ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CanK07
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2021 22:40
Son Ziyaret:
04 Nisan 2021 22:59
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Küçük
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
1 dişi 1 erkek betta
3 corydoras
2 sae
1 vatoz
64lt nano tank
SON 10 MESAJI
Betta Uretim Yavrular En İyi Neyle Beslenmeli
Dişi her daim yumurta döker, önemli olan ne miktarda dökeceğidir. Şu anda da çiftleşme gerçekleşebilir ama verimi düşük olur. Ben şahsen yavrulara 3.günden sonra canlı artemia veriyorum. Kuyruktaki beyazlama suyun sıcaklığının düşük olmasından kaynaklanmış olabilir. Kan kurdunu her petshopta bulamayabilirsin ve onu canlı tutmak için de süzerek hava vermek şart. Ya da sürekli temin edebileceğiniz bir yer olması gerek. Yavrular kan kurdunu zaten 1 aydan önce yiyemezler.
Dişi her daim yumurta döker, önemli olan ne miktarda dökeceğidir. Şu anda da çiftleşme gerçekleşebilir ama verimi düşük olur. Ben şahsen yavrulara 3.günden sonra canlı artemia veriyorum. Kuyruktaki beyazlama suyun sıcaklığının düşük olmasından kaynaklanmış olabilir. Kan kurdunu her petshopta bulamayabilirsin ve onu canlı tutmak için de süzerek hava vermek şart. Ya da sürekli temin edebileceğiniz bir yer olması gerek. Yavrular kan kurdunu zaten 1 aydan önce yiyemezler.
Beta Yavruları
[QUOTE=Kemal Onur]1-1,50 cm olduklarında bir büyük tanka alabilirsin. Şuan alırsan şaşırırlar ve yem bulamazlar ve ölürler. Göz kararı 1-1,50 cm olduklarında al. Ama ilk suya alıştır koy. İlk suyun 4/1 ine koy. Her gün 4/1 şeklinde yavaş yavaş alıştıra alıştıra su ekle[/QUOTE]
Şu an bulundukları suyu eklememe gerek var mı yoksa sadece aşılayayım mı? Teşekkür ederim cevap için (:
[QUOTE=Kemal Onur]1-1,50 cm olduklarında bir büyük tanka alabilirsin. Şuan alırsan şaşırırlar ve yem bulamazlar ve ölürler. Göz kararı 1-1,50 cm olduklarında al. Ama ilk suya alıştır koy. İlk suyun 4/1 ine koy. Her gün 4/1 şeklinde yavaş yavaş alıştıra alıştıra su ekle[/QUOTE]
Şu an bulundukları suyu eklememe gerek var mı yoksa sadece aşılayayım mı? Teşekkür ederim cevap için (:
Beta Yavruları
Merhaba arkadaşlar, yetiştirmekte olduğum beta yavrularım var, ayrıca bir adet büyük tankım var. Şu an doğdukları 15cm yüksekliğinde içinde capatta yaptağı olan bir suyun içindeler yaklaşık 11 gün önce çıktılar yumurtadan. Bunları diğer tanka ne zaman ve nasıl taşımalıyım. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. İyi forumlar herkese (:
Merhaba arkadaşlar, yetiştirmekte olduğum beta yavrularım var, ayrıca bir adet büyük tankım var. Şu an doğdukları 15cm yüksekliğinde içinde capatta yaptağı olan bir suyun içindeler yaklaşık 11 gün önce çıktılar yumurtadan. Bunları diğer tanka ne zaman ve nasıl taşımalıyım. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. İyi forumlar herkese (:
Sessiz Hava Motoru
[QUOTE=Aquarium01]Tetra aps 400 hava motorumun aldığım gün bozulması üzerine aquael oxypro 150 aldım süper ötesi bir motor ama fiyatı çok ucuz sayılmaz inanılmaz sessiz ve motor hızı elektronik olarak ayarlanabiliyor. Linki burada [:kotu:]
[URL]https://www.hepsiburada.com/aquael-oxypro-150-pm-ptmar111144[/URL]
Eheim zaten bu işin piri gibi duruyor (: ama dediğim gibi ben sadece yavrularıma biraz hava verip artemia çıkartabilmek için kullanacağım o yüzden bütçemi max 60 tl civarlarında tutmaya çalışıyorum yoksa gözümü kapatır eheim alırdım (:
Ama maalesef Türkiye’de yok ben de bu markanın ithalatını yapan bir petshoptan aldım hangi petshop olduğunu soran olursa özelden cevaplayabilirim.
İnanın eheim bile yanına yaklaşamaz.[;)]
Bozulan tetra aps 400 4.5w aquael 2w olmasına rağmen bu ondan iki kat daha güçlü hava taşı coştu.[:)))]
Bu da faydalı bir video:
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=Vx8p2LR2wnQ[/URL]
[/QUOTE]
[QUOTE=kdrackgz]
Motorun kendisi inanılmaz sessiz, Ayrıca, elektrik falan kesilirse 20.000 mah powerbank ile 48 saat çalışıyor.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ROO8QVvYtKQ[/VID][/QUOTE]
Sanırım Türkiye’de satılmıyor ve çift çıkışlı bir modeli bulunmuyor?
Aliexpresste bir kaç tane buldum ama hangisi iyidir tam olarak anlayamadım bazıları inanılmaz ucuz insanın kafasını karıştırıyor (: Siz aldıysanız ürün linki paylaşma şansınız var mı?
[EDIT]CanK07,2021-02-16 00:47:15[/EDIT]
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
[QUOTE=Aquarium01]Tetra aps 400 hava motorumun aldığım gün bozulması üzerine aquael oxypro 150 aldım süper ötesi bir motor ama fiyatı çok ucuz sayılmaz inanılmaz sessiz ve motor hızı elektronik olarak ayarlanabiliyor. Linki burada [:kotu:]
[URL]https://www.hepsiburada.com/aquael-oxypro-150-pm-ptmar111144[/URL]
Eheim zaten bu işin piri gibi duruyor (: ama dediğim gibi ben sadece yavrularıma biraz hava verip artemia çıkartabilmek için kullanacağım o yüzden bütçemi max 60 tl civarlarında tutmaya çalışıyorum yoksa gözümü kapatır eheim alırdım (:
Ama maalesef Türkiye’de yok ben de bu markanın ithalatını yapan bir petshoptan aldım hangi petshop olduğunu soran olursa özelden cevaplayabilirim.
İnanın eheim bile yanına yaklaşamaz.[;)]
Bozulan tetra aps 400 4.5w aquael 2w olmasına rağmen bu ondan iki kat daha güçlü hava taşı coştu.[:)))]
Bu da faydalı bir video:
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=Vx8p2LR2wnQ[/URL]
[/QUOTE]
[QUOTE=kdrackgz]
Motorun kendisi inanılmaz sessiz, Ayrıca, elektrik falan kesilirse 20.000 mah powerbank ile 48 saat çalışıyor.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ROO8QVvYtKQ[/VID][/QUOTE]
Sanırım Türkiye’de satılmıyor ve çift çıkışlı bir modeli bulunmuyor?
Aliexpresste bir kaç tane buldum ama hangisi iyidir tam olarak anlayamadım bazıları inanılmaz ucuz insanın kafasını karıştırıyor (: Siz aldıysanız ürün linki paylaşma şansınız var mı?
[EDIT]CanK07,2021-02-16 00:47:15[/EDIT]
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
Sessiz Hava Motoru
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Tetra iyidir bende sobo var altına sünger ve bez koydum rahatsiz etmiyor yaninda uyuyorum ama alistigim icin aslinda biraz[/QUOTE]
Ben artemia da çıkardığım için fokurdama sesi de var biraz o yüzden aradığım tamamen sessiz olmasa da sobodan daha sessiz bir motor
[QUOTE=kdrackgz]İllaha ki çok sessiz olsun diyorsanız, Aliexpressten aşağıdaki motorlardan bir kaç tane getirtebilirsiniz.
[IMG]https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PVxD1yl2L._AC_SL1024_.jpg[/IMG][/QUOTE]
Denemek lazım ama bana çift çıkışlı bir motor lazım, bunlardan iki tane almak da mantıklı mı olur bilemedim
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Tetra iyidir bende sobo var altına sünger ve bez koydum rahatsiz etmiyor yaninda uyuyorum ama alistigim icin aslinda biraz[/QUOTE]
Ben artemia da çıkardığım için fokurdama sesi de var biraz o yüzden aradığım tamamen sessiz olmasa da sobodan daha sessiz bir motor
[QUOTE=kdrackgz]İllaha ki çok sessiz olsun diyorsanız, Aliexpressten aşağıdaki motorlardan bir kaç tane getirtebilirsiniz.
[IMG]https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PVxD1yl2L._AC_SL1024_.jpg[/IMG][/QUOTE]
Denemek lazım ama bana çift çıkışlı bir motor lazım, bunlardan iki tane almak da mantıklı mı olur bilemedim
Sessiz Hava Motoru
Elimde sobo var, eminim bundan daha sessizi vardır. Yani sessizden kastımız elbette sıfır ses olmaz ama uyutabilecek bir sesi olsa yeter benim için.[EDIT]CanK07,2021-02-15 16:06:19[/EDIT]
Elimde sobo var, eminim bundan daha sessizi vardır. Yani sessizden kastımız elbette sıfır ses olmaz ama uyutabilecek bir sesi olsa yeter benim için.[EDIT]CanK07,2021-02-15 16:06:19[/EDIT]
Sessiz Hava Motoru
Arkadaşlar odamdaki hava motoru çok sesli, yeni ve uygun bir şey almayı düşünüyorum. Başlık var ama biraz eski kalmış. Bütçemi çok yükseltmek istemiyorum çünkü kapasitem zaten yüksek değil. Resun AC-1500 öneren oldu ama sormadan almak istemedim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar odamdaki hava motoru çok sesli, yeni ve uygun bir şey almayı düşünüyorum. Başlık var ama biraz eski kalmış. Bütçemi çok yükseltmek istemiyorum çünkü kapasitem zaten yüksek değil. Resun AC-1500 öneren oldu ama sormadan almak istemedim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Beta Çiftleşmesi
[QUOTE=Beta_balik]Hırpalanması normal. Aynı akvaryumda oldukları sürece çiftleşmeye hazır olduklarını gösterir bu. Normalde de erkek baskın olmalı, yani dişiyi hırpalanması doğl şu anda.
Dişiyi erkeğin yanına koyalı ne kadar oldu? Yuvanın altına hemen gitmez zaten. 2-3 gün beraber tutun bu. Tabi gözlemleyin bu sürede, balıkların davranışına göre bu süreyi belirlemek daha sağlıklı. [/QUOTE]
Dün akşam koydum henüz, gözlemliyorum erkek arada vuruyor ve yuvayı git gide büyütüyor
[QUOTE=Kemal Onur]Hadi üretim yaptınız daha sonra onlara 100 litre akvaryum yapcakmısınız. Her gün artemia çıkarmanız lazım. Su pireside gerekli az çok. Yani yaparsan yavrular imkanına göre şuan telef olurlar[/QUOTE]
Artemia ve su piresi temin edebilirim, 100 litre akvaryuma da taşıyabilecek durumum var yavruları aldıktan sonraki adımlara yabancıyım biraz şu an önemli olan daha önce yumurta patlamasından kaybettiğim dişim gibi bu dişiyi de kaybetmemek
Birde yumurtalar çıktıktan sonra izlemem gereken adımları bilen var mı? Çok fazla bilgi kirliliği var, daha önce büyütebilen biri bilgi verirse çok sevinirim.
[QUOTE=Beta_balik]Hırpalanması normal. Aynı akvaryumda oldukları sürece çiftleşmeye hazır olduklarını gösterir bu. Normalde de erkek baskın olmalı, yani dişiyi hırpalanması doğl şu anda.
Dişiyi erkeğin yanına koyalı ne kadar oldu? Yuvanın altına hemen gitmez zaten. 2-3 gün beraber tutun bu. Tabi gözlemleyin bu sürede, balıkların davranışına göre bu süreyi belirlemek daha sağlıklı. [/QUOTE]
Dün akşam koydum henüz, gözlemliyorum erkek arada vuruyor ve yuvayı git gide büyütüyor
[QUOTE=Kemal Onur]Hadi üretim yaptınız daha sonra onlara 100 litre akvaryum yapcakmısınız. Her gün artemia çıkarmanız lazım. Su pireside gerekli az çok. Yani yaparsan yavrular imkanına göre şuan telef olurlar[/QUOTE]
Artemia ve su piresi temin edebilirim, 100 litre akvaryuma da taşıyabilecek durumum var yavruları aldıktan sonraki adımlara yabancıyım biraz şu an önemli olan daha önce yumurta patlamasından kaybettiğim dişim gibi bu dişiyi de kaybetmemek
Birde yumurtalar çıktıktan sonra izlemem gereken adımları bilen var mı? Çok fazla bilgi kirliliği var, daha önce büyütebilen biri bilgi verirse çok sevinirim.
Beta Çiftleşmesi
Dişi betamın altındaki beyazlığı fark edince çiftleşmeye hazır olduğunu düşünüyordum, bir süre birbirlerini görmelerini sağladım ilgili gibi duruyorlardı. Erkek çok hazır muazzam bir yuva yaptı fakat dişi sürekli saklanıyor yuvanın altına girmiyor. Biraz da hırpalandı. Sizce ayırmalı mıyım?
Dişi betamın altındaki beyazlığı fark edince çiftleşmeye hazır olduğunu düşünüyordum, bir süre birbirlerini görmelerini sağladım ilgili gibi duruyorlardı. Erkek çok hazır muazzam bir yuva yaptı fakat dişi sürekli saklanıyor yuvanın altına girmiyor. Biraz da hırpalandı. Sizce ayırmalı mıyım?
Beta Beyaz Dışkı
[QUOTE=H.e.k]
İç parazit olabilir semptomlarından birisi beyaz dışkıdır ama yem yemesi ve halsiz olmaması beni olmama ihtimalinede sürüklüyor. Bütün semptomlar hemen gözükmez balığınıza sarımsak suyuna batırılmış yem verirseniz iç paraziti önleyebilirsiniz. Fakat balıklar bazen kabız olunca da beyaz dışkı yapabiliyorlar balığınızı 1-2 gün aç bırakın düzelirse büyük ihtimal kabız olmuştur. Önce kabızlık ihtimali üstünde durun daha sağlıklı olur çünkü ilaç kullanmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Teşekkürler (: Bugün sadece bir adet verdim yiyecek mi diye kontrol etmek için yine yedi sanırım bir sıkıntı yok bakalım şimdi bir iki gün aç bırakacağım
[QUOTE=H.e.k]
İç parazit olabilir semptomlarından birisi beyaz dışkıdır ama yem yemesi ve halsiz olmaması beni olmama ihtimalinede sürüklüyor. Bütün semptomlar hemen gözükmez balığınıza sarımsak suyuna batırılmış yem verirseniz iç paraziti önleyebilirsiniz. Fakat balıklar bazen kabız olunca da beyaz dışkı yapabiliyorlar balığınızı 1-2 gün aç bırakın düzelirse büyük ihtimal kabız olmuştur. Önce kabızlık ihtimali üstünde durun daha sağlıklı olur çünkü ilaç kullanmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Teşekkürler (: Bugün sadece bir adet verdim yiyecek mi diye kontrol etmek için yine yedi sanırım bir sıkıntı yok bakalım şimdi bir iki gün aç bırakacağım
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
