ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
blackmarried
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2011 15:27
Son Ziyaret:
24 Şubat 2017 01:47
Toplam Mesaj:
149 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet KARAEVLİ
Doğum Tarihi:
17 Ocak 1984
Yaş:
42
İl:
Adana
Meslek:
Elektrik Elektronik teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
GeŁeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıм waя*GeŁмişeDe-GeçмişeDe saчGıм var..
SON 10 MESAJI
Eheim Isıtıcı Olmayan Modelleri
Filitrenin içine fazla malzemeden çok yeterince uygun ve doğru malzemenin konulması yeterli olur.[:nazar:]
Filitrenin içine fazla malzemeden çok yeterince uygun ve doğru malzemenin konulması yeterli olur.[:nazar:]
Eheim Isıtıcı Olmayan Modelleri
[QUOTE=ATMACA71]Arkadaşlar iyi günler, ileride kurmayı planladığım 160*60*70 ölçülerde akvaryum için iki adet dış filtre kullanmayı planlıyorum. Önce iki adet fluval fx6 düşündüm ancak her sepetindeki sünger miktarı sepetlerin ister istemez malzeme hacmini düşürdüğünden dolayı eheim yönünde karar verme aşamasındayım. Ancak eheimin o kadar çok ürünü var ki ürünleri tanıyan birinin yardımına ihtiyacım var. Isıtıcı özelliği olmayan profesyonel serilerinden gerek sepet sayısı gerek hacmi ve su debisi bakımından en büyük en güçlü tekrar ediyim ısıtıcı özelliği olmayan eheim modeli hangisi? [:?][/QUOTE]
Hocam yanlış anlamada o bahsettiğiniz akvaryuma tek Fluval FX6 da yeterli olur ve debi konusunda hiçbir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Kıyaslama yapacak olursak eheim de kaliteli yanlız Fluval ile pek kıyaslamam açıkcası.
[QUOTE=ATMACA71]Arkadaşlar iyi günler, ileride kurmayı planladığım 160*60*70 ölçülerde akvaryum için iki adet dış filtre kullanmayı planlıyorum. Önce iki adet fluval fx6 düşündüm ancak her sepetindeki sünger miktarı sepetlerin ister istemez malzeme hacmini düşürdüğünden dolayı eheim yönünde karar verme aşamasındayım. Ancak eheimin o kadar çok ürünü var ki ürünleri tanıyan birinin yardımına ihtiyacım var. Isıtıcı özelliği olmayan profesyonel serilerinden gerek sepet sayısı gerek hacmi ve su debisi bakımından en büyük en güçlü tekrar ediyim ısıtıcı özelliği olmayan eheim modeli hangisi? [:?][/QUOTE]
Hocam yanlış anlamada o bahsettiğiniz akvaryuma tek Fluval FX6 da yeterli olur ve debi konusunda hiçbir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Kıyaslama yapacak olursak eheim de kaliteli yanlız Fluval ile pek kıyaslamam açıkcası.
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Lda16 tam işini hiç anlamış değilim. Piyasası neredeyse l46 ile yarışıyor. 1e 2d damızlık boya 1500-2000 yazan var. [/QUOTE]
Aynen 1500 2000 tl nedir ya düz kuyrukları bile 1000 lirayı gördü nerdeyse :D
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Lda16 tam işini hiç anlamış değilim. Piyasası neredeyse l46 ile yarışıyor. 1e 2d damızlık boya 1500-2000 yazan var. [/QUOTE]
Aynen 1500 2000 tl nedir ya düz kuyrukları bile 1000 lirayı gördü nerdeyse :D
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hangi türden bahsediyorsunuz? Fiyatlar türlere göre değişiyor ama 1 çift vatoz için 2000 tl. bence de uçuk bir rakam.[/QUOTE]
Şu bildiğimiz vatozcular yokmu önce gruplarda güzelce reklamını yağlayıp ballayıp sonra satış grubundan vatoz ilanı koyan arkadaşlardan bahsediyorlar . :D Daha düne kadar LDA 16 ının yüzüne bakmayanlar şuan 3 cm yavrusuna 60 tl istiyorlar bu resmen SOYGUN başka birşey değil.Ağzını açsa diyecek yok ithal geldi yok bilmem ne bilmem ne sonuçda kırma bir balık :D neyin kafası ise bu :D
Az çok bahsettiğim kişileride anlamışsındır üstad.[EDIT]blackmarried,2016-11-26 10:02:09[/EDIT]
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hangi türden bahsediyorsunuz? Fiyatlar türlere göre değişiyor ama 1 çift vatoz için 2000 tl. bence de uçuk bir rakam.[/QUOTE]
Şu bildiğimiz vatozcular yokmu önce gruplarda güzelce reklamını yağlayıp ballayıp sonra satış grubundan vatoz ilanı koyan arkadaşlardan bahsediyorlar . :D Daha düne kadar LDA 16 ının yüzüne bakmayanlar şuan 3 cm yavrusuna 60 tl istiyorlar bu resmen SOYGUN başka birşey değil.Ağzını açsa diyecek yok ithal geldi yok bilmem ne bilmem ne sonuçda kırma bir balık :D neyin kafası ise bu :D
Az çok bahsettiğim kişileride anlamışsındır üstad.[EDIT]blackmarried,2016-11-26 10:02:09[/EDIT]
Kaliteli Yem
[QUOTE=BitkiHayattir]Evcilal dan sipariş verdiğinizde sizdende tc kimlik numaranızı istedimi çünkü şu anda alışverişi tamamlayacam ama tc istiyo versem herhangi bi sorun olurmu sizce? malum olaylar belli artık korkar olduk :))[/QUOTE]
Selamunaleyküm evcilal Adana da bulunan bir işletmedir ve güvenilir şeklide tercih edebilirsiniz,benimde kendilerinden sürekli alışverişim oluyor.
[QUOTE=BitkiHayattir]Evcilal dan sipariş verdiğinizde sizdende tc kimlik numaranızı istedimi çünkü şu anda alışverişi tamamlayacam ama tc istiyo versem herhangi bi sorun olurmu sizce? malum olaylar belli artık korkar olduk :))[/QUOTE]
Selamunaleyküm evcilal Adana da bulunan bir işletmedir ve güvenilir şeklide tercih edebilirsiniz,benimde kendilerinden sürekli alışverişim oluyor.
Vatoz Üretim. Sorum Olacak.
Öncelikle sağlıklı hobiler dilerim. Sizin akvaryumun içerisine 1 küp yeterli olacaktır, küpün yönü ise ışık almayacak şekilde koyulması uygundur.Dişi sayısı kadar küp konulmasına gerek yok 1 küp yeterlidir.Varsa elinizde 1 adet de catappa yaprağı koymanız iyi olacaktır.Yusuf bey'in de dediği gibi yavru vatozları 3 cm olana kadar protein ağırlıklı haftada 1 kez de[:nazar:] salatalık,kırmızı biber,kabak,bezelye,ıspanak,havuç vermenizde yavrular için iyi olacaktır.[:nazar:]
[QUOTE=sacid1907]Şu an akvaryumda 3 küp var. Ve erkek birine sahiplendi. Diğer küpleri alvaryumdan alsammı? Yönünü akıntı alacak şekilde koysam iyi olur diye düşünüyorum. Çünki yumurtaların havalanmasına çok yardımcı olur akıntı alacak şekilde koymak. [/QUOTE]
Sahiplendiği küp haricindekileri çıkarabilirsiniz ,ve akıntı gelecek şekilde değil ışık almayacak şekilde koymanız yeterli olacaktır.[EDIT]blackmarried,2016-10-22 02:01:40[/EDIT]
Öncelikle sağlıklı hobiler dilerim. Sizin akvaryumun içerisine 1 küp yeterli olacaktır, küpün yönü ise ışık almayacak şekilde koyulması uygundur.Dişi sayısı kadar küp konulmasına gerek yok 1 küp yeterlidir.Varsa elinizde 1 adet de catappa yaprağı koymanız iyi olacaktır.Yusuf bey'in de dediği gibi yavru vatozları 3 cm olana kadar protein ağırlıklı haftada 1 kez de[:nazar:] salatalık,kırmızı biber,kabak,bezelye,ıspanak,havuç vermenizde yavrular için iyi olacaktır.[:nazar:]
[QUOTE=sacid1907]Şu an akvaryumda 3 küp var. Ve erkek birine sahiplendi. Diğer küpleri alvaryumdan alsammı? Yönünü akıntı alacak şekilde koysam iyi olur diye düşünüyorum. Çünki yumurtaların havalanmasına çok yardımcı olur akıntı alacak şekilde koymak. [/QUOTE]
Sahiplendiği küp haricindekileri çıkarabilirsiniz ,ve akıntı gelecek şekilde değil ışık almayacak şekilde koymanız yeterli olacaktır.[EDIT]blackmarried,2016-10-22 02:01:40[/EDIT]
Güvercin Yemi
Japon balığı üretenlerde bizzat gördüğüm bir yem,[;)] tavuklar için verilen suni yem , adamlar bu yemi kullanıyorlardı.[:geek:][:nazar:][:nazar:]
Japon balığı üretenlerde bizzat gördüğüm bir yem,[;)] tavuklar için verilen suni yem , adamlar bu yemi kullanıyorlardı.[:geek:][:nazar:][:nazar:]
Vatoz İcin Yem Fiyati
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Dun bilindik bir dukkandan vatoz ve copculer icin japonlarin yutamayacagi buyuk boyda yem isteyince tropical'in green algae wafers onerdiler.kilosunu sorunca 500 tl bilgisi verdi sahibi.neyse bozulmasin diye 5 tl'ya 10gr aldim.
Bugun internet fiyatlarina baktim ki kilosu 65 tl'e de var,125 tl'e de.kapali olanlarin da fiyatlari ha keza cok uygun.daha da yem almam ki surekli alisveris yaptığım bir yer idi...
Demem o ki acik alip da dunyanin kazigini yemeyelim...
[/QUOTE]
Öncelikle sağlıklı hobiler,sizin ki dost kazığı olmuş biraz, bir üretimci olarak kova ile yem tercihi yapmama rağmen , açık aldığım yemlerde olmuştur ve kapalı kutuya göre de fiyatları çok çok uygundur. [8)][:nazar:][:iyi:]
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Dun bilindik bir dukkandan vatoz ve copculer icin japonlarin yutamayacagi buyuk boyda yem isteyince tropical'in green algae wafers onerdiler.kilosunu sorunca 500 tl bilgisi verdi sahibi.neyse bozulmasin diye 5 tl'ya 10gr aldim.
Bugun internet fiyatlarina baktim ki kilosu 65 tl'e de var,125 tl'e de.kapali olanlarin da fiyatlari ha keza cok uygun.daha da yem almam ki surekli alisveris yaptığım bir yer idi...
Demem o ki acik alip da dunyanin kazigini yemeyelim...
[/QUOTE]
Öncelikle sağlıklı hobiler,sizin ki dost kazığı olmuş biraz, bir üretimci olarak kova ile yem tercihi yapmama rağmen , açık aldığım yemlerde olmuştur ve kapalı kutuya göre de fiyatları çok çok uygundur. [8)][:nazar:][:iyi:]
Lda 16 Longfin
[QUOTE=JapoJupo][B]LDA 16 Longfin[/B] vatoz türü önceden bolca bulunuyordu.Gerek ilanlarda gerekse forumda hobicilerde.Ancak son zamanlarda son 1 yıldır diyelim bu balık görünmez oldu.Ne ilanlarda satan var ne tanıtım konusu var.Ne oldu bu balık nasıl oldu da böyle bir anda kayboldu bu tür.
Zaman zaman LDA 16 ilanı olabiliyor ama LDA 16 Longfin ilanı hiç görmüyorum.Hobicilerin bu türe ilgisi kalmadı sanırım.Şahsen bulsam yavrusundan almak istiyorum 10 tane kadar.Ama besleyen üreten kimse kalmadı gibi.Ya da çok az meraklısı kaldı sanırım.[/QUOTE]
Merhabalar;
Bahsetmiş olduğunu LDA 16 Longfinler şuan çoğu üretim yapan ve hobicilerde üretim aşamasında olsa gerek şuan satışını yapanlar var,ve değerli bir tür olarak satışa çıkmaktadır kısacası 3 cm longfini 60 tl ye satar oldular , fiyatları görenlerde ister istemez balığın üretimi ve çoğaltımı ( damızlık olarak ) uğraşıyorlardır ondan dolayı satmıyorlar.Sağlıklı hobiler .
[QUOTE=JapoJupo][B]LDA 16 Longfin[/B] vatoz türü önceden bolca bulunuyordu.Gerek ilanlarda gerekse forumda hobicilerde.Ancak son zamanlarda son 1 yıldır diyelim bu balık görünmez oldu.Ne ilanlarda satan var ne tanıtım konusu var.Ne oldu bu balık nasıl oldu da böyle bir anda kayboldu bu tür.
Zaman zaman LDA 16 ilanı olabiliyor ama LDA 16 Longfin ilanı hiç görmüyorum.Hobicilerin bu türe ilgisi kalmadı sanırım.Şahsen bulsam yavrusundan almak istiyorum 10 tane kadar.Ama besleyen üreten kimse kalmadı gibi.Ya da çok az meraklısı kaldı sanırım.[/QUOTE]
Merhabalar;
Bahsetmiş olduğunu LDA 16 Longfinler şuan çoğu üretim yapan ve hobicilerde üretim aşamasında olsa gerek şuan satışını yapanlar var,ve değerli bir tür olarak satışa çıkmaktadır kısacası 3 cm longfini 60 tl ye satar oldular , fiyatları görenlerde ister istemez balığın üretimi ve çoğaltımı ( damızlık olarak ) uğraşıyorlardır ondan dolayı satmıyorlar.Sağlıklı hobiler .
Lepistes Ve Cüce Vatoz
[QUOTE=m.onder50]Arkadaşlar internette bu konuyu baya arastırdım ama hiçbir yerde lepistesle cüce vatozun bir arada yaşaması hakkında konu bulamadım. Bende sizlere sormaya karar verdim.
3 yetişkin (2 dişi 1 erkek) ve 3 tane yavru lepistesim var. 24 litrelik akvaryumuma 1 tane cüce vatoz alsam herhangi bir sorun çıkarırlarmı?
[:nazar:][8)]
İkinci olarak bu cüce vatozların çoğalması hakkında bilgi verebilirmisiniz? ( Çiftleşme , erkek-dişi ayrımı , doğum türü...vb)
Son sorum ise akvaryumdaki lepistesler vatozlar yavruladıktan sonra yavruları yermi? ( Lepistesler , vatoz yavrularını)[/QUOTE]
Öncelikle Sağlıklı hobiler vatoz türleri hemen hemen tüm tatlı su balıkları ile gönül rahatlığı ile beslenebilir,lakin alacak olduğunuz cüce vatoz çok küçük olmazsa daha iyi olur.Küçük olsada sıkıntı olmaz ama tedbirli olmak lazım.[:nazar:]
[QUOTE=m.onder50]Arkadaşlar internette bu konuyu baya arastırdım ama hiçbir yerde lepistesle cüce vatozun bir arada yaşaması hakkında konu bulamadım. Bende sizlere sormaya karar verdim.
3 yetişkin (2 dişi 1 erkek) ve 3 tane yavru lepistesim var. 24 litrelik akvaryumuma 1 tane cüce vatoz alsam herhangi bir sorun çıkarırlarmı?
[:nazar:][8)]
İkinci olarak bu cüce vatozların çoğalması hakkında bilgi verebilirmisiniz? ( Çiftleşme , erkek-dişi ayrımı , doğum türü...vb)
Son sorum ise akvaryumdaki lepistesler vatozlar yavruladıktan sonra yavruları yermi? ( Lepistesler , vatoz yavrularını)[/QUOTE]
Öncelikle Sağlıklı hobiler vatoz türleri hemen hemen tüm tatlı su balıkları ile gönül rahatlığı ile beslenebilir,lakin alacak olduğunuz cüce vatoz çok küçük olmazsa daha iyi olur.Küçük olsada sıkıntı olmaz ama tedbirli olmak lazım.[:nazar:]
SON MESAJLAR
- Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
