ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KAYRAÇAĞLA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
248
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2014 17:56
Son Ziyaret:
18 Şubat 2019 18:40
Toplam Mesaj:
112 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Topçu
Doğum Tarihi:
28 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Kocaeli
Meslek:
Tacir
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Küçük Dev 24 Lt
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/020120192345281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2019-01-02 23:47:31[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/020120192345281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2019-01-02 23:47:31[/EDIT]
Küçük Dev 24 Lt
Herkese selamlar , uzun bir aradan sonra yeni kurulum yaptığım akvaryumun ilk kurulumdan 90 gün sonraki , yani güncel fotoğraflarını sizlerle paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309211.jpg[/IMG][EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:26:56[/EDIT]
Herkese selamlar , uzun bir aradan sonra yeni kurulum yaptığım akvaryumun ilk kurulumdan 90 gün sonraki , yani güncel fotoğraflarını sizlerle paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309211.jpg[/IMG][EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:26:56[/EDIT]
Hollanda Stili 190*60*70
Merhaba , akvaryumu belli bir süre ihmal ettikten sonra bozmaya karar verdim. Taban dahil yeniden kurulum yaptım.
Merhaba , akvaryumu belli bir süre ihmal ettikten sonra bozmaya karar verdim. Taban dahil yeniden kurulum yaptım.
Hollanda Stili 190*60*70
Low tech olarak başladım. Ancak birkaç gün önce high tech olarak devam etmeye karar verdim. Bitkiler biraz oturmaya başlayınca resimleri paylaşmak dileğiyle.
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-09-06 21:28:44[/EDIT]
Low tech olarak başladım. Ancak birkaç gün önce high tech olarak devam etmeye karar verdim. Bitkiler biraz oturmaya başlayınca resimleri paylaşmak dileğiyle.
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-09-06 21:28:44[/EDIT]
Küçük Dev 24 Lt
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/300820161833281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:33:01[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/300820161833281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:33:01[/EDIT]
Hollanda Stili 190*60*70
Merhaba arkadaşlar. Yakında yeni sistemin fotoğraflarını ve kurulum detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Daha önce ki Dutch Style'ın aksine çok daha farklı bitkilerle Low Tech - Non CO2 ( Karbondioksit takviyesi yapılmaksızın ) fakat Excel ( Organik karbon ) destekli yeni bir başlangıç yaptım. [EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-08-12 15:29:38[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar. Yakında yeni sistemin fotoğraflarını ve kurulum detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Daha önce ki Dutch Style'ın aksine çok daha farklı bitkilerle Low Tech - Non CO2 ( Karbondioksit takviyesi yapılmaksızın ) fakat Excel ( Organik karbon ) destekli yeni bir başlangıç yaptım. [EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-08-12 15:29:38[/EDIT]
Hollanda Stili 190*60*70
[B][K]Maşallah. Çok harika gorunuyor. Fatih bey,bu kadar yüksek volümlu bir tankın suyunu nasıl bir yöntem kullanarak değiştiriyorsunuz .[/K][/B]
Cafer bey merhaba , akvaryum daha önceden farklı amaçla kullanıldığı için sump'lı bir sisteme sahip. Bu nedenle alt kısımda 120x40x40 ölçülerinde boş bir akvaryum yer alıyor. Bu akvaryumun içinde Eheim 3000 l/h bir adet kafa motoru var. Bu kafa motoru borularla üst akvaryuma bağlı ve çalıştırıldığı zaman direkt ana akvaryuma su basıyor. Ana akvaryumdan suyun tahliyesi ise klasik yöntemle uzun bir hortumla manuel olarak yapılıyor. Şu an Estımative İndex Metodunu kullanıyorum ve haftada bir % 50 su değişimi yapıyorum. Altta ki akvaryumun kapasitesi yetmiyor. Bu sebeple akşam üstü akvaryumdan 250 - 300 lt arası suyu boşaltıyorum. Altta yer alan boş akvaryumda ki suyu ana akvaryuma dolduruyorum , akabinde boşalan yedek su akvaryumunu tekrar çeşme suyu ile dolduruyor sabaha kadar filtreyle havalandırıyor ve akvaryumda eksik kalan suyuda bu şekilde tamamlamış oluyorum.
[B][K]Tekrardan merhaba. daha öncede söylediğim gibi paylaşımlarınız başarıya ulaşmış bir tank olduğu için bizlere ışık tutmaktadır.
Sanırım bahsedilmeyen yada benim gözden kaçırdığım bir konu var.
-Su sıcaklığını hangi değerler arasında tutuyorsunuz? Su sıcaklığının da önemli olduğunu düşünüyorum...
-Işığı günde kaç saat açık bırakıyorsunuz. [/K][/B]
Mert bey merhaba , su sıcaklığı şu anda 24,5 - 26,0 derece arasında. Yaz kış alt ve üst limitlerim 24,0 - 26,5 derece arasında.
Işığın açık durma süresi 7 saat ile 10 saat arasında değişiyor. Şu anda günlük 8 saat üzerinden kullanıyorum. Metal halide aydınlatmalar gerçekten çok kuvvetli
bu sebeple şu an günde 6 saat çalışıyor. T5'ler ise günde 8 saat çalışıyor. Işıkların yandığı andan itibaren ilk 6 saat T5'lerin 2 tanesi ve metal halide aydınlatma çalışıyor. Yani ilk 6 saat 460 w aydınlatma yanıyor , son iki saat ise sadece T5'ler çalışıyor buda toplamda 320 W aydınlatma demek.
[K][B]Kayalar biraz daha gorunur olsa ve biraz da mangrow koku ile sekillendirseniz sanki cok daha egzotik bir akvaryum olacak gibi geliyor bana. Cok iyi bilmiyorum ama sanirim dutch type oldugu icin bu sekilde dizayn etmek istemissinizdir. Bir de canli doguranlar yerine cuce amerikanlarla cok daha zevkli hale gelebilir bu tank. Masallah nazar degmesin tankiniza, ic gecirip de bakan coktur emin olun [/B][/K]
Murat bey merhaba , haklısınız. Birçok farklı uygulama yapılabilir tabii. Dutch style'da genelde bu akvaryumda olan tarzda bir görüntü hedefleniyor. Ancak çok farklı Holllanda stili akvaryumlarda var.
[B][K]Maşallah. Çok harika gorunuyor. Fatih bey,bu kadar yüksek volümlu bir tankın suyunu nasıl bir yöntem kullanarak değiştiriyorsunuz .[/K][/B]
Cafer bey merhaba , akvaryum daha önceden farklı amaçla kullanıldığı için sump'lı bir sisteme sahip. Bu nedenle alt kısımda 120x40x40 ölçülerinde boş bir akvaryum yer alıyor. Bu akvaryumun içinde Eheim 3000 l/h bir adet kafa motoru var. Bu kafa motoru borularla üst akvaryuma bağlı ve çalıştırıldığı zaman direkt ana akvaryuma su basıyor. Ana akvaryumdan suyun tahliyesi ise klasik yöntemle uzun bir hortumla manuel olarak yapılıyor. Şu an Estımative İndex Metodunu kullanıyorum ve haftada bir % 50 su değişimi yapıyorum. Altta ki akvaryumun kapasitesi yetmiyor. Bu sebeple akşam üstü akvaryumdan 250 - 300 lt arası suyu boşaltıyorum. Altta yer alan boş akvaryumda ki suyu ana akvaryuma dolduruyorum , akabinde boşalan yedek su akvaryumunu tekrar çeşme suyu ile dolduruyor sabaha kadar filtreyle havalandırıyor ve akvaryumda eksik kalan suyuda bu şekilde tamamlamış oluyorum.
[B][K]Tekrardan merhaba. daha öncede söylediğim gibi paylaşımlarınız başarıya ulaşmış bir tank olduğu için bizlere ışık tutmaktadır.
Sanırım bahsedilmeyen yada benim gözden kaçırdığım bir konu var.
-Su sıcaklığını hangi değerler arasında tutuyorsunuz? Su sıcaklığının da önemli olduğunu düşünüyorum...
-Işığı günde kaç saat açık bırakıyorsunuz. [/K][/B]
Mert bey merhaba , su sıcaklığı şu anda 24,5 - 26,0 derece arasında. Yaz kış alt ve üst limitlerim 24,0 - 26,5 derece arasında.
Işığın açık durma süresi 7 saat ile 10 saat arasında değişiyor. Şu anda günlük 8 saat üzerinden kullanıyorum. Metal halide aydınlatmalar gerçekten çok kuvvetli
bu sebeple şu an günde 6 saat çalışıyor. T5'ler ise günde 8 saat çalışıyor. Işıkların yandığı andan itibaren ilk 6 saat T5'lerin 2 tanesi ve metal halide aydınlatma çalışıyor. Yani ilk 6 saat 460 w aydınlatma yanıyor , son iki saat ise sadece T5'ler çalışıyor buda toplamda 320 W aydınlatma demek.
[K][B]Kayalar biraz daha gorunur olsa ve biraz da mangrow koku ile sekillendirseniz sanki cok daha egzotik bir akvaryum olacak gibi geliyor bana. Cok iyi bilmiyorum ama sanirim dutch type oldugu icin bu sekilde dizayn etmek istemissinizdir. Bir de canli doguranlar yerine cuce amerikanlarla cok daha zevkli hale gelebilir bu tank. Masallah nazar degmesin tankiniza, ic gecirip de bakan coktur emin olun [/B][/K]
Murat bey merhaba , haklısınız. Birçok farklı uygulama yapılabilir tabii. Dutch style'da genelde bu akvaryumda olan tarzda bir görüntü hedefleniyor. Ancak çok farklı Holllanda stili akvaryumlarda var.
Hollanda Stili 190*60*70
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=cC89Hatsgaw[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=cC89Hatsgaw[/VID]
Hollanda Stili 190*60*70
Mert bey merhaba , son 2 aya kadar Hydor Koralia 4400'ü aktif olarak kullandım. Ancak sizinde dediğiniz gibi bu kadar güçlü bir akıntı motorunun olmasının gerekliliği tartışılır. Ben size şu an ki toplam akıntı kapasitemden bahsedeyim. Akvaryumun içinde akıntı oluşturucak 1300 l/h kafa motoru , 400 l/ h iç filtre , 600 l / h iç filtre ve 2 adet dış filtre var. Dış filtreler Eheim 2080 ( 1700 l/h ) ve 2215 ( 620 l/h ) . Toplarsak hiçbir kayıp olmadığını varsayarak su kapasitesine göre 8 kat su çevirme hacmi , ancak tabii ki kayıplar var bu sepeble 4 - 6 kat hacim elde ediliyorve buda gayet yeterli. Kaldı ki Tropica gibi firmaların 300 lt'lik akvaryumlarda kullandığı pompalar 600l/h'lık 2 adet. Yani ortalama 4-5 kat su çevirme hacmi. Benim son 2 aydır yaptığım sistemde ki amacım sirkülasyon oluşturucak cihazları akvaryumun birçok farklı bölgesine dağıtıp daha yumuşak ve verimli bir akıntı sağlamaktı. Şunu da belirtmeliyim ki benim elimde hazırda bu iç filtreler ve kafa motoru olduğu için bu kadar çok cihaz kullandım ve Hydor Koralia'nın akıntısından daha az bir akıntıyla birçok farklı bölgede sirkülasyon oluşturdum. Daha verimli oldu açıkçası.
Kuruluştan bu yana değişiklik yapana kadar bu ürünleri 7/24 kullanıyordum.
Eheim 350 'i yağlanma için kullanıyorum . Gerçekten çok verimli bir ürün. 550 lt'de bir tane bana yetiyor.
Bitkili tankta su sirkülasyonu çok önemli ne fazla ne az bunun karşılığıda bence 4 - 6 kat kayıpsız döngü.
Kh 6 Gh 8 uzun zamandır ölçmüyorum ancak bu oranlardaydı.
Su olarak en baştan beri çeşme suyu kullanıyorum.
Saygılar
Mert bey merhaba , son 2 aya kadar Hydor Koralia 4400'ü aktif olarak kullandım. Ancak sizinde dediğiniz gibi bu kadar güçlü bir akıntı motorunun olmasının gerekliliği tartışılır. Ben size şu an ki toplam akıntı kapasitemden bahsedeyim. Akvaryumun içinde akıntı oluşturucak 1300 l/h kafa motoru , 400 l/ h iç filtre , 600 l / h iç filtre ve 2 adet dış filtre var. Dış filtreler Eheim 2080 ( 1700 l/h ) ve 2215 ( 620 l/h ) . Toplarsak hiçbir kayıp olmadığını varsayarak su kapasitesine göre 8 kat su çevirme hacmi , ancak tabii ki kayıplar var bu sepeble 4 - 6 kat hacim elde ediliyorve buda gayet yeterli. Kaldı ki Tropica gibi firmaların 300 lt'lik akvaryumlarda kullandığı pompalar 600l/h'lık 2 adet. Yani ortalama 4-5 kat su çevirme hacmi. Benim son 2 aydır yaptığım sistemde ki amacım sirkülasyon oluşturucak cihazları akvaryumun birçok farklı bölgesine dağıtıp daha yumuşak ve verimli bir akıntı sağlamaktı. Şunu da belirtmeliyim ki benim elimde hazırda bu iç filtreler ve kafa motoru olduğu için bu kadar çok cihaz kullandım ve Hydor Koralia'nın akıntısından daha az bir akıntıyla birçok farklı bölgede sirkülasyon oluşturdum. Daha verimli oldu açıkçası.
Kuruluştan bu yana değişiklik yapana kadar bu ürünleri 7/24 kullanıyordum.
Eheim 350 'i yağlanma için kullanıyorum . Gerçekten çok verimli bir ürün. 550 lt'de bir tane bana yetiyor.
Bitkili tankta su sirkülasyonu çok önemli ne fazla ne az bunun karşılığıda bence 4 - 6 kat kayıpsız döngü.
Kh 6 Gh 8 uzun zamandır ölçmüyorum ancak bu oranlardaydı.
Su olarak en baştan beri çeşme suyu kullanıyorum.
Saygılar
Hollanda Stili 190*60*70
Güncel Fotoğraflar :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5201[1].JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5206[1].JPG[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-01-20 21:10:06[/EDIT]
Güncel Fotoğraflar :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5201[1].JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5206[1].JPG[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-01-20 21:10:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
