ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emregundogar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2010 21:56
Son Ziyaret:
16 Haziran 2012 21:09
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre GÜNDOĞAR
Doğum Tarihi:
13 Mart 1986
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
Autocad Teknikeri ve Cnc Operatörü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
" Emre GÜNDOĞAR "
80x30x40h 85-90 lt.
7 SP - 7 BP - 2 Cüce Vatoz
6 Yunus - 5 Iceman
80x30x40h 85-90 lt.
7 SP - 7 BP - 2 Cüce Vatoz
6 Yunus - 5 Iceman
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Samimi Önerileriniz
Yorumlarınız için teşekkürler. Murat senin tetratec kafama yattı 45 tl önemli değil fazla yada az. Yalnız tetratec le ilgili daha geniş bir bilgin varmı. Sızdırmazlık hatta taşma sorunu çok önemli. Yanlış hatırlamıyorsam eject diye bir marka duydum sizce bu nasıldr.
Yorumlarınız için teşekkürler. Murat senin tetratec kafama yattı 45 tl önemli değil fazla yada az. Yalnız tetratec le ilgili daha geniş bir bilgin varmı. Sızdırmazlık hatta taşma sorunu çok önemli. Yanlış hatırlamıyorsam eject diye bir marka duydum sizce bu nasıldr.
Dış Filtre Samimi Önerileriniz
Merhaba;
Arkadaşlar 90 lt'lik akvaryumdan 250 - 300 lt'lik bir akvaryuma geçiş yapıcam. Haliyle bu miktarda ki bir akvaryuma dış filtre almam gerekiyor. Sizden istediğim bana tam bu alanda yardımcı olmanız. Arkadaşlar, maliyeti 100 TL'yi geçmeyecek şekilde, pek ses çıkarmayan, elektrik kesildiğinde su taşması yapmayacak ( ki bu çok önemli, çünkü eşim ve ben sabah evden çıkıyoruz taki akşama kadar. Eve geldiğimde kötü bir süprizle karşılaşmak severek yaptığım bu hobiden beni soğutur), ikinci elde alabilirim farketmez yeterki marka düşündüğüm kriterlere yakın olsun... Sizin görüşlerinize güvenim sonsuz. İlginizi ve görüşlerinizi merakla bekliyorum.
İyi forumlar.
Merhaba;
Arkadaşlar 90 lt'lik akvaryumdan 250 - 300 lt'lik bir akvaryuma geçiş yapıcam. Haliyle bu miktarda ki bir akvaryuma dış filtre almam gerekiyor. Sizden istediğim bana tam bu alanda yardımcı olmanız. Arkadaşlar, maliyeti 100 TL'yi geçmeyecek şekilde, pek ses çıkarmayan, elektrik kesildiğinde su taşması yapmayacak ( ki bu çok önemli, çünkü eşim ve ben sabah evden çıkıyoruz taki akşama kadar. Eve geldiğimde kötü bir süprizle karşılaşmak severek yaptığım bu hobiden beni soğutur), ikinci elde alabilirim farketmez yeterki marka düşündüğüm kriterlere yakın olsun... Sizin görüşlerinize güvenim sonsuz. İlginizi ve görüşlerinizi merakla bekliyorum.
İyi forumlar.
Sump ve Dış Filtre
[QUOTE=mutara]Bende yakın zamanda ali ustadan bir akvaryum alacağım inşallah.Aynı olayı bizde kendi içimizde babamla tartışıp ali ustaya danıştık.Cevabıda bura yazılanlarla aynıydı zaten.Taşırma kısmı var akvaryumun bir köşesinde.Akvaryumun en dış camından toplam 3-4 cm daha kısa bir cam düşün.Sump pompası su pompaladıkça bir taraftan su doluyor,su bu kısa olan camın üzerinden taştıkça su sump a iniyor.Elektrik kesildi,motor durdu,zaten en başta motor durur durmaz taşma da duracak,diyelim ki bir miktar fazla geldi,o fazla gelen kısımdan taşan su 10 lt bile olmaz ki ali ustada dedi sumpta zaten yukarıda kısa camın boşluğunun alacağı hacim kadar pay bırakılıyor.Neticede 4 cm iki cam arası fark olsa 150*4*50 den toplam 30 lt su yapar,bu da sumpta ayrılacak bir pay olur.Umarım açıklayıcı olmuştur.Sygılar. [/QUOTE]
Mutara çok teşekkürler. Ali Ustanın mutlaka bir çözümü olacağını biliyordum. Sanırım bu sisteme kule sump sistemi diyorlar. Mutara Ali Usta sadece bu sistemimi kullanıyo yoksa başka sump düzeneklerinden de bahsettimi. Birde akvaryumun sump dahil herşeyiyle samimi bir garanti veriyormu.?
[QUOTE=mutara]Bende yakın zamanda ali ustadan bir akvaryum alacağım inşallah.Aynı olayı bizde kendi içimizde babamla tartışıp ali ustaya danıştık.Cevabıda bura yazılanlarla aynıydı zaten.Taşırma kısmı var akvaryumun bir köşesinde.Akvaryumun en dış camından toplam 3-4 cm daha kısa bir cam düşün.Sump pompası su pompaladıkça bir taraftan su doluyor,su bu kısa olan camın üzerinden taştıkça su sump a iniyor.Elektrik kesildi,motor durdu,zaten en başta motor durur durmaz taşma da duracak,diyelim ki bir miktar fazla geldi,o fazla gelen kısımdan taşan su 10 lt bile olmaz ki ali ustada dedi sumpta zaten yukarıda kısa camın boşluğunun alacağı hacim kadar pay bırakılıyor.Neticede 4 cm iki cam arası fark olsa 150*4*50 den toplam 30 lt su yapar,bu da sumpta ayrılacak bir pay olur.Umarım açıklayıcı olmuştur.Sygılar. [/QUOTE]
Mutara çok teşekkürler. Ali Ustanın mutlaka bir çözümü olacağını biliyordum. Sanırım bu sisteme kule sump sistemi diyorlar. Mutara Ali Usta sadece bu sistemimi kullanıyo yoksa başka sump düzeneklerinden de bahsettimi. Birde akvaryumun sump dahil herşeyiyle samimi bir garanti veriyormu.?
Malawi Tankımın Son Hali
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nTycAxOGZ2Y
Arkadaşlar kusura bakmayın videoyu yükledim ama göstermiyor. Bende youtube linkini veriyorum. Biraz zahmet vericem ama kusura bakmayın.
emregundogar 2012-05-27 00:15:35
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nTycAxOGZ2Y
Arkadaşlar kusura bakmayın videoyu yükledim ama göstermiyor. Bende youtube linkini veriyorum. Biraz zahmet vericem ama kusura bakmayın.
Sump ve Dış Filtre
Jonerook mesaj için teşekkürler ama dediğin akvaryum için geçerli. Elektrik kesildiği zaman akvaryumdan sump a inen su için bir motor sistemi yokki su olduğu gibi akıyor. Elektrik kesildiği zaman kafa motoru akvaryuma su pompalamayacağı için akvaryumdan sump a inen su haliyle taşacak.
Jonerook mesaj için teşekkürler ama dediğin akvaryum için geçerli. Elektrik kesildiği zaman akvaryumdan sump a inen su için bir motor sistemi yokki su olduğu gibi akıyor. Elektrik kesildiği zaman kafa motoru akvaryuma su pompalamayacağı için akvaryumdan sump a inen su haliyle taşacak.
Küçük Iceman'i Mahvetmişler
Merhaba Arkadaşlar.
Balıklarmı 35-40 gün önce aşağı yukarı 20 günlükken aldım. Yunus, Iceman, SP ve BP olarak 4 çeşit var. Geldiklerinde hepsi aynı boydaydı. Ama şimdi büyük farklılıklar var. Aynı cins balıklarda bile büyük farklılıklar var. En küçük Icemanimde gün geçtikçe farklılıklar görmeye başlamıştım. Sakat gibi olmaya başladı, vücudu değişti. Bir kaç kere yakaladım vuruyorlardı. Malesef bugün bir baktım, balık şişmiş ağz yüzü nerdeyse ters dönmüştü. Yüzemiyor yan yatıyordu. Geri geri çok mecbur kalınca yüzüyordu. Hava taşının kabarcıklarına denk gelince o kabarcıklarla beraber suyun yüzeyine çıkıyor ordan bir sağa bir sola savruluyordu. Hemen çıkardım ordan bir kaba koydum ama içim el vermedi. Geniş bir kasenin dibine kum koydum balığı kasenin içine koydum, kaseyide akvaryumun içine koydum ki alıştığı ortamından farklılıklar yaşamasın diye. Şu an dipte yan yatmış vaziyette ve her an ölecekmiş gibi nefes alıyor. Sanırım balıklar vura vura bu hale getirdi. Muhtemelen bu sabahta ölür. Böyle yaşayacaksa ölsün zaten yazık acı çekiyor. Bir iki küçük balık daha var onlarada arada bir dürtmeler oluyor. Akvaryumda epey saklanma yeride var ama yinede yer kavgası oluyor. Bir türlü anlamadım. Böyle bir olay başından geçen arkadaşlar var ise yardımlarınızı bekliyorum. Ne yapabilirim.?
Merhaba Arkadaşlar.
Balıklarmı 35-40 gün önce aşağı yukarı 20 günlükken aldım. Yunus, Iceman, SP ve BP olarak 4 çeşit var. Geldiklerinde hepsi aynı boydaydı. Ama şimdi büyük farklılıklar var. Aynı cins balıklarda bile büyük farklılıklar var. En küçük Icemanimde gün geçtikçe farklılıklar görmeye başlamıştım. Sakat gibi olmaya başladı, vücudu değişti. Bir kaç kere yakaladım vuruyorlardı. Malesef bugün bir baktım, balık şişmiş ağz yüzü nerdeyse ters dönmüştü. Yüzemiyor yan yatıyordu. Geri geri çok mecbur kalınca yüzüyordu. Hava taşının kabarcıklarına denk gelince o kabarcıklarla beraber suyun yüzeyine çıkıyor ordan bir sağa bir sola savruluyordu. Hemen çıkardım ordan bir kaba koydum ama içim el vermedi. Geniş bir kasenin dibine kum koydum balığı kasenin içine koydum, kaseyide akvaryumun içine koydum ki alıştığı ortamından farklılıklar yaşamasın diye. Şu an dipte yan yatmış vaziyette ve her an ölecekmiş gibi nefes alıyor. Sanırım balıklar vura vura bu hale getirdi. Muhtemelen bu sabahta ölür. Böyle yaşayacaksa ölsün zaten yazık acı çekiyor. Bir iki küçük balık daha var onlarada arada bir dürtmeler oluyor. Akvaryumda epey saklanma yeride var ama yinede yer kavgası oluyor. Bir türlü anlamadım. Böyle bir olay başından geçen arkadaşlar var ise yardımlarınızı bekliyorum. Ne yapabilirim.?
Sump ve Dış Filtre
Teşekkürler oscarus. Diğer tecrübeli arkadaşlar da umarım farklı yöntemler verirler. Peki dış filtrede böyle bir sorun varmı. Sorun varsa onun çözümü nedir. Bununla ilgili bir bilgin varmı acaba.
Teşekkürler oscarus. Diğer tecrübeli arkadaşlar da umarım farklı yöntemler verirler. Peki dış filtrede böyle bir sorun varmı. Sorun varsa onun çözümü nedir. Bununla ilgili bir bilgin varmı acaba.
Sump ve Dış Filtre
Oscarus Ali beye duyulan güvene saygım var. Bu saygıdan ötürüde Ali beye yaptırmaya karar verdim. Ama benim öğrenmek istediğim bu işin mantığı. Şuan ki mantığım olumsuz yönde yani mantığı çözemedim bir türlü.
Oscarus Ali beye duyulan güvene saygım var. Bu saygıdan ötürüde Ali beye yaptırmaya karar verdim. Ama benim öğrenmek istediğim bu işin mantığı. Şuan ki mantığım olumsuz yönde yani mantığı çözemedim bir türlü.
Sump ve Dış Filtre
Merhaba Arkadaşlar.
Akvaryum yaptırmayı düşünüyorum. 500lt civarı. Ve forumda baya methetmişler ali kuştepesi'nden yaptırıcam. Ama filtreleme konusunda kararsız kaldım. Bir takım sorularım var. Sump sistemi hem görünüm hemde temizlik anlamında daha iyi olduğuna karar verdim forumdan araştırdığım kadarıyla. Ama aklıma takılan şey şu; elektrik kesildi diyelim, haliyle sump ın motoru akvaryuma su pompalamayacak ama akvaryumdan sump a su gidecek böylelikle akvaryumdaki su elektrik gidince sump tan taşıp eve dolmazmı (Allah korusun :) ) bu mantığı bir türlü çözemedim ayrıca bu durum dış filtre içinde geçerli değilmi sonuçta aynı mantık. Elektrik gidince dış filtreden de su taşma ihtimali olurmu. Saçmaladıysam affınıza sığınıyorum, acemilik ve cahillik :) Ama yorumlarınızı merakla bekliyorum dostlar, lakin tek sorunum bu kaldı... Şimdiden teşekkürler...
Merhaba Arkadaşlar.
Akvaryum yaptırmayı düşünüyorum. 500lt civarı. Ve forumda baya methetmişler ali kuştepesi'nden yaptırıcam. Ama filtreleme konusunda kararsız kaldım. Bir takım sorularım var. Sump sistemi hem görünüm hemde temizlik anlamında daha iyi olduğuna karar verdim forumdan araştırdığım kadarıyla. Ama aklıma takılan şey şu; elektrik kesildi diyelim, haliyle sump ın motoru akvaryuma su pompalamayacak ama akvaryumdan sump a su gidecek böylelikle akvaryumdaki su elektrik gidince sump tan taşıp eve dolmazmı (Allah korusun :) ) bu mantığı bir türlü çözemedim ayrıca bu durum dış filtre içinde geçerli değilmi sonuçta aynı mantık. Elektrik gidince dış filtreden de su taşma ihtimali olurmu. Saçmaladıysam affınıza sığınıyorum, acemilik ve cahillik :) Ama yorumlarınızı merakla bekliyorum dostlar, lakin tek sorunum bu kaldı... Şimdiden teşekkürler...
Akvaryum Marka Önerisi
Merhabalar...
Arkadaşlar, Allah izin verirse bir ev almayı düşünüyorum. Eğer alırsam kiracılık derdinden kurtulucam ve istediğim şekilde bir akvaryum alabileceğim. En az 550-600lt'lik bir akvaryum almayı düşünüyorum. Sizlerden desteğim uzun yıllar güvenli bir şekilde kullanabileceğim bir akvaryum markası önermeniz. Parası önemli değil sadece gerçekten kaliteli ve güvenilir olsun. Birde butür hacimde bir akvaryuma sump sistemi yapmam mecburimi olur yoksa güzel bir dış filtre yeterli olurmu. Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar.
Merhabalar...
Arkadaşlar, Allah izin verirse bir ev almayı düşünüyorum. Eğer alırsam kiracılık derdinden kurtulucam ve istediğim şekilde bir akvaryum alabileceğim. En az 550-600lt'lik bir akvaryum almayı düşünüyorum. Sizlerden desteğim uzun yıllar güvenli bir şekilde kullanabileceğim bir akvaryum markası önermeniz. Parası önemli değil sadece gerçekten kaliteli ve güvenilir olsun. Birde butür hacimde bir akvaryuma sump sistemi yapmam mecburimi olur yoksa güzel bir dış filtre yeterli olurmu. Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
