ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2017 13:34
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2017 22:45
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ertan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]
eyvallah sağ ol pazartesi bir gidip bakalım ne fiyat verecek. [/QUOTE]
Fiyatlar herkes için aynı toptan alım yapman yada bu işi yapan esnaf falan olmana gerek yok. 10 kişi civarı çalışanları var. 5 dk da hemen kesip teslim ediyorlar. İnşallah gönlüne göre olur hemşerim
[QUOTE=kgn0ncl]
eyvallah sağ ol pazartesi bir gidip bakalım ne fiyat verecek. [/QUOTE]
Fiyatlar herkes için aynı toptan alım yapman yada bu işi yapan esnaf falan olmana gerek yok. 10 kişi civarı çalışanları var. 5 dk da hemen kesip teslim ediyorlar. İnşallah gönlüne göre olur hemşerim
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]
Hocam benim ofiste TEKSAN da tam olarak yeri nerede camcının bugün direkt gidebilirim[/QUOTE]
Yeni gördüm mesajını kusura bakma. Adresi aşağıda
Emko Mobilyacılar Sitesi B Blok12/8
uyarcam26.com
0222 228 14 50 / 51
0532 376 88 40
google maps konum; https://goo.gl/FzKEOq
[EDIT]ed26,2017-01-28 22:00:51[/EDIT]
[QUOTE=kgn0ncl]
Hocam benim ofiste TEKSAN da tam olarak yeri nerede camcının bugün direkt gidebilirim[/QUOTE]
Yeni gördüm mesajını kusura bakma. Adresi aşağıda
Emko Mobilyacılar Sitesi B Blok12/8
uyarcam26.com
0222 228 14 50 / 51
0532 376 88 40
google maps konum; https://goo.gl/FzKEOq
[EDIT]ed26,2017-01-28 22:00:51[/EDIT]
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]Arkadaşlar merhabalar. Sadece fiyat öğrenme amaçlı (fiyat uygun gelirse yaptırırdım belki) Eskişehir'de camcıya gittim. İlk olarak evimde köşede boşluk var ve oraya akvaryum yapmak istedim. Köşe akvaryum için camcı köşe akvaryum sağlıklı değil 1-2 ay sonra patlar dedi. İlk olarak bununla ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Daha sonra 60x60x60 bir akvaryum için fiyat istedim ve 135 lira dedi. Kayıtlı kuşaklı rodajlı. Camları ben alıp kendim yapıcam dediğimde 20 lira işçilik alıyorum zaten dedi. Yani 1.8 metre karelik bir cam fiyatı 115 TL. Sizce uygun mudur? [/QUOTE]
Eskişehirde yaşıyorum.Daha 3 4 gün önce cam kesip küçük bi akvaryum yaptım. Babamın eski mesleği camcılık. Amcam hala ilçede camcılık yapıyor.
Senin ölçülerin için 8 mm ve üstü cam uygun. 6 mm ise tam sınır diyebilirim o suyun basıncına dayanamayabilir. Kuşak atman gerekebilir beceremezsen suyu koyduktan sonra camı patlatırsın bi dünya iş açarsın başına.
60x60x60 akvaryum yapabilmen için ölçüleri şu ölçüleri kullanman gerekir;
6mm için:
60x60 4 adet (ön arka ve yanlar)
60x61.5 1 adet ( taban) (1.2 cm yan camların kalınlıklarının toplamı, 0.3 cm ise tahmini cam arasında kalacak silikon kalınlığı.)
6mm cam metrekare fiyatı 35 TL kesim dahil rodaj hariç.
8mm cam metrekare fiyatı 45 TL kesim dahil rodaj hariç.
6 mm lik cama rodaj yaptırmanı zaten tavsiye etmem akvaryumu yapıp tamamen kuruduktan sonra dıştan taşlama yapmalısın. (mm'si küçük camlarda rodaj makine ile yapılırsa neredeyse tam yuvarlak hale getirir köşeleri. yuvarlak iki yüzeyi de 90 derece ile birbirine yapıştırmak ustalık ister)
0.6x0.6x4x35=50.04 TL
0.6x0.615x35=12.915 TL
62,955 liraya denk geliyor camın 6mm için. Bu fiyat senin akvaryumu kestirmek istediğin camcının da camı satın alma fiyatı ayrıca. Toptancıdan çıkış fiyatı.
Bu fiyatı veren teksanda bir camcı var. Araban varsa gidip kestirebilirsin. Eskişehirde şehir içinde söylediğin fiyatın daha da altına bulamazsın. 8 10 liraya da en kaliteli akvaryum silikonunu alırsın teksandaki toptancılardan. Daha detaylı bilgi istersen yardımcı olurum. Mesaj atabilirsin..
[QUOTE=kgn0ncl]
Merhaba hemşerim. Sağ olasın yorum için. Esnaf sarayında yaptırabilir miyim diye sordum hatırladığım kadarıyla 250 lira dedi. Malzeme + cam ustasının işçiliği + pet shopun üzerine koyduğu kar payı derken fiyatlar uçuyor. Yarın sanayide çıkma cam falan bulmaya çalışıcam. Nisanda düğün var ucuza getirmem lazım akvaryumu. akvaryum üzerine daha 150 lira masraf yapılıcak. [:(][/QUOTE]
Esnaf sarayındaki çakallara ne bakıyorsun sen hemşerim. 1 2 aydır akvaryuma merak saldım gittim adamlardan yardım aldım eve getirdim adamı akvaryumun içini kursun ne gerekiyosa yapsın diye birbiriyle yaşamayan balıkları bile sattılar. 100 liralık malı 250 liraya satar onlar.
[QUOTE=kgn0ncl]Arkadaşlar merhabalar. Sadece fiyat öğrenme amaçlı (fiyat uygun gelirse yaptırırdım belki) Eskişehir'de camcıya gittim. İlk olarak evimde köşede boşluk var ve oraya akvaryum yapmak istedim. Köşe akvaryum için camcı köşe akvaryum sağlıklı değil 1-2 ay sonra patlar dedi. İlk olarak bununla ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Daha sonra 60x60x60 bir akvaryum için fiyat istedim ve 135 lira dedi. Kayıtlı kuşaklı rodajlı. Camları ben alıp kendim yapıcam dediğimde 20 lira işçilik alıyorum zaten dedi. Yani 1.8 metre karelik bir cam fiyatı 115 TL. Sizce uygun mudur? [/QUOTE]
Eskişehirde yaşıyorum.Daha 3 4 gün önce cam kesip küçük bi akvaryum yaptım. Babamın eski mesleği camcılık. Amcam hala ilçede camcılık yapıyor.
Senin ölçülerin için 8 mm ve üstü cam uygun. 6 mm ise tam sınır diyebilirim o suyun basıncına dayanamayabilir. Kuşak atman gerekebilir beceremezsen suyu koyduktan sonra camı patlatırsın bi dünya iş açarsın başına.
60x60x60 akvaryum yapabilmen için ölçüleri şu ölçüleri kullanman gerekir;
6mm için:
60x60 4 adet (ön arka ve yanlar)
60x61.5 1 adet ( taban) (1.2 cm yan camların kalınlıklarının toplamı, 0.3 cm ise tahmini cam arasında kalacak silikon kalınlığı.)
6mm cam metrekare fiyatı 35 TL kesim dahil rodaj hariç.
8mm cam metrekare fiyatı 45 TL kesim dahil rodaj hariç.
6 mm lik cama rodaj yaptırmanı zaten tavsiye etmem akvaryumu yapıp tamamen kuruduktan sonra dıştan taşlama yapmalısın. (mm'si küçük camlarda rodaj makine ile yapılırsa neredeyse tam yuvarlak hale getirir köşeleri. yuvarlak iki yüzeyi de 90 derece ile birbirine yapıştırmak ustalık ister)
0.6x0.6x4x35=50.04 TL
0.6x0.615x35=12.915 TL
62,955 liraya denk geliyor camın 6mm için. Bu fiyat senin akvaryumu kestirmek istediğin camcının da camı satın alma fiyatı ayrıca. Toptancıdan çıkış fiyatı.
Bu fiyatı veren teksanda bir camcı var. Araban varsa gidip kestirebilirsin. Eskişehirde şehir içinde söylediğin fiyatın daha da altına bulamazsın. 8 10 liraya da en kaliteli akvaryum silikonunu alırsın teksandaki toptancılardan. Daha detaylı bilgi istersen yardımcı olurum. Mesaj atabilirsin..
[QUOTE=kgn0ncl]
Merhaba hemşerim. Sağ olasın yorum için. Esnaf sarayında yaptırabilir miyim diye sordum hatırladığım kadarıyla 250 lira dedi. Malzeme + cam ustasının işçiliği + pet shopun üzerine koyduğu kar payı derken fiyatlar uçuyor. Yarın sanayide çıkma cam falan bulmaya çalışıcam. Nisanda düğün var ucuza getirmem lazım akvaryumu. akvaryum üzerine daha 150 lira masraf yapılıcak. [:(][/QUOTE]
Esnaf sarayındaki çakallara ne bakıyorsun sen hemşerim. 1 2 aydır akvaryuma merak saldım gittim adamlardan yardım aldım eve getirdim adamı akvaryumun içini kursun ne gerekiyosa yapsın diye birbiriyle yaşamayan balıkları bile sattılar. 100 liralık malı 250 liraya satar onlar.
Yeni Akvaryum Hangi İşlemlerden Geçirilmelidir?
[QUOTE=Abdull4h]1 hafta beklemelisiniz sonra sirkeli su ile temizleyip banyoda tamamen doldurup test ediniz baktınız çatlama patlama yok rahatlıkla kullanırsınız.[/QUOTE]
1 hafta su doldurmadan boş vaziyette mi bekleteyim?
[QUOTE=Abdull4h]1 hafta beklemelisiniz sonra sirkeli su ile temizleyip banyoda tamamen doldurup test ediniz baktınız çatlama patlama yok rahatlıkla kullanırsınız.[/QUOTE]
1 hafta su doldurmadan boş vaziyette mi bekleteyim?
Yeni Akvaryum Hangi İşlemlerden Geçirilmelidir?
Merhaba arkadaşlar,
Dün 40 litrelik bir akvaryum yaptım. Kullandığım silikon abc 990 akvaryum silikonu.
Akvaryuma balık koymadan önce silikon zehirlenmesi gibi herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmamak için bu akvaryumu ne tür işlemlerden geçirmeliyim?[EDIT]ed26,2017-01-26 13:51:06[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Dün 40 litrelik bir akvaryum yaptım. Kullandığım silikon abc 990 akvaryum silikonu.
Akvaryuma balık koymadan önce silikon zehirlenmesi gibi herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmamak için bu akvaryumu ne tür işlemlerden geçirmeliyim?[EDIT]ed26,2017-01-26 13:51:06[/EDIT]
Göz Düşmesi
[QUOTE=Abdull4h]
İyi yapmışınız ışığıda kapatın Dış filitrenizi temizleyin ve bakteri kültürü alabilirseniz alın başkada yapacak birşey yok. Yapay maddeleride çıkarmayı unutmayın renkli taşlarıda çıkarın. İlk kurulumda genelde Moly, Japon balığı gibi türler koyuluyor. Bunlar bir nebze daha dayanıklı ve kurulumda yardımcı oluyorlar. [/QUOTE]
Söylediklerinizin hepsini yapıcam çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
[QUOTE=Abdull4h]
İyi yapmışınız ışığıda kapatın Dış filitrenizi temizleyin ve bakteri kültürü alabilirseniz alın başkada yapacak birşey yok. Yapay maddeleride çıkarmayı unutmayın renkli taşlarıda çıkarın. İlk kurulumda genelde Moly, Japon balığı gibi türler koyuluyor. Bunlar bir nebze daha dayanıklı ve kurulumda yardımcı oluyorlar. [/QUOTE]
Söylediklerinizin hepsini yapıcam çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
Göz Düşmesi
[QUOTE=Abdull4h]Büyük ihtimal yeni tank sendromunu yaşıyorsunuz Azot döngüsü oturmamıştır. Kurulumda bakteri kültürü kullanmadınız sanırım. Şimdilik su değişimi yapıp bakteri kültürü satın almanız gerek. Bunun yanı sıra Silikon zehirlenmesi veya renkli taşların salınımıda söz konusu olabilir. Akvaryumda mümkünse yapay maddeler bulundurmayın. Yavru alıcak kadar süre geçtiğine göre dipte biriken Dışkılar sebebi ile Amonyak salgılanmış olabilir. Amonyak yüksek derecede, zehirli bir gaz. Birde su neden bu kadar mavi?
1-2 hafta yeterli süredir. 3 gün yeterli bir süre değil. İlk kurulumda salyangoz vb. canlıları eklemek gerekldir. Akvaryumda Bitki bulundurmaktada fayda var. Oturmuş bir Akvaryumun dış filitresinin içindeki süngerlerden alıp kendi dış filitrenenize suyunu sıkmakta da fayda vardır.[/QUOTE]
Maalesef bakteri kültürü kullanmadık. Ben acemi olduğum için akvaryumculardan yardım alarak, onların doğrultusunda kurdum bu akvaryumu. Kum ve taşları defalarca yıkadık ama salınım yapıp yapmayacaklarını test etmedik hiç. Bir de yapay çiçek ekledik onun da zararı olmuş olabilir o zaman. Bir tane tırnak büyüklüğünde salyangozum vardı ilk kurulumda atmıştık 2 gün önce öldü. Akvaryumun kapağında mavi renkli ışık var o yüzden su mavi görünüyor.
Dün akvaryumun yaklaşık 50 litre suyunu değiştirdim. İçine bir kaç küçük parça kaya tuzu attım. 3-4 litrelik bir kapa 2-3 damla metilen mavisi damlattım. Yavrular hariç diğerlerini bu kapta 2 dk civarı beklettim. Çöpçü ve molinin sıkıntılı olan gözlerine kulak çöpü yardımıyla metilen mavisi sürdüm. Bu işlemi bugün de tekrarladım. Çöpçünün gözünde hafifte olsa bir düzelme var gibi.
[QUOTE=lojistisyen]Bir hobi edinmeden önce, bir canlı edinmeden önce lütfen araştırma yapın. Üstün körü , sırf heves uğruna gidip birden başlamayın. Sonuçları %90 hüsran.Hangi balık kaç litrede kaç tane yaşar , su sıcaklığı , ph değerleri nedir , uygun koşullar nelerdir hiç bakmıyorsunuz. Siz sorun olunca araştırmaya başlamışsınız ama sonuçları böyle üzücü oluyor. Ama bunların en büyük suçluları ticari kaygı peşine düşmüş akvaryumcular. Uyar abi , sorun olmaz abla , ben de böyle besliyorum kardeşim diyerek şu fotoğraflarda gördüğümüz sonuçların ortaya çıkmasına neden oluyorlar.[/QUOTE]
Hobi ve güzel görüntü olması sebebiyle başladık ama dediğim gibi acemi olduğumuz için böyle bir sorunla karşılaştık. Akvaryumcular konusunda da son derece haklısın. Birbiri ile yaşamayan balıklar için bile al al sıkıntı olmaz akvaryumun büyük senin diyen akvaryumcular oldu bu süreçte.
Valla 2 3 gündür içim parçalanıyo hayvanların şu haline çok üzülüyorum. Akvaryumculara gittim internetten araştırdım hiç bişey bulamadım doğru dürüst. En son buraya üye olup sorayım dedim. Dün metilen mavisi ile tedaviyi söyledi akvaryumcu dediği şekilde de yaptım ama ne kadar doğru söyledikleri bilmiyorum
[QUOTE=Abdull4h]Büyük ihtimal yeni tank sendromunu yaşıyorsunuz Azot döngüsü oturmamıştır. Kurulumda bakteri kültürü kullanmadınız sanırım. Şimdilik su değişimi yapıp bakteri kültürü satın almanız gerek. Bunun yanı sıra Silikon zehirlenmesi veya renkli taşların salınımıda söz konusu olabilir. Akvaryumda mümkünse yapay maddeler bulundurmayın. Yavru alıcak kadar süre geçtiğine göre dipte biriken Dışkılar sebebi ile Amonyak salgılanmış olabilir. Amonyak yüksek derecede, zehirli bir gaz. Birde su neden bu kadar mavi?
1-2 hafta yeterli süredir. 3 gün yeterli bir süre değil. İlk kurulumda salyangoz vb. canlıları eklemek gerekldir. Akvaryumda Bitki bulundurmaktada fayda var. Oturmuş bir Akvaryumun dış filitresinin içindeki süngerlerden alıp kendi dış filitrenenize suyunu sıkmakta da fayda vardır.[/QUOTE]
Maalesef bakteri kültürü kullanmadık. Ben acemi olduğum için akvaryumculardan yardım alarak, onların doğrultusunda kurdum bu akvaryumu. Kum ve taşları defalarca yıkadık ama salınım yapıp yapmayacaklarını test etmedik hiç. Bir de yapay çiçek ekledik onun da zararı olmuş olabilir o zaman. Bir tane tırnak büyüklüğünde salyangozum vardı ilk kurulumda atmıştık 2 gün önce öldü. Akvaryumun kapağında mavi renkli ışık var o yüzden su mavi görünüyor.
Dün akvaryumun yaklaşık 50 litre suyunu değiştirdim. İçine bir kaç küçük parça kaya tuzu attım. 3-4 litrelik bir kapa 2-3 damla metilen mavisi damlattım. Yavrular hariç diğerlerini bu kapta 2 dk civarı beklettim. Çöpçü ve molinin sıkıntılı olan gözlerine kulak çöpü yardımıyla metilen mavisi sürdüm. Bu işlemi bugün de tekrarladım. Çöpçünün gözünde hafifte olsa bir düzelme var gibi.
[QUOTE=lojistisyen]Bir hobi edinmeden önce, bir canlı edinmeden önce lütfen araştırma yapın. Üstün körü , sırf heves uğruna gidip birden başlamayın. Sonuçları %90 hüsran.Hangi balık kaç litrede kaç tane yaşar , su sıcaklığı , ph değerleri nedir , uygun koşullar nelerdir hiç bakmıyorsunuz. Siz sorun olunca araştırmaya başlamışsınız ama sonuçları böyle üzücü oluyor. Ama bunların en büyük suçluları ticari kaygı peşine düşmüş akvaryumcular. Uyar abi , sorun olmaz abla , ben de böyle besliyorum kardeşim diyerek şu fotoğraflarda gördüğümüz sonuçların ortaya çıkmasına neden oluyorlar.[/QUOTE]
Hobi ve güzel görüntü olması sebebiyle başladık ama dediğim gibi acemi olduğumuz için böyle bir sorunla karşılaştık. Akvaryumcular konusunda da son derece haklısın. Birbiri ile yaşamayan balıklar için bile al al sıkıntı olmaz akvaryumun büyük senin diyen akvaryumcular oldu bu süreçte.
Valla 2 3 gündür içim parçalanıyo hayvanların şu haline çok üzülüyorum. Akvaryumculara gittim internetten araştırdım hiç bişey bulamadım doğru dürüst. En son buraya üye olup sorayım dedim. Dün metilen mavisi ile tedaviyi söyledi akvaryumcu dediği şekilde de yaptım ama ne kadar doğru söyledikleri bilmiyorum
Göz Düşmesi
[QUOTE=CanerS]Oturmamış tanka canlı eklemeyiniz. [/QUOTE]
Akvaryuma 3 gün civarı balık atmadık daha sonra attık balıkları ama bu süre yeterli değil galiba
[QUOTE=CanerS]Oturmamış tanka canlı eklemeyiniz. [/QUOTE]
Akvaryuma 3 gün civarı balık atmadık daha sonra attık balıkları ama bu süre yeterli değil galiba
Göz Düşmesi
15 gün önce kurduğum 200 litrelik akvaryumumda;
2 adet siyah moli (1 erkek 1 dişi)
4 adet lepistes (1 erkek 3 dişi)
3 adet yavru tropikal zebra
1 adet çöpçü
bakmaktayım.
Lepisteslerimin ikisi doğurdu yaklaşık 30 adet sağlıklı yavrum var.
Isıtıcı filtre vs her şey mevcut. Profesyonel yardım alarak ne gerekiyorsa satın aldım akvaryumcuyu eve getirip akvaryumu kendisine kurdurttum.
Yalnız 4 5 günden beri balıklarım hastalanmaya başladı. Çöpçü balığımın suratı felç geçirmiş gibi sol tarafa doğru yamuldu. Sol gözü içine kaçtı ve perde inmiş gibi.
[IMG]http://i.hizliresim.com/YqydnA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8PO6qA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/DB1OzZ.jpg[/IMG]
Dişi moliminde sol gözü komple düştü yok. diğer gözüde çok şişti ve göz çevresi beyaz oldu.
Erkek molinin vücudunda gözle görülür herhangi bir hastalık yok ancak dişi molinin tavırlarına benzer tavırlar sergiliyor.
1 hafta önce doğuran lepistesimin göğüs ile sırt arasında kalan sağ taraftaki bölgesi kararmaya başladı.(Resimdeki lepistes benim değil resmini çekemedim kararan bölgeyi işaretledim) Akıntının az olduğu yüzeye yakın köşelerde hiç kıpırdamadan duruyor sürekli.
[IMG]http://i.hizliresim.com/X9Gl2O.jpg[/IMG]
Akvaryumu ilk kurduğumuzda gayet sağlıklı olan sürekli gezinen balıkların çoğu ya zeminde ya da yüzeyde neredeyse hiç kıpırdamadan duruyorlar. Sizce bu balıklar neden böyle oldu ve kurtulmak için ne yapmalıyım?
15 gün önce kurduğum 200 litrelik akvaryumumda;
2 adet siyah moli (1 erkek 1 dişi)
4 adet lepistes (1 erkek 3 dişi)
3 adet yavru tropikal zebra
1 adet çöpçü
bakmaktayım.
Lepisteslerimin ikisi doğurdu yaklaşık 30 adet sağlıklı yavrum var.
Isıtıcı filtre vs her şey mevcut. Profesyonel yardım alarak ne gerekiyorsa satın aldım akvaryumcuyu eve getirip akvaryumu kendisine kurdurttum.
Yalnız 4 5 günden beri balıklarım hastalanmaya başladı. Çöpçü balığımın suratı felç geçirmiş gibi sol tarafa doğru yamuldu. Sol gözü içine kaçtı ve perde inmiş gibi.
[IMG]http://i.hizliresim.com/YqydnA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8PO6qA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/DB1OzZ.jpg[/IMG]
Dişi moliminde sol gözü komple düştü yok. diğer gözüde çok şişti ve göz çevresi beyaz oldu.
Erkek molinin vücudunda gözle görülür herhangi bir hastalık yok ancak dişi molinin tavırlarına benzer tavırlar sergiliyor.
1 hafta önce doğuran lepistesimin göğüs ile sırt arasında kalan sağ taraftaki bölgesi kararmaya başladı.(Resimdeki lepistes benim değil resmini çekemedim kararan bölgeyi işaretledim) Akıntının az olduğu yüzeye yakın köşelerde hiç kıpırdamadan duruyor sürekli.
[IMG]http://i.hizliresim.com/X9Gl2O.jpg[/IMG]
Akvaryumu ilk kurduğumuzda gayet sağlıklı olan sürekli gezinen balıkların çoğu ya zeminde ya da yüzeyde neredeyse hiç kıpırdamadan duruyorlar. Sizce bu balıklar neden böyle oldu ve kurtulmak için ne yapmalıyım?
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
