ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
arafal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2010 16:09
Son Ziyaret:
03 Haziran 2026 21:31
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ersin Arafal
Doğum Tarihi:
07 Kasım 1983
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Grafik Tasarım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ersin ARAFAL
SON 10 MESAJI
Akvaryum alt camı bu kadar kayayı taşır mı?
Herkese merhaba,
Akvaryumumun ölçüleri 100 x 60 x 50(Y) cm sol arka köşede sump deliği var akvaryumun altı boşta ortadan ve kenarlardan demir profil var. Demir profillerin üzerinde beyaz yumuşak strafora oturtulmuş durumda. Akvaryumda 15 adet küçüklü büyüklü demasoni ve 4 tane yaklaşık 1-1,5 yaşında ilangi var. Cam kalınlığı her yerde 10mm, içinde 25 kg kum ile daha önceden olan 2-3 kg kaya ile birlikte (yaklaşık 6 aydır bu şekilde kullanmaktaydım) bu akşam eklediğim (beyaz olan) 10 kg kaya var, bunları olabildiğince demir profilin üzerlerine denk getirdim.
Herkese merhaba,
Akvaryumumun ölçüleri 100 x 60 x 50(Y) cm sol arka köşede sump deliği var akvaryumun altı boşta ortadan ve kenarlardan demir profil var. Demir profillerin üzerinde beyaz yumuşak strafora oturtulmuş durumda. Akvaryumda 15 adet küçüklü büyüklü demasoni ve 4 tane yaklaşık 1-1,5 yaşında ilangi var. Cam kalınlığı her yerde 10mm, içinde 25 kg kum ile daha önceden olan 2-3 kg kaya ile birlikte (yaklaşık 6 aydır bu şekilde kullanmaktaydım) bu akşam eklediğim (beyaz olan) 10 kg kaya var, bunları olabildiğince demir profilin üzerlerine denk getirdim.
Yeni kayaları demosani sayım fazlalaştıkça 4 ilangimle saklanma yerleri ile sorun yaşamaya başladılar ve kaçınılmaz olarak balıklarım çok fazla strese girip korkmaya başladı, bundan dolayı yeni kaya eklemek durumda kaldım, ancak kaya ağırlığı akvaryum tabanına baskı yapıp patlatma ihtimali var mı diye de korkmaya başladım. Daha önce kaya yokken bir kaç akvaryumcu ile görüşmüştüm kumdan dolayı bir sıkıntı olmayacağını söylediklerinden, bende sumplı ilk akvaryumum olduğundan biraz heyecan biraz acemelikten yapan kişiye ne sormak aklıma gelmişti ne koydurmak aklıma geldi sonradan sonradan inceledikçe biraz endişem arttı. Akvaryumu yapan kişi (isim vermim) çok iddalı olduğunu ve çok büyük boyutlarda bir çok iş yaptığını ve hiç bir akvaryumunda sorun yaşamadığını söyledi birazda internette araştırdığımda bir kaç eski yorumunda gerçekten başarılı işler yaptığını kullanıcılar tarafından da yazıldığından açıkçası çok endişe etmemiştim, taki yeni taşları koyana kadar.
Bu konuda önceden deneyimi bilgisi olan arkadaşlar sizce korkmalı mıyım
? Bir an önce altına bir tahta koymalı mıyım ne dersiniz şimdiden teşekkür ederim.
? Bir an önce altına bir tahta koymalı mıyım ne dersiniz şimdiden teşekkür ederim.Akvaryum genel görünüm
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_231338.jpg
Yeni eklediğim kayalar
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_224315.jpg
Akvaryumun altı demir profil ve cam görüntüsü
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_224744.jpg
Önceki kayalar ve plastik içi boş kaya
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_224328.jpg
Difüzörümün verimliliği sizce nasıl?
Merhaba,
Merhaba,
Sizin dediğiniz gibi kuş suluğuna döndüm. Bir yerde 2 kuş suluğunun ağzını birleştirip daha uzun bir tüp yapıldığını görmüştüm o şekilde tüpü hazırlayıp, açılı motor çıkışı ile de girdabı oluşturdum görüntü için biraz uğraşmam lazım açıkçası tüp düşündüğümden uzun oldu. Buna rağmen co2 damlaları haznenin dışına gidiyor sebebi sanırsam motor çok kuvvetli geliyor onuda motorun çekiş kısmına elyaf malzemesi ile doldurarak çözeceğim. Motorsuz kullanmak istemiyorum çanın tek başına çok yararlı olmayacağını düşünüyorum. Elimde biobal olmadığından o önerinizi en sona bırakmaya karar verdim.
Tekrar teşekkürler...
Difüzörümün verimliliği sizce nasıl?
Herkese merhaba, biraz meraktan biraz deneme isteği ile 60 litrelik içinde şimdilik karidesten başka canlı bulunmayan bir akvaryuma mayalı sistem hazırladım. Mayalı sistem 2 gündür gayet güzel işliyor CO2 çıkışı güzel, ancak benim kafama takılan konu yaptığım difüzör ne kadar verimli çalışıyor bunun gibi daha önce denemiş olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.
Herkese merhaba, biraz meraktan biraz deneme isteği ile 60 litrelik içinde şimdilik karidesten başka canlı bulunmayan bir akvaryuma mayalı sistem hazırladım. Mayalı sistem 2 gündür gayet güzel işliyor CO2 çıkışı güzel, ancak benim kafama takılan konu yaptığım difüzör ne kadar verimli çalışıyor bunun gibi daha önce denemiş olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.
Yaptığım işlem Resın Magi 200 iç motorun çıkışını daha önce tüplü sistemden kalma ista I-524 üzerinde bir delik açarak ona bağlamamdan ibaret. Motorun içinden geçen bütün su tüpün içindeki CO2 ile birleşiyor ve alttan biraz da hava kabarcıklarını dışarı atıyor. Sizce burdaki çözülme olayı var mıdır varsa ne durumdadır? Bilgi verebilirseniz, bitkiler hakkında daha fazla araştırma yapıp duruma göre hangi tür bitkiler bakabileceksem onlarla bir akvaryum oluşturmak istiyorum.
Peşinen teşekkür ederim.
Amerikan Rainbow Yavru Fotoğrafları
Herkese merhaba,
Herkese merhaba,
İnternette çok fazla yavru fotoğrafı bulamadığım için geçtiğimiz hafta yumurtadan çıkan amerikan rainbow yavrularımın fotoğraflarını sizle paylaşmak istedim. İş yoğunluğumdan dolayı yumurtaların yakın çekim fotoğraflarını çekemedim. Şu an annelerinin kontolünde bulundukları yerde zıplayıp durmaktalar. Umarım yüzmeye başladıklarında da kayıp yaşamadan hepsini yaşatmayı başarabilirim.
Herkese sağlıklı akvaryumlar...
Yumurtadan çıktıktan hemen sonraki gün
Yumurtadan çıktıktan 5 gün sonra daha hala yüzememekteler
Tankım İçin Tetra ex1200 mü ex700 mü?
Bende geçen hafta bu dertle uğraşıyordum 300Lt'lik yeni akvaryumuma ne alim diye araştırma peşindeydim. Bundan önce Eheim 2213 vardı küçük akvaryum için çok güzel yetiyordu, 2217 modelini alacaktım ancak içini doldurmak falan epeyce maliyetli oluyordu, Tetra markası içinde forumlarda hem çok iyi diyeni de var çok sorun çıkanı var dediklerinden, Eheim 2228 aldım. Şu an kampanyalı olarak içinde eheim substrat ve eheim mech ile full olarak geliyor. Bir hafta oldu kullanmaya başlayalı hiç ses yok debiside daha yeni olduğundan çok güzel tabi zamanla göreceğim. Şimdiden hayırlı olsun yeni alacağınız filtre.
Bende geçen hafta bu dertle uğraşıyordum 300Lt'lik yeni akvaryumuma ne alim diye araştırma peşindeydim. Bundan önce Eheim 2213 vardı küçük akvaryum için çok güzel yetiyordu, 2217 modelini alacaktım ancak içini doldurmak falan epeyce maliyetli oluyordu, Tetra markası içinde forumlarda hem çok iyi diyeni de var çok sorun çıkanı var dediklerinden, Eheim 2228 aldım. Şu an kampanyalı olarak içinde eheim substrat ve eheim mech ile full olarak geliyor. Bir hafta oldu kullanmaya başlayalı hiç ses yok debiside daha yeni olduğundan çok güzel tabi zamanla göreceğim. Şimdiden hayırlı olsun yeni alacağınız filtre.
Su değerlendirmesine ihtiyacım var
[QUOTE=furkon]Merhaba arkadaşım bence gh ve kh ın düşük olması zaten iyi torf kullanıcam diyosun fazla sorun yaratmaz hatta iyi bile diye biliriz torf da zaten suyun değerlerini dediğin ölçülere getiriyo ama ph in okadar alkali olması kötü keşke başka bi su hazırlayıcısı kullansaydın mesela sera nitrivec gibi ph düşür meye bak derim ama benim hatırladığım torf un onada etkisi var yani zamanla ph da düşer[/QUOTE]
[QUOTE=furkon]Merhaba arkadaşım bence gh ve kh ın düşük olması zaten iyi torf kullanıcam diyosun fazla sorun yaratmaz hatta iyi bile diye biliriz torf da zaten suyun değerlerini dediğin ölçülere getiriyo ama ph in okadar alkali olması kötü keşke başka bi su hazırlayıcısı kullansaydın mesela sera nitrivec gibi ph düşür meye bak derim ama benim hatırladığım torf un onada etkisi var yani zamanla ph da düşer[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Torf kullanımını forumdan okuduğum bir iki yazıda görmüştüm ph'ı düşürdüğü hakkında. Benim asıl endişem kh düşük olduğundan ph'ı sabit tutamayıp oynaması. JBL markasını almayacaktım zaten akvaryumcunun elinde Sera Aquatan kalmadığından bu da aynı işi yapıyor diye verdi, markayıda tanıdığımdan aldım ama açıklama kısmında ph8 i görünce uyandım çeşme suyuda ph7de birbirini dengeler diyerek az dökmeme rağmen ph'ı yükseltti. Bundan sonrada Sera'dan şaşmam artık. Yeni ekliyeceğim su ve torf ile beraber yavaş yavaş ph'ı düşürmeye başlarım teşekkürler.
Su değerlendirmesine ihtiyacım var
Herkese merhaba,
1 ay kadar önce 100 lt akvaryumdan 300 lt akvaryuma geçtim, ancak yeni kurduğum akvaryumda ph, gh ve kh'ı iyi ayarlayamadığımı düşünüyorum tavsiye verirseniz sevinirim.
Dün akşam "Tetra water test seti" ile yaptığım teslerde PH 8 - 8,5 arası, KH 3dkh, GH 2dgh ve NO2 de 0 olarak olarak gözüküyor (eski akvaryumda Ph6,5-7, KH 12, GH4-5 çıkıyordu). İlk kurulumda sadece JBL Biotopol kullandım onun da üzerinde Ph 8 olarak göstermekte. Ph'ın yüksekliğinin sebebinin bu olduğunu düşünüyorum ancak GH düşük geliyor. Su değerlerinde Ph düşürmek için Sera super peat torf kullanmayı düşünüyorum ancak kh ve gh ın çok düşük olmasıda iyice kafamı karıştırıyor. Su değerlerim normal mi yoksa gerçekten bir yerde problem mi var çözemedim tavsiye vermenizi rica ederim. Şimdiden herkese teşekkürler.
Herkese merhaba,
1 ay kadar önce 100 lt akvaryumdan 300 lt akvaryuma geçtim, ancak yeni kurduğum akvaryumda ph, gh ve kh'ı iyi ayarlayamadığımı düşünüyorum tavsiye verirseniz sevinirim.
Akvaryumda 4 Gökkuşağı Kribensis, 2 cüce vatoz, 10 velifera, 2 albino çöpçü, 3 katil salyangoz var. 25 kg Hagen siyah quartz kum var (az geldiğinden 13 kg daha ekleyeceğim), yaklaşık 30 cm büyüklüğünde mango kötü, 3 hindistan cevizi kabuğu, 3 yosun topu, mango kökünü saracak kadarda java moss var. Su sıcaklığıda 24.2 dercede sabit duruyor. Geçen haftaya kadar önceki akvaryumdan kalan Eheim 2213 içi full filtreyi kullanıyordum yetersiz kaldığından bu haftasonundan itibaren Eheim 2228 yine içi full filtreye geçtim.
Dün akşam "Tetra water test seti" ile yaptığım teslerde PH 8 - 8,5 arası, KH 3dkh, GH 2dgh ve NO2 de 0 olarak olarak gözüküyor (eski akvaryumda Ph6,5-7, KH 12, GH4-5 çıkıyordu). İlk kurulumda sadece JBL Biotopol kullandım onun da üzerinde Ph 8 olarak göstermekte. Ph'ın yüksekliğinin sebebinin bu olduğunu düşünüyorum ancak GH düşük geliyor. Su değerlerinde Ph düşürmek için Sera super peat torf kullanmayı düşünüyorum ancak kh ve gh ın çok düşük olmasıda iyice kafamı karıştırıyor. Su değerlerim normal mi yoksa gerçekten bir yerde problem mi var çözemedim tavsiye vermenizi rica ederim. Şimdiden herkese teşekkürler.
Kribensis cinsiyet belirleme
Öncellikle ilgin için saol, flash patlattığım için normalden daha az bir pembelik gözüküyor ama sırt yüzgeçi dişilere göre daha sivri hatlı ancak kuyrukta sadece yarım bir siyah benek olması kafamı karıştıyor.
Öncellikle ilgin için saol, flash patlattığım için normalden daha az bir pembelik gözüküyor ama sırt yüzgeçi dişilere göre daha sivri hatlı ancak kuyrukta sadece yarım bir siyah benek olması kafamı karıştıyor.
Kribensis cinsiyet belirleme
Arkadaşlar merhaba, akvaryumcumdan 2 hafta önce aldığım 4 kribensisten 3 ü dişi resimdeki erkek olması gerek. Resimdeki dışında 3 kribensisin dişi olduğundan eminim, ancak bunun da dişi çıkmasından korkuyorum. Daha eşlelşme olmadı, siz ne dersiniz erkek almam gerekecek mi?
. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_1.jpg[/IMG][IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_2.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, akvaryumcumdan 2 hafta önce aldığım 4 kribensisten 3 ü dişi resimdeki erkek olması gerek. Resimdeki dışında 3 kribensisin dişi olduğundan eminim, ancak bunun da dişi çıkmasından korkuyorum. Daha eşlelşme olmadı, siz ne dersiniz erkek almam gerekecek mi?
. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. [IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_1.jpg[/IMG][IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_2.jpg[/IMG]
Bu Balıkların Türünü Söyleyebilir misiniz?
Saol sen söyleyince resimlerde gurami olarak aratttım benim balıklara çok benzeyen bir fotoğrafa rastladım. :) Umarım yanılmıyorumdur.
Saol sen söyleyince resimlerde gurami olarak aratttım benim balıklara çok benzeyen bir fotoğrafa rastladım. :) Umarım yanılmıyorumdur.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
aquariumkara,
DABARAKATO,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
darkaura,
Hoppala,
sina cen,
Kınayu,
Mesaquarium,
Kuduoglu,
sinor,
tunahannn28,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
NightWist,
Ertug22,
0rnn,
Lepistes175,
erimgorgulu,
MEA84,
Conix,
Yiğitçelik,
K3r3m,
EfeC,
OzanUB,
Azem,
tarikyksl,
Cyber_Scout,
Hilmi22,
abstract07,
altum123,
speed944,
TolgahanA,
mkursun,
Rafayel,
mehaniches_vrmt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





