ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
byildiztasi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2021 02:48
Son Ziyaret:
14 Şubat 2021 03:12
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Büşra Yıldıztaşı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Büşra Yıldıztaşı
SON 10 MESAJI
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Bazı yerlerde betaların 5 6 yıl yaşadığını okumuştum ama sanırım daha az ömürleri burada söylenenlere göre 😞
Bazı yerlerde betaların 5 6 yıl yaşadığını okumuştum ama sanırım daha az ömürleri burada söylenenlere göre 😞
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Sıcaklığı 28 dereceye çıkardım. Bezelye daha önce yaptım ama yemedi malesef. Flagyly banyosu hazırladım başka bi kapta 4 gün üst üste 1 er saat ilaçlı suda beklettim ama bi yararı dokunmadı. Durum ümitsiz ama can da vermedikçe bir şey yapmadam duramıyorum.
Sıcaklığı 28 dereceye çıkardım. Bezelye daha önce yaptım ama yemedi malesef. Flagyly banyosu hazırladım başka bi kapta 4 gün üst üste 1 er saat ilaçlı suda beklettim ama bi yararı dokunmadı. Durum ümitsiz ama can da vermedikçe bir şey yapmadam duramıyorum.
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Bakıyorum ama o tarz şeyler görmüyorum 😞 dikkatimi çeken tek şey solungaçının daha genişlediği ve nefes alıp verirkenn çok belirgin şekilde açılıp kapandığı.
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Bakıyorum ama o tarz şeyler görmüyorum 😞 dikkatimi çeken tek şey solungaçının daha genişlediği ve nefes alıp verirkenn çok belirgin şekilde açılıp kapandığı.
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Hala aynı ne yazık ki. Şuan kuyruk tedavisini pek düşünmüyorum içinde bulunduğu durumdan dolayı
Hala aynı ne yazık ki. Şuan kuyruk tedavisini pek düşünmüyorum içinde bulunduğu durumdan dolayı
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
[QUOTE=Arda3]Parazit varsa eğer nitrofur kullanabilirsiniz rengi solmuş gibi sanki bana kötü geldi yani bundan önce suda asılı duruyor gibi hareketleri var mıydı?
Sitrese girmiş olabilir ondan böyle duruyor olabilir
Ya da akvaryumunuz suyunu büyük ölçüde değiştirmeniz lazım tuz atılmaz betta akvaryumuna çok gerekli olmadıkça tuzda umarım uzun zaman beklememiştir düzenli su değişimi yapın akvaryumun suyunu büyük ölçüde değiştirdikten sonra
Kuyruk kısması hastalığı ise Green İxir kullanabilirsiniz ya da suyu 28 derece üstü gibi bir sıcaklığa çıkarabilirsiniz diye biliyorum
Bütün yöntemleri denemezsiniz sanırım ama tuzdan kurtulun ilk önce sonra aklıma gelen bu yöntemlerden biriyse çözüm uygularsınız[/QUOTE]
Tuzu ana tanka koymadık başka bir yerde banyo yaptırıp çıkardık 1 dk gibi bir süre. Söyleyen kişiye güvenememiştim zaten. 8 gün önce normal bir balıktı asılı duruyordu tabi. Stresten ben de süphelendim ortamında değişiklik olduğu oldu çünkü o zamanlarda ama bu kadar uzun sürer mi stres ? Ya da şişkinliğe sebep olur mu ?
[QUOTE=Arda3]Parazit varsa eğer nitrofur kullanabilirsiniz rengi solmuş gibi sanki bana kötü geldi yani bundan önce suda asılı duruyor gibi hareketleri var mıydı?
Sitrese girmiş olabilir ondan böyle duruyor olabilir
Ya da akvaryumunuz suyunu büyük ölçüde değiştirmeniz lazım tuz atılmaz betta akvaryumuna çok gerekli olmadıkça tuzda umarım uzun zaman beklememiştir düzenli su değişimi yapın akvaryumun suyunu büyük ölçüde değiştirdikten sonra
Kuyruk kısması hastalığı ise Green İxir kullanabilirsiniz ya da suyu 28 derece üstü gibi bir sıcaklığa çıkarabilirsiniz diye biliyorum
Bütün yöntemleri denemezsiniz sanırım ama tuzdan kurtulun ilk önce sonra aklıma gelen bu yöntemlerden biriyse çözüm uygularsınız[/QUOTE]
Tuzu ana tanka koymadık başka bir yerde banyo yaptırıp çıkardık 1 dk gibi bir süre. Söyleyen kişiye güvenememiştim zaten. 8 gün önce normal bir balıktı asılı duruyordu tabi. Stresten ben de süphelendim ortamında değişiklik olduğu oldu çünkü o zamanlarda ama bu kadar uzun sürer mi stres ? Ya da şişkinliğe sebep olur mu ?
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Umutlanmayı geçtim keşke iyileşse bir mucize olsa...Sanki ona yardım edebileceğim bi yol var ve ben o yolu bilmediğim için bu ızdırabı çekmeye devam etmesine neden oluyor gibi hissediyorum. Bu da çok üzücü. Ben de belki benim göremediğim bişeyi birileri görür de yardım edebilirim diye yazıyorum böyle. Bir şey yapamadan durmak çok zor
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Hava taşı almak aklımda yarın alacağım teşekkür ederim
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Umutlanmayı geçtim keşke iyileşse bir mucize olsa...Sanki ona yardım edebileceğim bi yol var ve ben o yolu bilmediğim için bu ızdırabı çekmeye devam etmesine neden oluyor gibi hissediyorum. Bu da çok üzücü. Ben de belki benim göremediğim bişeyi birileri görür de yardım edebilirim diye yazıyorum böyle. Bir şey yapamadan durmak çok zor
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Hava taşı almak aklımda yarın alacağım teşekkür ederim
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
2 buçuk yıldır bizimle olan erkek bir betta balığımız var. Geçen pazar şişmeye pulları dikleşmeye başladı. Daha önce de 2 kez şişme sorunu yaşamıştık ama kabızlıktı sanırım. Bir iki gün yemlemeyi azaltarak ve haşlanmış bezelye vererek iyileştirmiştim. Ancak bu sefer şişkinlikle beraber yem yememeye ve dışkılamamaya başladı. 5 gündür hiçbir şey yemedi. Dipte yan yatıyor zor nefes alıyor 5 10 dk bir yukarı çıkıp nefes alıyor. Ben ilk kez umudu kesmeye başlamıştım onu öyle görmeye dayanamıyorum. Tuz banyosu yaptırdım petshoptaki pek de güvenilir olmayan satıcının önerisiyle ve forumlardam okudugum kadarıyla ama ne kadar doğru oldu bilmiyorum. Daha sonra kendi kendime bir şeyler yapmaya çalıştım hiçbir şey yapamamak çok daha kötü. Flagyl tedavisi uygulamaya çalışıyorum. 3 gün tekrar ettim. Sıcaklığı 26 dereceden 28e çıkarttım. Şişlik biraz azalmış gibi ama artık daha yan yatıyor ve dışkı hala yok yem hala yok. Ama ölüme hala direniyor güçlü oğlum. Onun için ne yapabilirim lütfen yardım edin yüzde 1de umut olsa ben onu denemek istiyorum. Ondan vazgeçemem çünkü o hala dirençle nefes almaya zorluyor kendini. Akvaryumda ısıtıcı var filtre yok. Suyunu dinlenmiş ya da damacana suyu kullanıyorum. Yeni su ekleyince metilen mavisi ekliyorum. Kuyruğu 1.5 yıldır böyle yeni olmadı. Neyi var hala bilmiyorum dropsy bloat hava kesesi sorunu ?? Aklıma gelen her şeyi yazdım. Umarım ona yardımım dokunabilecek bir kaç yorum alabilirim.
Bu mesajı 3 4 gün önce attım o zamandan bu zamana değişen hiç bir şey yok. Balığım ne kötüleşti ne iyileşti. 1 haftadır aç. Dropsy olmuş olsa şuana kadar ölmüş olması gerekmez miydi. Çok üzülüyorum bu haline bitkisel hayatta gibi 😞[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG]
2 buçuk yıldır bizimle olan erkek bir betta balığımız var. Geçen pazar şişmeye pulları dikleşmeye başladı. Daha önce de 2 kez şişme sorunu yaşamıştık ama kabızlıktı sanırım. Bir iki gün yemlemeyi azaltarak ve haşlanmış bezelye vererek iyileştirmiştim. Ancak bu sefer şişkinlikle beraber yem yememeye ve dışkılamamaya başladı. 5 gündür hiçbir şey yemedi. Dipte yan yatıyor zor nefes alıyor 5 10 dk bir yukarı çıkıp nefes alıyor. Ben ilk kez umudu kesmeye başlamıştım onu öyle görmeye dayanamıyorum. Tuz banyosu yaptırdım petshoptaki pek de güvenilir olmayan satıcının önerisiyle ve forumlardam okudugum kadarıyla ama ne kadar doğru oldu bilmiyorum. Daha sonra kendi kendime bir şeyler yapmaya çalıştım hiçbir şey yapamamak çok daha kötü. Flagyl tedavisi uygulamaya çalışıyorum. 3 gün tekrar ettim. Sıcaklığı 26 dereceden 28e çıkarttım. Şişlik biraz azalmış gibi ama artık daha yan yatıyor ve dışkı hala yok yem hala yok. Ama ölüme hala direniyor güçlü oğlum. Onun için ne yapabilirim lütfen yardım edin yüzde 1de umut olsa ben onu denemek istiyorum. Ondan vazgeçemem çünkü o hala dirençle nefes almaya zorluyor kendini. Akvaryumda ısıtıcı var filtre yok. Suyunu dinlenmiş ya da damacana suyu kullanıyorum. Yeni su ekleyince metilen mavisi ekliyorum. Kuyruğu 1.5 yıldır böyle yeni olmadı. Neyi var hala bilmiyorum dropsy bloat hava kesesi sorunu ?? Aklıma gelen her şeyi yazdım. Umarım ona yardımım dokunabilecek bir kaç yorum alabilirim.
Bu mesajı 3 4 gün önce attım o zamandan bu zamana değişen hiç bir şey yok. Balığım ne kötüleşti ne iyileşti. 1 haftadır aç. Dropsy olmuş olsa şuana kadar ölmüş olması gerekmez miydi. Çok üzülüyorum bu haline bitkisel hayatta gibi 😞[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG]
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Size de geçmiş olsun umarım bir daha hiç öyle bir üzüntü yaşamazsınız
Size de geçmiş olsun umarım bir daha hiç öyle bir üzüntü yaşamazsınız
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Hala aynı ne bir iyileşme ne bir kötüleşme. Yukarı çıkıp nefes alıp iniyor. Gözleri canlı bakıyor ancak zor nefes alıyor. Hala yemedi. Canlı yem yarın alacağım bugün açık değil diye alamadım. Şuan yine flagly banyosu uyguluyorum. Bir şey yemeden ve dışkılamadam bu kadar dayanabildiğine inanamıyorum 😕
Hala aynı ne bir iyileşme ne bir kötüleşme. Yukarı çıkıp nefes alıp iniyor. Gözleri canlı bakıyor ancak zor nefes alıyor. Hala yemedi. Canlı yem yarın alacağım bugün açık değil diye alamadım. Şuan yine flagly banyosu uyguluyorum. Bir şey yemeden ve dışkılamadam bu kadar dayanabildiğine inanamıyorum 😕
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
