ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FeelMyRaptor
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Temmuz 2009 23:50
Son Ziyaret:
09 Eylül 2010 09:29
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Aslan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Aslan
SON 10 MESAJI
Japon Balığı
Keşke biraz erken cevap verseydiniz malesef balığımı kaybettim :(
Keşke biraz erken cevap verseydiniz malesef balığımı kaybettim :(
Japon Balığı
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Arkadaşlar 2 tane japon balığım var 4-5 cm boylarındalar balıklarımı alalı yaklaşık 1 yıl oldu..
Yeni yem almıştım yaklaşık 2 aydır kullanıyorum yemin boyutu biraz büyük olduğu için balıklarım yemekte çok zorlanıyordu..
Bugün yemi attıktan hemen 5 - 10 sn sonra balıklarımdan birinin ağzı çok büyük bir şekilde açık kaldı ve nerdeye 5-6 saat oldu hala ağzı çok büyük bir şekilde açık ağzına takılan herhangi birşey yok (yem, artık vs.)
Acaba bu neden oldu ve ne yapmam gerekir yardım ederseniz sevinirim..
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Toplam 2 Japon Balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Yok
Filitrasyon: HJ-311B İç Filtre (2 Watt)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Her Hafta %20 Su Değişimi ve İç Filtre Temizliği
FeelMyRaptor 2010-07-28 17:51:22
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Arkadaşlar 2 tane japon balığım var 4-5 cm boylarındalar balıklarımı alalı yaklaşık 1 yıl oldu..
Yeni yem almıştım yaklaşık 2 aydır kullanıyorum yemin boyutu biraz büyük olduğu için balıklarım yemekte çok zorlanıyordu..
Bugün yemi attıktan hemen 5 - 10 sn sonra balıklarımdan birinin ağzı çok büyük bir şekilde açık kaldı ve nerdeye 5-6 saat oldu hala ağzı çok büyük bir şekilde açık ağzına takılan herhangi birşey yok (yem, artık vs.)
Acaba bu neden oldu ve ne yapmam gerekir yardım ederseniz sevinirim..

Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Toplam 2 Japon Balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Yok
Filitrasyon: HJ-311B İç Filtre (2 Watt)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Her Hafta %20 Su Değişimi ve İç Filtre Temizliği
Japon Balıkları
Arkadaşlar benim 20 litre akvaryumum var ve içinde 2 tane klasik japon balığı var.
Yaklaşık 1 yıldır besliyorum ve boyları 5-6 cm 1 tl lik markasız yem kullanıyordum ama artık akvaryumcudan yeni yem aldım ve kaç tane atacağımı bilmiyorum .
Yemin linki
http://urun.gittigidiyor.com/Balik-yemi-Pets-Family-GOLDFISH-FOOD-500-ml_W0QQidZZ25108724
Bu kahverengi ve küçük top şeklinde balıklar yemekte zorlanıyor yem bölünmüyorda bıçakla bile kesilmiyor.
Balıklar yemi yiyince ağzından çıkarıyor sonra tekrar yiyor.
Sorularım balıklarım yanık kalmış olabilirler mi eğer yanık kalmışlarsa başka birisine verip betta besleyeceğim?
Ve bu yemden günde kaç tane atmam gerekir?
Not: Akvaryumum biraz küçük onu biliyorum ama daha büyüğünü almama imkan yok.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


Arkadaşlar benim 20 litre akvaryumum var ve içinde 2 tane klasik japon balığı var.
Yaklaşık 1 yıldır besliyorum ve boyları 5-6 cm 1 tl lik markasız yem kullanıyordum ama artık akvaryumcudan yeni yem aldım ve kaç tane atacağımı bilmiyorum .
Yemin linki
http://urun.gittigidiyor.com/Balik-yemi-Pets-Family-GOLDFISH-FOOD-500-ml_W0QQidZZ25108724
Bu kahverengi ve küçük top şeklinde balıklar yemekte zorlanıyor yem bölünmüyorda bıçakla bile kesilmiyor.
Balıklar yemi yiyince ağzından çıkarıyor sonra tekrar yiyor.
Sorularım balıklarım yanık kalmış olabilirler mi eğer yanık kalmışlarsa başka birisine verip betta besleyeceğim?
Ve bu yemden günde kaç tane atmam gerekir?
Not: Akvaryumum biraz küçük onu biliyorum ama daha büyüğünü almama imkan yok.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler



Arkadaşlar İç Filtre hakkında
Filtre zaten yüzeye çok yakın eğer filtrenin bir kısmı dışarıda olursa bozuluyor bu yüzden su seviyesinin olduğu yere kadar koydum..
Filtre zaten yüzeye çok yakın eğer filtrenin bir kısmı dışarıda olursa bozuluyor bu yüzden su seviyesinin olduğu yere kadar koydum..
Ayrıca filtrenin çıkışı zaten ön cama doğru ama çalışmıyor..
Bir de su yüzeyinde dalgalanma yapması oksijen vermiyor galiba çünkü benim bildiğim kadarıyla oksijen oluşması için kabarcık patlaması gerekiyor zaten filtre çalışsa dahi balıklar su yüzüne çıkıp hava alıyorlar eğer oksijen verseydi çıkmazlardı bu yüzden filtrenin normal bir şekilde çalışması gerek neyse bugün gidip akvaryumcuya soracağım zaten yardımlarınız için teşekkürler...
Arkadaşlar İç Filtre hakkında
Benim HJ-311B 2 watt küçük bir iç filtrem var bu filtrenin içini dışını temizledim ama bir türlü çalışmıyor sadece su üstünde dalgalanma yapıyor yani hava üflemiyor bu yüzden balıklarda oksijensiz kalıyor(ayrıca çalışsa da su içinde çok fazla sirkülasyon yapıyor benim akvaryumum 16 litre)sorum şu ben akvaryumcularda filtrenin ucuna takılan yağmurlama aparatından bulabilir miyim eğer bulursam işe yarar mı yani çalışır mı ve bu aparat kaç paradır?
Benim HJ-311B 2 watt küçük bir iç filtrem var bu filtrenin içini dışını temizledim ama bir türlü çalışmıyor sadece su üstünde dalgalanma yapıyor yani hava üflemiyor bu yüzden balıklarda oksijensiz kalıyor(ayrıca çalışsa da su içinde çok fazla sirkülasyon yapıyor benim akvaryumum 16 litre)sorum şu ben akvaryumcularda filtrenin ucuna takılan yağmurlama aparatından bulabilir miyim eğer bulursam işe yarar mı yani çalışır mı ve bu aparat kaç paradır?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...





Not: konuyu filtreleme seçenekleri bölümüne açacaktım ama hemen cevap almak için bu bölüme açtım o yüzden kusura bakmayın..

Vatozum Öldü :(
Arkadaşlar benim 15 litrelik bir akvaryumum var. İçinde 2 tane japon balığı bir tane vatoz balığı var bu akşam farkettim vatoz balığı ölmüş.
Arkadaşlar benim 15 litrelik bir akvaryumum var. İçinde 2 tane japon balığı bir tane vatoz balığı var bu akşam farkettim vatoz balığı ölmüş.
Akvaryumda ısıtıcı yok su biraz soğuk olabiliyor acaba o yüzden mi birde iç filtrem sadece su yüzeyinde dalgalanma yapıyor hava üflemiyor(yani baloncuk çıkarmıyor)
Günde 3 tane yem veriyorum vatozda yukarı çıkıp yem yiyordu bugünde yemişti ama akşam öldü:(
Sizce sebebi nedir diğer balıklara bir zararı olurmu?
Birde iç filtrenin düzgün çalışması için öneriye ihtiyacım var...





Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Akvaryum hakkında
Arkadaşlar benim 16 litrelik bir akvaryumum var ve bu akvaryumu yaklaşık 2 aydır kullanıyorum içinde 2 tane 4cm klasik japon ve 1 tane 4cm vatoz balığı var dekor olarak kum plastik bitki iç filtre ve arka fondan başka bir şey yok..
Size sorum bu akvaryumun patlama riski varmı?
Camın kaç mm olduğunu bilmiyorum hazır aldım..
Ölçüleri 39 - 17 - 25h ..
Bu akvaryum yemek masasının üstünde yani güvenli fakat altında strafor yok ve birde suyu nereye kadar doldurmalıyım?
Yani ben normalde suyu akvaryumun en üstüne 1cm kalana kadar dolduruyorum acaba zararlımıdır.?
Birde ben markasız yemden günde 1 kere 2 tane veriyorum bu balıklara yeterlimi?(Ayrıca vatoz balığıda japonlarla birlikte su yüzeyine çıkıp yem yiyor ne hikmetse artık
)
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..(çok fazla soru oldu ama
)
FeelMyRaptor 2009-11-02 14:46:42
Arkadaşlar benim 16 litrelik bir akvaryumum var ve bu akvaryumu yaklaşık 2 aydır kullanıyorum içinde 2 tane 4cm klasik japon ve 1 tane 4cm vatoz balığı var dekor olarak kum plastik bitki iç filtre ve arka fondan başka bir şey yok..
Size sorum bu akvaryumun patlama riski varmı?
Camın kaç mm olduğunu bilmiyorum hazır aldım..
Ölçüleri 39 - 17 - 25h ..
Bu akvaryum yemek masasının üstünde yani güvenli fakat altında strafor yok ve birde suyu nereye kadar doldurmalıyım?
Yani ben normalde suyu akvaryumun en üstüne 1cm kalana kadar dolduruyorum acaba zararlımıdır.?
Birde ben markasız yemden günde 1 kere 2 tane veriyorum bu balıklara yeterlimi?(Ayrıca vatoz balığıda japonlarla birlikte su yüzeyine çıkıp yem yiyor ne hikmetse artık
)Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..(çok fazla soru oldu ama
)sizce satın almalımıyım?
Bence alabilirsiniz bu fiyata kalitelidir ...
Ama akvaryumunuz en fazla 100 litreyse alın daha büyükse 200watt alın derim..;)
Bence alabilirsiniz bu fiyata kalitelidir ...
Ama akvaryumunuz en fazla 100 litreyse alın daha büyükse 200watt alın derim..;)
İç Filtrem Hakkında..
[QUOTE=mccorn] Merhaba Arkadaşlar
Akvaryum hobisine yeni başladım. Filtre hakkında benimde bir sorum olacak. (Forumlarıda araştırdım).
Öncelikle 180 lt lik bir tankım var. 800 lt/h lik iç filtre kullanıyorum . Akvaryumu kuralı 1 hafta oldu. Su debisi bana fazla geldi (hernekadar saatte 4 kez sirküle etsede, HALEN BULANIKLIK VAR). Balıkların yüzmesini zorlaştırıyor sanki (akıntı tersine yüzmek istiyorlar ama sabit kalıyorlar, akıntı yönünde çok hızlı hareket var). Bu durumda debiyi nasıl azaltabilirim? Bu bir problem midir? Balıklarda stress yapar mı? Forumdaki yazılardan sonra çıkış noktasını dekoratif taşa gelecek şekilde yerleştirdim. Yinede içim rahat değil. Tavsiyeleriniz ne olabilir?
Şimdiden teşekkurler...
ERDAL
[/QUOTE]
İç filtrenin çıkışını ön cama ver birde iç filtrenin yanınaa birkaç tane taş fln bişiler koy düzelir bence...
[QUOTE=mccorn] Merhaba Arkadaşlar
Akvaryum hobisine yeni başladım. Filtre hakkında benimde bir sorum olacak. (Forumlarıda araştırdım).
Öncelikle 180 lt lik bir tankım var. 800 lt/h lik iç filtre kullanıyorum . Akvaryumu kuralı 1 hafta oldu. Su debisi bana fazla geldi (hernekadar saatte 4 kez sirküle etsede, HALEN BULANIKLIK VAR). Balıkların yüzmesini zorlaştırıyor sanki (akıntı tersine yüzmek istiyorlar ama sabit kalıyorlar, akıntı yönünde çok hızlı hareket var). Bu durumda debiyi nasıl azaltabilirim? Bu bir problem midir? Balıklarda stress yapar mı? Forumdaki yazılardan sonra çıkış noktasını dekoratif taşa gelecek şekilde yerleştirdim. Yinede içim rahat değil. Tavsiyeleriniz ne olabilir?
Şimdiden teşekkurler...
ERDAL
[/QUOTE]
İç filtrenin çıkışını ön cama ver birde iç filtrenin yanınaa birkaç tane taş fln bişiler koy düzelir bence...
Isıtıcı Kullanmalı mıyım?
Akvaryumun ısısı nasıl sabit duruyor acaba merak ettim?
Akvaryumun ısısı nasıl sabit duruyor acaba merak ettim?
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 00:23
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
