ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akvarist7
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Temmuz 2016 10:50
Son Ziyaret:
06 Ağustos 2016 21:59
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ugur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ugur
SON 10 MESAJI
Tecrubeli Arkadaslar Bakabilir Mi?
[QUOTE=Sansursuz]Kesinlikle akvaryum da nitrat artışı söz konusu.Balık da bu durumdan strese girmiş gibi duruyor.Tabi en iyi siz anlarsınız video olarak balığı izlemek gerekiyor.Bana sanki su değerleriyle ilgili problem var gibi geldi.Bu azot döngüsü denen şey çok farklı bir şey arkadaşlar.Akvaryum oturması diye tabir edilen olay gerçekten çok zor.O zaman işte ne hastalık oluyor ne de balıkların baş düşmanı stres.Sabır sabır ya sabır..Şu döngü denilen şey balık mutluysa hiç bir şeyden etkilenmeden yaşıyorsa tamamdır.Ama sabır bize haber edin son durumundan..[/QUOTE]
Baliklari alali 10 gun gibi bir sure oluyor. Su degerlerini nasil gorebilirim ve ayarlayabilirim peki ozellikle bu nitrat olayini? Birde balikta aksi bi durum goremedim geldiginden beri akvaryumun agasi MaşAllah [:)][EDIT]akvarist7,2016-08-05 00:22:17[/EDIT]
[QUOTE=Sansursuz]Kesinlikle akvaryum da nitrat artışı söz konusu.Balık da bu durumdan strese girmiş gibi duruyor.Tabi en iyi siz anlarsınız video olarak balığı izlemek gerekiyor.Bana sanki su değerleriyle ilgili problem var gibi geldi.Bu azot döngüsü denen şey çok farklı bir şey arkadaşlar.Akvaryum oturması diye tabir edilen olay gerçekten çok zor.O zaman işte ne hastalık oluyor ne de balıkların baş düşmanı stres.Sabır sabır ya sabır..Şu döngü denilen şey balık mutluysa hiç bir şeyden etkilenmeden yaşıyorsa tamamdır.Ama sabır bize haber edin son durumundan..[/QUOTE]
Baliklari alali 10 gun gibi bir sure oluyor. Su degerlerini nasil gorebilirim ve ayarlayabilirim peki ozellikle bu nitrat olayini? Birde balikta aksi bi durum goremedim geldiginden beri akvaryumun agasi MaşAllah [:)][EDIT]akvarist7,2016-08-05 00:22:17[/EDIT]
Tecrubeli Arkadaslar Bakabilir Mi?
Baliga daha bu sabah baktim hicbir seyi yoktu aksama bu sekilde uzerinde siyah lekeler cikmis sebebi nedir?
Akvaryum 40lt
3Lepistes ,4 lepistes yavrusu , 3moli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/040820162300251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/040820162300391.jpg[/IMG]
Baliga daha bu sabah baktim hicbir seyi yoktu aksama bu sekilde uzerinde siyah lekeler cikmis sebebi nedir?
Akvaryum 40lt
3Lepistes ,4 lepistes yavrusu , 3moli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/040820162300251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/040820162300391.jpg[/IMG]
Bu Balığın Cinsi Nedir Tam Emin Olamadım
Arkadaşlar bu balığın lepistes olabileceğinden hiç emin değilim. Akvaryumda baya otoritesini kurdu. Karnının şişi hiç geçmiyor. Digerlerine gore iri yapili. Cok agresif hareketler yapiyo digerlerine karsi umarim bisey olmaz. Yoruma yazarmisiniz .Degisik bisey anlayamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161511061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161511471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161512271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161513071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161513481.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu balığın lepistes olabileceğinden hiç emin değilim. Akvaryumda baya otoritesini kurdu. Karnının şişi hiç geçmiyor. Digerlerine gore iri yapili. Cok agresif hareketler yapiyo digerlerine karsi umarim bisey olmaz. Yoruma yazarmisiniz .Degisik bisey anlayamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161511061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161511471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161512271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161513071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/300720161513481.jpg[/IMG]
Lepistesime Bakabilir Misiniz?
[QUOTE=alperentugrul]Birşey olmaz stres altındadır, doğumdan sonra birkaç gün erkeklerden ayırmak en doğrusu olur. Ayrı akvaryuma al, yemini at. Birkaç saat sonra kontrol et, yem akvaryumda mı yoksa değil mi diye. Değilse balık yemiştir [:iyi:][/QUOTE][QUOTE=alperentugrul]Birşey olmaz stres altındadır, doğumdan sonra birkaç gün erkeklerden ayırmak en doğrusu olur. Ayrı akvaryuma al, yemini at. Birkaç saat sonra kontrol et, yem akvaryumda mı yoksa değil mi diye. Değilse balık yemiştir [:iyi:][/QUOTE]
Malesef ki az once baligim birdenbire akvaryumun dibinde yan yatti öldü ilk gun yavruluga aldim onu yavrulugum buyuktu ve yem yemiyordu ilk getirdigimde hamileydi ve gene yem yemiyordu
[QUOTE=alperentugrul]Birşey olmaz stres altındadır, doğumdan sonra birkaç gün erkeklerden ayırmak en doğrusu olur. Ayrı akvaryuma al, yemini at. Birkaç saat sonra kontrol et, yem akvaryumda mı yoksa değil mi diye. Değilse balık yemiştir [:iyi:][/QUOTE][QUOTE=alperentugrul]Birşey olmaz stres altındadır, doğumdan sonra birkaç gün erkeklerden ayırmak en doğrusu olur. Ayrı akvaryuma al, yemini at. Birkaç saat sonra kontrol et, yem akvaryumda mı yoksa değil mi diye. Değilse balık yemiştir [:iyi:][/QUOTE]
Malesef ki az once baligim birdenbire akvaryumun dibinde yan yatti öldü ilk gun yavruluga aldim onu yavrulugum buyuktu ve yem yemiyordu ilk getirdigimde hamileydi ve gene yem yemiyordu
Lepistesime Bakabilir Misiniz?
Bu lepistes iki gun once dört yavru dogurdu ve hala durgun yem yemiyor tek basina dolasiyor saklaniyor iki gun oldu bu balik bisey yemedi ondan oncede doguma yakin yemiyodu tedirgin etti beni ne yapcam simdi ben yardim edebilirmisiniz? Bu arada ayirdim baligi yem attim ilgilendim fakat yine ayniydi bende saldim otekilerinin yanina
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/230720162202331.jpg[/IMG]
[B][/B]Lepistes öldü malesef ki :((((((((((([:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Bu lepistes iki gun once dört yavru dogurdu ve hala durgun yem yemiyor tek basina dolasiyor saklaniyor iki gun oldu bu balik bisey yemedi ondan oncede doguma yakin yemiyodu tedirgin etti beni ne yapcam simdi ben yardim edebilirmisiniz? Bu arada ayirdim baligi yem attim ilgilendim fakat yine ayniydi bende saldim otekilerinin yanina
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/230720162202331.jpg[/IMG]
[B][/B]Lepistes öldü malesef ki :((((((((((([:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Lepistes Alvaryumumda Eksiklikler Neler ?
[QUOTE=lizuferum]Akvaryum hacminiz ile filtrenizin debisi nedir?
Su değişim sıklığı canlı yükünüze ve yemleme sıklığınıza göre değişir. Genelde haftada bir değişim için uygundur.
Yeni eklenecek suyun mümkünse dinlendirilmiş olması, mümkün değilse direk çeşmeden değişim yapılacaksa yavaş yavaş doldurulması ve su ısılarının olabildiği kadar yakın tutulması faydalı olacak.[/QUOTE]
Akvaryum hacmi 40lt ic filtrenin debisini bilmiyorum fakat bu akvaryuma gore olmadigi bence kesin
7 adet lepistes var sabah ve aksam olmak uzere gunde 2 defa yem veriyorum
Su degisiminde dinlendirilmis su eklemeyi kesinlikle ihmal etmiyorum isilarini ise dengeliyorum[EDIT]akvarist7,2016-07-21 16:53:27[/EDIT]
[QUOTE=lizuferum]Akvaryum hacminiz ile filtrenizin debisi nedir?
Su değişim sıklığı canlı yükünüze ve yemleme sıklığınıza göre değişir. Genelde haftada bir değişim için uygundur.
Yeni eklenecek suyun mümkünse dinlendirilmiş olması, mümkün değilse direk çeşmeden değişim yapılacaksa yavaş yavaş doldurulması ve su ısılarının olabildiği kadar yakın tutulması faydalı olacak.[/QUOTE]
Akvaryum hacmi 40lt ic filtrenin debisini bilmiyorum fakat bu akvaryuma gore olmadigi bence kesin
7 adet lepistes var sabah ve aksam olmak uzere gunde 2 defa yem veriyorum
Su degisiminde dinlendirilmis su eklemeyi kesinlikle ihmal etmiyorum isilarini ise dengeliyorum[EDIT]akvarist7,2016-07-21 16:53:27[/EDIT]
Lepistes Alvaryumumda Eksiklikler Neler ?
[QUOTE=lizuferum]Bir aylık yavruları da yutabilecek büyüklükte iç filtreniz. Altta kalan, içerisinde sünger olan hazneyi tül bayan çorabı ile sarın. Ama daha sık temizlemeniz gerekecek, büyük pislikler kısa sürede çorabın üzerinde kalarak su girişine izin vermeyecek ve motor zorlanacak.[/QUOTE]
Bugun baliklari aldim ve ic filtre sanirim fazla rahatsiz ediyo baliklari yani şu sekilde kendine cekiyo baliklari bu yuzden kapali suan onun yerine hava motoru acik onunda malum filtresi yok bu sekilde devam ediyik diyorum haftada bir dip temizligi yaparim naisl olur?
[QUOTE=lizuferum]Bir aylık yavruları da yutabilecek büyüklükte iç filtreniz. Altta kalan, içerisinde sünger olan hazneyi tül bayan çorabı ile sarın. Ama daha sık temizlemeniz gerekecek, büyük pislikler kısa sürede çorabın üzerinde kalarak su girişine izin vermeyecek ve motor zorlanacak.[/QUOTE]
Bugun baliklari aldim ve ic filtre sanirim fazla rahatsiz ediyo baliklari yani şu sekilde kendine cekiyo baliklari bu yuzden kapali suan onun yerine hava motoru acik onunda malum filtresi yok bu sekilde devam ediyik diyorum haftada bir dip temizligi yaparim naisl olur?
Lepistesim Hasta Mi?
Bugun lepistes aldim ve tanka yeni ekledim fakat dikkatimi 2 balik cekti.
Kirmizi olan baligimin kuyrugu ve bi tane baliginda dipte hareketsiz durmasi.
Sizce neden boyle ne yapmam lazim?
Akvaryuma 15dk poseti yuzdurdum icine kendi tankimdaki suyunu ekledim sona icine saldim.Kirmizi olan yem yemeye geliyo fakat otekinin umrunda degil gibi duruyo.[:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/210720161436581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/210720161437431.jpg[/IMG][:(]
Bugun lepistes aldim ve tanka yeni ekledim fakat dikkatimi 2 balik cekti.
Kirmizi olan baligimin kuyrugu ve bi tane baliginda dipte hareketsiz durmasi.
Sizce neden boyle ne yapmam lazim?
Akvaryuma 15dk poseti yuzdurdum icine kendi tankimdaki suyunu ekledim sona icine saldim.Kirmizi olan yem yemeye geliyo fakat otekinin umrunda degil gibi duruyo.[:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/210720161436581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187459/210720161437431.jpg[/IMG][:(]
Lepistes Alvaryumumda Eksiklikler Neler ?
[QUOTE=SerdarAkyol]Biraz daha bitkilendirme yapmanız yeterli olacaktır.[/QUOTE]
öneriniz için teşekkürler
bugün moss bitkisi alıp kütüğe doladım [EDIT]akvarist7,2016-07-20 19:49:47[/EDIT]
[QUOTE=lizuferum]İç filtreniz lepistes yavrularını büyük ihtimalle yutacak.
Yavruların saklanması için diğer köşeye bol bitkilendirme yapabilir ya da iç filtrenin su emiş kanallarını yavruları yutmayacak şekilde düzenleyebilirsiniz.[/QUOTE]
evet bende bu konuda ne yapsam diye düşünüyordum su emiş kanallarını nasıl düzenleyebilirm bu konuyu açıklayabilirmisiniz birde şöyle bir şey yapsam yavruluğa alıyım yavru lepistesleri bir ay sonra tanka serbest bırakıyım nasıl olur ?
[QUOTE=SerdarAkyol]Biraz daha bitkilendirme yapmanız yeterli olacaktır.[/QUOTE]
öneriniz için teşekkürler
bugün moss bitkisi alıp kütüğe doladım [EDIT]akvarist7,2016-07-20 19:49:47[/EDIT]
[QUOTE=lizuferum]İç filtreniz lepistes yavrularını büyük ihtimalle yutacak.
Yavruların saklanması için diğer köşeye bol bitkilendirme yapabilir ya da iç filtrenin su emiş kanallarını yavruları yutmayacak şekilde düzenleyebilirsiniz.[/QUOTE]
evet bende bu konuda ne yapsam diye düşünüyordum su emiş kanallarını nasıl düzenleyebilirm bu konuyu açıklayabilirmisiniz birde şöyle bir şey yapsam yavruluğa alıyım yavru lepistesleri bir ay sonra tanka serbest bırakıyım nasıl olur ?
Lepistes Alvaryumumda Eksiklikler Neler ?
[QUOTE=ata demirci]Bakteri kültürü damlatmanız lazım ve daha çok bitkilendirme yapmanız lazım.Zemin bitkisi için parvula öneririm.Anubias gül limon zeytin tütün gibi bitkiler koyabilirsiniz.Tabi ki bitkinin yaşaması ve büyümesi için sıvı gübre kullanmanız lazım.Vatoz ve corydoras koymanızıda öneririm ayrıca misket gübre kullanırsanız çok faydalı olacaktır bitkiler için.Son olarak yemleriniz çeşitli olsun.Hem protein hemde bitkisel ağırlıklı yemler almanızı tavsiye ediyorum.Sağlıklı hobiler...[/QUOTE]
öneriniz için teşekkürler
[QUOTE=ata demirci]Bakteri kültürü damlatmanız lazım ve daha çok bitkilendirme yapmanız lazım.Zemin bitkisi için parvula öneririm.Anubias gül limon zeytin tütün gibi bitkiler koyabilirsiniz.Tabi ki bitkinin yaşaması ve büyümesi için sıvı gübre kullanmanız lazım.Vatoz ve corydoras koymanızıda öneririm ayrıca misket gübre kullanırsanız çok faydalı olacaktır bitkiler için.Son olarak yemleriniz çeşitli olsun.Hem protein hemde bitkisel ağırlıklı yemler almanızı tavsiye ediyorum.Sağlıklı hobiler...[/QUOTE]
öneriniz için teşekkürler
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
oguzsel,
Hknçkl,
Balikcidede,
0rnn,
OKIRATLI,
forthehordex,
Kuduoglu,
Urar,
nakkas__45,
DigitalPen,
Ancalagon,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
florasan,
huzur,
tukabu,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
GreeNWooD,
TheDS,
yaguara,
Ramazan Umut,
sina cen,
chucuk,
ozksrt,
Ozzgurr,
EvcilAl,
capitano,
IgorVladimir,
aycan kurt,
Legionsgamer,
murat efe,
EmiirKaan,
nazemert,
zekigonlum,
Hoppala,
Stoke,
aktugsedat,
oguzozt,
√olkaπ,
şansal,
TolgahanA,
Goldfish2000,
Thunderbird,
Denizhann,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
muhammetozdemir,
hakanmorcicek,
nniiaa,
reano,
rexxter,
schvarzman,
Brdk64,
Çağatay Tozak,
HarunYILDIRIM,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
