ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MaviNemo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ağustos 2015 17:43
Son Ziyaret:
16 Ekim 2015 16:56
Toplam Mesaj:
56 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sümeyra Yıldız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sümeyra Yıldız
SON 10 MESAJI
80 Lt 'ye Kaç Damla Bakteri Kültürü ?
[QUOTE=Akvirist]Akvaryum filtre ve ısıtıcı açık 2 hafta beklemusse bakteri zaten oluşmuştur bakteri kültürüne gerek yok balıkları koyun.[/QUOTE] Istıcıyı bu gün aldım ve koydum. Filtreli bi şekilde 2 hafta beklemişti. Az önce suyun %25 ini değiştirdim. Suyu değiştirmeden önce 40 damla bakteri kültürü atmıştım zaten ama bir kaç saat sonra su değişimi yaptım. Isıtıcıyıda şimdi taktım yinede balıkları koyayımmı şimdi ?
[QUOTE=Akvirist]Akvaryum filtre ve ısıtıcı açık 2 hafta beklemusse bakteri zaten oluşmuştur bakteri kültürüne gerek yok balıkları koyun.[/QUOTE] Istıcıyı bu gün aldım ve koydum. Filtreli bi şekilde 2 hafta beklemişti. Az önce suyun %25 ini değiştirdim. Suyu değiştirmeden önce 40 damla bakteri kültürü atmıştım zaten ama bir kaç saat sonra su değişimi yaptım. Isıtıcıyıda şimdi taktım yinede balıkları koyayımmı şimdi ?
80 Lt 'ye Kaç Damla Bakteri Kültürü ?
İyi günler öncelikle bu gün iki yavru melek, bir yavru vatoz ve bir yavru çöpçü aldım. Bunları ana tankıma koymadan önce bakteri kültürü damlatmam gerekiyor ve kaç damla damlatacağımı bilmiyorum heryerde başka bir şey yazıyor. Kafam karıştı iyice [:?] 80 litre ana tankım var buna kaç damla bakteri kültürü damlatmalıyım ? Markası sera.Ve ayriyetten 30 litre küçük tankım var. Ana tankımın sorunlarından şüphe ettiğim için bu saydığım balıkları petshopun verdiği naylon poşeti delerek küçük akvaryumun içine koydum. Suya alışsınlar diye. Fakat küçük tankımda iki tane 1 aylık yavru lepistes var bu yüzden balıkları akvaryumun içine salmakta tereddüt ediyorum. Bir kaç saattir boşet delik vaziyette akvaryumun içinde duruyorlar. Bakteri kültürünü atalı bir kaç saat oldu.(40 damla attım şimdilik) ve su daha önceden iki haftalık bekletilmiş suydu. şimdi ne yapmalıyım ??[:?][:?] Balıkları direk küçükten çıkarıp ana tankamı koyayım ? şok etkisi filan olurmu ? Yada bakteri kültürü için bekleyeyimmi ? Acil yardım[:?][:?]
İyi günler öncelikle bu gün iki yavru melek, bir yavru vatoz ve bir yavru çöpçü aldım. Bunları ana tankıma koymadan önce bakteri kültürü damlatmam gerekiyor ve kaç damla damlatacağımı bilmiyorum heryerde başka bir şey yazıyor. Kafam karıştı iyice [:?] 80 litre ana tankım var buna kaç damla bakteri kültürü damlatmalıyım ? Markası sera.Ve ayriyetten 30 litre küçük tankım var. Ana tankımın sorunlarından şüphe ettiğim için bu saydığım balıkları petshopun verdiği naylon poşeti delerek küçük akvaryumun içine koydum. Suya alışsınlar diye. Fakat küçük tankımda iki tane 1 aylık yavru lepistes var bu yüzden balıkları akvaryumun içine salmakta tereddüt ediyorum. Bir kaç saattir boşet delik vaziyette akvaryumun içinde duruyorlar. Bakteri kültürünü atalı bir kaç saat oldu.(40 damla attım şimdilik) ve su daha önceden iki haftalık bekletilmiş suydu. şimdi ne yapmalıyım ??[:?][:?] Balıkları direk küçükten çıkarıp ana tankamı koyayım ? şok etkisi filan olurmu ? Yada bakteri kültürü için bekleyeyimmi ? Acil yardım[:?][:?]
Ne Yapmalıyım ? Tavsiye ?
[QUOTE=Akvirist]Akvaryumunuz 150 litreden büyük ise ve yükseklik 40 cm ise melek besleyebilirsiniz. Filtrenizin az akıntı yapması lazım. Akintiyi sevmezler. Bunun için şelale aparatıni kullanabilirsiniz. Isıtıcı lazım. 26 dereceye getirin. Melek balıkları çok hassas değildir. Sadece şu temizliklerini aksatmayin protein merkezli yem verin. Geri kalani önemli değil. Bir de melekler sürü balığı en az yavru 6 tane veya 2 es tutmuş melek olmalıdır.[/QUOTE] Hayır 80 litre akvaryumum. Olmazmı ? Vede normal iç filtreye şelale aparatı varmı ? Yani akıntılı filtreyi akıntısız hale getiren falan ?
[QUOTE=Akvirist]Akvaryumunuz 150 litreden büyük ise ve yükseklik 40 cm ise melek besleyebilirsiniz. Filtrenizin az akıntı yapması lazım. Akintiyi sevmezler. Bunun için şelale aparatıni kullanabilirsiniz. Isıtıcı lazım. 26 dereceye getirin. Melek balıkları çok hassas değildir. Sadece şu temizliklerini aksatmayin protein merkezli yem verin. Geri kalani önemli değil. Bir de melekler sürü balığı en az yavru 6 tane veya 2 es tutmuş melek olmalıdır.[/QUOTE] Hayır 80 litre akvaryumum. Olmazmı ? Vede normal iç filtreye şelale aparatı varmı ? Yani akıntılı filtreyi akıntısız hale getiren falan ?
Ne Yapmalıyım ? Tavsiye ?
Diğer konularıma bakarsanız çok kötü bir talihsizlik yaşadım. 6 senedir japon balığı bakan biri olarak lepistese geçiş yaptım fakat başıma gelmeyen kalmadı.. Eski akvaryumum küçük gelmeye başlayınca yeni akvaryum aldım kurdum fakat ciddi kayıplar verdim ve bu hobiden soğuttu beni bu kadar üstüste gelen talihsizlikler.. Şimdi 20 tane lepistes yavrumdan 2 tane kaldı. Anca biraz büyüdüler çok şükür. Anaçların hepsi toplu öldüler zaten o olaya girmiyorum bile.. Her neyse şimdiki sorum akvaryumumu boşalttım yeniden doldurdum. Ve katil yati kökümün kimyasal salınımını yok ettim. Şimdi balık cinsi değiştirsemmi ?değiştirirsem akvaryumu nasıl değiştirmeliyim neye göre değiştirmeliyim ? Melek balığına biraz aklım yatıyo çünkü lepisteslerden gerçekten çok canım yandı [:(] Yani akıntıdan çok etkilenirlermi melekler filtresi nasıl olmalıdır ? ıstıcı vs. bilgi verirseniz sevinirim [:?]
Diğer konularıma bakarsanız çok kötü bir talihsizlik yaşadım. 6 senedir japon balığı bakan biri olarak lepistese geçiş yaptım fakat başıma gelmeyen kalmadı.. Eski akvaryumum küçük gelmeye başlayınca yeni akvaryum aldım kurdum fakat ciddi kayıplar verdim ve bu hobiden soğuttu beni bu kadar üstüste gelen talihsizlikler.. Şimdi 20 tane lepistes yavrumdan 2 tane kaldı. Anca biraz büyüdüler çok şükür. Anaçların hepsi toplu öldüler zaten o olaya girmiyorum bile.. Her neyse şimdiki sorum akvaryumumu boşalttım yeniden doldurdum. Ve katil yati kökümün kimyasal salınımını yok ettim. Şimdi balık cinsi değiştirsemmi ?değiştirirsem akvaryumu nasıl değiştirmeliyim neye göre değiştirmeliyim ? Melek balığına biraz aklım yatıyo çünkü lepisteslerden gerçekten çok canım yandı [:(] Yani akıntıdan çok etkilenirlermi melekler filtresi nasıl olmalıdır ? ıstıcı vs. bilgi verirseniz sevinirim [:?]
Akvaryum Ve Balık Türü Tavsiyesi Olan ..?
Diğer konularıma bakarsanız çok kötü bir talihsizlik yaşadım. 6 senedir japon balığı bakan biri olarak lepistese geçiş yaptım fakat başıma gelmeyen kalmadı.. Eski akvaryumum küçük gelmeye başlayınca yeni akvaryum aldım kurdum fakat ciddi kayıplar verdim ve bu hobiden soğuttu beni bu kadar üstüste gelen talihsizlikler.. Şimdi 20 tane lepistes yavrumdan 2 tane kaldı. Anca biraz büyüdüler çok şükür. Anaçların hepsi toplu öldüler zaten o olaya girmiyorum bile.. Her neyse şimdiki sorum akvaryumumu boşalttım yeniden doldurdum. Ve katil yati kökümün kimyasal salınımını yok ettim. Şimdi balık cinsi değiştirsemmi ?değiştirirsem akvaryumu nasıl değiştirmeliyim neye göre değiştirmeliyim ? Melek balığına biraz aklım yatıyo çünkü lepisteslerden gerçekten çok canım yandı [:(] Yani akıntıdan çok etkilenirlermi melekler filtresi nasıl olmalıdır ? ıstıcı vs. bilgi verirseniz sevinirim [:?]
Diğer konularıma bakarsanız çok kötü bir talihsizlik yaşadım. 6 senedir japon balığı bakan biri olarak lepistese geçiş yaptım fakat başıma gelmeyen kalmadı.. Eski akvaryumum küçük gelmeye başlayınca yeni akvaryum aldım kurdum fakat ciddi kayıplar verdim ve bu hobiden soğuttu beni bu kadar üstüste gelen talihsizlikler.. Şimdi 20 tane lepistes yavrumdan 2 tane kaldı. Anca biraz büyüdüler çok şükür. Anaçların hepsi toplu öldüler zaten o olaya girmiyorum bile.. Her neyse şimdiki sorum akvaryumumu boşalttım yeniden doldurdum. Ve katil yati kökümün kimyasal salınımını yok ettim. Şimdi balık cinsi değiştirsemmi ?değiştirirsem akvaryumu nasıl değiştirmeliyim neye göre değiştirmeliyim ? Melek balığına biraz aklım yatıyo çünkü lepisteslerden gerçekten çok canım yandı [:(] Yani akıntıdan çok etkilenirlermi melekler filtresi nasıl olmalıdır ? ıstıcı vs. bilgi verirseniz sevinirim [:?]
Akvaryum Katili Yati Kökü !
[QUOTE=maviyeşil]Kaynatma suyunun rengi normal, ancak üstteki köpük ve yağ tabakaları biraz şüpheli. Bütün kökleri kaynattığınızda suyun rengi böyle oluyor zaten. Onda bir sıkıntı yok, ancak kökün alındığı yere bağlı olarak içine birçok şeyi emmiş olabilir. Aslında dışarıdan veya satın alınarak akvaryuma koyulan bütün köklerde bu risk var.
Tanka koymadan önce bu kaynatma işlemini bir kaç kez yapmış olmanız gerekirdi.
[/QUOTE] Aldığım yerde bi hobici bana çok yardımcı olmuştu bende ona güvendim. Bana verdiği anubias bitkisini kökün bi kıvrımına sıkıştırdı. Dediki " bitki var kaynatma. Sadece kök çökene kadar soğuk suda beklet yeter" dedi. bende dediği gibi yaptım.
[QUOTE=maviyeşil]Kaynatma suyunun rengi normal, ancak üstteki köpük ve yağ tabakaları biraz şüpheli. Bütün kökleri kaynattığınızda suyun rengi böyle oluyor zaten. Onda bir sıkıntı yok, ancak kökün alındığı yere bağlı olarak içine birçok şeyi emmiş olabilir. Aslında dışarıdan veya satın alınarak akvaryuma koyulan bütün köklerde bu risk var.
Tanka koymadan önce bu kaynatma işlemini bir kaç kez yapmış olmanız gerekirdi.
[/QUOTE] Aldığım yerde bi hobici bana çok yardımcı olmuştu bende ona güvendim. Bana verdiği anubias bitkisini kökün bi kıvrımına sıkıştırdı. Dediki " bitki var kaynatma. Sadece kök çökene kadar soğuk suda beklet yeter" dedi. bende dediği gibi yaptım.
Akvaryum Katili Yati Kökü !
Önceki konumuzda konuştuğumuz gibi suyun üstündeki kimyasal şeylerin sabebini galiba buldum. Yati kökünü kaynattım. ve birkaö dakika sonra su sanki lağıma döndü. İçinden yağ parçacıkları, sıcak suda eriyen silikonumsu şeyler suyun üstüne çıktı. Doğal olmayan kimyasal ne varsa düşünün aklınıza gelebilecek her şey [x(] Sanırım suyun be balıklarımın katili kum, bakteri , su vs. değilde hiç ummadığım en doğal ve masum olarak gördüğüm yati kökünün kaynar suya koyunca nasıl petrol misal salınım yaptığını gördüm ve şu anda kendimi aptal gibi hissediyorum. Kökün yapay olma olasılığı varmı gerçekten ? yada kimyasala bulanıp satılma ihtimali ?? çünkü aklıma suyu bu derece kirleticek neler gelior neler..[:(((]
http://imageshack.com/a/img661/6288/DIM8d2.jpg
Önceki konumuzda konuştuğumuz gibi suyun üstündeki kimyasal şeylerin sabebini galiba buldum. Yati kökünü kaynattım. ve birkaö dakika sonra su sanki lağıma döndü. İçinden yağ parçacıkları, sıcak suda eriyen silikonumsu şeyler suyun üstüne çıktı. Doğal olmayan kimyasal ne varsa düşünün aklınıza gelebilecek her şey [x(] Sanırım suyun be balıklarımın katili kum, bakteri , su vs. değilde hiç ummadığım en doğal ve masum olarak gördüğüm yati kökünün kaynar suya koyunca nasıl petrol misal salınım yaptığını gördüm ve şu anda kendimi aptal gibi hissediyorum. Kökün yapay olma olasılığı varmı gerçekten ? yada kimyasala bulanıp satılma ihtimali ?? çünkü aklıma suyu bu derece kirleticek neler gelior neler..[:(((]
http://imageshack.com/a/img661/6288/DIM8d2.jpg
Felakete Dönüşen Akvaryum 😰
[QUOTE=CriticalImpactTR]Yeni tank sendromlarından biri malesef sizinki de. Benim akvaryumum 3 haftalık ama ilk hafta felaketlerle uğraştım sebep yeni tank olması. sizde oluşan olaylar mantarlar felan aslında bakterilerin yeni yeni oluştuğunu ve düzenin yeni yeni oturduğunu gösterir. malesef yeni tanklarda bu böyle. sadece siz biraz ağır kayıp vermişsiniz ben bir balığımı kaybettim bu süreçte sadece. zamanla geçiyor o dediğiniz mantarlaşma felan akvaryumunuza devam edin yoksa yeniden başa dönersiniz. bakteri kültürü katkısı ve yeni alacağınız balıklarada ilaç banyosu yaptırın sıfır problem. sizi iyi anlıyorum daha 2 hafta önce yaşadım ben de geçmiş olsun[/QUOTE] Şimdi suyu hiç değiştirmeyetimmi ? ben kompleye yakın suyu değiştirmeyi düşünüyordum. Çünkü suyun rengi berrak ama pis gözüküyor. Ve mantarlaşma nasıl geçecek neler yapmalıyım ? Kökü ve bitkiyide sarmış ! kökü çıkarayımmı ? kök rengini suya vermesin diye kaynatın dediler onu yapayımmı ? her kafadan başk ses çıkıyor bende şaşırdım kaldım ne yapacağımı hiç bilmiyorum şu an [:(][:?]
[QUOTE=Exedra]Size tavsiyem kendimde uyguladığım bir kuraldır balıkları akvaryuma koyduktsn 24 ila 48 saat sonra yemleyin balıklar ancak 24 saat sonra yavaş yavaş yem yemeye başlarlar artık yemleri keşke alsaydınız algler mantarlar bakteriler artık yemlerden beslenip çogalmışlar boylece akvaryum çorbaya döndü [:(]
Şeker sorulmasınım sebebi bakterilerin enerji kaynağı olması[:D] şeker akvaryumdaki herşeyi kudurtur o yüzden [:)][/QUOTE] Şimdi ne yapmalıyım ? biri bana net bir şekilde söyleyebilirmi [:?][:(]
Akvaryumda balık kalmadı. filtreyi kapattım. yarın suyu boşaltmayı düşünüyorum. mantarlar beni çok ürküttü [:(]
[QUOTE=CriticalImpactTR]Yeni tank sendromlarından biri malesef sizinki de. Benim akvaryumum 3 haftalık ama ilk hafta felaketlerle uğraştım sebep yeni tank olması. sizde oluşan olaylar mantarlar felan aslında bakterilerin yeni yeni oluştuğunu ve düzenin yeni yeni oturduğunu gösterir. malesef yeni tanklarda bu böyle. sadece siz biraz ağır kayıp vermişsiniz ben bir balığımı kaybettim bu süreçte sadece. zamanla geçiyor o dediğiniz mantarlaşma felan akvaryumunuza devam edin yoksa yeniden başa dönersiniz. bakteri kültürü katkısı ve yeni alacağınız balıklarada ilaç banyosu yaptırın sıfır problem. sizi iyi anlıyorum daha 2 hafta önce yaşadım ben de geçmiş olsun[/QUOTE] Şimdi suyu hiç değiştirmeyetimmi ? ben kompleye yakın suyu değiştirmeyi düşünüyordum. Çünkü suyun rengi berrak ama pis gözüküyor. Ve mantarlaşma nasıl geçecek neler yapmalıyım ? Kökü ve bitkiyide sarmış ! kökü çıkarayımmı ? kök rengini suya vermesin diye kaynatın dediler onu yapayımmı ? her kafadan başk ses çıkıyor bende şaşırdım kaldım ne yapacağımı hiç bilmiyorum şu an [:(][:?]
[QUOTE=Exedra]Size tavsiyem kendimde uyguladığım bir kuraldır balıkları akvaryuma koyduktsn 24 ila 48 saat sonra yemleyin balıklar ancak 24 saat sonra yavaş yavaş yem yemeye başlarlar artık yemleri keşke alsaydınız algler mantarlar bakteriler artık yemlerden beslenip çogalmışlar boylece akvaryum çorbaya döndü [:(]
Şeker sorulmasınım sebebi bakterilerin enerji kaynağı olması[:D] şeker akvaryumdaki herşeyi kudurtur o yüzden [:)][/QUOTE] Şimdi ne yapmalıyım ? biri bana net bir şekilde söyleyebilirmi [:?][:(]
Akvaryumda balık kalmadı. filtreyi kapattım. yarın suyu boşaltmayı düşünüyorum. mantarlar beni çok ürküttü [:(]
Felakete Dönüşen Akvaryum 😰
Artık canlı yok. 3 haftalık 8 tane yavrum var 30 lt lik tankta. Onlar çok mutlular ve sağlıklılar maşallah. Ama yeni akvaryumumu kurar kurmaz felaketler üstüste geldi. Çok sevidiğim balıklarımı kaybettim [:(]
Evet suda artık yem vardı. Balıklar şoka girdiği için yemediler. bende acıktıklarında yerler diye ellemedim.
[QUOTE=Sheyda 2723]Gecmis olsun sanirim bakteri patlaması olmus acaba sizin haberiniz olmadan akvaryuma seker vs atilmis olabilirmi[/QUOTE] Şeker ne alaka anlamadım [:?] Evde küçük çocuk yok
Artık canlı yok. 3 haftalık 8 tane yavrum var 30 lt lik tankta. Onlar çok mutlular ve sağlıklılar maşallah. Ama yeni akvaryumumu kurar kurmaz felaketler üstüste geldi. Çok sevidiğim balıklarımı kaybettim [:(]
Evet suda artık yem vardı. Balıklar şoka girdiği için yemediler. bende acıktıklarında yerler diye ellemedim.
[QUOTE=Sheyda 2723]Gecmis olsun sanirim bakteri patlaması olmus acaba sizin haberiniz olmadan akvaryuma seker vs atilmis olabilirmi[/QUOTE] Şeker ne alaka anlamadım [:?] Evde küçük çocuk yok
Felakete Dönüşen Akvaryum 😰
Önceki konuma bakarsanız anlarsınız. Akvaryumu bir hafta önce kurdum ve iki günülüğüne şehir dışına çıktım. Geldiğimde iki günde bi gittim su yeşilimsi olmuş, balıklarım ölmüş. Kök salınım yapmış dediler renginden dolayı ve bekletmediğim için balıklar . İki günde ışık falan yakmamıştım zaten. Yani bu suyun renginin değişmesi olayı ben yokken evde iki gün içerisinde gerçekleşti. Isıtıcı kullanmıyorum. ana kadar japon beslemiştim bu son iki ayda başladım lepistes beslemeye. Yaz diye ısıtıcı daha almadım. durum budur [x(]
Önceki konuma bakarsanız anlarsınız. Akvaryumu bir hafta önce kurdum ve iki günülüğüne şehir dışına çıktım. Geldiğimde iki günde bi gittim su yeşilimsi olmuş, balıklarım ölmüş. Kök salınım yapmış dediler renginden dolayı ve bekletmediğim için balıklar . İki günde ışık falan yakmamıştım zaten. Yani bu suyun renginin değişmesi olayı ben yokken evde iki gün içerisinde gerçekleşti. Isıtıcı kullanmıyorum. ana kadar japon beslemiştim bu son iki ayda başladım lepistes beslemeye. Yaz diye ısıtıcı daha almadım. durum budur [x(]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
