ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
corail79
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2011 18:28
Son Ziyaret:
21 Saat 10 Dakika önce
Toplam Mesaj:
52 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2
BİLGİLER
Ad Soyad:
Koray Kolbaşı
Doğum Tarihi:
23 Ağustos 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Piyano öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Koray Kolbaşı
Piyano ve solfej öğretmeni
SON 10 MESAJI
Beslediğim Betam Ve Yuvasının Son Hali .
Akvaryum Betta için çok uygun olmuş, tebrikler. Ben kendi kendini temizleyen akvaryum kısmına takıldım da nasıl oluyor o merak ettim. :)
Akvaryum Betta için çok uygun olmuş, tebrikler. Ben kendi kendini temizleyen akvaryum kısmına takıldım da nasıl oluyor o merak ettim. :)
Jbl Proscan Denemesi Ve Iphone Ve Android App.
[QUOTE=Engin_35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188740/070120171758271.jpg[/IMG]
Bu serilerin klor ölçümleri yanlış, değişim yapıyorlar.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler. Bendeki ürünün serisi 11035. Dolayısıyla yenisini talep etme şansım olacak. :)
[QUOTE=Engin_35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188740/070120171758271.jpg[/IMG]
Bu serilerin klor ölçümleri yanlış, değişim yapıyorlar.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler. Bendeki ürünün serisi 11035. Dolayısıyla yenisini talep etme şansım olacak. :)
Jbl Proscan Denemesi Ve Iphone Ve Android App.
Merhaba arkadaşlar. Elimdeki JBL ve Sera likit testleriyle uğraşmak bazen aldıkları zaman dolayısıyla can sıkıcı olduğu için JBL ProScan Strip testini ben de okuduğum yorumlar ve pratikliği sebebiyle alıp kullandım. Karşılaştırmak amacıyla bugün saat 11 gibi ProScan ile aydınlık bir oda ışığı altında altına beyaz boş bir sayfa yerleştirerek 3 akvaryumumun sularını test ettim. Daha sonra elde ettiğim değerleri karşılaştırmak amacıyla elimdeki likit testleri de hemen arkasından kullandım.
Elde ettiğim sonuçlar şu şekilde çıktı:
Mini 5 litre akvaryum:
NO3 Testi: JBL ProScan: 40 / Sera sıvı test kiti: 25x50 ; test sonuçları benzer çıktı.
NO2 Testi: JBL ProScan: 0 / Başka NO2 test kitim yok.
GH: JBL ProScan: 7d / Başka GH test kitim yok.
KH: JBL ProScan: 6 / JBL sıvı test kiti: 6 ; sonuçlar aynı çıktı.
pH: JBL ProScan: 6,8 / JBL pH: x7,6 ; Proscan test sonuçları daha düşük çıkıyor.
Klor: JBL ProScan: 1,5 / Başka test kitim yok. İnternette bu testte sonuçların yanlış çıktığı yorumlanmış.
CO2: JBL ProScan: 25 / JBL CO2 test kiti: 18 ; Proscan test sonuçları daha yüksek çıkıyor.
Eheim Aquastyle 35 litre:
NO3: JBL ProScan: 25 / Sera test kiti: 25 ; sonuçlar aynı.
NO2: JBL ProScan: 0 / -
GH: JBL ProScan: 4d / -
KH: JBL ProScan: 4,5 / JBL test kiti: 4 ; sonuçlar benzer.
pH: JBL ProScan: 6,6 / JBL test kiti: 7,5 ; ProScan yine daha asidik bir değer verdi.
Klor: JBL ProScan: 1,5 / -
CO2: JBL ProScan: 30 / JBL test kiti: 12 ; ProScan yine daha yüksek bir değer verdi.
Eheim Scubacube 125 litre:
NO3: JBL ProScan: 40 / Sera: 50 ; yakın değerler.
NO2: JBL ProScan: 0 / -
GH: JBL ProScan: 14 / -
KH: JBL ProScan: 0 / JBL test kiti: 1 ; sıvı testte her damla ile değer belirlendiğinden ölçüm için en düşük 1 değerini alabiliyoruz.
pH: JBL ProScan: 6 / 6,2 ; benzer değerler.
Klor: JBL ProScan: 1,5 / -
CO2: JBL ProScan: 15 / JBL test kiti: 10 ; ProScan daha yüksek değer verdi.
Genel olarak testleri değerlendirdiğimde NO3 ve KH değerlerinin oldukça benzer olduğunu gördüm. Bununla birlikte pH değerlerinde ProScan daha düşük, CO2 değerlerinde ise daha yüksek değerler veriyor. Zaten ph-kh'e bağlı CO2 tablosunu düşündüğümüzde daha düşük pH değerleri ve aynı KH değerleri ile daha yüksek CO2 değerlerinin çıkması mantıklı gözüküyor.
Bunun yanında su kimyası hakkında pek bir bilgim olmasa da Eheim 125'imin suyunun GH'ı 14; KH'ı 0 çıkması bana pek mantıklı gelmedi. Böyle bir durumun olması mümkün müdür? Bu akvaryum bitkili bir akvaryum, tabanında Amazonia substrate mevcut. Tom Barr'ın low tech yöntemine istinaden bir süredir su değişimi yapmayıp sadece buharlaşan suyu ekliyordum. Ancak gördüm ki böylelikle suyun asidik seviyesi gittikçe yükselmiş. Böylelikle düzenli su değişimi yapmam gerektiğini tekrardan öğrenmiş oldum. :) Kullandığım su, arıtıcıdan geçtiği için GH'ı 0 normalde ancak Reeflowers GH+ kullanarak GH değerini arttırıyorum. Sanırım dozunu biraz fazla kaçırmışım. :)
Bu arada tüm akvaryumlarda aynı klor değerini bulmuş olmak ve bu değerin grafikte kırmızı çubuk aralığında olmasını nasıl yorumlamak gerekir? Suları JBL Biotopol ile dinlendirerek akvaryumlara ekliyorum. Testin sonuçları gerçekten de internette denildiği gibi güvenilir değil galiba ya da JBL Biotopol su hazırlayıcı işini düzgün yapmıyor.
Evet arkadaşlar; ürünü almayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından yorumlarımı belirteyim dedim. Sizin de bu değerlerle ilgili düşüncelerinizi almak isterim, teşekkürler...
Merhaba arkadaşlar. Elimdeki JBL ve Sera likit testleriyle uğraşmak bazen aldıkları zaman dolayısıyla can sıkıcı olduğu için JBL ProScan Strip testini ben de okuduğum yorumlar ve pratikliği sebebiyle alıp kullandım. Karşılaştırmak amacıyla bugün saat 11 gibi ProScan ile aydınlık bir oda ışığı altında altına beyaz boş bir sayfa yerleştirerek 3 akvaryumumun sularını test ettim. Daha sonra elde ettiğim değerleri karşılaştırmak amacıyla elimdeki likit testleri de hemen arkasından kullandım.
Elde ettiğim sonuçlar şu şekilde çıktı:
Mini 5 litre akvaryum:
NO3 Testi: JBL ProScan: 40 / Sera sıvı test kiti: 25x50 ; test sonuçları benzer çıktı.
NO2 Testi: JBL ProScan: 0 / Başka NO2 test kitim yok.
GH: JBL ProScan: 7d / Başka GH test kitim yok.
KH: JBL ProScan: 6 / JBL sıvı test kiti: 6 ; sonuçlar aynı çıktı.
pH: JBL ProScan: 6,8 / JBL pH: x7,6 ; Proscan test sonuçları daha düşük çıkıyor.
Klor: JBL ProScan: 1,5 / Başka test kitim yok. İnternette bu testte sonuçların yanlış çıktığı yorumlanmış.
CO2: JBL ProScan: 25 / JBL CO2 test kiti: 18 ; Proscan test sonuçları daha yüksek çıkıyor.
Eheim Aquastyle 35 litre:
NO3: JBL ProScan: 25 / Sera test kiti: 25 ; sonuçlar aynı.
NO2: JBL ProScan: 0 / -
GH: JBL ProScan: 4d / -
KH: JBL ProScan: 4,5 / JBL test kiti: 4 ; sonuçlar benzer.
pH: JBL ProScan: 6,6 / JBL test kiti: 7,5 ; ProScan yine daha asidik bir değer verdi.
Klor: JBL ProScan: 1,5 / -
CO2: JBL ProScan: 30 / JBL test kiti: 12 ; ProScan yine daha yüksek bir değer verdi.
Eheim Scubacube 125 litre:
NO3: JBL ProScan: 40 / Sera: 50 ; yakın değerler.
NO2: JBL ProScan: 0 / -
GH: JBL ProScan: 14 / -
KH: JBL ProScan: 0 / JBL test kiti: 1 ; sıvı testte her damla ile değer belirlendiğinden ölçüm için en düşük 1 değerini alabiliyoruz.
pH: JBL ProScan: 6 / 6,2 ; benzer değerler.
Klor: JBL ProScan: 1,5 / -
CO2: JBL ProScan: 15 / JBL test kiti: 10 ; ProScan daha yüksek değer verdi.
Genel olarak testleri değerlendirdiğimde NO3 ve KH değerlerinin oldukça benzer olduğunu gördüm. Bununla birlikte pH değerlerinde ProScan daha düşük, CO2 değerlerinde ise daha yüksek değerler veriyor. Zaten ph-kh'e bağlı CO2 tablosunu düşündüğümüzde daha düşük pH değerleri ve aynı KH değerleri ile daha yüksek CO2 değerlerinin çıkması mantıklı gözüküyor.
Bunun yanında su kimyası hakkında pek bir bilgim olmasa da Eheim 125'imin suyunun GH'ı 14; KH'ı 0 çıkması bana pek mantıklı gelmedi. Böyle bir durumun olması mümkün müdür? Bu akvaryum bitkili bir akvaryum, tabanında Amazonia substrate mevcut. Tom Barr'ın low tech yöntemine istinaden bir süredir su değişimi yapmayıp sadece buharlaşan suyu ekliyordum. Ancak gördüm ki böylelikle suyun asidik seviyesi gittikçe yükselmiş. Böylelikle düzenli su değişimi yapmam gerektiğini tekrardan öğrenmiş oldum. :) Kullandığım su, arıtıcıdan geçtiği için GH'ı 0 normalde ancak Reeflowers GH+ kullanarak GH değerini arttırıyorum. Sanırım dozunu biraz fazla kaçırmışım. :)
Bu arada tüm akvaryumlarda aynı klor değerini bulmuş olmak ve bu değerin grafikte kırmızı çubuk aralığında olmasını nasıl yorumlamak gerekir? Suları JBL Biotopol ile dinlendirerek akvaryumlara ekliyorum. Testin sonuçları gerçekten de internette denildiği gibi güvenilir değil galiba ya da JBL Biotopol su hazırlayıcı işini düzgün yapmıyor.
Evet arkadaşlar; ürünü almayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından yorumlarımı belirteyim dedim. Sizin de bu değerlerle ilgili düşüncelerinizi almak isterim, teşekkürler...
Bitki Bakımı
Merhabalar. Aslında LED aydınlatmalar doğru bir aydınlatma ise ilk tercih edilmesi gereken aydınlatma türü bence. Örneğin benim bir akvaryumumda Eheim'ın PowerLED Strips aydınlatmasını kullanıyorum ve çok memnunum. Ancak eğer PowerLED aydınlatma alma şansınız yoksa T8 yerine T5 almanızı tavsiye ederim. T5'ler T8'lere göre daha verimli aydınlatmalardır. Renk olarak da bitki için tek flo kullanılacaksa Sylvania Grolux; iki tane flo kullanılacaksa da 1 Grolux 1 Daylight olabilir. Tabi daha kaliteli floresan markaları da var. Bütçenize göre karar verip alabilirsiniz.
Bu arada aydınlatma seçiminde akvaryumunuzda hangi bitkileri yetiştirmek istediğiniz en önemli nokta. Gerekli ışık gücünü hesaplayıp, akvaryumunuzun ölçülerine uygun olan aydınlatmayı seçmelisiniz.
Merhabalar. Aslında LED aydınlatmalar doğru bir aydınlatma ise ilk tercih edilmesi gereken aydınlatma türü bence. Örneğin benim bir akvaryumumda Eheim'ın PowerLED Strips aydınlatmasını kullanıyorum ve çok memnunum. Ancak eğer PowerLED aydınlatma alma şansınız yoksa T8 yerine T5 almanızı tavsiye ederim. T5'ler T8'lere göre daha verimli aydınlatmalardır. Renk olarak da bitki için tek flo kullanılacaksa Sylvania Grolux; iki tane flo kullanılacaksa da 1 Grolux 1 Daylight olabilir. Tabi daha kaliteli floresan markaları da var. Bütçenize göre karar verip alabilirsiniz.
Bu arada aydınlatma seçiminde akvaryumunuzda hangi bitkileri yetiştirmek istediğiniz en önemli nokta. Gerekli ışık gücünü hesaplayıp, akvaryumunuzun ölçülerine uygun olan aydınlatmayı seçmelisiniz.
Ramirezi Üretim
Özcan bey, sorunuzun cevabını bilemiyorum ancak ben konu başlığının yanlış yere açıldığını düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla Ramirezi türü Amerikan tetrası değil Güney Amerikan Cichlid türü. Konu başlığının yeri doğru bölüme açılırsa daha çok cevap alabileceğinizi sanıyorum.
Özcan bey, sorunuzun cevabını bilemiyorum ancak ben konu başlığının yanlış yere açıldığını düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla Ramirezi türü Amerikan tetrası değil Güney Amerikan Cichlid türü. Konu başlığının yeri doğru bölüme açılırsa daha çok cevap alabileceğinizi sanıyorum.
Betta Akvaryumum Hk
Aşağıdaki linkteki Tetra'nın 25 watt'lık ısıtıcısı sizin akvaryum için uygun gözüküyor. İsterseniz siz de bi inceleyin.
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/TetraTec-HT-25W-Akvaryum-Isitici,PR-488.html[/URL]
Aşağıdaki linkteki Tetra'nın 25 watt'lık ısıtıcısı sizin akvaryum için uygun gözüküyor. İsterseniz siz de bi inceleyin.
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/TetraTec-HT-25W-Akvaryum-Isitici,PR-488.html[/URL]
Fluval Edge 3d 46 Litre Tank Hk.
Benim aklıma ilk olarak Betta gelmişti. Bence Betta için keyifli bir akvaryum olur. Söyledikleriniz arasında da bence küçük bir grup Galaxy rasbora ile birlikte sakura karides ve katil salyangoz güzel olabilir. Ya da görsel olarak Galaxy rasbora yerine Endler lepistesler olabilir ancak sadece erkeklerinden. Üretmek için daha büyük bir akvaryum daha mantıklı olur.
Benim aklıma ilk olarak Betta gelmişti. Bence Betta için keyifli bir akvaryum olur. Söyledikleriniz arasında da bence küçük bir grup Galaxy rasbora ile birlikte sakura karides ve katil salyangoz güzel olabilir. Ya da görsel olarak Galaxy rasbora yerine Endler lepistesler olabilir ancak sadece erkeklerinden. Üretmek için daha büyük bir akvaryum daha mantıklı olur.
Büyük Ustayı Saygıyla Anıyorum
Şok oldum öldüğü haberini burada okuduğumda. Çok çok erken bir ölüm, çok üzüldüm. Bitkili akvaryum dizaynları konusunda tüm dünyaya öncülük etti. Yaptığı dizaynlar herkesi büyüledi. Daha yaşasaydı kim bilir ne güzelliklerle karşımıza çıkacaktı? Mekanı yarattığı akvaryumlardaki gibi cennet olsun, huzur içinde yatsın. Akvaryum dünyasına tüm kattıkları için kendisine sonsuz teşekkürler...
Şok oldum öldüğü haberini burada okuduğumda. Çok çok erken bir ölüm, çok üzüldüm. Bitkili akvaryum dizaynları konusunda tüm dünyaya öncülük etti. Yaptığı dizaynlar herkesi büyüledi. Daha yaşasaydı kim bilir ne güzelliklerle karşımıza çıkacaktı? Mekanı yarattığı akvaryumlardaki gibi cennet olsun, huzur içinde yatsın. Akvaryum dünyasına tüm kattıkları için kendisine sonsuz teşekkürler...
Suyun toplam sertliği (GH) sorunu.
Ali bey ben uzun süredir test yapmayı bıraktım. Su değişimlerinden sonra belirtilen miktarda GH+ ekliyorum. Onun dışında bitki gübrelerini ekleyip, su değişimlerini yapıyorum. Bakalım, umarım tanklarımdaki Gh değeri sizin ki gibi değerlere çıkar. :)
Ali bey ben uzun süredir test yapmayı bıraktım. Su değişimlerinden sonra belirtilen miktarda GH+ ekliyorum. Onun dışında bitki gübrelerini ekleyip, su değişimlerini yapıyorum. Bakalım, umarım tanklarımdaki Gh değeri sizin ki gibi değerlere çıkar. :)
Küçük Dev 24 Lt
Teşekkürler öneri için Fatih bey, aklımda bulunsun. :)
Teşekkürler öneri için Fatih bey, aklımda bulunsun. :)
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
