ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
casiraghi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2014 14:42
Son Ziyaret:
22 Eylül 2023 21:55
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sinan tüysüz
Doğum Tarihi:
18 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Edirne
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
60x30x36
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. tavsiyelerinizi değerlendireceğim. dış filtre malzeme dizlimi ile ilgili bir kaç sorum olacak. elimde seramik halka, biyolojik substrat, zeolit, seachem purigen ve elyaf var. ayrıca filtrenin içinde gelen mavi, sarı ve siyah süngerlerden mevcut. bu üç sünger normalde bütün alanı dolduruyor sadece üstten ve alttan ızgara sonrası boşluklar kalıyor. aynı filtreyi edirnedeki öğrenci evimde de kullanıyorum ondaki dizilimi iki süngeri çıkarıp yukarıdan aşşağıya şu şekilde yapmıştım:
(filtre sunsun hw603b suyu üstten alıp alttan veriyor)
seramik halka
------
elyaf
------
mavi sünger
------
elyaf
------
biyolojik substrat
------
elyaf
------
zeolit
------
elyaf
şuan ek olarak 50 gramlık seachem purigen de var elimde. sizce sıralama bu şekilde doğru mudur? her katman arasında elyaf kullanımına gerek var mı? sıralamada sıkıntı yoksa purigeni bu sıralamanın neresine koymalıyım?
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. tavsiyelerinizi değerlendireceğim. dış filtre malzeme dizlimi ile ilgili bir kaç sorum olacak. elimde seramik halka, biyolojik substrat, zeolit, seachem purigen ve elyaf var. ayrıca filtrenin içinde gelen mavi, sarı ve siyah süngerlerden mevcut. bu üç sünger normalde bütün alanı dolduruyor sadece üstten ve alttan ızgara sonrası boşluklar kalıyor. aynı filtreyi edirnedeki öğrenci evimde de kullanıyorum ondaki dizilimi iki süngeri çıkarıp yukarıdan aşşağıya şu şekilde yapmıştım:
(filtre sunsun hw603b suyu üstten alıp alttan veriyor)
seramik halka
------
elyaf
------
mavi sünger
------
elyaf
------
biyolojik substrat
------
elyaf
------
zeolit
------
elyaf
şuan ek olarak 50 gramlık seachem purigen de var elimde. sizce sıralama bu şekilde doğru mudur? her katman arasında elyaf kullanımına gerek var mı? sıralamada sıkıntı yoksa purigeni bu sıralamanın neresine koymalıyım?
60x30x36
Taşları doğadan topladım, ne olarak geçiyor bilmiyorum fakat yaşadığım yerde fazlasıyla mevcut. bonsaiden ben de tam olarak emin değilim, çok fazla arkaplan bitkisi kullanılmayan sade tasarımlarda iyi durduğunu düşünüyorum. tüplü sistemi maliyeti açısından şimdilik düşünmüyorum, mayalı sistem ile verim alamadığım takdirde geçmeyi düşünebilirim. aydınlatmayı henüz tamamlamadım, toplamda yaklaşık 2500 lümenlik bir powerled sistemi. yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla aynı değerler ile cuba gibi ışık gereksinimi yüksek bitkiler dahi sorunsuz yetiştirilebiliyor. yanlış anlaşılmasın fotoğrafta görülen sadece bir el feneri :)
Taşları doğadan topladım, ne olarak geçiyor bilmiyorum fakat yaşadığım yerde fazlasıyla mevcut. bonsaiden ben de tam olarak emin değilim, çok fazla arkaplan bitkisi kullanılmayan sade tasarımlarda iyi durduğunu düşünüyorum. tüplü sistemi maliyeti açısından şimdilik düşünmüyorum, mayalı sistem ile verim alamadığım takdirde geçmeyi düşünebilirim. aydınlatmayı henüz tamamlamadım, toplamda yaklaşık 2500 lümenlik bir powerled sistemi. yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla aynı değerler ile cuba gibi ışık gereksinimi yüksek bitkiler dahi sorunsuz yetiştirilebiliyor. yanlış anlaşılmasın fotoğrafta görülen sadece bir el feneri :)
60x30x36
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Canlılar: henüz yok. ember tetra eklemeyi düşünüyorum
Malzemeler: lav kırığı, dere kumu, silis kum, henüz tamamlamadığım dıy aquasky
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
yaklaşık bir aydır, herşeyiyle sıfırdan bir akvaryum kurmaya çalışıyorum. ilk olarak camları kestirerek başladım işe ve şuan geldiğim nokta bu. suyun ve tabanın oturması için bugün akvaryumu yarısına kadar doldurdum. bakteri kültürü olarak seachem stability kullanmayı düşünüyorum. bir hafta sonra 15 günlüğüne tatile çıkacağım, bu yüzden tabanın oturması için epey vakit olacak. geldiğimde de bitkileri eklemeye başlayacağım. arka kısma biraz daha kum ekleyip yükseltmeyi ve tabanın büyük bir kısmını (ön taraf hariç) cuba ile kaplamayı düşünüyorum. kayaların olduğu kısımlarda da tek tük parvula kullanacağım. arka plan bitkisi olarak aklımda ammania bonsai var. en son olarak da 8li bir ember tetra sürüsü ekleyeceğim. belki sonradan karides de ekleyebilirim. şimdilik bu kadar.
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Canlılar: henüz yok. ember tetra eklemeyi düşünüyorum
Malzemeler: lav kırığı, dere kumu, silis kum, henüz tamamlamadığım dıy aquasky
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
yaklaşık bir aydır, herşeyiyle sıfırdan bir akvaryum kurmaya çalışıyorum. ilk olarak camları kestirerek başladım işe ve şuan geldiğim nokta bu. suyun ve tabanın oturması için bugün akvaryumu yarısına kadar doldurdum. bakteri kültürü olarak seachem stability kullanmayı düşünüyorum. bir hafta sonra 15 günlüğüne tatile çıkacağım, bu yüzden tabanın oturması için epey vakit olacak. geldiğimde de bitkileri eklemeye başlayacağım. arka kısma biraz daha kum ekleyip yükseltmeyi ve tabanın büyük bir kısmını (ön taraf hariç) cuba ile kaplamayı düşünüyorum. kayaların olduğu kısımlarda da tek tük parvula kullanacağım. arka plan bitkisi olarak aklımda ammania bonsai var. en son olarak da 8li bir ember tetra sürüsü ekleyeceğim. belki sonradan karides de ekleyebilirim. şimdilik bu kadar.
pleksiglass malzemeler
İşini hakkını vererek yapan bir kuruluş olduğunu düşünmüyorum açıkcası. bundan iki hafta kadar önce yaptığım alışverişte, mail yoluyla özellikle belirtmiş ve karşı tarafın onayını almış olmama rağmen özel kesim için yolladığım çizim dikkate alınmadan gönderilmişti pleksiler. açıklama olarak "dalgınlığımıza gelmiş" cevabını aldım. ayrıca sonradan farkettim ki aynı boyutlarda olması gereken iki parçadan birinin kalınlığı isteğimden 1mm inceydi. yine bu sorunu da belirttiğimde imalat endeksli kalınlık farklarının olabileceği söylendi. kalınlık farkının önüne geçmek için aynı boyutlardaki iki parçayı aynı kalıp pleksiden kesmek yine dalgın bir anlarına denk gelip, akıllarına gelmemiş olmalı. verilen hizmet fikir olarak güzel fakat alternatif ve deneyim eksikliği pratikte çeşitli sorunların oluşmasına sebep olabiliyor.
İşini hakkını vererek yapan bir kuruluş olduğunu düşünmüyorum açıkcası. bundan iki hafta kadar önce yaptığım alışverişte, mail yoluyla özellikle belirtmiş ve karşı tarafın onayını almış olmama rağmen özel kesim için yolladığım çizim dikkate alınmadan gönderilmişti pleksiler. açıklama olarak "dalgınlığımıza gelmiş" cevabını aldım. ayrıca sonradan farkettim ki aynı boyutlarda olması gereken iki parçadan birinin kalınlığı isteğimden 1mm inceydi. yine bu sorunu da belirttiğimde imalat endeksli kalınlık farklarının olabileceği söylendi. kalınlık farkının önüne geçmek için aynı boyutlardaki iki parçayı aynı kalıp pleksiden kesmek yine dalgın bir anlarına denk gelip, akıllarına gelmemiş olmalı. verilen hizmet fikir olarak güzel fakat alternatif ve deneyim eksikliği pratikte çeşitli sorunların oluşmasına sebep olabiliyor.
Dıy aquasky led armatür
abi ince sürücü bulamıyorum. bulup armatür içinde kullanabilsem daha iyi olacaktı. sanırım senin de tavsiye ettiğin şekilde dışarda kullanacağım. tam olarak nasıl olacağı şekillenmedi kafamda ama sürücü gözükmesin istiyorum.
casiraghi 2014-07-17 00:39:35
abi ince sürücü bulamıyorum. bulup armatür içinde kullanabilsem daha iyi olacaktı. sanırım senin de tavsiye ettiğin şekilde dışarda kullanacağım. tam olarak nasıl olacağı şekillenmedi kafamda ama sürücü gözükmesin istiyorum.
Dıy aquasky led armatür
malzeme temininden sonra sıra işçilikteydi. abim makine mühendisi olduğundan bu konuda çok fazla zorlanmadım. ben nasıl bir şey istediğimi söyledim gerisini ona bıraktım. işyerindeki cnc dolu olduğundan bütün işi freze ile hallettik. cnc kadar kusursuz olmasa da iyi iş çıkardığını düşünüyorum. sırasıyla anlatmak gerekirse şu yolları izledik:
henüz işlenmemiş malzemeler:

ayaklara 6mmlik cama oturma payını açtık:



alüminyumun altına gelecek pleksinin ortasından dikdörtgen bir parça çıkardık. ledler bu kısıma gelecek:


alüminyum levhaya pcbleri sabitlemek için vida delikleri açtık ve klavuz çektik:

ledlerin daha etkili soğuması için alüminyum levhaya 6lık freze ile kanallar açtık:

Şimdilik son halleri:




casiraghi 2014-07-16 23:47:37
malzeme temininden sonra sıra işçilikteydi. abim makine mühendisi olduğundan bu konuda çok fazla zorlanmadım. ben nasıl bir şey istediğimi söyledim gerisini ona bıraktım. işyerindeki cnc dolu olduğundan bütün işi freze ile hallettik. cnc kadar kusursuz olmasa da iyi iş çıkardığını düşünüyorum. sırasıyla anlatmak gerekirse şu yolları izledik:
henüz işlenmemiş malzemeler:
ayaklara 6mmlik cama oturma payını açtık:
alüminyumun altına gelecek pleksinin ortasından dikdörtgen bir parça çıkardık. ledler bu kısıma gelecek:
alüminyum levhaya pcbleri sabitlemek için vida delikleri açtık ve klavuz çektik:
ledlerin daha etkili soğuması için alüminyum levhaya 6lık freze ile kanallar açtık:
Şimdilik son halleri:
Dıy aquasky led armatür
Driver hariç bütün malzemeleri topladım sayılır. Böyle ince bir tasarıma uygun boyutta sürücü bulmak zor sanırım. pleksi tarafında 8mmlik bir boşluk var. 8mmlik alüminyuma da 6mmlik bir kanal açılsa toplamda 14mmlik bir kullanılabilir yükseklik elde ediyorum. Baktığım çoğu driverin yüksekliği en az 20mm. Bu sorunu nasıl aşabilirim onun üzerine yoğunlaştım şimdilik. Daha önce yaptığınız işlere bakıldığında sizin tasarımınızın da güzel olacağı konusunda şüphe yok. Konuyu açtığınızda takipçiniz olacağım. Kolay gelsin.
Driver hariç bütün malzemeleri topladım sayılır. Böyle ince bir tasarıma uygun boyutta sürücü bulmak zor sanırım. pleksi tarafında 8mmlik bir boşluk var. 8mmlik alüminyuma da 6mmlik bir kanal açılsa toplamda 14mmlik bir kullanılabilir yükseklik elde ediyorum. Baktığım çoğu driverin yüksekliği en az 20mm. Bu sorunu nasıl aşabilirim onun üzerine yoğunlaştım şimdilik. Daha önce yaptığınız işlere bakıldığında sizin tasarımınızın da güzel olacağı konusunda şüphe yok. Konuyu açtığınızda takipçiniz olacağım. Kolay gelsin.
Dıy aquasky led armatür
bitkili tanklarda smd led kullanımı hakkında bir bilgim yok açıkcası. aquaskyın smd led kullandığını gördüğümde ben de şaşırmıştım. benim temin edebileceğim smd ledler ile aquaskyda kullanılan aynı kalite ve işlevde olur mu bilmiyorum. power ledlerin bitkili tanklarda kullanımı hakkında bir çok örnek ve makaleye ulaşabiliyoruz. bu konuda en büyük yardımı zamanında mustafa abiden(darkaura) almıştım. ledlerin renk oranlarını da onun önerilerini ve şuradaki kullanım oranlarını referans alarak oluşturdum. derin kırmızı fotosentez için oldukça önemli bir dalga boyu 3de1 oranında kullanılması öneriliyor. çok fazla kırmızı tonlarında bir görüntüyü ben de tercih etmem, gerekirse ortaya koyduğum standart kırmızıyı beyaz olarak değişebilirim. günışığını da daha canlı bir görüntü için ekledim. linkini verdiğim alman forumunda günışığının kattığı farkı görmek mümkün. yosun sorununun bir şekilde önüne geçilebilir diye düşünüyorum. başta 1watt power ledler için alüminyumun soğutma konusunda yeterli olacağını düşünüyordum fakat dediğiniz gibi ekstradan bir fana ihtiyaç duyulabilir. bu konuda daha tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. alüminyumu pleksiye sıfırlamak sorun değil yapılabilir fakat power ledlerin pcb ile birlikte yüksekliğini hesaba katınca kalan 4mmlik bir yükseklik yeterli gelmeyebilir. bu yüzden power ledli bir aquasky için tasarımda değişiklik şart.
casiraghi 2014-07-07 21:32:58
bitkili tanklarda smd led kullanımı hakkında bir bilgim yok açıkcası. aquaskyın smd led kullandığını gördüğümde ben de şaşırmıştım. benim temin edebileceğim smd ledler ile aquaskyda kullanılan aynı kalite ve işlevde olur mu bilmiyorum. power ledlerin bitkili tanklarda kullanımı hakkında bir çok örnek ve makaleye ulaşabiliyoruz. bu konuda en büyük yardımı zamanında mustafa abiden(darkaura) almıştım. ledlerin renk oranlarını da onun önerilerini ve şuradaki kullanım oranlarını referans alarak oluşturdum. derin kırmızı fotosentez için oldukça önemli bir dalga boyu 3de1 oranında kullanılması öneriliyor. çok fazla kırmızı tonlarında bir görüntüyü ben de tercih etmem, gerekirse ortaya koyduğum standart kırmızıyı beyaz olarak değişebilirim. günışığını da daha canlı bir görüntü için ekledim. linkini verdiğim alman forumunda günışığının kattığı farkı görmek mümkün. yosun sorununun bir şekilde önüne geçilebilir diye düşünüyorum. başta 1watt power ledler için alüminyumun soğutma konusunda yeterli olacağını düşünüyordum fakat dediğiniz gibi ekstradan bir fana ihtiyaç duyulabilir. bu konuda daha tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. alüminyumu pleksiye sıfırlamak sorun değil yapılabilir fakat power ledlerin pcb ile birlikte yüksekliğini hesaba katınca kalan 4mmlik bir yükseklik yeterli gelmeyebilir. bu yüzden power ledli bir aquasky için tasarımda değişiklik şart.
Dıy aquasky led armatür
Ada imzalı aquasky led armatürleri hep çok estetik bulmuşumdur. Elimden geldiğince, benzer bir tasarımla power led kullanarak kendi armatürümü yapmaya çalışacağım. ilk olarak çizimini yaparak başladım işe. şuan için tek sorun uygun boyutlarda power led driver bulamıyor oluşum.

casiraghi 2014-07-07 19:26:15
Ada imzalı aquasky led armatürleri hep çok estetik bulmuşumdur. Elimden geldiğince, benzer bir tasarımla power led kullanarak kendi armatürümü yapmaya çalışacağım. ilk olarak çizimini yaparak başladım işe. şuan için tek sorun uygun boyutlarda power led driver bulamıyor oluşum.

Hangi Baligi Beslemeliyim?
Seyir zevki yüksek olsun istiyorsanız sürü balıklarını öneririm. Rasbora ve tetra türleri
Seyir zevki yüksek olsun istiyorsanız sürü balıklarını öneririm. Rasbora ve tetra türleri
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
