ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mayazb
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2006 17:56
Son Ziyaret:
30 Mayıs 2011 21:16
Toplam Mesaj:
69 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Ayaz
Doğum Tarihi:
22 Şubat 1986
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
Jeoloji Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
140 Lt -1e 3d yetişkin Sarı prenses- 1e 1d Yunus
SON 10 MESAJI
450 lt akvaryuma fluval 405 mi tetratec ex2400 mü?
Neyse abi, tekrar teşekkürler, sonuç olarak tercihimi tetratec 2400'den yana kullandım, siparişi verdim
Neyse abi, tekrar teşekkürler, sonuç olarak tercihimi tetratec 2400'den yana kullandım, siparişi verdim

Umarım akıntı kokuntu yapmaz, sızdırma yaptığı yönünde söylentiler var, işallah dedikodudan ibarettir zira böyle şeyleri siparişten sonra görmek can sıkıcı 

Normalde ekmek alırken bile araştırırım, ilk defa böyle alışveriş yapıyorum, elimde patlamaması için mübarek cuma günü dualarınızı bekliyorum 

450 lt akvaryuma fluval 405 mi tetratec ex2400 mü?
[QUOTE=MehmetAbi]
Merhaba...
Fluval 405 1300 litre kapasite ile saatte tankınızı 3 kere çevirmeye ve buna bağlı olarak su dengesini çokda güzel tutacak bir filtre. Hiç bir filtrenin debisi kutuda yazdığı gibi çıkmadığından ve genelde neredeyse %50 lere varan kayıplar yaşadığımızıda göz önünde tutmak gerekiyor. Yapılan testlerde 205 ve 305 modellerinde kabaca % 18'lik debi düşmeleri gözleniyor. Bu durumu göz önüne alarak 405'in, 1300 litrelik debisi %18'lik bir kayıpla yaklaşık 1066 litre civarında çıkıyor. Keza bu tankınız için bence iyi bir sayı. Lakin can sıkan yanı 8.5 litrelik iç hacmi. Bunun yanında 20 watt'lık elektrik tüketimi çok iyi ve ortalama 320 lira gibi bir fiyatı var. Ses problemi varmı bilmiyorum.
Tetra 2400, 2400 litrelik devasa bir debiye sahip gibi görünsede genel testlerde yüksek oranlarda debi düşüşü mevcut. 1200 modellerini baz alarak yola çıkarsak 1200 litrelik bu filtreler yaklaşık olarak 700-750 litrelik sonuçlar veriyor. Bunu yüzdeye vurduğumuzda kayıp olan oran ortalama %40 gibi görünüyor. Buda demektirki 2400'lük debiniz kabaca 960 litrelik bir kayıpla 1440 lara düşüyor. Tankınız için çok iyi bir sayı. İç hacmi 22 litre gibi devasa bir rakam ve bakteri kültürü için on numara bir yüzeye sahip. Lakin 60 watt gibi bir sarfiyat var ortada. Fiyatı ortalama 320 lira.
Fiyat aynı, kalitede bence fark yok. Eğerki enerji sarfiyatı kafama takmam diyosan 2400 tek kalem bir ürün. Enerji sorun olur diyorsan 405 işini görecebilecek bir filtre.
Yukardaki verilerin hepsi forumdan alınma ve mantık çerçevesinde yapılan bir kaç basit hesaplamaya dayanıyor. [QUOTE=mayazb]Evet erkadaşlar, soru net
[/QUOTE] Yani cevap net.
Gerisi sana kalıyor. Bu kadar basit hesap, kitap ve ufak çaplı araştırmadan sonra. Bir zahmet seçiminide kendin yap demek geliyor içimden...
Şimdiden hayırlı olsun....
[/QUOTE]
Mesajınızın ilk kısmı için teşekkür ederim, çok yardımcı oldu, lakin kalan söylemleriniz taşlama kokuyor, ben 450 lt akvaryumu kurduktan sonra yurt dışına çıkmak zorunda kaldım, akvaryumuda aileme emanet ettim, bu tür konuları araştıracak zamanım yok malesef, dün evdeki filtre sisteminin sıkıntı yarattığını söyledi bizimkiler, ben de alel acele bu konuyu açtım aklımdaki modellerle birlikte, yardımlarınızıda bekleyerek. Bu tür yorumlara gerek yok bence.
Fluval 405 1300 litre kapasite ile saatte tankınızı 3 kere çevirmeye ve buna bağlı olarak su dengesini çokda güzel tutacak bir filtre. Hiç bir filtrenin debisi kutuda yazdığı gibi çıkmadığından ve genelde neredeyse %50 lere varan kayıplar yaşadığımızıda göz önünde tutmak gerekiyor. Yapılan testlerde 205 ve 305 modellerinde kabaca % 18'lik debi düşmeleri gözleniyor. Bu durumu göz önüne alarak 405'in, 1300 litrelik debisi %18'lik bir kayıpla yaklaşık 1066 litre civarında çıkıyor. Keza bu tankınız için bence iyi bir sayı. Lakin can sıkan yanı 8.5 litrelik iç hacmi. Bunun yanında 20 watt'lık elektrik tüketimi çok iyi ve ortalama 320 lira gibi bir fiyatı var. Ses problemi varmı bilmiyorum.
Tetra 2400, 2400 litrelik devasa bir debiye sahip gibi görünsede genel testlerde yüksek oranlarda debi düşüşü mevcut. 1200 modellerini baz alarak yola çıkarsak 1200 litrelik bu filtreler yaklaşık olarak 700-750 litrelik sonuçlar veriyor. Bunu yüzdeye vurduğumuzda kayıp olan oran ortalama %40 gibi görünüyor. Buda demektirki 2400'lük debiniz kabaca 960 litrelik bir kayıpla 1440 lara düşüyor. Tankınız için çok iyi bir sayı. İç hacmi 22 litre gibi devasa bir rakam ve bakteri kültürü için on numara bir yüzeye sahip. Lakin 60 watt gibi bir sarfiyat var ortada. Fiyatı ortalama 320 lira.
Fiyat aynı, kalitede bence fark yok. Eğerki enerji sarfiyatı kafama takmam diyosan 2400 tek kalem bir ürün. Enerji sorun olur diyorsan 405 işini görecebilecek bir filtre.
Yukardaki verilerin hepsi forumdan alınma ve mantık çerçevesinde yapılan bir kaç basit hesaplamaya dayanıyor. [QUOTE=mayazb]Evet erkadaşlar, soru net
[/QUOTE] Yani cevap net.[QUOTE=mayazb]Cevapları bekliyorum, sebepleriyle birlikte 
[/QUOTE] Sebep net.
Gerisi sana kalıyor. Bu kadar basit hesap, kitap ve ufak çaplı araştırmadan sonra. Bir zahmet seçiminide kendin yap demek geliyor içimden...
Şimdiden hayırlı olsun....
[/QUOTE]
450 lt akvaryuma fluval 405 mi tetratec ex2400 mü?
Evet erkadaşlar, soru net
Evet erkadaşlar, soru net

Cevapları bekliyorum, sebepleriyle birlikte 

Sonunda, 150 - 50 - 65 Malawi (Foto. eklendi )
[QUOTE=cenksel2001]Hoş olmuş tebrikler ancak malawiden ziyade trop. tankına benzemiş dekorasyonda magaralar oluştursanız sanki daha iyi olurdu gibime geliyor. [/QUOTE]
Teşekkürler Cenk bey.
Aslında dekoru hazırlarken biz de aynı şeyi düşündük fakat imkanlar bu kadardı, elimde bir grup taş daha var fakat yapısı akvaryumdakilerden çok farklı, nasıl duracağı konusunda bir fikrim yok.
Aslında üzeri tam kapalı olmasada mağaramsı yerler baya çok, fotoğraflara yansıtamadım fakat imkanım olursa video koymaya çalışırım.
[QUOTE=cenksel2001]Hoş olmuş tebrikler ancak malawiden ziyade trop. tankına benzemiş dekorasyonda magaralar oluştursanız sanki daha iyi olurdu gibime geliyor. [/QUOTE]
Teşekkürler Cenk bey.
Aslında dekoru hazırlarken biz de aynı şeyi düşündük fakat imkanlar bu kadardı, elimde bir grup taş daha var fakat yapısı akvaryumdakilerden çok farklı, nasıl duracağı konusunda bir fikrim yok.
Aslında üzeri tam kapalı olmasada mağaramsı yerler baya çok, fotoğraflara yansıtamadım fakat imkanım olursa video koymaya çalışırım.
Sonunda, 150 - 50 - 65 Malawi (Foto. eklendi )
Sonunda muradımıza erdik.
3 gün önce akvaryumu kurdum, 1 gün iç-dış filtre çalıştı, musluk suyu bu süreçte dinlendikten sonra eski akvaryumdan 50 lt su aldım ve bu suya ekledim, 2 günde böyle çalıştıktan sonra bugün 1sp ve 1 yunusu akvaryuma aktardım, şimdilik bu balıklarda sıkıntı yok gibi.
Bazı sıkıntılarla karşılaştık onlardan bahsedeyim;
İlk olarak, zaten filtrasyonun yetmeyeceğini biliyordum ama bu kadar yetersiz kalacağını beklemezdim, 3 gündür sudaki bulanıklık hala gitmiş değil.
Bir diğer sıkıntı da ışığın yetersizliği oldu, 3 adet 40 w floresan (2 groluks 1 mavi kullandım ama az geldi.
Son olarakta, eski tanktaki, henüz 2 hafta önce 50 yavru aldığın anne yunusun ani ölümü ile moraller alt üst oldu. Yeni akvaryum nasip olmadı kendisine, inanılmaz üzüldüm, beni bu işi büyütmeye iten etkendi kendisi. Şu an acil olarak bütün balıkları aktarmak istiyorum fakat bir yandan da beklemek zorundayım. Arada kaldım.
Her neyse, fotoğraflar (ilk sayfada da paylaştım) ;









Yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum.
mayazb 2011-02-03 19:59:26
Sonunda muradımıza erdik.
3 gün önce akvaryumu kurdum, 1 gün iç-dış filtre çalıştı, musluk suyu bu süreçte dinlendikten sonra eski akvaryumdan 50 lt su aldım ve bu suya ekledim, 2 günde böyle çalıştıktan sonra bugün 1sp ve 1 yunusu akvaryuma aktardım, şimdilik bu balıklarda sıkıntı yok gibi.
Bazı sıkıntılarla karşılaştık onlardan bahsedeyim;
İlk olarak, zaten filtrasyonun yetmeyeceğini biliyordum ama bu kadar yetersiz kalacağını beklemezdim, 3 gündür sudaki bulanıklık hala gitmiş değil.
Bir diğer sıkıntı da ışığın yetersizliği oldu, 3 adet 40 w floresan (2 groluks 1 mavi kullandım ama az geldi.
Son olarakta, eski tanktaki, henüz 2 hafta önce 50 yavru aldığın anne yunusun ani ölümü ile moraller alt üst oldu. Yeni akvaryum nasip olmadı kendisine, inanılmaz üzüldüm, beni bu işi büyütmeye iten etkendi kendisi. Şu an acil olarak bütün balıkları aktarmak istiyorum fakat bir yandan da beklemek zorundayım. Arada kaldım.
Her neyse, fotoğraflar (ilk sayfada da paylaştım) ;









Yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum.
Sonunda, 150 - 50 - 65 Malawi (Foto. eklendi )
Kayalar ve kum alındı, herşey hazır, pazartesi akvaryumun gelmesini bekliyoruz, heyecan dorukta
Yalnız kum konusunda acemelik ettim sanırım 50 kg aldım (0.5 silis kum) , hacim hesabı yaptım, 6 cmlik bir yükseklik oluşturacak tabanda kum, yeter umarım.
Kayaları biraz karışık aldım ama nasıl olsa hepsi aynı rengi alır zamanla
mayazb 2011-01-30 00:59:29
Kayalar ve kum alındı, herşey hazır, pazartesi akvaryumun gelmesini bekliyoruz, heyecan dorukta

Yalnız kum konusunda acemelik ettim sanırım 50 kg aldım (0.5 silis kum) , hacim hesabı yaptım, 6 cmlik bir yükseklik oluşturacak tabanda kum, yeter umarım.
Kayaları biraz karışık aldım ama nasıl olsa hepsi aynı rengi alır zamanla

Silis kum yıkama
[QUOTE=cahit barış] Bazı arkadaşlar tavsiye ediyor ya papağan gibi hemen dökümcüden al dökümcüden al diyorlar sonra böyle sorunlar yaşıyor hobiciler. Eminim o arkadaşlar kıymayıda kuaförden alıyordur ucuz diye.Lütfen iyi biliyorsanız tavsiye edin bilmiyorsanız yanlış yönlendirmeyin döküm kumu ile silis kum arasında fark var.[/QUOTE]
Döküm kumunun zor yıkanması dışında bi zararı olur mu peki?
Kumun kilosunu 5 tl den bile satan "simsarcı" akvaryumcular gördüm. Doğal olarak 40 kuruş verip dökümcüden almak insanların işine geliyor aynen benimde işime geldiği gibi.
[QUOTE=cahit barış] Bazı arkadaşlar tavsiye ediyor ya papağan gibi hemen dökümcüden al dökümcüden al diyorlar sonra böyle sorunlar yaşıyor hobiciler. Eminim o arkadaşlar kıymayıda kuaförden alıyordur ucuz diye.Lütfen iyi biliyorsanız tavsiye edin bilmiyorsanız yanlış yönlendirmeyin döküm kumu ile silis kum arasında fark var.[/QUOTE]
Döküm kumunun zor yıkanması dışında bi zararı olur mu peki?
Kumun kilosunu 5 tl den bile satan "simsarcı" akvaryumcular gördüm. Doğal olarak 40 kuruş verip dökümcüden almak insanların işine geliyor aynen benimde işime geldiği gibi.
Komik ve Trajedi Balık/Akvaryum Hatıraları.
İç filtrenin süngerini cif ile yıkamıştım. Ama o zaman çocuktuk tabi, 10 yaşlarında felan, hey Allahım ya.
İç filtrenin süngerini cif ile yıkamıştım. Ama o zaman çocuktuk tabi, 10 yaşlarında felan, hey Allahım ya.
Elektrik Faturanız
Lanet faturalar. Ama bu durum hobime zarar vermeyecek. Hatta tersine, büyütüyorum..
Sağlık olsun ne yapalım
Lanet faturalar. Ama bu durum hobime zarar vermeyecek. Hatta tersine, büyütüyorum..
Sağlık olsun ne yapalım

Yeni Akvaryuma Geçiş
Teşekkürler, faydası dokunacak bana
Dış filtre hiç temizlenmeden çalıştırılmaya devam edecek demek ki yeni akvaryumda.
480 lt hacimli yeni akvaryumum, eskisi 140, maksimum 70 lt ekleyebilirim eski akvaryum suyundan, sanırım dış filtre ile beraber 70 lt'lik eski su bakteri oluşumunu destekler. Hazır bakteri kültürlerinden kullanmama gerek yok sanırım bu noktada
Teşekkürler, faydası dokunacak bana

Dış filtre hiç temizlenmeden çalıştırılmaya devam edecek demek ki yeni akvaryumda.
480 lt hacimli yeni akvaryumum, eskisi 140, maksimum 70 lt ekleyebilirim eski akvaryum suyundan, sanırım dış filtre ile beraber 70 lt'lik eski su bakteri oluşumunu destekler. Hazır bakteri kültürlerinden kullanmama gerek yok sanırım bu noktada

SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
