ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Amati340
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2021 18:45
Son Ziyaret:
19 Saat 21 Dakika önce
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
5
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selim Selimoğlu
Doğum Tarihi:
02 Mart 1975
Yaş:
51
İl:
Istanbul
Meslek:
Fizik Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selim Selimoğlu
Betta Smaragdina, Betta Mahachaiensis, Betta Alien, Betta FCCP HMPK, Ramshorn Salyangoz, Su Piresi, Beyaz Kurt, Microfex (Dero Worm), Sirke Kurdu, Infusoria, Yetişkin Artemia
SON 10 MESAJI
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Neothauma ]Selam dostlar,
İlk hendra yavrusunu görmemin mutluluğunu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Balıkları 11 Kasım'da almıştım. 1. aylarına az bir süre kala yavru görmeyi beklemiyordum.İlk aldığım gün formları pek de umut verici değildi, beklediğimden de baya küçük geldiler. Hatta ertesi gün hiçbir yerde göremeyince herhalde bir köşede ölüp gittiler diye şüphelenmeye başlamıştım. Utangaç olduklarını biliyordum ama bu kadar beklemiyordum...
Neyse, akvaryuma alıştıktan sonra ilk haftada çiftleştiklerini gördüm. Fakat balıkların gençliğine vererek yavru görme ihtimali vermedim. İlk denemeden sonra , benim görebildiğim, 2-3 denemeleri daha oldu. Erkek farklı yerlere yuva yaptı. Fakat bir sorun vardı ki yuva çabuk dağılıyordu. Bunun sorumlusu da bendim. Şöyle ki, fazla büyüyen su üstü bitkileri sürgülü cam kapaklara değiyordu. Yem vermek için camı açtığımda bitkiler hareket ediyor ve yuvayı da etkiliyordu. Hepimizin bildiği üzere bu balıklar için güvenli ortam çok önemli. Ben de bu yüzden geçen pazar günü rutin bakımda birkaç değişiklik yaptım. Öncelikle ön planda aşırı büyüyen su üstü bitkilerini çıkardım. Bu balıkları daha fazla ve daha iyi görmeme olanak sağladı. Daha sonra su seviyesini biraz daha azalttım. Böylece su üstü bitkileri cam kapaklara değmiyor, kapakları açarken bir sarsılma olmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251702081.jpg[/IMG]
Erkeğin yuva yapması için koyduğum ufak plastik saksıyı daha güvenli olabilecek orta alana taşıdım. Yanına su yüzeyine de bir adet catappa yaprağı ekledim. Erkek, içine yuva yapmadı fakat hemen arka tarafına yuvasını yapmış.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251703401.jpg[/IMG]
Yan akvaryumun üst camından bir adet yumurtayı görebiliyordum, yaklaşı 2 gün önce farkettim. Demek ki değişikliklerden hemen sonra üreme işlerine girişmişler. Bu yumurtayı rahatça görebilmek benim de bu gizli ortamda olayları takip etmeme imkan sağladı. Sabah işten çıkmadan önce yumurta böyleydi. Düne göre hafif kararmalar olmuş, bu embriyo oluşumuna işaretti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251706451.jpg[/IMG]
Az önce eve gelip baktığımda larvanın çıkmış olduğunu gördüm. Bir sonraki adım serbest yüzüşe geçmelerini görebilmek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251707301.jpg[/IMG]
Ocak ayına da az kaldı. Umarım brownorumlarım da gelir.[/QUOTE]
Hocam gözünüz aydın, sağlıkla büyütün 🙏😊 🍀
[QUOTE=Neothauma ]Selam dostlar,
İlk hendra yavrusunu görmemin mutluluğunu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Balıkları 11 Kasım'da almıştım. 1. aylarına az bir süre kala yavru görmeyi beklemiyordum.İlk aldığım gün formları pek de umut verici değildi, beklediğimden de baya küçük geldiler. Hatta ertesi gün hiçbir yerde göremeyince herhalde bir köşede ölüp gittiler diye şüphelenmeye başlamıştım. Utangaç olduklarını biliyordum ama bu kadar beklemiyordum...
Neyse, akvaryuma alıştıktan sonra ilk haftada çiftleştiklerini gördüm. Fakat balıkların gençliğine vererek yavru görme ihtimali vermedim. İlk denemeden sonra , benim görebildiğim, 2-3 denemeleri daha oldu. Erkek farklı yerlere yuva yaptı. Fakat bir sorun vardı ki yuva çabuk dağılıyordu. Bunun sorumlusu da bendim. Şöyle ki, fazla büyüyen su üstü bitkileri sürgülü cam kapaklara değiyordu. Yem vermek için camı açtığımda bitkiler hareket ediyor ve yuvayı da etkiliyordu. Hepimizin bildiği üzere bu balıklar için güvenli ortam çok önemli. Ben de bu yüzden geçen pazar günü rutin bakımda birkaç değişiklik yaptım. Öncelikle ön planda aşırı büyüyen su üstü bitkilerini çıkardım. Bu balıkları daha fazla ve daha iyi görmeme olanak sağladı. Daha sonra su seviyesini biraz daha azalttım. Böylece su üstü bitkileri cam kapaklara değmiyor, kapakları açarken bir sarsılma olmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251702081.jpg[/IMG]
Erkeğin yuva yapması için koyduğum ufak plastik saksıyı daha güvenli olabilecek orta alana taşıdım. Yanına su yüzeyine de bir adet catappa yaprağı ekledim. Erkek, içine yuva yapmadı fakat hemen arka tarafına yuvasını yapmış.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251703401.jpg[/IMG]
Yan akvaryumun üst camından bir adet yumurtayı görebiliyordum, yaklaşı 2 gün önce farkettim. Demek ki değişikliklerden hemen sonra üreme işlerine girişmişler. Bu yumurtayı rahatça görebilmek benim de bu gizli ortamda olayları takip etmeme imkan sağladı. Sabah işten çıkmadan önce yumurta böyleydi. Düne göre hafif kararmalar olmuş, bu embriyo oluşumuna işaretti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251706451.jpg[/IMG]
Az önce eve gelip baktığımda larvanın çıkmış olduğunu gördüm. Bir sonraki adım serbest yüzüşe geçmelerini görebilmek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251707301.jpg[/IMG]
Ocak ayına da az kaldı. Umarım brownorumlarım da gelir.[/QUOTE]
Hocam gözünüz aydın, sağlıkla büyütün 🙏😊 🍀
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Rica ederim hocam, ne demek 🙏
Dediğiniz gibi hem tekleme süreci, öncesinde de ilk bir aylık dönemde su değişimlerinde dikkatli ve yavaş olmak, günde 3-4 öğün yemleme [her güne hazır artemia için çift seti sürdürme :)) ] vb. zorluklar zaman zaman zorluyor açıkçası ama o mucizeye tanıklık etmek de bambaşka bir keyif gerçekten. Değiyor..
Tezi bir kez daha doğrulamış olduk :)) Harika görünüyorlar, emeğinize sağlık. Monstera'ları ben de çok seviyorum.
Doğanın her parçası bir başka ve beton yuvalarımıza taşıyıp, kısmen de olsa güzellik katabildiğimiz için çok şanslıyız :)
Rica ederim hocam, ne demek 🙏
Dediğiniz gibi hem tekleme süreci, öncesinde de ilk bir aylık dönemde su değişimlerinde dikkatli ve yavaş olmak, günde 3-4 öğün yemleme [her güne hazır artemia için çift seti sürdürme :)) ] vb. zorluklar zaman zaman zorluyor açıkçası ama o mucizeye tanıklık etmek de bambaşka bir keyif gerçekten. Değiyor..
Tezi bir kez daha doğrulamış olduk :)) Harika görünüyorlar, emeğinize sağlık. Monstera'ları ben de çok seviyorum.
Doğanın her parçası bir başka ve beton yuvalarımıza taşıyıp, kısmen de olsa güzellik katabildiğimiz için çok şanslıyız :)
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Tüm hobidaşlara Merhabalar,
İş yoğunluğum nedeniyle forumda paylaşım fırsatım çok olmasa da bir çok değerli arkadaşım oldu. Sizinle de canlı yemler nedeniyle tanışmış olduk ki paylaşımlarınızı çok önceden keyifle takip ediyordum. Umarım yemler sorunsuz elinize ulaşır, afiyetle tüketir canlar :)
Uzun bir süre bitkili hightech tanklarla uğraştıktan ve tetra, corydoras türleri ve neocaridina karidesler ile ilgilendikten sonra ilk göz ağrım olan Betta'lara dönüş yaptım.
Şu an;
Smaragdina Guitar
Spade tail blue Mahachai
Green Alien ve
FCCP çiftlerim var.
Mahachai çiftimin yavruları 2 aylık oldular. Yavru büyütme süreci gerçekten zahmetliymiş :) Sanırım uzun bir süre girişmem :))
Evde yer kalmadığı için bugün size de belirttiğim gibi Hendra için hevesleniyor ama yerime oturuyorum :)
Yabancı bir forumda okumuştum; dünyada Betta besleyen kişilerin ortak bir özelliğide koleksiyonerlikmiş. Betta'lar dışında, farklı objeler ile ilgili de koleksiyonları bulunuyormuş bir çoğunun :) Bir çift FCCP ile başladığım bu serüven, vahşi bettaların eşsiz güzelliğine kapılmakla devam ediyor. Hendra'ya da bir yer bulacağım elbet:))
Konu başlığı için teşekkürler, emeğinize sağlık.
Keyifli hobiler diliyorum herkese...
Selim
Tüm hobidaşlara Merhabalar,
İş yoğunluğum nedeniyle forumda paylaşım fırsatım çok olmasa da bir çok değerli arkadaşım oldu. Sizinle de canlı yemler nedeniyle tanışmış olduk ki paylaşımlarınızı çok önceden keyifle takip ediyordum. Umarım yemler sorunsuz elinize ulaşır, afiyetle tüketir canlar :)
Uzun bir süre bitkili hightech tanklarla uğraştıktan ve tetra, corydoras türleri ve neocaridina karidesler ile ilgilendikten sonra ilk göz ağrım olan Betta'lara dönüş yaptım.
Şu an;
Smaragdina Guitar
Spade tail blue Mahachai
Green Alien ve
FCCP çiftlerim var.
Mahachai çiftimin yavruları 2 aylık oldular. Yavru büyütme süreci gerçekten zahmetliymiş :) Sanırım uzun bir süre girişmem :))
Evde yer kalmadığı için bugün size de belirttiğim gibi Hendra için hevesleniyor ama yerime oturuyorum :)
Yabancı bir forumda okumuştum; dünyada Betta besleyen kişilerin ortak bir özelliğide koleksiyonerlikmiş. Betta'lar dışında, farklı objeler ile ilgili de koleksiyonları bulunuyormuş bir çoğunun :) Bir çift FCCP ile başladığım bu serüven, vahşi bettaların eşsiz güzelliğine kapılmakla devam ediyor. Hendra'ya da bir yer bulacağım elbet:))
Konu başlığı için teşekkürler, emeğinize sağlık.
Keyifli hobiler diliyorum herkese...
Selim
Betta Balığı Gelişim Ve Kalitesi İçin Yem Önerisi
Rica ederim, bu yemlerin zarf paket olarak 10-15 gr lık ambalajları oluyor. Balık sayınız çok olmadığı için bunlar hem taze bitirebilmeniz hem de ekonomik olması açısından daha iyi olabilir.
Rica ederim, bu yemlerin zarf paket olarak 10-15 gr lık ambalajları oluyor. Balık sayınız çok olmadığı için bunlar hem taze bitirebilmeniz hem de ekonomik olması açısından daha iyi olabilir.
Betta Balığı Gelişim Ve Kalitesi İçin Yem Önerisi
Rica ederim,
Evet, Atakan Petshop uzun yıllardır güvenle alışveriş yaptığım bir site, bir çok kez açık yem de aldım. Benzer şekilde Ankara'da Özelyem var, ondan da güvenle açık yem alabilirsiniz. Websitesi üzerinden satın alabilirsiniz. [:iyi:]
Rica ederim,
Evet, Atakan Petshop uzun yıllardır güvenle alışveriş yaptığım bir site, bir çok kez açık yem de aldım. Benzer şekilde Ankara'da Özelyem var, ondan da güvenle açık yem alabilirsiniz. Websitesi üzerinden satın alabilirsiniz. [:iyi:]
Betta Balığı Gelişim Ve Kalitesi İçin Yem Önerisi
Merhaba,
Hemen batmasını istemediğiniz için;
- Tropical Pro Defence (S boy): Bu yem probiyotikli bir yem olduğu için sindirim problemlerine hassas olan betta'lar için mutlaka öneririm.
- Tropical Insect Menu (pul veya S boy): İpek böceği, un kurdu ve asker sineği larvalarından elde edilen bir yem olduğu için betta'ların beslenme sistemine çok uygun.
- Yüzeyde kısa süre durabilse de Tropical Softline America S boy u da şiddetle öneririm.
- Eğer üçüncü kuru yemi almak sizin için uygun olmazsa canlı yem olarak, beyaz kurt, microfex veya su piresi kültürlerinden birini edinmenizi öneririm. Sucul ve bakımı diğerlerine göre daha kolay olduğu için Microfex kurtlarını öneririm.
- Dondurulmuş yem alternatifi olarak da su piresi, artemia, kan kurdu da düşünebilirsiniz.
Keyifli hobiler..
Merhaba,
Hemen batmasını istemediğiniz için;
- Tropical Pro Defence (S boy): Bu yem probiyotikli bir yem olduğu için sindirim problemlerine hassas olan betta'lar için mutlaka öneririm.
- Tropical Insect Menu (pul veya S boy): İpek böceği, un kurdu ve asker sineği larvalarından elde edilen bir yem olduğu için betta'ların beslenme sistemine çok uygun.
- Yüzeyde kısa süre durabilse de Tropical Softline America S boy u da şiddetle öneririm.
- Eğer üçüncü kuru yemi almak sizin için uygun olmazsa canlı yem olarak, beyaz kurt, microfex veya su piresi kültürlerinden birini edinmenizi öneririm. Sucul ve bakımı diğerlerine göre daha kolay olduğu için Microfex kurtlarını öneririm.
- Dondurulmuş yem alternatifi olarak da su piresi, artemia, kan kurdu da düşünebilirsiniz.
Keyifli hobiler..
Doctore'nin Balık Odası!
Elinize, emeğinize sağlık; her biri rüya gibi 👌👏🏻😍 Bir çok farklı tür, konsept... Hayalimdeki yaşam alanı ☺ Şu an bana uzak bir hayal... Henüz kurmakta olduğum 40 cm küplük tankla cebelleşmekteyim! ☺ İlerisini düşünemiyorum!
Paylaşım için teşekkürler...✌
Keyifli hobiler...
Elinize, emeğinize sağlık; her biri rüya gibi 👌👏🏻😍 Bir çok farklı tür, konsept... Hayalimdeki yaşam alanı ☺ Şu an bana uzak bir hayal... Henüz kurmakta olduğum 40 cm küplük tankla cebelleşmekteyim! ☺ İlerisini düşünemiyorum!
Paylaşım için teşekkürler...✌
Keyifli hobiler...
Nano Karides Tankım
[QUOTE=Edipo]
https://www.atakanpetshop.com/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s.html?search=aquario%20special%20s
Fotoğrafları aynıymış şimdi farkettim [x(]
[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim, netleşmiş olduk[:iyi:][:)]
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum genç kardeşim 🙏
[QUOTE=Edipo]
https://www.atakanpetshop.com/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s.html?search=aquario%20special%20s
Fotoğrafları aynıymış şimdi farkettim [x(]
[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim, netleşmiş olduk[:iyi:][:)]
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum genç kardeşim 🙏
Nano Karides Tankım
[QUOTE=Edipo]
Aquario neo s aldığınızdan emin olun, birde ucu uzun olan modeller var onlarda basınçta problem olabiliyor heralde. Bendeki model "special s"[/QUOTE]
“Aquario Neo Co2 Diffuser Normal Special S” olarak geçen aşağıda fotoğrafını eklediğim model midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229924/190520212358101.jpg[/IMG]
[QUOTE=Edipo]
Aquario neo s aldığınızdan emin olun, birde ucu uzun olan modeller var onlarda basınçta problem olabiliyor heralde. Bendeki model "special s"[/QUOTE]
“Aquario Neo Co2 Diffuser Normal Special S” olarak geçen aşağıda fotoğrafını eklediğim model midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229924/190520212358101.jpg[/IMG]
Nano Karides Tankım
[QUOTE=Edipo]
300 gram şeker 3 çay kaşığı instant maya 1.5 litre ılık su.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. O zaman ben de Aquario tercih edeceğim. Çok daha küçük ve şık. Performansını da beğendiğinize göre sorun yok [:iyi:]
[QUOTE=Edipo]
300 gram şeker 3 çay kaşığı instant maya 1.5 litre ılık su.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. O zaman ben de Aquario tercih edeceğim. Çok daha küçük ve şık. Performansını da beğendiğinize göre sorun yok [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
