ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Taha Şen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
310
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2021 17:58
Son Ziyaret:
02 Mart 2025 22:54
Toplam Mesaj:
198 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Taha Şen
Doğum Tarihi:
19 Ağustos 2003
Yaş:
22
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aquascaping/Computer Engineering
60x30x36 Dutch Style
SON 10 MESAJI
Caridina Akvaryumu
Yabancı kurulumlardan bildiğim kadarıyla zaten caridina akvaryumlarında bolca yosun ve biofilm olması gerek. Özellikle 12 saat aydınlatma yapanlar var. Tabi bu dediğim üretim akvaryumlarında geçerli. Shrimp Mania kanalını incelemenizi tavsiye ederim.
Yabancı kurulumlardan bildiğim kadarıyla zaten caridina akvaryumlarında bolca yosun ve biofilm olması gerek. Özellikle 12 saat aydınlatma yapanlar var. Tabi bu dediğim üretim akvaryumlarında geçerli. Shrimp Mania kanalını incelemenizi tavsiye ederim.
Karides Aldım Ne Yapacağımı Bilmiyorum
Selamlar. Keşke dediğiniz gibi akvaryumu önceden kursaydınız ancak olan olmuş artık. Benim tavsiyem kumunuzu yıkayın. İlk kurulumda içme suyu kullanın. Karideslere balık değil kafides diyoruz[:)))]. Karidesler oldukçahassas canlılar. Size ulaştıklarında iki türü de ayrı kaplara alın öncelikle ve akvaryumun kurulumunu yapın. İçme suyu ile kurulumu tamamladıktan sonra aldığınız su düzenleyiciyi belirtilen ölçüde kullanın ve filtreniz 1 saat boyunca çalışsın.(tavsiyem 1 adette ısıtıcı acil bir şekilde temin etmenizdir). Daha sonra damlatma yöntemi ile akvaryumdaki suyu karideslerin bulunduğu kaba aşılayın, bunun youtubeta nasıl yapıldığını bulabilirsiniz. Aşılamayı olabildiğince uzun tutmakta fayda var. Son olarak karidesleri akvaryuma aktarabilirsiniz. Lütfen kaptaki suyu akvaryuma eklemeyin. Yalnızca karidesleri eklemelisiniz. Edindiğiniz mayaca fluviatilis bitkisi yeni başlayanlar için pekte uygun bir bitki değil bu arada zorlanabilirsiniz bakımında. Ayrıca shrimps foreverın aldığınız ürünü yem değil adından da anlaşılacağı üzere mineral katkısıdır. Başka söylenmesi, eklenmesi gereken bir şey olursa arkadaşlar yardımcı olacaktır, yanlışım varsada inşallah düzeltirler. Pek doğru bir kurulum olmadığından dolayı bende ne desem bilemedim ama böyle bir durumda en uygunu bu olacaktır naçizane düşüncem. [:geek:]
Selamlar. Keşke dediğiniz gibi akvaryumu önceden kursaydınız ancak olan olmuş artık. Benim tavsiyem kumunuzu yıkayın. İlk kurulumda içme suyu kullanın. Karideslere balık değil kafides diyoruz[:)))]. Karidesler oldukçahassas canlılar. Size ulaştıklarında iki türü de ayrı kaplara alın öncelikle ve akvaryumun kurulumunu yapın. İçme suyu ile kurulumu tamamladıktan sonra aldığınız su düzenleyiciyi belirtilen ölçüde kullanın ve filtreniz 1 saat boyunca çalışsın.(tavsiyem 1 adette ısıtıcı acil bir şekilde temin etmenizdir). Daha sonra damlatma yöntemi ile akvaryumdaki suyu karideslerin bulunduğu kaba aşılayın, bunun youtubeta nasıl yapıldığını bulabilirsiniz. Aşılamayı olabildiğince uzun tutmakta fayda var. Son olarak karidesleri akvaryuma aktarabilirsiniz. Lütfen kaptaki suyu akvaryuma eklemeyin. Yalnızca karidesleri eklemelisiniz. Edindiğiniz mayaca fluviatilis bitkisi yeni başlayanlar için pekte uygun bir bitki değil bu arada zorlanabilirsiniz bakımında. Ayrıca shrimps foreverın aldığınız ürünü yem değil adından da anlaşılacağı üzere mineral katkısıdır. Başka söylenmesi, eklenmesi gereken bir şey olursa arkadaşlar yardımcı olacaktır, yanlışım varsada inşallah düzeltirler. Pek doğru bir kurulum olmadığından dolayı bende ne desem bilemedim ama böyle bir durumda en uygunu bu olacaktır naçizane düşüncem. [:geek:]
35x27x27 Nano Low Tech Denemesi
[QUOTE=omer417]Ben de hobiye geri donmeyi planlıyorum. Hem kutuk hem de sizin kullandiginiz gibi taş kullanmak istiyorum. Kullandığınız kaya kalsiyum karbonat temelli taşlara benziyor. Neocaridina türleri için uygun olur mu? Akvaryum phsini değiştireceğini söyleyen yazilar okumuştum. Hiç ph ölçüm testi gerceklestirdiniz mi hiç?[/QUOTE]
Kullanılan kaya frodo stone. Nötr bir kaya herhangi bir salınım yapmaz.[:)]
[QUOTE=omer417]Ben de hobiye geri donmeyi planlıyorum. Hem kutuk hem de sizin kullandiginiz gibi taş kullanmak istiyorum. Kullandığınız kaya kalsiyum karbonat temelli taşlara benziyor. Neocaridina türleri için uygun olur mu? Akvaryum phsini değiştireceğini söyleyen yazilar okumuştum. Hiç ph ölçüm testi gerceklestirdiniz mi hiç?[/QUOTE]
Kullanılan kaya frodo stone. Nötr bir kaya herhangi bir salınım yapmaz.[:)]
Uzun Aradan Sonra Geri Dönüş High Tech --
[QUOTE=adapod][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125211.jpg[/IMG]
Yeni bir güncelleme yapmak istedfim akvaryum yaklaşık 40 günlük oldu ve artık oturmaya başladı ilk ektiğim bitkilerim büyümeye başladı ... günlük 2 ml excel ve hergün 1 kere premium nutrion kullanıyorum ışık 5 saat olarka haftalık su değişimine döndüm ... ayrıca Utricularia Graminifolia dan vazgeçip cubaya döndüm yeni ekildiler bakalım tutucaklarmı[/QUOTE]
Cubalar ile daha güzel olmuş hocam. Elinize sağlık. Arka fon kullanırsanız daha güzel gözükecektir bence çünkü bi taraftan bakınca karışık duruyor arkadaki gün ışığı, eşyalar vs ile. [:)]
[QUOTE=adapod][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125211.jpg[/IMG]
Yeni bir güncelleme yapmak istedfim akvaryum yaklaşık 40 günlük oldu ve artık oturmaya başladı ilk ektiğim bitkilerim büyümeye başladı ... günlük 2 ml excel ve hergün 1 kere premium nutrion kullanıyorum ışık 5 saat olarka haftalık su değişimine döndüm ... ayrıca Utricularia Graminifolia dan vazgeçip cubaya döndüm yeni ekildiler bakalım tutucaklarmı[/QUOTE]
Cubalar ile daha güzel olmuş hocam. Elinize sağlık. Arka fon kullanırsanız daha güzel gözükecektir bence çünkü bi taraftan bakınca karışık duruyor arkadaki gün ışığı, eşyalar vs ile. [:)]
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
[QUOTE=ultimatebenz]
Teşekkür ederim. Yazın oda sıcaklığı ile birlikte akvaryum 28-29 larda gezdi. Ondan diye tahmin ediyorum ki montekarlo hassas bir bitki. birtanesi hariç hepsi eridi çürüdü. Kalanda hiç büyüüyor öylece takılıyor. belkide adapte edemedim. ama kesinlikle gördüğüm en hassas bitki türü.
Ancak sıcaklık bitkilere ciddi baskı kuruyor. Sıcak su bitkinin beslenmesinde sorun yaratıyor.
[/QUOTE]
Montecarlo söylediğiniz kadar hassas bi bitki değil aslında. Montelerin çürüme sebebinin besin yetersizliği ve ışık olduğunu düşünüyorum. Kullandığınız bitkiler çok karışık türlerden, bazısı çok besin kullanıyor bazıları daha yavaş emiyor besinleri. Montecarlo gibi bitkiler besinleri daha yavaş emdiği için diğerlerinden fırsat kalmamış ve akvaryum yüksek olduğundan, montecarlonun da ışık gereksinimi yüksek olduğundan ışığı da alamamış yeterli. Ayrıca bambular toprağa gömülmez bildiğim kadarıyla. Akvaryumda bakmadım ama annemin bambuları var gayet iyi çoğalıyorlar ve toprak yok direkt sudalar. Bir de arkaplana siyah bi fon eklerseniz akvaryum çok daha iyi gözükür. Maşallah gayet güzel akvaryum olmuş[:iyi:]
[QUOTE=ultimatebenz]
Teşekkür ederim. Yazın oda sıcaklığı ile birlikte akvaryum 28-29 larda gezdi. Ondan diye tahmin ediyorum ki montekarlo hassas bir bitki. birtanesi hariç hepsi eridi çürüdü. Kalanda hiç büyüüyor öylece takılıyor. belkide adapte edemedim. ama kesinlikle gördüğüm en hassas bitki türü.
Ancak sıcaklık bitkilere ciddi baskı kuruyor. Sıcak su bitkinin beslenmesinde sorun yaratıyor.
[/QUOTE]
Montecarlo söylediğiniz kadar hassas bi bitki değil aslında. Montelerin çürüme sebebinin besin yetersizliği ve ışık olduğunu düşünüyorum. Kullandığınız bitkiler çok karışık türlerden, bazısı çok besin kullanıyor bazıları daha yavaş emiyor besinleri. Montecarlo gibi bitkiler besinleri daha yavaş emdiği için diğerlerinden fırsat kalmamış ve akvaryum yüksek olduğundan, montecarlonun da ışık gereksinimi yüksek olduğundan ışığı da alamamış yeterli. Ayrıca bambular toprağa gömülmez bildiğim kadarıyla. Akvaryumda bakmadım ama annemin bambuları var gayet iyi çoğalıyorlar ve toprak yok direkt sudalar. Bir de arkaplana siyah bi fon eklerseniz akvaryum çok daha iyi gözükür. Maşallah gayet güzel akvaryum olmuş[:iyi:]
50 Litre Bitkili Akvaryum Gelişimim (ilk Bitkilim)
Selamlar bende sonunda kurtulmuş bi yks mağduruyum. Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Yükselenler olmuş haliyle bi gülümsemeyle okudum tüm konuyu[:)))]
Bunca zamanda anladığım şey burada art niyetli çok az insan var, bazısı sert anlatabiliyor anlatmak istediğini ama yapacak bir şey yok mizaç meselesi[:)]
Bende betta besledim bettaların tek beslenilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bunun hakkında yazılar var okuyabilirsiniz. Kendisi oldukça saldırgan bir balık olduğundan kavga kaçınılmaz oluyor ya o karşısındakine zarar verecek ya da zebralar kuyruğuna zarar verip ölümüne sebep olacak tecrübeyle sabit. 2. olarak filtreniz ufak iç filtre olduğundan balık sayısını olabildiğince az tutun, amonyak arttığında bettalarda kuyruk erimesi kaçınılmaz oluyor. Şelaleye geçmeniz de çok iyi olur zaten açıklamışsınız.
Son olarak tecrübe skalası gerçekten çok geniş bi hobi bu. Bitkili akvaryumlar, ufak balıklar vs gibi konulardan anlarım ancak sizin beslediğiniz oscar gibi büyük türler ve büyük akvaryumlarka gerçekten baş edemiyorum. Size tavsiyem aldığınız canlılar hakkındaki konuları okumanız. Bildiklerinizi geliştirmeniz. Çünkü bi canlıda iyi etkiye sahip olan başka canlıya zarar verebiliyor. Sormak istediğiniz olursa yardımcı olurum. Keyifli hobiler dilerim[:)][EDIT]Taha Şen,2022-12-16 19:29:29[/EDIT]
Selamlar bende sonunda kurtulmuş bi yks mağduruyum. Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Yükselenler olmuş haliyle bi gülümsemeyle okudum tüm konuyu[:)))]
Bunca zamanda anladığım şey burada art niyetli çok az insan var, bazısı sert anlatabiliyor anlatmak istediğini ama yapacak bir şey yok mizaç meselesi[:)]
Bende betta besledim bettaların tek beslenilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bunun hakkında yazılar var okuyabilirsiniz. Kendisi oldukça saldırgan bir balık olduğundan kavga kaçınılmaz oluyor ya o karşısındakine zarar verecek ya da zebralar kuyruğuna zarar verip ölümüne sebep olacak tecrübeyle sabit. 2. olarak filtreniz ufak iç filtre olduğundan balık sayısını olabildiğince az tutun, amonyak arttığında bettalarda kuyruk erimesi kaçınılmaz oluyor. Şelaleye geçmeniz de çok iyi olur zaten açıklamışsınız.
Son olarak tecrübe skalası gerçekten çok geniş bi hobi bu. Bitkili akvaryumlar, ufak balıklar vs gibi konulardan anlarım ancak sizin beslediğiniz oscar gibi büyük türler ve büyük akvaryumlarka gerçekten baş edemiyorum. Size tavsiyem aldığınız canlılar hakkındaki konuları okumanız. Bildiklerinizi geliştirmeniz. Çünkü bi canlıda iyi etkiye sahip olan başka canlıya zarar verebiliyor. Sormak istediğiniz olursa yardımcı olurum. Keyifli hobiler dilerim[:)][EDIT]Taha Şen,2022-12-16 19:29:29[/EDIT]
60p Dutch Style Yeni Başlangıç
[QUOTE=merutay]Bence kardinal eklemeyin. Corydoras olmadan bakamıyorum ben. Sadece orta düzeyden yemeleri asabımı bozuyor. Dutch tankınız temiz kalsın. Pencilfish öneririm. [/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkürler bu konuyu düşünücem[:D]
[QUOTE=merutay]Bence kardinal eklemeyin. Corydoras olmadan bakamıyorum ben. Sadece orta düzeyden yemeleri asabımı bozuyor. Dutch tankınız temiz kalsın. Pencilfish öneririm. [/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkürler bu konuyu düşünücem[:D]
60p Dutch Style Yeni Başlangıç
[QUOTE=İlksen Şahin]
Fazla simetrik olmuş sanki manav tezgahı gibi [:)] Biraz dağıtma şansınız varsa bence daha güzel gözükecektir. [:nazar:][/QUOTE]
Dutch style olduğu için bu şekilde. Farklı bi tarz. Ondan bu şekilde gelmiş olabilir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/011220220121051.jpg[/IMG]
Hedefim budur. Yorumunuz için teşekkürler[:3][EDIT]Taha Şen,2022-12-01 01:21:52[/EDIT]
[QUOTE=İlksen Şahin]
Fazla simetrik olmuş sanki manav tezgahı gibi [:)] Biraz dağıtma şansınız varsa bence daha güzel gözükecektir. [:nazar:][/QUOTE]
Dutch style olduğu için bu şekilde. Farklı bi tarz. Ondan bu şekilde gelmiş olabilir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/011220220121051.jpg[/IMG]
Hedefim budur. Yorumunuz için teşekkürler[:3][EDIT]Taha Şen,2022-12-01 01:21:52[/EDIT]
60p Dutch Style Yeni Başlangıç
Sonunda 1 ayı devirdik. 1. ay sonu nesaea goldenları bir türlü büyütemedim bi şekilde çürüdüler.
Zemindeki repenslerin üzerinde yosunlanma var biraz da camlarda, onun dışında bi sorun yok. Birkaç haftaya otocinclus girişi yapıcam onlar halleder umarım.
4. hafta %50 su değişimi yapıldı ve şuan görünüm bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221913201.jpg[/IMG]
Ön tarafta boşluk kaldı düzenledikten sonra. Orası için bitki önerilerine açığım. Teşekkürler. [:3]
Sonunda 1 ayı devirdik. 1. ay sonu nesaea goldenları bir türlü büyütemedim bi şekilde çürüdüler.
Zemindeki repenslerin üzerinde yosunlanma var biraz da camlarda, onun dışında bi sorun yok. Birkaç haftaya otocinclus girişi yapıcam onlar halleder umarım.
4. hafta %50 su değişimi yapıldı ve şuan görünüm bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221913201.jpg[/IMG]
Ön tarafta boşluk kaldı düzenledikten sonra. Orası için bitki önerilerine açığım. Teşekkürler. [:3]
Akvaryumuma Balık Önerisi
Merhabalar. Denildiği gibi flame wood ve java fern, anubias, moss bitkileri ile güzel bi melek akvaryumu kurulabilir. Yalnız canlı girişinden bir hafta önce seachem stabilty kullanımı öneririm bakteri döngüsü için. Tabi bundan önce filtrenizi büyütmeniz gerek melekler hassas balıklardır:) Meleklerin yanına neon tetra güzel olabilir.
Merhabalar. Denildiği gibi flame wood ve java fern, anubias, moss bitkileri ile güzel bi melek akvaryumu kurulabilir. Yalnız canlı girişinden bir hafta önce seachem stabilty kullanımı öneririm bakteri döngüsü için. Tabi bundan önce filtrenizi büyütmeniz gerek melekler hassas balıklardır:) Meleklerin yanına neon tetra güzel olabilir.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
TolgahanA,
ternapi,
Frkn,
Hidro Dinamik,
Jotunheim,
Tortuga7,
altum123,
TheDS,
SaviaSora,
Benmuro,
yeekim,
Sfenks111,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
Leonthe pro,
upeker,
ErayDemirel,
Balikcidede,
syerli,
bysmokin,
Canerkartal,
hasancn,
cilbay06,
_rammstein_,
Oxide,
Kınayu,
Efeayd,
Emanuelton,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
yilmaz006,
berat76,
BatuhanTufan,
00cngz00,
Oğul Hüseyin,
AquaShirmp,
fffurkan9,
Serdar dmr,
şansal,
fissidens,
Pandkoal,
oguzozt,
Kemalk41,
egemenc,
oguzsel,
√olkaπ,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
