ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
abdbali
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
51
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mayıs 2018 23:35
Son Ziyaret:
11 Saat 46 Dakika önce
Toplam Mesaj:
60 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
58 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Abdurrahman Balı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Afyon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Doğa, sadece onu tekrar et! [img]https://i.hizliresim.com/6DvGY3.png[/img]

SON 10 MESAJI

Taban Cam Çatlaması
Konu kapanmış gibi, ama hortlatmak niyetinde olmamakla birlikte, daha önce bir ön cam değişimi yapmış biri olarak söylüyorum, söktüğünüz camı tek parça çıkarmak imkansız gibi bir şey, 3,5 cm kadar içeriden elmasla çizerek giriştiğim camda, vurduğum an çizgi yolundan da ayrıldı, 4 parça çıkardım, silikonu temizleme işi ise çok zor olmamakla beraber kuru camla çalışacağınız için muhakkak gözlük kullanarak , sağa sola fırlayan ufacık camlardan kaçınmakla geçecek ve eldeki yaraları saymıyorum.
İyi dilekleriniz ve hobinize saygınız için teşekkür ederim, iyi forumlar!
Akvaryum Armatür Profili Ve Armatür Ayağı Yapımı
Serüven ve görseller için teşekkürler [:)][:)][:)]
Koi İle Düz Lepistes
Kanı bozarsınız, görsel koi olsada kan koi olmaz, alttan gelenler her batında daha farklılaşır
Söylediğiniz şey şuna benziyor, kar kaplanıyla çöl kaplanını yada habeş maymunuyla şempanzeyi çiftleştirsem çinçilam olu mu ?
Aksiyon istemeyen bir konu...
Taban Cam Çatlaması
Silikonla yamanır ama değmez, yan camlardan biri olsaydı değiştirmek daha kolay olurdu.
Muhtemelen altında kaan yada siz kumu yerleştirirken bir taş parçası elmas gibi çizmiş arkadaşı su doluncada yolunu bulmuş basınçla, yeni akvaryum yapın daha düşük maliyeti olur, 20*25 tl silikon vam kestirseniz benim aldığım en ucuz maliyet onada 25*30 tl , 100tlya benzer bi akvaryum çıkarırsınız.
Başka Akvaryumdan Alınan Yeni Balık
Bence bir görüş hocam onun ayıbı bu,
Aydınlatma
RGB dediğimiz ledlerden 5 tane 6500k 700lümen yada benzer değerlere yakın metrelik olarak alın,
3 Beyaz, 1 mavi , 1 kırmızı olarak yakın, zaten adaptör bağlantısı vs.
trendyol vb. sitelerde 5msi adaptör+ kumanda 50tl civarı
bir metreye 20 cm pleksi kesip altına yapıştırırsınız, herhangi birine yaptıracağınız led de aynı performansı verecek zaten
Başka Akvaryumdan Alınan Yeni Balık
CRS - CBS, yani kardinal olmayan karidesler elektriksel iletkenliği yani tds-3 değeri, ppm miktarınca 0 olan desitil dediğimiz saf, safötesi su şartlarında yaşar!
Ölmesi gayet normal, satıcı arkadaş size bunu belirtmemiştir muhtemelen...
Bence satışı yapan arkadaşla görüşüp duygularını alın derim, çok iyi niyetli biri olmadığı kesin.
170×60×60 Bitkili Akvaryum Kurcam ?
Sumplı kurmanız gerekir 4/5 günde bir dip çekimi ve temizlik yapmayacaksanız tamamen,
dış filtre daha iyi bir çözüm olur sizin için sump yapımı zahmetine girmeyin, zaten alacağınız tüm malzemeler dış filtre fiyatını geçecektir.
Türkçeyi daha dikkatli kullanınız.
Kücük Çatlak Akvaryumdan Nano Tank Yapımı
Emeğinize saygı duyuyorum fakat çok iç açan bir çalışma olmamış :)
Çakıl Taşı
Tabiki, trendakvaryum.com

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,762,397 Mesaj
  • 404,006 Konu
  • 91 Forum
  • 143,018 Forum Üyesi
  • 1,450 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,628 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.