ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
xmusti55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2015 21:39
Son Ziyaret:
05 Mayıs 2016 01:11
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Cebeci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ordu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Cebeci
150 litre canlı doğuran (karma)
55 litre yavruluk
150 litre canlı doğuran (karma)
55 litre yavruluk
SON 10 MESAJI
Yavrularla ilgili bir sorunum var.
Tuz zaten atıyorum hem ana akvaryuma hem yavru akvaryumuna dip çekimlerinden sonrada 10 litreye 1 çay kaşığı kaya tuzunu akvaryum suyundan aldığım su ile eritip ekliyorum. Ama kafayı yiycem bu moli ve kılıçkuyruk yavrularım neden ölüyor.. :(
Tuz zaten atıyorum hem ana akvaryuma hem yavru akvaryumuna dip çekimlerinden sonrada 10 litreye 1 çay kaşığı kaya tuzunu akvaryum suyundan aldığım su ile eritip ekliyorum. Ama kafayı yiycem bu moli ve kılıçkuyruk yavrularım neden ölüyor.. :(
Yavrularla ilgili bir sorunum var.
Merhaba. Benim sırf yavrular için 55 lt lik bir akvaryumum var. İçinde lepistes, moli ve kılıçkuyruk yavrularım var. Ortalama 100 civarı yavru vardır toplamda. Lepistes yavruları hiç sorunsuz büyüyorlar hatta ilk doğan lepistes yavrularını ana tanka aldım hiç bir sorun çıkmadı. Ancak kılıçkuyruk ve moli yavrularından hergün ölenler oluyor. Sayıları artık iyice azaldı ve bu benim çok canımı sıkıyor. Ana tanka aldığım lepistes yavrularından 1 hafta sonra doğan moli ve kılıçkuyruk yavruları hala sanki yeni doğmuş gibi minikler sanki hiç büyümüyorlar ? Yavrular doğalı 1 ay oldu hatta 1 ayı geçti ama hala minicikler. Bunun sebebi sizce ne olabilir ? Dediğim gibi aynı akvaryumda bulunan lepistes yavruları gayet iyi gelişiyor ama kılıçkuyruk ve moliler hem minik kalıyorlar hemde hergün 2 - 3 tanesi ölüyor. Lütfen yardımcı olun. Şimdiden teşekkürler..
Merhaba. Benim sırf yavrular için 55 lt lik bir akvaryumum var. İçinde lepistes, moli ve kılıçkuyruk yavrularım var. Ortalama 100 civarı yavru vardır toplamda. Lepistes yavruları hiç sorunsuz büyüyorlar hatta ilk doğan lepistes yavrularını ana tanka aldım hiç bir sorun çıkmadı. Ancak kılıçkuyruk ve moli yavrularından hergün ölenler oluyor. Sayıları artık iyice azaldı ve bu benim çok canımı sıkıyor. Ana tanka aldığım lepistes yavrularından 1 hafta sonra doğan moli ve kılıçkuyruk yavruları hala sanki yeni doğmuş gibi minikler sanki hiç büyümüyorlar ? Yavrular doğalı 1 ay oldu hatta 1 ayı geçti ama hala minicikler. Bunun sebebi sizce ne olabilir ? Dediğim gibi aynı akvaryumda bulunan lepistes yavruları gayet iyi gelişiyor ama kılıçkuyruk ve moliler hem minik kalıyorlar hemde hergün 2 - 3 tanesi ölüyor. Lütfen yardımcı olun. Şimdiden teşekkürler..
Dış filtre temizliği sonrası sorun.
Merhaba. Benim 1 aydır tetra 600 dış filtrem var. Son günlerde oluşan sudaki aşırı bulanma ve debideki düşüş sebebi ile dış filteye ufak bir temizlik yapayım dedim. Filteyi açtım pervanede kir gözükmüyordu zaten o pervane baya içeride zor gözüküyor. Bende sadece en üst sepete temizlik yaptım. Aktif karbonu ve elyafı dip çekimi sonrası kovadaki akvaryum suyu ile temizledim. Filtrenin içindeki suya hiç dokunmadim alttaki diğer 2 sepetede hiç dokunmadım filtremi kapatıp tekrar fişe taktım.Filtrenin çalışmasıyla birlikte akvaryumun pislik dolması bir oldu :( Akvaryumun içi müthiş derecede kirlendi filtre resmen bütün pisliğini akvaryuma attı. Tekrar temizler diye hiç bir müdahalede bulunmadım. Bir yandanda korkuyorum balıklarımı kaybederim diye. Bu durum normalmi ? Normal değilse nerde hata yaptım ve şimdi ne yapmam gerekir ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba. Benim 1 aydır tetra 600 dış filtrem var. Son günlerde oluşan sudaki aşırı bulanma ve debideki düşüş sebebi ile dış filteye ufak bir temizlik yapayım dedim. Filteyi açtım pervanede kir gözükmüyordu zaten o pervane baya içeride zor gözüküyor. Bende sadece en üst sepete temizlik yaptım. Aktif karbonu ve elyafı dip çekimi sonrası kovadaki akvaryum suyu ile temizledim. Filtrenin içindeki suya hiç dokunmadim alttaki diğer 2 sepetede hiç dokunmadım filtremi kapatıp tekrar fişe taktım.Filtrenin çalışmasıyla birlikte akvaryumun pislik dolması bir oldu :( Akvaryumun içi müthiş derecede kirlendi filtre resmen bütün pisliğini akvaryuma attı. Tekrar temizler diye hiç bir müdahalede bulunmadım. Bir yandanda korkuyorum balıklarımı kaybederim diye. Bu durum normalmi ? Normal değilse nerde hata yaptım ve şimdi ne yapmam gerekir ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Akvaryumda birden oluşan bulanıklık ?
Yalnız benim japonlarım daha çok minikler üreme döneminde olma ihtimalleri yoktur diye düşünüyorum. En büyük olanı 5 cm daha :)
Yalnız benim japonlarım daha çok minikler üreme döneminde olma ihtimalleri yoktur diye düşünüyorum. En büyük olanı 5 cm daha :)
Akvaryumda birden oluşan bulanıklık ?
Merhaba. Akvaryumum 100cm ortalama 150 lt boyutlarında. İçinde ortalama 40 tane karma canlı doğuran, melek, çöpçü, vatoz ve japon var. Akvaryumum 35 gündür kurulu. Başlarda iç filtre kullanıyordum 15 - 20 gün önce tetra 600 dış filtre aldım. Filtremi akvaryumcu kurdu. İçinde karbon, seramik, bioball ve elyaf var. Ayrıca tetranin bakteri kültüründende ekledi seramiklerin olduğu bölmeye. Filtreyi taktım 1 günde su cam gibi berraklaştı. Ancak 1 - 2 gün önce birden bulanıklaştı tekrar. Haftada 1 düzenli olarak 1/4 dip çekimi yapıyorum dinlenmiş su ile ve kaya tuzu ekliyorum. Aklıma gelen 2 sebep var 1.si aktif karbonun ömrümü bitti diye düşünüyorum. 2.si normalde akvaryumumda japon yoktu 1 hafta önce 3 tane japon ekledim ve sürekli kumla oynuyorlar. Eğer sebep japonlarsa onları yada kumu akvaryumdam çıkartmadan bu sorunu çözmenin bir yolu varmıdır ? Yada sebep başka birseymidir ? Simdiden tesekkurler.
Merhaba. Akvaryumum 100cm ortalama 150 lt boyutlarında. İçinde ortalama 40 tane karma canlı doğuran, melek, çöpçü, vatoz ve japon var. Akvaryumum 35 gündür kurulu. Başlarda iç filtre kullanıyordum 15 - 20 gün önce tetra 600 dış filtre aldım. Filtremi akvaryumcu kurdu. İçinde karbon, seramik, bioball ve elyaf var. Ayrıca tetranin bakteri kültüründende ekledi seramiklerin olduğu bölmeye. Filtreyi taktım 1 günde su cam gibi berraklaştı. Ancak 1 - 2 gün önce birden bulanıklaştı tekrar. Haftada 1 düzenli olarak 1/4 dip çekimi yapıyorum dinlenmiş su ile ve kaya tuzu ekliyorum. Aklıma gelen 2 sebep var 1.si aktif karbonun ömrümü bitti diye düşünüyorum. 2.si normalde akvaryumumda japon yoktu 1 hafta önce 3 tane japon ekledim ve sürekli kumla oynuyorlar. Eğer sebep japonlarsa onları yada kumu akvaryumdam çıkartmadan bu sorunu çözmenin bir yolu varmıdır ? Yada sebep başka birseymidir ? Simdiden tesekkurler.
Benim dişilerim neden az doğuruyor ?
Teşekkür ederim :)
Teşekkür ederim :)
Benim dişilerim neden az doğuruyor ?
Onun bilincindeyim ama şartlar beni buna mecbur bıraktı birde öğrenci olunca el mecbur bu yönteme gidiliyor ne yazık ki. Peki sonuç olarak bu yavru sayısında bir artış kazanmak için balığın rahatı huzuru dışında yapabileceğim başka bir şey varmı yoksa olay balıklardamı bitiyor ?
Onun bilincindeyim ama şartlar beni buna mecbur bıraktı birde öğrenci olunca el mecbur bu yönteme gidiliyor ne yazık ki. Peki sonuç olarak bu yavru sayısında bir artış kazanmak için balığın rahatı huzuru dışında yapabileceğim başka bir şey varmı yoksa olay balıklardamı bitiyor ?
Benim dişilerim neden az doğuruyor ?
Lepistesler için bu dediğiniz problem değil doğuma 1 - 2 gün yada daha az kaldığını anlayabiliyorum. Ama diğer türlerde bu çok zor oluyor. Kılıçkuyruk ve özellikle siyah moliler de doğuma az kaldığını düşünüyorum ancak pek tutturamıyorum 1 haftaya kadar beklediği oluyor.
Lepistesler için bu dediğiniz problem değil doğuma 1 - 2 gün yada daha az kaldığını anlayabiliyorum. Ama diğer türlerde bu çok zor oluyor. Kılıçkuyruk ve özellikle siyah moliler de doğuma az kaldığını düşünüyorum ancak pek tutturamıyorum 1 haftaya kadar beklediği oluyor.
Benim dişilerim neden az doğuruyor ?
Doğuma 1 - 2 saat kala yavruluğa aldığım balıktanda 20 civarı yavru aldım. Strese girip az doğum yapıyor olması bana biraz mantıksız geldi. İçindemi tutuyor bu yavruları yokmu oluyor yavrular strese girince :) Doğum bittikten sonra 1 - 2 gün daha yavrulukta tutuyorum ve karnı tamamen boş gözüküyor ancak çıkan yavru sayısı dediğim gibi. Ayrı tank alıp doğuracak balıkları oraya almayıda düşündüm ancak bu sefer doğan yavruları tekrar oradan alıp yavru akvaryumuma koymam gerekecek ve ben bu minicik yavruları nasıl yakalayacağım ? Bitkilendirme yapmayı bende çok istiyorum ancak Ordu'da bitki satan akvaryumcu ne yazık ki yok :(
Yazımda da söylediğim gibi henüz hiç ölü doğan, engelli doğan yavru hiç bir şekilde olmadı. Rafya kullanımını da başlarda denedim ancak benim 2 tane balığım rafyaların arasında sıkışıp öldü bende durum böyle olunca rafyayı akvaryumumdan kaldırdım. Şuan toplamda 150 - 200 arası yavru balığım var 55 litrelik akvaryumda. Yeni bir akvaryum daha almayı düşünüyorum elimde fazladan iç filtre mevcut ama debisi çok yüksek 1050 l/h. Sadece doğum yapana kadar anne balıklarımı koymak için 20 - 30 litrelik bir akvaryum alsam buna ısıtıcıda almam gerekirmi ? Evim kaloriferli oda sıcaklığı 22 - 24 derecenin altına inmiyor. Ve ben 3 - 4 tane doğum yapacak dişi balığı aynanda bu akvaryuma koyarsam bu sefer sadece doğum yapan değil diğer dişilerde yavruları yiyecektir buna nasıl çözüm bulabilirim ?
Doğuma 1 - 2 saat kala yavruluğa aldığım balıktanda 20 civarı yavru aldım. Strese girip az doğum yapıyor olması bana biraz mantıksız geldi. İçindemi tutuyor bu yavruları yokmu oluyor yavrular strese girince :) Doğum bittikten sonra 1 - 2 gün daha yavrulukta tutuyorum ve karnı tamamen boş gözüküyor ancak çıkan yavru sayısı dediğim gibi. Ayrı tank alıp doğuracak balıkları oraya almayıda düşündüm ancak bu sefer doğan yavruları tekrar oradan alıp yavru akvaryumuma koymam gerekecek ve ben bu minicik yavruları nasıl yakalayacağım ? Bitkilendirme yapmayı bende çok istiyorum ancak Ordu'da bitki satan akvaryumcu ne yazık ki yok :(
Yazımda da söylediğim gibi henüz hiç ölü doğan, engelli doğan yavru hiç bir şekilde olmadı. Rafya kullanımını da başlarda denedim ancak benim 2 tane balığım rafyaların arasında sıkışıp öldü bende durum böyle olunca rafyayı akvaryumumdan kaldırdım. Şuan toplamda 150 - 200 arası yavru balığım var 55 litrelik akvaryumda. Yeni bir akvaryum daha almayı düşünüyorum elimde fazladan iç filtre mevcut ama debisi çok yüksek 1050 l/h. Sadece doğum yapana kadar anne balıklarımı koymak için 20 - 30 litrelik bir akvaryum alsam buna ısıtıcıda almam gerekirmi ? Evim kaloriferli oda sıcaklığı 22 - 24 derecenin altına inmiyor. Ve ben 3 - 4 tane doğum yapacak dişi balığı aynanda bu akvaryuma koyarsam bu sefer sadece doğum yapan değil diğer dişilerde yavruları yiyecektir buna nasıl çözüm bulabilirim ?
Benim dişilerim neden az doğuruyor ?
Merhaba. Benim 150 litre canlı doğuran akvaryumum var ısısı 26 - 27 derece arası sabit. Birde yavruluk olarak kullandığım 55 litre civarı bir akvaryumum var onun ısısıda 28 derecede sabit. Ben doğum yapacağını düşündüğüm dişileri yavru tankının içinde plastik yavruluğa koyuyorum ve doğum yapana kadar orda bekletiyorum. Bazen çok erken alıp 10 gün kadar beklettiğim dişilerde oluyor. Bugüne kadar farklı farklı boylarda 5 - 6 tane lepistesim (hepsi olması gereken boyda küçük olan yok hatta 1 tanesi oldukça iri)1 tane kılıçkuyruk (5 - 6 cm boyunda) 1 tane siyah moli (4 - 5 cm boyunda) bunların hepsi doğum yaptı ancak benim balıklarım çok az sayıda yavru veriyor. Kılıçkuyruğum 20 - 30 arası yavru verdi, moli aynı şekilde 30 - 35 yavru verdi, lepisteslerim 20 - 25 arası yavru veriyor. Hatta lepisteslerimden bir tanesi şaka gibi sadece 5 tane yavru verdi. Bunun sebebi ne olabilir ? Bir yerde hatamı yapıyorum bu balıklar neden bu kadar az yavru veriyor ? Yem olarak tetranın pul yemini kullanıyorum. Oldukça iri boyda olan lepistesim bile sadece 25 tane yavru verdi. Lütfen bu konuda bana yardımcı olun. Tamam bütün yavrularım Allah'a şükür çok sağlıklı doğuyorlar daha 1 tane bile sakat yada ölü yavru almadım. Çok fazla yavru alma delisi değilim ama balıklarımın min. sayıda yavru veriyor olması ister istemez beni üzüyor. Bir yanlış yaptığımı düşünüyorum. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Merhaba. Benim 150 litre canlı doğuran akvaryumum var ısısı 26 - 27 derece arası sabit. Birde yavruluk olarak kullandığım 55 litre civarı bir akvaryumum var onun ısısıda 28 derecede sabit. Ben doğum yapacağını düşündüğüm dişileri yavru tankının içinde plastik yavruluğa koyuyorum ve doğum yapana kadar orda bekletiyorum. Bazen çok erken alıp 10 gün kadar beklettiğim dişilerde oluyor. Bugüne kadar farklı farklı boylarda 5 - 6 tane lepistesim (hepsi olması gereken boyda küçük olan yok hatta 1 tanesi oldukça iri)1 tane kılıçkuyruk (5 - 6 cm boyunda) 1 tane siyah moli (4 - 5 cm boyunda) bunların hepsi doğum yaptı ancak benim balıklarım çok az sayıda yavru veriyor. Kılıçkuyruğum 20 - 30 arası yavru verdi, moli aynı şekilde 30 - 35 yavru verdi, lepisteslerim 20 - 25 arası yavru veriyor. Hatta lepisteslerimden bir tanesi şaka gibi sadece 5 tane yavru verdi. Bunun sebebi ne olabilir ? Bir yerde hatamı yapıyorum bu balıklar neden bu kadar az yavru veriyor ? Yem olarak tetranın pul yemini kullanıyorum. Oldukça iri boyda olan lepistesim bile sadece 25 tane yavru verdi. Lütfen bu konuda bana yardımcı olun. Tamam bütün yavrularım Allah'a şükür çok sağlıklı doğuyorlar daha 1 tane bile sakat yada ölü yavru almadım. Çok fazla yavru alma delisi değilim ama balıklarımın min. sayıda yavru veriyor olması ister istemez beni üzüyor. Bir yanlış yaptığımı düşünüyorum. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
