ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ilkayyuce
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2021 20:08
Son Ziyaret:
20 Ekim 2021 03:28
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İlkay Yüce
Doğum Tarihi:
29 Ekim 1998
Yaş:
27
İl:
Diyarbakir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İlkay Yüce
SON 6 MESAJI
Balıklarda İç Parazit Ve Flagly
[QUOTE=H.e.k]
Hasta olduklarından emin değilseniz ilaç kullanmamanız daha iyi olur. Gereksiz yere ilaç kullanmak daha sıkıntılı olur. Sarımsaklı yeme devam edin en az haftada 1-2 defa verirseniz balıklarınızın bir daha iç parazit yaşamasını önleyebilirsiniz. Flagly adlı ilacı hiç kullanmadım bu sorunuzu bilen birisi cevaplarsa daha iyi olur.[/QUOTE]
Gözlemlemeye devam ediyorum yem yemelerinde sıkıntı yok hasta gibi de durmuyorlar ama nadiren beyaz dışkı gördüm sarımsaklı yem ve sebze vermeye devam ediyorum zaten sürekli normal yem sarımsaklı yem ve sebze olarak farklı şekillerde besliyorum onları bemiks verebilirim bu aralar yine teşekkür ederim flagly serum da hap da var elimde devam ederse yemlerine az flagly karıştırmayı düşünüyorum
[QUOTE=kdrackgz]İlaç da önemli olan etken maddesidir. Bu yüzden hap yada çözelti fark etmez. Ancak çözelti kullanmak daha avantajlıdır. Dozaj daha iyi ayarlanır ve daha homojen bir şekilde ilaçlama yapabilirsiniz. Ancak iç parazitse bile farklı etken maddeler farklı parazitleri hedef alır. Bu yüzden markaların yurt dışında sattıkları ilaçlarda, hem metronidazol hemde praziquantel bulunur. Praziquantel içinde veterinerlerden tenidur edinebilirsiniz.
[/QUOTE]
Mesajınızı şu anda gördüm flagly hap da almıştım ne olur ne olmaz diye balıkları gözlemlemeye devam ediyorum hapı sulandırıp yemlerine damlatıp vermem mi daha mantıklı olur yoksa serumu kullanmak bilemiyorum serum miktarını da nasıl ayarlayacagimi ya da kullanacağımi da bilmiyorum araştırma yaptım hap ya da şurup kullananlar var ama serum ile ilgili bulamadım bir şey
[QUOTE=H.e.k]
Hasta olduklarından emin değilseniz ilaç kullanmamanız daha iyi olur. Gereksiz yere ilaç kullanmak daha sıkıntılı olur. Sarımsaklı yeme devam edin en az haftada 1-2 defa verirseniz balıklarınızın bir daha iç parazit yaşamasını önleyebilirsiniz. Flagly adlı ilacı hiç kullanmadım bu sorunuzu bilen birisi cevaplarsa daha iyi olur.[/QUOTE]
Gözlemlemeye devam ediyorum yem yemelerinde sıkıntı yok hasta gibi de durmuyorlar ama nadiren beyaz dışkı gördüm sarımsaklı yem ve sebze vermeye devam ediyorum zaten sürekli normal yem sarımsaklı yem ve sebze olarak farklı şekillerde besliyorum onları bemiks verebilirim bu aralar yine teşekkür ederim flagly serum da hap da var elimde devam ederse yemlerine az flagly karıştırmayı düşünüyorum
[QUOTE=kdrackgz]İlaç da önemli olan etken maddesidir. Bu yüzden hap yada çözelti fark etmez. Ancak çözelti kullanmak daha avantajlıdır. Dozaj daha iyi ayarlanır ve daha homojen bir şekilde ilaçlama yapabilirsiniz. Ancak iç parazitse bile farklı etken maddeler farklı parazitleri hedef alır. Bu yüzden markaların yurt dışında sattıkları ilaçlarda, hem metronidazol hemde praziquantel bulunur. Praziquantel içinde veterinerlerden tenidur edinebilirsiniz.
[/QUOTE]
Mesajınızı şu anda gördüm flagly hap da almıştım ne olur ne olmaz diye balıkları gözlemlemeye devam ediyorum hapı sulandırıp yemlerine damlatıp vermem mi daha mantıklı olur yoksa serumu kullanmak bilemiyorum serum miktarını da nasıl ayarlayacagimi ya da kullanacağımi da bilmiyorum araştırma yaptım hap ya da şurup kullananlar var ama serum ile ilgili bulamadım bir şey
Balıklarda İç Parazit Ve Flagly
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/010220211453441.jpg[/IMG]
Balıklarımdan birini dün iç parazit veya mantardan kaybettim onu sonradan birkaç gündür ayırmıştım diğerlerinden ama yine de akvaryuma iç parazit bulaştı mi emin değilim baliklarima sarımsaklı yem ve sebze verip gözlemliyorum yine de flagly kullanmam gerekli midir? Bir de flagly serum hastaneden buldum bunu kullanmam doğru olur mu yoksa hap kullanmam mi doğru olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/010220211453441.jpg[/IMG]
Balıklarımdan birini dün iç parazit veya mantardan kaybettim onu sonradan birkaç gündür ayırmıştım diğerlerinden ama yine de akvaryuma iç parazit bulaştı mi emin değilim baliklarima sarımsaklı yem ve sebze verip gözlemliyorum yine de flagly kullanmam gerekli midir? Bir de flagly serum hastaneden buldum bunu kullanmam doğru olur mu yoksa hap kullanmam mi doğru olur?
Japon Balıklarım Hasta
[QUOTE=Deadstrike]Dekoratif ürünler zararlıdır demek yanlış olur.Kalitesiz rekli taşlar plastik malzemeler suya salınım yaparlar. Kaliteli olsalar dahi zamanla azda olsa salınım yaparlar ve suyu bozarlar.Seramik taş gibi dekorların zararı olmaz.Üründen ürüne değişiyor yani alacağımız ürünü iyi araştırmak lazım.Ben eskiden plastik ot kullanıyordum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225753/030120212336341.jpg[/IMG] Balıklar için sorun olmadı (su değiştirmelerimi aksatsaydım muhtemelen balıklarımı kaybedicektim) fakat akvaryumu değiştirirken otları çıkardığımda plastik otların eridiğini dayanıksızlaştığını ve kopmaya başladığını farkettim(1.5 yıl filan suda kaldı). Akvaryumunuzun tabanına güzel gözüken bir malzeme kullanıp üstüne dekorunuzu koyarsanız güzel durur bence.Hastalıkla alakalı tavsiyem su sıcaklığının sabit olduğundan ve su şartlarının iyi olduğundan emin olun ve birkaç gün takip edin balıkları zaten hastalıklarının ne olduğunu tam olarak belli ederler.Gerekli tedaviye başlarsınız.Yada düzeli verirler:D[/QUOTE]
Evet haklısınız o konuda ben hoşlarına gider diye almıştım gemi ve deniz yıldızını etrafında da oynuyorlar bazen ama çıkarmak en doğrusu olacak risk almamak lazım taşları da çıkarıp kum ekleyeceğim dediğim gibi canlı bitki almayı da düşünüyorum iyice araştırıp ona uygun alırım onlara şu an elimden geldiğince temiz su ve akvaryum sağlamaya çalışacağım sarımsaklı yem bile baya iyi geldi mesela yemleme olayını dikkatli yapacağım bir de bemiks ampül öneriyorlar onu denemeyi düşünüyorum balığımda kuyruk erimesi veya mantar olabilir bilmiyorum henüz bunları sağladıktan sonra stres faktörleri kalkarsa ve düzenli besleme temiz su sağlamak iyi gelir diye düşünür gözlem yapıp iyileşme durumuna bakacağım en son olarak ilaç tedavisi uygularım zorda kalinmadikca ilaç iyi olmaz diye düşünüyorum zaten çok hassas hayvanlar bakalım umarım kendiliğinden iyileşir
[QUOTE=Deadstrike]Dekoratif ürünler zararlıdır demek yanlış olur.Kalitesiz rekli taşlar plastik malzemeler suya salınım yaparlar. Kaliteli olsalar dahi zamanla azda olsa salınım yaparlar ve suyu bozarlar.Seramik taş gibi dekorların zararı olmaz.Üründen ürüne değişiyor yani alacağımız ürünü iyi araştırmak lazım.Ben eskiden plastik ot kullanıyordum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225753/030120212336341.jpg[/IMG] Balıklar için sorun olmadı (su değiştirmelerimi aksatsaydım muhtemelen balıklarımı kaybedicektim) fakat akvaryumu değiştirirken otları çıkardığımda plastik otların eridiğini dayanıksızlaştığını ve kopmaya başladığını farkettim(1.5 yıl filan suda kaldı). Akvaryumunuzun tabanına güzel gözüken bir malzeme kullanıp üstüne dekorunuzu koyarsanız güzel durur bence.Hastalıkla alakalı tavsiyem su sıcaklığının sabit olduğundan ve su şartlarının iyi olduğundan emin olun ve birkaç gün takip edin balıkları zaten hastalıklarının ne olduğunu tam olarak belli ederler.Gerekli tedaviye başlarsınız.Yada düzeli verirler:D[/QUOTE]
Evet haklısınız o konuda ben hoşlarına gider diye almıştım gemi ve deniz yıldızını etrafında da oynuyorlar bazen ama çıkarmak en doğrusu olacak risk almamak lazım taşları da çıkarıp kum ekleyeceğim dediğim gibi canlı bitki almayı da düşünüyorum iyice araştırıp ona uygun alırım onlara şu an elimden geldiğince temiz su ve akvaryum sağlamaya çalışacağım sarımsaklı yem bile baya iyi geldi mesela yemleme olayını dikkatli yapacağım bir de bemiks ampül öneriyorlar onu denemeyi düşünüyorum balığımda kuyruk erimesi veya mantar olabilir bilmiyorum henüz bunları sağladıktan sonra stres faktörleri kalkarsa ve düzenli besleme temiz su sağlamak iyi gelir diye düşünür gözlem yapıp iyileşme durumuna bakacağım en son olarak ilaç tedavisi uygularım zorda kalinmadikca ilaç iyi olmaz diye düşünüyorum zaten çok hassas hayvanlar bakalım umarım kendiliğinden iyileşir
Japon Balıklarım Hasta
[QUOTE=Deadstrike]Akvaryumunuzla alaklı bilgi verseniz daha iyi yardımcı olabilirdik.Balıkların hastalanmasının sebebi genelde kötü su koşulları oluyor.Akvaryumunuzun hacmine göre balık almanızı tavsiye ederim.İç filtre ve ısıtıcı temin eder, düzenli su değişimi ve iç filtre temizliği yaparsanız fazla sorun yaşamazsınız.Balıkları alırkende birbirleriyle anlaşıp anlaşamadıklarına bakın(meleklerle japon balıkları bir arada bakılmaları pek uygun değildir birbirlerine zarar verebiliyorlar)(bu linkten faydalanabilrisiniz https://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp).Akvaryuma sürekli balık almak risklidir çünkü tankınıza hastalık taşıyabilirler mümkünse tek seferde almalısınız ve bir anda salmayın alıştıra alıştıra salın balıkları.[/QUOTE]
Evet haklısınız melek balığı almak hata oldu şu anda sadece 4 tane japon balığım ve 1 adet çöpçü balığım var daha fazla balık almayı düşünmüyorum zaten sadece amacım su an onlara elimden geldiğince en iyi imkanı vermeye çalışmak ve hasta olan balığımı iyileştirmek.Su değişimi yaparken dinlenmiş su ile kısmı değişim yapıyorum akvaryumda iç filtrem ve kumum eksik alacağım ve dekoratif ürünler zararlıymış galiba onları çıkarmayı düşünüyorum
[QUOTE=Ibrahim90]Konu ; hastaliklar bolumune tasinabilir.
Butun hastaliklarda , olumsuz sartlarin duzenlenmesi ortadan kaldirilmasi tedaviye baslamak icin onemlidir.
Akvaryumda eksiklikler var evet, her baslayanda oldugu kadar. Duzeltilir haberdar edilir konunun o kismi kapanir 😊bunu aksi , kendi eksikligimizi ego tatminimizi baska konularda tatmim etmekte oteye gitmez ve konuya faydasi yoktur.
Konuya faydasiz mesajlarin forumda hangi isleme tabi tutulduguda zaten asikardir[:)]
Tas degistirme filtre vesaire bunlar hallolur ilk basta daha once de dedigim gibi olumsuz sartlari anlik olarak ortadan kaldirmak icin basit bir arka fon. [B]Isiklandirma[/B] fazla ise kapatilmasi, isiklandirmanin acik kalma suresinin kisaltilmasi , su kalitesinin gozden gecirilmesini ve orantisiz sekilde olumsuz yorum yapilmis mesajlarin ciddiye alinmamasini ...[:)]oneririm.
Son olarak Hakan abinin konusunda forumda tedavi edilebilmis butun hastaliklar.ininile alakali bilgi ve ornek konu iceren bir konu var eklips://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
[/QUOTE]
Akvaryum için gerekli düzenlemeleri yapacağım dediğiniz gibi ve tedavi yöntemlerine uygun ortam yaratacağım umarım balıklarımın sorunlarını bulabiliriz attığınız linke de göz atacağım
[QUOTE=Deadstrike]Akvaryumunuzla alaklı bilgi verseniz daha iyi yardımcı olabilirdik.Balıkların hastalanmasının sebebi genelde kötü su koşulları oluyor.Akvaryumunuzun hacmine göre balık almanızı tavsiye ederim.İç filtre ve ısıtıcı temin eder, düzenli su değişimi ve iç filtre temizliği yaparsanız fazla sorun yaşamazsınız.Balıkları alırkende birbirleriyle anlaşıp anlaşamadıklarına bakın(meleklerle japon balıkları bir arada bakılmaları pek uygun değildir birbirlerine zarar verebiliyorlar)(bu linkten faydalanabilrisiniz https://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp).Akvaryuma sürekli balık almak risklidir çünkü tankınıza hastalık taşıyabilirler mümkünse tek seferde almalısınız ve bir anda salmayın alıştıra alıştıra salın balıkları.[/QUOTE]
Evet haklısınız melek balığı almak hata oldu şu anda sadece 4 tane japon balığım ve 1 adet çöpçü balığım var daha fazla balık almayı düşünmüyorum zaten sadece amacım su an onlara elimden geldiğince en iyi imkanı vermeye çalışmak ve hasta olan balığımı iyileştirmek.Su değişimi yaparken dinlenmiş su ile kısmı değişim yapıyorum akvaryumda iç filtrem ve kumum eksik alacağım ve dekoratif ürünler zararlıymış galiba onları çıkarmayı düşünüyorum
[QUOTE=Ibrahim90]Konu ; hastaliklar bolumune tasinabilir.
Butun hastaliklarda , olumsuz sartlarin duzenlenmesi ortadan kaldirilmasi tedaviye baslamak icin onemlidir.
Akvaryumda eksiklikler var evet, her baslayanda oldugu kadar. Duzeltilir haberdar edilir konunun o kismi kapanir 😊bunu aksi , kendi eksikligimizi ego tatminimizi baska konularda tatmim etmekte oteye gitmez ve konuya faydasi yoktur.
Konuya faydasiz mesajlarin forumda hangi isleme tabi tutulduguda zaten asikardir[:)]
Tas degistirme filtre vesaire bunlar hallolur ilk basta daha once de dedigim gibi olumsuz sartlari anlik olarak ortadan kaldirmak icin basit bir arka fon. [B]Isiklandirma[/B] fazla ise kapatilmasi, isiklandirmanin acik kalma suresinin kisaltilmasi , su kalitesinin gozden gecirilmesini ve orantisiz sekilde olumsuz yorum yapilmis mesajlarin ciddiye alinmamasini ...[:)]oneririm.
Son olarak Hakan abinin konusunda forumda tedavi edilebilmis butun hastaliklar.ininile alakali bilgi ve ornek konu iceren bir konu var eklips://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
[/QUOTE]
Akvaryum için gerekli düzenlemeleri yapacağım dediğiniz gibi ve tedavi yöntemlerine uygun ortam yaratacağım umarım balıklarımın sorunlarını bulabiliriz attığınız linke de göz atacağım
Japon Balıklarım Hasta
Fotoğraftaki renkli taş akvaryum tabanında bulunan taşlar peki onu kumla değiştiririm filtre de alırım ama hasta olan balık için tedavi yöntemini nereden bulacağım bunlar yeterli mi hastalığının ne olduğunu bile bilmiyorum
Fotoğraftaki renkli taş akvaryum tabanında bulunan taşlar peki onu kumla değiştiririm filtre de alırım ama hasta olan balık için tedavi yöntemini nereden bulacağım bunlar yeterli mi hastalığının ne olduğunu bile bilmiyorum
Japon Balıklarım Hasta
Açık renkli turuncu balığın yüzmesinde sorun var kuyruğu aşağıya doğru duruyor bazen.Kuyruk ucunda hafif şeffaflık ve beyazlık var ama pamuksu yapıda değil balığın yan taraflarında ve yüzgecinde kararmalar var ince şeffaf dışkı bırakıyor yem yemesinde sıkıntı yok yeme geliyor.
Diğer koyu turuncu balıkta bir sorun yok ama ağız ve yüz çevresinde kararma olmaya başladı birkaç gündür.
Akvaryum enine 50 boyuna 30 cm civarında
Akvaryumda filtre yok(en yakın zamanda alacağım)
Oksijen motoru var[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212158571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159221.jpg[/IMG][EDIT]ilkayyuce,2021-01-03 21:59:37[/EDIT]
Açık renkli turuncu balığın yüzmesinde sorun var kuyruğu aşağıya doğru duruyor bazen.Kuyruk ucunda hafif şeffaflık ve beyazlık var ama pamuksu yapıda değil balığın yan taraflarında ve yüzgecinde kararmalar var ince şeffaf dışkı bırakıyor yem yemesinde sıkıntı yok yeme geliyor.
Diğer koyu turuncu balıkta bir sorun yok ama ağız ve yüz çevresinde kararma olmaya başladı birkaç gündür.
Akvaryum enine 50 boyuna 30 cm civarında
Akvaryumda filtre yok(en yakın zamanda alacağım)
Oksijen motoru var[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212158571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159221.jpg[/IMG][EDIT]ilkayyuce,2021-01-03 21:59:37[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
