ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DanChi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2024 12:26
Son Ziyaret:
29 Ocak 2025 16:01
Toplam Mesaj:
24 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ergün
Doğum Tarihi:
19 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım Geliştirici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Su Öğretisi
SON 10 MESAJI
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=DanChi]15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG][/QUOTE]
@bendeniztayfun spesifik olarak merak ettiğiniz bir konu var mı o konu özelinde yanıtlayayım? Şöyle 15 gün sonrasında bir güncelleme yazmıştım. Kaçırmış olabilirsiniz.
[QUOTE=DanChi]15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG][/QUOTE]
@bendeniztayfun spesifik olarak merak ettiğiniz bir konu var mı o konu özelinde yanıtlayayım? Şöyle 15 gün sonrasında bir güncelleme yazmıştım. Kaçırmış olabilirsiniz.
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG]
15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG]
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=palio78]Bu ışığın marka model nedir hocam, çok güzelmiş güle güle kullanın[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Chihiros WRGB II 90
[QUOTE=palio78]Bu ışığın marka model nedir hocam, çok güzelmiş güle güle kullanın[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Chihiros WRGB II 90
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=hasancn]Co2 ile ilgili bir sorun değil hocam yeşil su olacakta olamıyor gibi. Uv filtre varsa 2-3 saate hallolur sorununuz.
Bu halferiler niye sarı normal halferi demi hocam.[/QUOTE]
Son çare olarak UV Filtreyi tutuyorum. ( Chihiros Doctor Mate ekledim )
[QUOTE=MasterChief]Güzel bir kurulum olmuş. Acaba yemleme ve aydınlatmayı bir haftalığına azaltsanız faydası olur mu? Olmazsa temizleyici ürün kullanabilirsiniz (ReeFlowers AquaClear, ReeFlowers Remalge). Bununla birlikte su değişimleri yapabilir, amonyak seviyesini azaltması için bir süreliğine zeolit kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Yemleme çok fazla yok aslında, fakat aydınlatmayı güncelledim 2 hafta boyunca izleyip güncelleyeceğim burayı. UV Filtre ve temizleyici ürünleri son çözüm olarak saklıyorum.
[QUOTE=palio78]Merhaba, akvaryum güneş görüyor mu? Işık süreniz ne kadar, fazla gibi, bunlar da problem yoksa yemleme miktarınızda problem olabilir.
Sıvı karbona başlamanızı da tavsiye ederim. Ayrıca su berraklaştırıcı kullanabilirsiniz ben crystalpro kullanıyorum ara ara gayet etkili oluyor.[/QUOTE]
Güneş görmüyor genellikle fakat ışık süresini 8 saatten 6 saate indirdim. Bazı değerleri de ayrıca güncelledim.
[QUOTE=Bozajuniors]İşin teknik kısmından anlamam ama tasarım gayet keyifli... [/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Genel toplamda yorumlar hep ışık üzerinden gelince ışıklarımı bir kontrol ettim. Bazı değerleri düzenledim bir süre bu şekilde izleyeceğim.
Ek olarak bugün bazı ek düzenlemeler yaptım;
Krom bir filtre seti ile değiştirdim. ( Su yüzeyinde harika bir akıntı oluşturdu.)
Chihiros Doctor Mate ekledim ayarlarını düzenledim.
Güncel hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242209361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242210581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211081.jpg[/IMG]
[QUOTE=hasancn]Co2 ile ilgili bir sorun değil hocam yeşil su olacakta olamıyor gibi. Uv filtre varsa 2-3 saate hallolur sorununuz.
Bu halferiler niye sarı normal halferi demi hocam.[/QUOTE]
Son çare olarak UV Filtreyi tutuyorum. ( Chihiros Doctor Mate ekledim )
[QUOTE=MasterChief]Güzel bir kurulum olmuş. Acaba yemleme ve aydınlatmayı bir haftalığına azaltsanız faydası olur mu? Olmazsa temizleyici ürün kullanabilirsiniz (ReeFlowers AquaClear, ReeFlowers Remalge). Bununla birlikte su değişimleri yapabilir, amonyak seviyesini azaltması için bir süreliğine zeolit kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Yemleme çok fazla yok aslında, fakat aydınlatmayı güncelledim 2 hafta boyunca izleyip güncelleyeceğim burayı. UV Filtre ve temizleyici ürünleri son çözüm olarak saklıyorum.
[QUOTE=palio78]Merhaba, akvaryum güneş görüyor mu? Işık süreniz ne kadar, fazla gibi, bunlar da problem yoksa yemleme miktarınızda problem olabilir.
Sıvı karbona başlamanızı da tavsiye ederim. Ayrıca su berraklaştırıcı kullanabilirsiniz ben crystalpro kullanıyorum ara ara gayet etkili oluyor.[/QUOTE]
Güneş görmüyor genellikle fakat ışık süresini 8 saatten 6 saate indirdim. Bazı değerleri de ayrıca güncelledim.
[QUOTE=Bozajuniors]İşin teknik kısmından anlamam ama tasarım gayet keyifli... [/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Genel toplamda yorumlar hep ışık üzerinden gelince ışıklarımı bir kontrol ettim. Bazı değerleri düzenledim bir süre bu şekilde izleyeceğim.
Ek olarak bugün bazı ek düzenlemeler yaptım;
Krom bir filtre seti ile değiştirdim. ( Su yüzeyinde harika bir akıntı oluşturdu.)
Chihiros Doctor Mate ekledim ayarlarını düzenledim.
Güncel hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242209361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242210581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211081.jpg[/IMG]
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
Merhaba, akvaryum suyumun berraklığında bir sorun yaşıyorum ve sanırım yeşil su problemine doğru gidiyor. Hiçbir yosun sorunum bulunmamakta ve canlılar stressiz şekilde yaşıyorlar. Bitkilerim harika şekilde büyüdüler. Ancak suyu bir türlü berrak hale getiremedim.
Acaba CO2 yeterince çözülmüyor mu? Bu durumda sorunu nerede aramam gerektiği konusunda önerileriniz var mı?
Sevgiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242153131.jpg[/IMG]
Merhaba, akvaryum suyumun berraklığında bir sorun yaşıyorum ve sanırım yeşil su problemine doğru gidiyor. Hiçbir yosun sorunum bulunmamakta ve canlılar stressiz şekilde yaşıyorlar. Bitkilerim harika şekilde büyüdüler. Ancak suyu bir türlü berrak hale getiremedim.
Acaba CO2 yeterince çözülmüyor mu? Bu durumda sorunu nerede aramam gerektiği konusunda önerileriniz var mı?
Sevgiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242153131.jpg[/IMG]
Dry Start Iwagumi Değerlendirme
[QUOTE=MehmetAkif]
Tank gayet sağlıklı görünüyor. Apisto çifti olmasaydı kesinlikle karides girin tanka derdim. Çok çalışkan arkadaşlar 😅
Karici yükseklik bana halen biraz fazla gibi geliyor. Tank iwagumi tarzında olduğu için hardacapein üst kısmı ile aydınlatma arası boşluk sanki fazla kalacak. Tanka derinlik vermeyi düşünür müsünüz?[/QUOTE]
Kesinlikle benzer görünümden ben de bir noktada rahatsızlık hissediyorum. Aydınlatma ile hardscape arasındaki fark aslında fotoğrafta gözüktüğünden daha az, bu yüzden o kadar rahatsız edici değil. (Tank kurulumunu yeniden yapıyor olsaydım, sanırım 110x50x50 ya da 100x40x40 gibi ölçülerde planlardım.)
Eğer yeni bir tank almadan derinlik konusunda önerileriniz varsa, dinlemek isterim. ( Tankı hazır almayıp kesimden birleşimine kadar sürecinde yer aldığım için buralarda ki amatörlüğüm kesinlikle göz önünde [:D] )
Apisto ile birlikte Amano Karides sorun yaratır mı?
[EDIT]DanChi,2024-05-06 13:01:33[/EDIT]
[QUOTE=MehmetAkif]
Tank gayet sağlıklı görünüyor. Apisto çifti olmasaydı kesinlikle karides girin tanka derdim. Çok çalışkan arkadaşlar 😅
Karici yükseklik bana halen biraz fazla gibi geliyor. Tank iwagumi tarzında olduğu için hardacapein üst kısmı ile aydınlatma arası boşluk sanki fazla kalacak. Tanka derinlik vermeyi düşünür müsünüz?[/QUOTE]
Kesinlikle benzer görünümden ben de bir noktada rahatsızlık hissediyorum. Aydınlatma ile hardscape arasındaki fark aslında fotoğrafta gözüktüğünden daha az, bu yüzden o kadar rahatsız edici değil. (Tank kurulumunu yeniden yapıyor olsaydım, sanırım 110x50x50 ya da 100x40x40 gibi ölçülerde planlardım.)
Eğer yeni bir tank almadan derinlik konusunda önerileriniz varsa, dinlemek isterim. ( Tankı hazır almayıp kesimden birleşimine kadar sürecinde yer aldığım için buralarda ki amatörlüğüm kesinlikle göz önünde [:D] )
Apisto ile birlikte Amano Karides sorun yaratır mı?
[EDIT]DanChi,2024-05-06 13:01:33[/EDIT]
Dry Start Iwagumi Değerlendirme
25. Gün:
İlk kurulumdan bu yana 25 gün geçti. Kurulum sonrası yosun sorununu aşmak için "Carbon Exalg" kullanıyorum ve canlı besliyorum.
[B]Yosun yiyici türler;[/B]
5x SAE
2x CAE
5x Nerite Salyangoz
5x Nerite Zebra Salyangoz
2x Cüce Vatoz
2x Siyah Vatoz
Salyangozlar ara sıra akvaryumdan kaçıyorlar. :)
[B]Bitkiler;[/B]
10 porsiyon Pervula dikimi sonrasında, ek olarak 4 porsiyon Pogostemon Helferi dikimi gerçekleştirdim. Pervulaların durumu gayet iyi, kök salımı güzel şekilde gerçekleşti ve yanlara doğru genişlemeye başladı. Pogostemon Helferi'yi henüz yeni diktiğim için, süreç içinde nasıl şekilleneceğini merakla bekliyorum.
[B]Canlı türü[/B] olarak yosun yiyicilerin dışında;
[B]107 Neon Tetra[/B] ve
[B]1 çift Apistogramma[/B] bulunuyor.
Estetik açıdan içeride filtre ve CO2 sisteminde bazı değişiklikler yaptım. Termometre ve indikatör için benzer estetik değişiklikleri yapmayı planlıyorum. SAE'lerin saç yosunlarında yeterince performanslı olduğunu gözlemlemedim, son olarak 10x Amano Karides eklemeyi planlıyorum. ( Üretimden çıkmasını bekliyorum. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241220481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221531.jpg[/IMG]
Amatör bir hobi sever olarak, tüm öneri ve eleştirilerinize açığım.
[EDIT]DanChi,2024-05-06 12:25:25[/EDIT]
25. Gün:
İlk kurulumdan bu yana 25 gün geçti. Kurulum sonrası yosun sorununu aşmak için "Carbon Exalg" kullanıyorum ve canlı besliyorum.
[B]Yosun yiyici türler;[/B]
5x SAE
2x CAE
5x Nerite Salyangoz
5x Nerite Zebra Salyangoz
2x Cüce Vatoz
2x Siyah Vatoz
Salyangozlar ara sıra akvaryumdan kaçıyorlar. :)
[B]Bitkiler;[/B]
10 porsiyon Pervula dikimi sonrasında, ek olarak 4 porsiyon Pogostemon Helferi dikimi gerçekleştirdim. Pervulaların durumu gayet iyi, kök salımı güzel şekilde gerçekleşti ve yanlara doğru genişlemeye başladı. Pogostemon Helferi'yi henüz yeni diktiğim için, süreç içinde nasıl şekilleneceğini merakla bekliyorum.
[B]Canlı türü[/B] olarak yosun yiyicilerin dışında;
[B]107 Neon Tetra[/B] ve
[B]1 çift Apistogramma[/B] bulunuyor.
Estetik açıdan içeride filtre ve CO2 sisteminde bazı değişiklikler yaptım. Termometre ve indikatör için benzer estetik değişiklikleri yapmayı planlıyorum. SAE'lerin saç yosunlarında yeterince performanslı olduğunu gözlemlemedim, son olarak 10x Amano Karides eklemeyi planlıyorum. ( Üretimden çıkmasını bekliyorum. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241220481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221531.jpg[/IMG]
Amatör bir hobi sever olarak, tüm öneri ve eleştirilerinize açığım.
[EDIT]DanChi,2024-05-06 12:25:25[/EDIT]
Bitkili Akvaryum Test Kitleri Ve Tavsiye İsteği
Merhabalar,
Yeni kurulum yapmış olduğum ~260LT Bitkili akvaryumumda yosunlanma problemleri olmaya başladı. ( Bundan rahatsız değilim öğrenme sürecince hakim olmak için sorunları adım adım çözmek hoşuma gidiyor. )
Bu noktada test kitleri ve aydınlatmaya odaklanıyorum. Test kitleri için seçeneklerimi neler? Önerileriniz olursa dinlemek isterim.
Araştırmalarım sonucu şu test kitine ulaştım, doğrudan kullanıcısı varsa deneyimlerini dinlemek isterim.
[URL=https://www.amazon.com.tr/Jbl-Proscan-Akıllı-Tel-Testi/dp/B00R5S9EQ6]JBL ProScan[/URL]
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/300420241444311.jpg[/IMG]
[EDIT]DanChi,2024-04-30 14:49:39[/EDIT]
Merhabalar,
Yeni kurulum yapmış olduğum ~260LT Bitkili akvaryumumda yosunlanma problemleri olmaya başladı. ( Bundan rahatsız değilim öğrenme sürecince hakim olmak için sorunları adım adım çözmek hoşuma gidiyor. )
Bu noktada test kitleri ve aydınlatmaya odaklanıyorum. Test kitleri için seçeneklerimi neler? Önerileriniz olursa dinlemek isterim.
Araştırmalarım sonucu şu test kitine ulaştım, doğrudan kullanıcısı varsa deneyimlerini dinlemek isterim.
[URL=https://www.amazon.com.tr/Jbl-Proscan-Akıllı-Tel-Testi/dp/B00R5S9EQ6]JBL ProScan[/URL]
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/300420241444311.jpg[/IMG]
[EDIT]DanChi,2024-04-30 14:49:39[/EDIT]
Akvaryum Yüzeyindeki Beyaz Yağlanma
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O yağ tabakasına benzer oluşum aslında bakteri tabakası çözüm olarak ya yüzey skimmer, ya yüzey hareketinin arttırılması, ya da peçete ile yüzeyden almak. Yüzey hareketi olursa sıkıntılı bir durum olmaz o tabakanın doğrudan bir zararı yok. Eğer yüzeyi tamamen kapatırsa gaz alış verişi engelleneceği için sıkıntı oluyor. [/QUOTE]
[QUOTE=Mydestiny]Aynı sorun bende de vardı. Tabaka ve köpük oluşmuştu su yüzeyinde. Önce kağıt havlu ile su yüzeyini temizledim sonra kullanmadığım güçlü bir iç filtreyi su yüzeyine akıntı yapacak şekilde takıp kısa bir süre çalıştırdım. Daha sonra %20 şu değişimi yaptım ve 2 gündür su yüzeyinde herhangi bir tabaka veya köpük oluşumu yok[:iyi:][/QUOTE]
Evet sorunun çözümü için yüzeye yakın bir konuma su çıkışını konumlandırdım sorun çözüldü. Aslında merak ettiğim neden olduğu konusuydu. Cevaplarınız ve alternatif araştırmalar ile beraber bunun bakteri oluşumunda normal bir durum olduğu kanısına vardım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/210420241504531.jpg[/IMG]
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O yağ tabakasına benzer oluşum aslında bakteri tabakası çözüm olarak ya yüzey skimmer, ya yüzey hareketinin arttırılması, ya da peçete ile yüzeyden almak. Yüzey hareketi olursa sıkıntılı bir durum olmaz o tabakanın doğrudan bir zararı yok. Eğer yüzeyi tamamen kapatırsa gaz alış verişi engelleneceği için sıkıntı oluyor. [/QUOTE]
[QUOTE=Mydestiny]Aynı sorun bende de vardı. Tabaka ve köpük oluşmuştu su yüzeyinde. Önce kağıt havlu ile su yüzeyini temizledim sonra kullanmadığım güçlü bir iç filtreyi su yüzeyine akıntı yapacak şekilde takıp kısa bir süre çalıştırdım. Daha sonra %20 şu değişimi yaptım ve 2 gündür su yüzeyinde herhangi bir tabaka veya köpük oluşumu yok[:iyi:][/QUOTE]
Evet sorunun çözümü için yüzeye yakın bir konuma su çıkışını konumlandırdım sorun çözüldü. Aslında merak ettiğim neden olduğu konusuydu. Cevaplarınız ve alternatif araştırmalar ile beraber bunun bakteri oluşumunda normal bir durum olduğu kanısına vardım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/210420241504531.jpg[/IMG]
Akvaryum Yüzeyindeki Beyaz Yağlanma
Merhabalar fotoğraftan görüntüleneceği üzere akvaryum yüzeyinde bir yağ (ya da benzer) bir tabaka parçacıkları oluştu.
Yalnızca APT ve Carbon EXALG takviyesi yapıyorum. Acaba miktar mı fazla? ( Bir süre sonra kenarlarda köpük şeklinde toplanıyor sanırım. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242211341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212271.jpg[/IMG]
Dönüşleriniz için teşekkürler.
Merhabalar fotoğraftan görüntüleneceği üzere akvaryum yüzeyinde bir yağ (ya da benzer) bir tabaka parçacıkları oluştu.
Yalnızca APT ve Carbon EXALG takviyesi yapıyorum. Acaba miktar mı fazla? ( Bir süre sonra kenarlarda köpük şeklinde toplanıyor sanırım. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242211341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212271.jpg[/IMG]
Dönüşleriniz için teşekkürler.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
