık 10-12 mm boyutunda suda serbestçe ya da kum üzerinde ya da bitki üzerinde hareket eden süt beyaz canlılardır. Genel olarak benim akvaryumumda bir zararını görmedim.
Planarya ise daha çok sümüklüböcek gibi hareket eden serbest yüzemeyen ve yapışma-sürünme hareketi ile ilerleyen yine 10-15 mm uzunluğunda kafa kısmı okbaşı şeklinde ve nematodlara göre daha yassı ve enli bir vücuda sahip canlılardır. Kendim bizzat kiraz karides yetiştirirken kabuk değişimi yapan savunmasız bir karidesi okbaşı kafası ile yararak yediğini, akabinde kendi familyası ile birlikte karidesi talan edercesine tükettiğini gözlemledim.
Nematod ve planarya için sıvı ilaçlar mevcut ve çok da etkili oluyor. Fakat akvarymunuzda kabuklu ve omurgasızlar var ise onlara da zararı var maalesef.
Bildiğim kadarıyla Malezya Trompet Salyangozu bu canlılar ile mücadele için kullanılıyor. Ama tecrübe ile sabit, bu salyangozlar da çok fazla ürüyor zamanla.
[/QUOTE][QUOTE=leonisleo]Kumun içerisinde ya da suda serbest şekilde kıvrıla kıvrıla yüzen iplik gibi 1 cmlik kurtları tetralarin afiyetle yediğini ben de gözlemledim. Ozan beyin dediği gibi herhangi bir zararını görmedim. [/QUOTE]
Cevaplar icin tesekkurler
Planarya degil arastirdigimda netlestirdim.tankim bitkili o yuzden ilac kullanamiyorum.Dedigim gibi tetralar fark edince hupletiyor ama yavruluktaki lepistes yavrusuna tutununca biraz kuskulandim.
Bir yada iki tane komando copcu alacagim sanirim dipteki yemler yol aciyor bu duruma.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG]
[QUOTE=ETHICET]Melih Bey iyi hobiler.
Daha önce kendi karides akvaryumumda olan ve mücadele için fazlaca uğraştığım planarya ve nematodlar ile ilgili kısa bir bilgi vereyim.
Nematodlar ince kıl kurdu şeklinde yaklaşık 10-12 mm boyutunda suda serbestçe ya da kum üzerinde ya da bitki üzerinde hareket eden süt beyaz canlılardır. Genel olarak benim akvaryumumda bir zararını görmedim.
Planarya ise daha çok sümüklüböcek gibi hareket eden serbest yüzemeyen ve yapışma-sürünme hareketi ile ilerleyen yine 10-15 mm uzunluğunda kafa kısmı okbaşı şeklinde ve nematodlara göre daha yassı ve enli bir vücuda sahip canlılardır. Kendim bizzat kiraz karides yetiştirirken kabuk değişimi yapan savunmasız bir karidesi okbaşı kafası ile yararak yediğini, akabinde kendi familyası ile birlikte karidesi talan edercesine tükettiğini gözlemledim.
Nematod ve planarya için sıvı ilaçlar mevcut ve çok da etkili oluyor. Fakat akvarymunuzda kabuklu ve omurgasızlar var ise onlara da zararı var maalesef.
Bildiğim kadarıyla Malezya Trompet Salyangozu bu canlılar ile mücadele için kullanılıyor. Ama tecrübe ile sabit, bu salyangozlar da çok fazla ürüyor zamanla.
[/QUOTE][QUOTE=leonisleo]Kumun içerisinde ya da suda serbest şekilde kıvrıla kıvrıla yüzen iplik gibi 1 cmlik kurtları tetralarin afiyetle yediğini ben de gözlemledim. Ozan beyin dediği gibi herhangi bir zararını görmedim. [/QUOTE]
Cevaplar icin tesekkurler
Planarya degil arastirdigimda netlestirdim.tankim bitkili o yuzden ilac kullanamiyorum.Dedigim gibi tetralar fark edince hupletiyor ama yavruluktaki lepistes yavrusuna tutununca biraz kuskulandim.
Bir yada iki tane komando copcu alacagim sanirim dipteki yemler yol aciyor bu duruma.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG]
Nematod ? Planarya?
Merhaba arkadaslar
Kum icinde gece fark ettigim 1cm beyaz kurtlar var.Bazen isik acilinca yuzen oluyor ve hemen tetralar tarafindan yeniyor.
Lepistes yavrulugunda birtane yavru gordum ve yavru lepistese tutunmaya calisiyordu.Bu yuzden bu konuyu acmak istedim.Zararlimdir ?ne yapmaliyim.
Merhaba arkadaslar
Kum icinde gece fark ettigim 1cm beyaz kurtlar var.Bazen isik acilinca yuzen oluyor ve hemen tetralar tarafindan yeniyor.
Lepistes yavrulugunda birtane yavru gordum ve yavru lepistese tutunmaya calisiyordu.Bu yuzden bu konuyu acmak istedim.Zararlimdir ?ne yapmaliyim.
60*50*40h Bitkili Tavsiye :(
Merhabalar
Yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
Tropica kırmızı ve yeşil bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?Dıyla uğraşmamak için ikisindende sipariş verdim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40-50 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)Monte carlolarda gelişiyor fakat istediğim hızda değil.Onlardada kısmen çürümeler var.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
Merhabalar
Yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
Tropica kırmızı ve yeşil bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?Dıyla uğraşmamak için ikisindende sipariş verdim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40-50 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)Monte carlolarda gelişiyor fakat istediğim hızda değil.Onlardada kısmen çürümeler var.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
Tropica Yeşil Ve Kırmızı
Merhabalar
hi tech sayılabilecek yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?
Her ikisinide sipariş verdim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-12-19 02:55:18[/EDIT]
Merhabalar
hi tech sayılabilecek yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?
Her ikisinide sipariş verdim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-12-19 02:55:18[/EDIT]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
[QUOTE=rouvax]O ortadaki anubias olmamış, nispeten yüksek ışık veren türlerle birleştirdiğiniz için muhtemelen ilerde üstü yosun kaplanmış en çirkin elemanı olacak akvaryumunuzun. Yavaş büyümesineo ışık miktarı fazla gelecektir. Yerinizde olsam onu ordan kaldırırdım. zaten zemin bitkileriniz mangrow un altına doğru uzanıp yeterli yeşilliği verecektir. [/QUOTE]
Benimde fikrim o yondeydi lakin su an hic sorun yok.3.cu yapragi acti ve deli gibi fotosentez yapior :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/061220191019111.jpg[/IMG]
[QUOTE=rouvax]O ortadaki anubias olmamış, nispeten yüksek ışık veren türlerle birleştirdiğiniz için muhtemelen ilerde üstü yosun kaplanmış en çirkin elemanı olacak akvaryumunuzun. Yavaş büyümesineo ışık miktarı fazla gelecektir. Yerinizde olsam onu ordan kaldırırdım. zaten zemin bitkileriniz mangrow un altına doğru uzanıp yeterli yeşilliği verecektir. [/QUOTE]
Benimde fikrim o yondeydi lakin su an hic sorun yok.3.cu yapragi acti ve deli gibi fotosentez yapior :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/061220191019111.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
Arkadaslar akvaryumu kurali 1 ay oldu akvaryumda beyaz bi yosun sorunu var camlarda sallanior bazi bitkilerdede var kahrengi ile beyaz arasi 3-4 mm boyunda neden kaynaliyor olabilir ?
7 tane nerite ekledim fakat onlar tabanda takilio hep [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/251120192113441.jpg[/IMG]
Arkadaslar akvaryumu kurali 1 ay oldu akvaryumda beyaz bi yosun sorunu var camlarda sallanior bazi bitkilerdede var kahrengi ile beyaz arasi 3-4 mm boyunda neden kaynaliyor olabilir ?
7 tane nerite ekledim fakat onlar tabanda takilio hep [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/251120192113441.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
Yaklasik 20 22 gunluk fark 👍[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/231120191056221.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-11-23 11:04:48[/EDIT]
Yaklasik 20 22 gunluk fark 👍[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/231120191056221.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-11-23 11:04:48[/EDIT]
Bitkili İcin Fluval 206 Yada Aqueal Unimax 250
[QUOTE=Dimidiochromis]Fluval filtreler önceden italyada üretiliyor şuanda amerikada üretildiği söyleniyor belki üretici değiştiği için bu tip sorunlar yasaniyor olabilir ama genel olarak fluvallerde sıkıntı yaşayan çok az kişi var yani 10 filtreden 1 veya 2 filtre de sorun çıkıyordur. Elektronik birazda şans işi imalattaki bir ufak hata böyle sorunlara sebebiyet verebiliyor siz aldığınız yere iade yada servise göndermeyi deneyin bu devirde para kolay kazanılmiyor ve gerçekten akvaryum ekipmanları fiyatları çok yüksek. [/QUOTE]
Merhaba
Kafa degisti ve gelen urundede ayni durum vardir
İade ettim farki odeyip eheim pro 4+ 250 aldim
Malzeme kalitesi hosuma gitmemisti zaten 😄
[QUOTE=Dimidiochromis]Fluval filtreler önceden italyada üretiliyor şuanda amerikada üretildiği söyleniyor belki üretici değiştiği için bu tip sorunlar yasaniyor olabilir ama genel olarak fluvallerde sıkıntı yaşayan çok az kişi var yani 10 filtreden 1 veya 2 filtre de sorun çıkıyordur. Elektronik birazda şans işi imalattaki bir ufak hata böyle sorunlara sebebiyet verebiliyor siz aldığınız yere iade yada servise göndermeyi deneyin bu devirde para kolay kazanılmiyor ve gerçekten akvaryum ekipmanları fiyatları çok yüksek. [/QUOTE]
Merhaba
Kafa degisti ve gelen urundede ayni durum vardir
İade ettim farki odeyip eheim pro 4+ 250 aldim
Malzeme kalitesi hosuma gitmemisti zaten 😄
Yeni Akvaryum Ve Fluval 206
[QUOTE=onur55]Melih Bey merhaba;
Filitredeki problemi çözebildiniz mi?[/QUOTE]
Merhaba urunu iade ettim.Yerine farki odiyerek eheim pro 4+ 250 aldim dunyalar varmis:)
[QUOTE=johnnyblaze]Fitreyi yeni kurduğunuz için içerisinde hava var. O yüzden o ses geliyor. içindeki havayı tahliye edebiliyorsanız edin. [/QUOTE]
Merhaba havayi aliyorum hava sifir bariz pervane sesi geliyor hocam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/171120190049161.jpg[/IMG]
[QUOTE=onur55]Melih Bey merhaba;
Filitredeki problemi çözebildiniz mi?[/QUOTE]
Merhaba urunu iade ettim.Yerine farki odiyerek eheim pro 4+ 250 aldim dunyalar varmis:)
[QUOTE=johnnyblaze]Fitreyi yeni kurduğunuz için içerisinde hava var. O yüzden o ses geliyor. içindeki havayı tahliye edebiliyorsanız edin. [/QUOTE]
Merhaba havayi aliyorum hava sifir bariz pervane sesi geliyor hocam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/171120190049161.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
[QUOTE=Joker355]Merhaba hayırlı olsun muhteşem görünüyor sadece boş akvaryumun maliyeti ne oldu cama cam akvaryum dolap falan hariç [/QUOTE]
Silikon dahil 160 tl 👍
[QUOTE=Joker355]Merhaba hayırlı olsun muhteşem görünüyor sadece boş akvaryumun maliyeti ne oldu cama cam akvaryum dolap falan hariç [/QUOTE]
Silikon dahil 160 tl 👍
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
