ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
algrbg
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2008 23:44
Son Ziyaret:
02 Ekim 2009 21:41
Toplam Mesaj:
27 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali gurbag
Doğum Tarihi:
22 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ali gürbağ
SON 10 MESAJI
dış filtre
Cevaplar için çok teşekkürler son bir soru daha sorup filtremle ilgili tüm sorunlarımı hallediğim benim akvaryum odamda yatağıma yaklaşık 2 metre uzaklıkta duruyor. Bu yüzden de filtre sesi önemli. şu an kullandığım ekol 15 her ne kadar uyutmayacak derece rahatsızlık vermesede geceleri sürekli bir filtre sesi pek hoş değil her ne kadar çok yüksek olmasa da duymamazlıktan gelebileceğim seviyede de değil acaba benim bu sorunu kendi çabamla düzeltme şansım var mı yedek parça ile içindeki pevaneyi mıknatısı değiştirerek (malum zaten ikinci el alet o yüzden eski sayılır) yoksa illa yeni ve sessiz bi filtre mi almam lazım??
Cevaplar için çok teşekkürler son bir soru daha sorup filtremle ilgili tüm sorunlarımı hallediğim benim akvaryum odamda yatağıma yaklaşık 2 metre uzaklıkta duruyor. Bu yüzden de filtre sesi önemli. şu an kullandığım ekol 15 her ne kadar uyutmayacak derece rahatsızlık vermesede geceleri sürekli bir filtre sesi pek hoş değil her ne kadar çok yüksek olmasa da duymamazlıktan gelebileceğim seviyede de değil acaba benim bu sorunu kendi çabamla düzeltme şansım var mı yedek parça ile içindeki pevaneyi mıknatısı değiştirerek (malum zaten ikinci el alet o yüzden eski sayılır) yoksa illa yeni ve sessiz bi filtre mi almam lazım??
dış filtre
Arkadaşlar yeni aldığım dış filtreyle ilgili bikaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim bugüne kadar hiç dış filtre kullanmadım bir arkadaş kendi kullandığı eski ekol 15 ini verdi içinde sadece süngeriyle birlikte:
1- ben ekstra malzeme olarak aktif karbon, elyaf bioball ve seramik ve eski iç filtrelerimden kalma süngerler var bunları ne sırayla dizmem doğru olur?
2- aktif karbonu kullanmanın bi yöntemimi var acaba çnkü yıkarken 10 kere sudan geçirmeme rağmen yine suyu simsiyah yaptı
3- son olarak bu dış filtrenin içinde gelen sünger pembe renkli onuda suya koyunca suya pembe renk veriyo tahminen bu biolojik sünger denilen malzemeden önceden kullananlara bu sorum acaba suyun rengini değiştirme sebebi uzun süre kullanılmış olması mı yoksa süngerin kendi özelliği mi??
cevaplar için şimdiden teşekkürler
Arkadaşlar yeni aldığım dış filtreyle ilgili bikaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim bugüne kadar hiç dış filtre kullanmadım bir arkadaş kendi kullandığı eski ekol 15 ini verdi içinde sadece süngeriyle birlikte:
1- ben ekstra malzeme olarak aktif karbon, elyaf bioball ve seramik ve eski iç filtrelerimden kalma süngerler var bunları ne sırayla dizmem doğru olur?
2- aktif karbonu kullanmanın bi yöntemimi var acaba çnkü yıkarken 10 kere sudan geçirmeme rağmen yine suyu simsiyah yaptı
3- son olarak bu dış filtrenin içinde gelen sünger pembe renkli onuda suya koyunca suya pembe renk veriyo tahminen bu biolojik sünger denilen malzemeden önceden kullananlara bu sorum acaba suyun rengini değiştirme sebebi uzun süre kullanılmış olması mı yoksa süngerin kendi özelliği mi??
cevaplar için şimdiden teşekkürler
yosun sorunu
Bilgi için teşekkürler. Bende bu sabah farkettim ki sabah 9-10 gibi akvaryumun ön kısmı güneş alıyor zaten orada daha sık. Ama zararlı değilse problem yok.
Bilgi için teşekkürler. Bende bu sabah farkettim ki sabah 9-10 gibi akvaryumun ön kısmı güneş alıyor zaten orada daha sık. Ama zararlı değilse problem yok.
yosun sorunu
Arkadaşlar, konudan da anlaşılacağı gibi yosun sorunum var, en azından ben öyle düşünüyorum. 3 aydır akvaryum sahibiyim. İlk 1.5 ay herşey normaldi ama sonra kuru bölge olarak kullandığım kaya ve akvaryumun dibindeki taşların üzerinde yeşil yeşil şeyler çıkmaya ve gittikçe artmaya başladı. Yaptığım tek değişiklik ise içme suyu yerine musluk suyu kullanmak ve bir tane şelale filtre takmaktı. Bende bunların yosun olduğundan şüphelendim. Bir bakıma doğal bi görüntü kattı ama bunların kaplumbağalara bir zararı olur mu?
Arkadaşlar, konudan da anlaşılacağı gibi yosun sorunum var, en azından ben öyle düşünüyorum. 3 aydır akvaryum sahibiyim. İlk 1.5 ay herşey normaldi ama sonra kuru bölge olarak kullandığım kaya ve akvaryumun dibindeki taşların üzerinde yeşil yeşil şeyler çıkmaya ve gittikçe artmaya başladı. Yaptığım tek değişiklik ise içme suyu yerine musluk suyu kullanmak ve bir tane şelale filtre takmaktı. Bende bunların yosun olduğundan şüphelendim. Bir bakıma doğal bi görüntü kattı ama bunların kaplumbağalara bir zararı olur mu?
kaplumbağam neden böyle yapıyor?
Selam arkadaşlar. Ben kaplumbağalarımı yaklaşık 2 aydır koşulları uygun bir akvaryumda besliyorum. Bu süre zarfında iki değişik olay farkettim size danışmak istedim.
1-Forumda fotoğraflara bakıyorumda herkesin kaplumbağaları kuru bölgelerine çıkıp uyuyor benimkilerse oda boşken bile sürekli etraflarına bakınıyorlar. Kapı odanın bir ucunda akvaryum öbür ucunda olmasına rağmen kapının önünden biri geçer geçmez suya atlıyorlar.
2-Farkettiğim ve sormak istediğim asıl gariplik ise kaplumbağlarım dışkılarını yiyorlar.
Zaten maşallah kafalarından büyük yapıyorlar, ben bunu görüyorum, daha yeni yapmış suda dağılmadan hemen süpürgeyle çekiğim diyorum, daha dip süpürgesini almama fırsat olmadan bir bakıyorum kaplumbağalardan biri mideye indirmiş bile.
Bu davranışlar normal mi? Şu ana kadar bunların hiç bir zararını görmedim tam tersi akvaryum daha uzun süre temiz kalıyor
. Ama size de bir sormak istedim doğru bilgi için.
Selam arkadaşlar. Ben kaplumbağalarımı yaklaşık 2 aydır koşulları uygun bir akvaryumda besliyorum. Bu süre zarfında iki değişik olay farkettim size danışmak istedim.
1-Forumda fotoğraflara bakıyorumda herkesin kaplumbağaları kuru bölgelerine çıkıp uyuyor benimkilerse oda boşken bile sürekli etraflarına bakınıyorlar. Kapı odanın bir ucunda akvaryum öbür ucunda olmasına rağmen kapının önünden biri geçer geçmez suya atlıyorlar.
2-Farkettiğim ve sormak istediğim asıl gariplik ise kaplumbağlarım dışkılarını yiyorlar.
Zaten maşallah kafalarından büyük yapıyorlar, ben bunu görüyorum, daha yeni yapmış suda dağılmadan hemen süpürgeyle çekiğim diyorum, daha dip süpürgesini almama fırsat olmadan bir bakıyorum kaplumbağalardan biri mideye indirmiş bile. Bu davranışlar normal mi? Şu ana kadar bunların hiç bir zararını görmedim tam tersi akvaryum daha uzun süre temiz kalıyor

. Ama size de bir sormak istedim doğru bilgi için.neden musluk suyu?
[QUOTE=AQUAGEN] Sudaki klor yok oluyor. Bildiğim kadarıyla yok oluyor denmesi, dibe çökmesi değilde sudan uçmasıyla gidiyor olması. İlaç atmaya gerek yok ama şahsi düşüncem nitrivec atabilirsiniz çünkü bende daha önce bir yazıda bunları okumuştum. Nitrivec suda oluşmamış yararlı bakterileri hızlı bir şekilde oluşturmanıza yarıyor. Komple su değişimi yapıp balıkları hızlı tanka salıcaksanız nitrivec atmalasınız ama kısmi su değişimlerinde pek gerek yok diye düşünüyorum , bu sizin tamamen balıklarınıza ve bitkilerinize verdiğiniz değerle alakalıdır. ( Sizden özür dilerim haddim olmayarak bilginiz olsundiye yazıyorum forumda konu içinde konu açılması kurallara uygun değildir. )[/QUOTE]
Asıl ben özür dilerim. Forumda musluk suyu diye aratınca aradığım bilgiyi veren tek konu bu olduğu için buraya sordum, yeni konu açarak boşuna yeni konu açmak istemedim. Bunun kurallara aykırı olduğunu bilseydim sormazdım ama verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Ben suyu tamamen az değiştirdiğim için o ilaca ihtiyacım olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca dediğiniz ilaç kaplumbağalara uyar mı öğrenmek lazım. Neyse ben tekrar özür diliyorum konu içinde konu açtığım için.
[QUOTE=AQUAGEN] Sudaki klor yok oluyor. Bildiğim kadarıyla yok oluyor denmesi, dibe çökmesi değilde sudan uçmasıyla gidiyor olması. İlaç atmaya gerek yok ama şahsi düşüncem nitrivec atabilirsiniz çünkü bende daha önce bir yazıda bunları okumuştum. Nitrivec suda oluşmamış yararlı bakterileri hızlı bir şekilde oluşturmanıza yarıyor. Komple su değişimi yapıp balıkları hızlı tanka salıcaksanız nitrivec atmalasınız ama kısmi su değişimlerinde pek gerek yok diye düşünüyorum , bu sizin tamamen balıklarınıza ve bitkilerinize verdiğiniz değerle alakalıdır. ( Sizden özür dilerim haddim olmayarak bilginiz olsundiye yazıyorum forumda konu içinde konu açılması kurallara uygun değildir. )[/QUOTE]
Asıl ben özür dilerim. Forumda musluk suyu diye aratınca aradığım bilgiyi veren tek konu bu olduğu için buraya sordum, yeni konu açarak boşuna yeni konu açmak istemedim. Bunun kurallara aykırı olduğunu bilseydim sormazdım ama verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Ben suyu tamamen az değiştirdiğim için o ilaca ihtiyacım olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca dediğiniz ilaç kaplumbağalara uyar mı öğrenmek lazım. Neyse ben tekrar özür diliyorum konu içinde konu açtığım için.
neden musluk suyu?
Arkadaşlar, herkes balıklarda musluk suyu kullanımıyla ilgili yorum yapmış. Ben kaplumbağa besliyorum. Çok fazla bir şey farkedeceğini sanmasam da musluk suyu hakkında tam emin olamadığım şeyler var. Siz uygulamışsınız bilirsiniz. Bu musluk suyunu 3-4 gün bekletince tam olarak ne oluyor?? İçindeki zararlı maddeler havaya falan mı karışıyor yoksa dibe mi çöküyor?? Musluk suyunu beklettikten sonra tamamen temizleniyor mu yoksa illa bir ilaç falan atmak gerekir mi??acemi41 2008-04-02 23:21:20
Arkadaşlar, herkes balıklarda musluk suyu kullanımıyla ilgili yorum yapmış. Ben kaplumbağa besliyorum. Çok fazla bir şey farkedeceğini sanmasam da musluk suyu hakkında tam emin olamadığım şeyler var. Siz uygulamışsınız bilirsiniz. Bu musluk suyunu 3-4 gün bekletince tam olarak ne oluyor?? İçindeki zararlı maddeler havaya falan mı karışıyor yoksa dibe mi çöküyor?? Musluk suyunu beklettikten sonra tamamen temizleniyor mu yoksa illa bir ilaç falan atmak gerekir mi??
nasıl su kullanmalıyım
[QUOTE=Yunus Emre]Eğer Akvaryumun İçin Sadece En İyisini İstiyorsan, Herşeyi Kullanma!
[QUOTE=Yunus Emre]Eğer Akvaryumun İçin Sadece En İyisini İstiyorsan, Herşeyi Kullanma!
diyorum ben,karar sizin tabiki.
Saygılar...
[/QUOTE]
tabikide en iyisini istiyorum
zaten bende pek o suyun içine birşeyler atıp düzenleme taraftarı değilim ama bekletilince musluk suyunun tam anlamıyla kullanılabilir olur mu ondan emin olamıyorum bir türlü. Bu arada yanlış anlamadım umarım herşeyi kullanma derken bu su düzenleyicilerini kullanma dediniz değil mi? Neyse eğer musluk suyunu bekletip kullananlar varsa ve zarar vermiyorsa en iyi ve en kolayı öyle olacak...
nasıl su kullanmalıyım
Peki suyu bekletmeyi mi tavsiye edersiniz yoksa su düzenleyici kullanmayı mı? Suyu bekletince tüm klor ve yabancı maddeler 100de 100 yok olur mu yoksa dibe falan mı çöker?
Peki suyu bekletmeyi mi tavsiye edersiniz yoksa su düzenleyici kullanmayı mı? Suyu bekletince tüm klor ve yabancı maddeler 100de 100 yok olur mu yoksa dibe falan mı çöker?
nasıl su kullanmalıyım
Arkadaşlar, yeni bir akvaryum sahibi olaraktan kaplumbağalarıma musluk değil içme suyu koyuyordum. Tabi her seferinde damacanalarla su dökmek pek ucuz olmadığı için sürekli su değişimini en aza indirmeye çalışıyordum ama artık bunun zararlı olduğunu anladım ve musluk suyu kullanmak istiyorum. Ben musluk suyunu kaplumbağalarla kullanabilir miyim?? Daha doğrusu direk dökmeden önce ne yapmalıyım?? Direk döksem sorun olur mu?? (forumda hep balık akvaryumları için haplar olduğunu, suya atınca kullanılır hale geldiğini okudum ama suyun içine öyle şeyler atmayada güvenemiyorum :s).algrbg 2008-03-30 02:08:01
Arkadaşlar, yeni bir akvaryum sahibi olaraktan kaplumbağalarıma musluk değil içme suyu koyuyordum. Tabi her seferinde damacanalarla su dökmek pek ucuz olmadığı için sürekli su değişimini en aza indirmeye çalışıyordum ama artık bunun zararlı olduğunu anladım ve musluk suyu kullanmak istiyorum. Ben musluk suyunu kaplumbağalarla kullanabilir miyim?? Daha doğrusu direk dökmeden önce ne yapmalıyım?? Direk döksem sorun olur mu?? (forumda hep balık akvaryumları için haplar olduğunu, suya atınca kullanılır hale geldiğini okudum ama suyun içine öyle şeyler atmayada güvenemiyorum :s).
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
