ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bugrasvfd20
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2016 02:49
Son Ziyaret:
03 Nisan 2019 23:32
Toplam Mesaj:
218 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali bugra
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200°50°55
Amerikan karma
SON 10 MESAJI
Yaptığım Yem Ne Zaman Bozulur
Merhaba herkese keyifli hobiler diliyorum yaklaşık 2-3 ay önce dana yüreği somon sarımsak ıspanak kırmızı biberden yem yaptım ve 200-55-60 ebatındaki karma amerikan tankımda kullanıyorum haftada 2-3 kere veriyorum yemi buzlukta muhafaza ediyorum atcağım kadar alıp çözülmeden gerisini buzluğa koyuyorum bi sıkıntı olurmu yada bu tarz yemlerin kullanım süresi ne kadar şimdiden teşekkür ederim
Merhaba herkese keyifli hobiler diliyorum yaklaşık 2-3 ay önce dana yüreği somon sarımsak ıspanak kırmızı biberden yem yaptım ve 200-55-60 ebatındaki karma amerikan tankımda kullanıyorum haftada 2-3 kere veriyorum yemi buzlukta muhafaza ediyorum atcağım kadar alıp çözülmeden gerisini buzluğa koyuyorum bi sıkıntı olurmu yada bu tarz yemlerin kullanım süresi ne kadar şimdiden teşekkür ederim
Akcaryumda Su Varken Silikon Kullanılırmı
Nasıl oluyo o akcaryumu tamamen boşaltmadan yapabilirmiyim
Nasıl oluyo o akcaryumu tamamen boşaltmadan yapabilirmiyim
Akcaryumda Su Varken Silikon Kullanılırmı
[QUOTE=selahaddinn]Suyu yarıya kadar indir yapıştırma yapacağın yeri güzelce kurut akvaryum silikonu kullan hiç bir şey olmaz. İlk 20-25 dk odayı havalandı. [/QUOTE]kaç gün su yarıda kalsın bide o iç kısımlara gerek yok demi
[QUOTE=selahaddinn]Suyu yarıya kadar indir yapıştırma yapacağın yeri güzelce kurut akvaryum silikonu kullan hiç bir şey olmaz. İlk 20-25 dk odayı havalandı. [/QUOTE]kaç gün su yarıda kalsın bide o iç kısımlara gerek yok demi
Akcaryumda Su Varken Silikon Kullanılırmı
Merhaba tankım 200-50-55 boyutunda içi dolu boşaltma imkanım yok gibi şuan tankın yaşı 4-5 yaklaşık 10mm kayıt kuşaklı ama üst kayıt kuşak oynuyor bir kısmı sizce elden geçirmelimiyim emek var sonuçta 550 lt allah korusun resizllik olur yani nasıl bi önlem alabilirim risk varmı şuan yaptırdığım yer suyu yarıya kadar çekip elden geçirmemiz lazım dedi ama yapmıyor kaç haftadır kendim halledebilirmiyim
Merhaba tankım 200-50-55 boyutunda içi dolu boşaltma imkanım yok gibi şuan tankın yaşı 4-5 yaklaşık 10mm kayıt kuşaklı ama üst kayıt kuşak oynuyor bir kısmı sizce elden geçirmelimiyim emek var sonuçta 550 lt allah korusun resizllik olur yani nasıl bi önlem alabilirim risk varmı şuan yaptırdığım yer suyu yarıya kadar çekip elden geçirmemiz lazım dedi ama yapmıyor kaç haftadır kendim halledebilirmiyim
Amerikanda Bitmeyen Sürtünmeler
[QUOTE=fma3280]
Tüm halkaları en altta koyun, üstüne biyolojik mavi sünger ( siyah değil ) , üstüne siporax, en üstte elyaf olsun. Dediğim gibi bence karbonu çıkarın.
Malzeme olarak siporax kullanmak daha efektif olur. Yani 2 sepet halka varsa onu 1'e indirip, 2 sepet siporax kullanmak daha doğru olur. [/QUOTE] ozaman carbonu çıkartıp sporax koyucam
[QUOTE=fma3280]
Tüm halkaları en altta koyun, üstüne biyolojik mavi sünger ( siyah değil ) , üstüne siporax, en üstte elyaf olsun. Dediğim gibi bence karbonu çıkarın.
Malzeme olarak siporax kullanmak daha efektif olur. Yani 2 sepet halka varsa onu 1'e indirip, 2 sepet siporax kullanmak daha doğru olur. [/QUOTE] ozaman carbonu çıkartıp sporax koyucam
Amerikanda Bitmeyen Sürtünmeler
[QUOTE=fma3280]
yine siporax ekleyerek tamamlayabilirsiniz. Ben şöyle yapıyorum uzun yıllardır. Suyun filtreye girdiği yerden
Ehiem pro mech seramik halka ( Suda ki büyük partikülleri alır ve suyun filtreye eşit olarak dağılmasını sağlar )
Mavi Biyolojik sünger ( Küçük partikülleri alır, bakteri oluşumuna katkı sağlar )
Ehiem substrat ( ya da Sera siporax ) ( Bakteri oluşumu için en önemli malzemedir )
Elyaf ( Suyun berrak-kokusuz olarak çıkmasına katkı yapar )
[/QUOTE] bende yanlış hatırlamıyosam üste elyaf altında sporax ve halka altında karbon onun aldınta sünger en altda gene delik li halka var ama birazdaha farkli büyük sıralamayı nasıl yapıyım ozaman
[QUOTE=fma3280]
yine siporax ekleyerek tamamlayabilirsiniz. Ben şöyle yapıyorum uzun yıllardır. Suyun filtreye girdiği yerden
Ehiem pro mech seramik halka ( Suda ki büyük partikülleri alır ve suyun filtreye eşit olarak dağılmasını sağlar )
Mavi Biyolojik sünger ( Küçük partikülleri alır, bakteri oluşumuna katkı sağlar )
Ehiem substrat ( ya da Sera siporax ) ( Bakteri oluşumu için en önemli malzemedir )
Elyaf ( Suyun berrak-kokusuz olarak çıkmasına katkı yapar )
[/QUOTE] bende yanlış hatırlamıyosam üste elyaf altında sporax ve halka altında karbon onun aldınta sünger en altda gene delik li halka var ama birazdaha farkli büyük sıralamayı nasıl yapıyım ozaman
Amerikanda Bitmeyen Sürtünmeler
[QUOTE=fma3280]
aktif carbon ya da filtre carbon yeni kurulumda kullanıp, belli bir süre ( tavsiye edilen 2 hafta ) sonra çıkarmak lazım. Carbon kimyasal temizlik yapar, absorbe eder. Fakat bir süre sonra niteliğini kaybedip, kusma yapabilir. Çıkarmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]yerine ne koayabilirim peki
[QUOTE=fma3280]
aktif carbon ya da filtre carbon yeni kurulumda kullanıp, belli bir süre ( tavsiye edilen 2 hafta ) sonra çıkarmak lazım. Carbon kimyasal temizlik yapar, absorbe eder. Fakat bir süre sonra niteliğini kaybedip, kusma yapabilir. Çıkarmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]yerine ne koayabilirim peki
Amerikanda Bitmeyen Sürtünmeler
[QUOTE=fma3280]
Değiştirmeyin. Sizin de dediğiniz gibi akvaryum suyu ile hafif yıkamanız yeterli olacaktır. Burada amaç filtre malzemeleri arasında ki biriken pislik-partiküllerden kurtulmak. Dediğim gibi malzeme tam dolu olsun.[/QUOTE]malzemelerin dolu oldğumu düşünüyorum sporax carbon gözenekli sünger biyolojik elyaf vs var
[QUOTE=fma3280]
Değiştirmeyin. Sizin de dediğiniz gibi akvaryum suyu ile hafif yıkamanız yeterli olacaktır. Burada amaç filtre malzemeleri arasında ki biriken pislik-partiküllerden kurtulmak. Dediğim gibi malzeme tam dolu olsun.[/QUOTE]malzemelerin dolu oldğumu düşünüyorum sporax carbon gözenekli sünger biyolojik elyaf vs var
Amerikanda Bitmeyen Sürtünmeler
[QUOTE=hasancn]Aynı durumu bende yasadım , dürtünemeler oluyordu ama oyle cokda degıldı az da degıldi ne zaman akvaryuma baksam 2 si 3 ü sürtünüyordu, Yaklaşık 3 hafta falan sürtünme oldu renkte yemde halsizlikte bir sorun yasamadım,Sonra birden ne olduysa bağısıklık sıstemlerımı zayfıladı ne yaptı hastalık patlak verdi,SONUÇ kuyruk erimesi sallantılı hareketler olarak ,Ben hiç tuz kullanmadım ilaç da , Akvaryumun suyunu sık değiştirdim sonra uv filtre yaktım, sump malzemelerini komple temizledim, şuan iyiler cok şükür dün bir balıgımı daha kaybettım ama diğerleri toparladı.Size tavsiyem öncelikle nitratı ölçmeniz veya akvaryumu koklayın koku varmı? Nitrattan da olabilir ,dış parazit başlangıcı da[/QUOTE]malzemeleri yıkadım fakat değiştirmek istemedim döngüyü bozmamak için
[QUOTE=fma3280]
Merhaba;
Canlıların bazıları arada bir sürtünme yapıyor ise bu normaldir. Ama siz su değişimi yaptınız ve 2 gün sonra balıkların gözle görülür bir şeklide sürtünüyor ise, bu durum problem.
Bu doğrultuda öncelikle bir teşhis koyma adına test kiti alıp yapmanızda fayda var. ( Amonyak/Amonyum (Nh3 / Nh4) - Nitrit (No2) - Nitrat (No3) ) Bu değerler de problem var ise bunun sebepleri;
1 - Canlı sayısı fazla olabilir. ( Sizin canlı sayınız fazla gibi özellikle de balıklar büyük olduğu için sayı azaltılabilir ya da sık sık su değişimi yapılır)
2 - Filtrasyon yetersiz olabilir. Uzun süre temizlik yapmazsanız, filtrenin debisi düşer ve Litre/Saat oranı normalin altına düşer. Tabii filtre malzemeleri kaliteli ve tam olarak dolu olmalı. Bunlar olmaz ise bakteri döngüsü yeterli düzeyde oluşmaz. Suyun berrak olması bakteri döngüsünün doğru olarak oluştuğu anlamına gelmez. Bu döngü oluşmaz ise Amonyak-Nitrit-Nitrat oluşması kaçınılmaz.
3 - Yemleme düzensiz ve aşırı olabilir.
Tuz konusuna gelince ben 20 yıldır hiç kullanmadım, bir eksikliğini görmedim. Ayrıca vitamin v.s de kullanmadım.
İyi Hobiler...[/QUOTE]evet canlı sayısından olabilir çoğu türden 2şer tane var show akvaryumu olcağı içün belli olan dişileri çıkartıyorum yani sayı hep sabit kalmıyacak yavastan azaltıyorum filtre malzemelerini de 5-6 ay önce astronot beslerken almıştım değiştirmedim ondan sonra değiştirmeme gerek varmı
[QUOTE=hasancn]Aynı durumu bende yasadım , dürtünemeler oluyordu ama oyle cokda degıldı az da degıldi ne zaman akvaryuma baksam 2 si 3 ü sürtünüyordu, Yaklaşık 3 hafta falan sürtünme oldu renkte yemde halsizlikte bir sorun yasamadım,Sonra birden ne olduysa bağısıklık sıstemlerımı zayfıladı ne yaptı hastalık patlak verdi,SONUÇ kuyruk erimesi sallantılı hareketler olarak ,Ben hiç tuz kullanmadım ilaç da , Akvaryumun suyunu sık değiştirdim sonra uv filtre yaktım, sump malzemelerini komple temizledim, şuan iyiler cok şükür dün bir balıgımı daha kaybettım ama diğerleri toparladı.Size tavsiyem öncelikle nitratı ölçmeniz veya akvaryumu koklayın koku varmı? Nitrattan da olabilir ,dış parazit başlangıcı da[/QUOTE]malzemeleri yıkadım fakat değiştirmek istemedim döngüyü bozmamak için
[QUOTE=fma3280]
Merhaba;
Canlıların bazıları arada bir sürtünme yapıyor ise bu normaldir. Ama siz su değişimi yaptınız ve 2 gün sonra balıkların gözle görülür bir şeklide sürtünüyor ise, bu durum problem.
Bu doğrultuda öncelikle bir teşhis koyma adına test kiti alıp yapmanızda fayda var. ( Amonyak/Amonyum (Nh3 / Nh4) - Nitrit (No2) - Nitrat (No3) ) Bu değerler de problem var ise bunun sebepleri;
1 - Canlı sayısı fazla olabilir. ( Sizin canlı sayınız fazla gibi özellikle de balıklar büyük olduğu için sayı azaltılabilir ya da sık sık su değişimi yapılır)
2 - Filtrasyon yetersiz olabilir. Uzun süre temizlik yapmazsanız, filtrenin debisi düşer ve Litre/Saat oranı normalin altına düşer. Tabii filtre malzemeleri kaliteli ve tam olarak dolu olmalı. Bunlar olmaz ise bakteri döngüsü yeterli düzeyde oluşmaz. Suyun berrak olması bakteri döngüsünün doğru olarak oluştuğu anlamına gelmez. Bu döngü oluşmaz ise Amonyak-Nitrit-Nitrat oluşması kaçınılmaz.
3 - Yemleme düzensiz ve aşırı olabilir.
Tuz konusuna gelince ben 20 yıldır hiç kullanmadım, bir eksikliğini görmedim. Ayrıca vitamin v.s de kullanmadım.
İyi Hobiler...[/QUOTE]evet canlı sayısından olabilir çoğu türden 2şer tane var show akvaryumu olcağı içün belli olan dişileri çıkartıyorum yani sayı hep sabit kalmıyacak yavastan azaltıyorum filtre malzemelerini de 5-6 ay önce astronot beslerken almıştım değiştirmedim ondan sonra değiştirmeme gerek varmı
Amerikanda Bitmeyen Sürtünmeler
[QUOTE=Tunc Berk]Ayda yılda bir sürtünüyorsa normal. Bizde zaman zaman kafamızı kaşırız ama bitli değiliz.
Eğer böyle ise konu açmanıza gerek yoktu, eğer sürekli ve sık sürtünme var ise güvendiğiniz insanlar sizi yanlış yönlendiriyor. Bence yeni fikirlere açık olun ve güvendiğiniz insanlar dışındaki insanların yazdıklarınıda biraz araştırın.
[/QUOTE] ben bu bilgiyi konuyu açmadan önce öğrendim ama kafamda soru işareti kalmasın diye açtım yanlış yönlendiriyor derken hangi konuda mesela zaten yeni fikirlere açık olmasam konu olarak açmazdım tuzda dedğiniz gibi fazlası zararlı olabilir ama ben belli bir miktarda belli zaman aralıklarında kullanılmasında bi sakınca olcağıno zannetmiyorum sonuçta her su değişiminde ağır şekilde tuz kullanılmazsa illaki suyun içindeki tuz miktarında azalma olacaktır bazı hastalıklarda açıkcası faydalı olcağını düşünüyorum en yakın zamandada sudaki nitrit nitrat seviyesini ölçcem sanırım en sağlıklısı o olur
[QUOTE=AmazonDream]
Ben zaten bunu siz ikna olasınız diye değil okuyanlar yanlış işler yapmasın diye yazdım. Google'a yaz kaya tuzu içeriği nötr çıkıyor. Bunu bilmediğimi mi düşünüyorsunuz gerçekten. Sudaki iletkenlik değeri ne olacak peki? Bu güney amerikan canlıları neden iletkenliği bu kadar düşük sularda yaşayıp çoğalıyor? Zaten Tunç abi güzel bir özet geçmiş. Bu kadar sabit fikir olmamak gerekiyor. Keyifli hobiler dilerim size.[/QUOTE]sabit fikirli olduğumu düşünmüyorum bu sonuçta ben size o orda kendi görüşümü söyledim kaya tuzunun yapısını bilip bilmemenizden dolayı sölemedim doğru iletkenliği arttır ona lafım yok ama siz orda iletkenlikle birşey dememişsiniz Suyun ph değerini arttırı diyosunuz bende tuzun nötr bir madde olduğunu ve iletkenlikten dolayı bile olsa ph ı yüksek derecede etkilemez dedim sonuçta burda bilgi alışverişi oluyosa bende kendi düşüncelerimi söylemem sabit fikirmi oluyor ? Ben zaten kesin böledir diye bir cümle kurmadım bence diyorum( bana göre)Sizede keyifli hobiler dilerim[EDIT]bugrasvfd20,2018-11-19 02:15:16[/EDIT]
[QUOTE=Tunc Berk]Ayda yılda bir sürtünüyorsa normal. Bizde zaman zaman kafamızı kaşırız ama bitli değiliz.
Eğer böyle ise konu açmanıza gerek yoktu, eğer sürekli ve sık sürtünme var ise güvendiğiniz insanlar sizi yanlış yönlendiriyor. Bence yeni fikirlere açık olun ve güvendiğiniz insanlar dışındaki insanların yazdıklarınıda biraz araştırın.
[/QUOTE] ben bu bilgiyi konuyu açmadan önce öğrendim ama kafamda soru işareti kalmasın diye açtım yanlış yönlendiriyor derken hangi konuda mesela zaten yeni fikirlere açık olmasam konu olarak açmazdım tuzda dedğiniz gibi fazlası zararlı olabilir ama ben belli bir miktarda belli zaman aralıklarında kullanılmasında bi sakınca olcağıno zannetmiyorum sonuçta her su değişiminde ağır şekilde tuz kullanılmazsa illaki suyun içindeki tuz miktarında azalma olacaktır bazı hastalıklarda açıkcası faydalı olcağını düşünüyorum en yakın zamandada sudaki nitrit nitrat seviyesini ölçcem sanırım en sağlıklısı o olur
[QUOTE=AmazonDream]
Ben zaten bunu siz ikna olasınız diye değil okuyanlar yanlış işler yapmasın diye yazdım. Google'a yaz kaya tuzu içeriği nötr çıkıyor. Bunu bilmediğimi mi düşünüyorsunuz gerçekten. Sudaki iletkenlik değeri ne olacak peki? Bu güney amerikan canlıları neden iletkenliği bu kadar düşük sularda yaşayıp çoğalıyor? Zaten Tunç abi güzel bir özet geçmiş. Bu kadar sabit fikir olmamak gerekiyor. Keyifli hobiler dilerim size.[/QUOTE]sabit fikirli olduğumu düşünmüyorum bu sonuçta ben size o orda kendi görüşümü söyledim kaya tuzunun yapısını bilip bilmemenizden dolayı sölemedim doğru iletkenliği arttır ona lafım yok ama siz orda iletkenlikle birşey dememişsiniz Suyun ph değerini arttırı diyosunuz bende tuzun nötr bir madde olduğunu ve iletkenlikten dolayı bile olsa ph ı yüksek derecede etkilemez dedim sonuçta burda bilgi alışverişi oluyosa bende kendi düşüncelerimi söylemem sabit fikirmi oluyor ? Ben zaten kesin böledir diye bir cümle kurmadım bence diyorum( bana göre)Sizede keyifli hobiler dilerim[EDIT]bugrasvfd20,2018-11-19 02:15:16[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
