ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ADONİS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mart 2012 13:55
Son Ziyaret:
09 Ekim 2021 01:32
Toplam Mesaj:
63 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Serdar Kumpas
Küçükyalı/Maltepe/İSTANBUL
[img]photo.php?fbid=10152483286409614&set=a.10150475040324614.385513.803984613&type=3&theater[/img]
SON 10 MESAJI
Yumurtamı Bakterimi ?
Çöpçü yumurtasına benzettim. Uygun olduğunu düşündüğü her yere bırakabilir yumurtalarını. Eğer çöpçü varsa tankta çok büyük ihtimal onların yumurtasıdır...
Çöpçü yumurtasına benzettim. Uygun olduğunu düşündüğü her yere bırakabilir yumurtalarını. Eğer çöpçü varsa tankta çok büyük ihtimal onların yumurtasıdır...
Bu Nedir?
Adinsalyangoza benzettim. Görüntü kirliliğinden başka bir zararı yok. Tam tersine iyi temizlik yaparlar. Çok çabuk çoğalırlar. Genellikle yeni bitki eklemesiyle transfer olurlar...
Adi salyangoz demek istemiştim, klavye azizliği
Adinsalyangoza benzettim. Görüntü kirliliğinden başka bir zararı yok. Tam tersine iyi temizlik yaparlar. Çok çabuk çoğalırlar. Genellikle yeni bitki eklemesiyle transfer olurlar...
Adi salyangoz demek istemiştim, klavye azizliği
Tetratec EX 2400
Hortumlar kontrol edilmeli. kırılma yada tıkanma varmı diye. mıknatıs temizlenmeli. filtrenin akvaryumla mesafesi ,açısı kontrol edilmeli. çok aşağıda kalmışsa zorlanacaktır, çok yukarıdaysa debisi düşer. bunlar kontrol edildikten ve hatalar giderildikten sonra düzelmesi gerekir.
Hortumlar kontrol edilmeli. kırılma yada tıkanma varmı diye. mıknatıs temizlenmeli. filtrenin akvaryumla mesafesi ,açısı kontrol edilmeli. çok aşağıda kalmışsa zorlanacaktır, çok yukarıdaysa debisi düşer. bunlar kontrol edildikten ve hatalar giderildikten sonra düzelmesi gerekir.
AKVARYUMA SALATALIK ATSAM SU DEĞERLERİNİ BOZARMI?
Suda uzun süre kalmazsa sorun olmaz. büyük bir parça değilde balıkların kısa sürede tüketebileceği miktarda olursa daha iyi olur.
Suda uzun süre kalmazsa sorun olmaz. büyük bir parça değilde balıkların kısa sürede tüketebileceği miktarda olursa daha iyi olur.
Zeolitten Anlayan
İşin gerçeği yazdıklarımın ardında yorum gelince sanırım ön yargılarımdan kaynaklı yada genelde forumlarda gruplarda karsılasılan bir durum olmasından kaynaklı okumak bile içimden gelmedi ama şimdi iyiki okumusum diyorum. çünkü malesef ülkemiz genelinde diyebileceğim kadar cok karsılasılan sey tartışmayı becerememek, durduk yere gerginlik çıkarıp, çok olumlu neticeler alınabileceği halde tartışmayı kavgaya cevirmekte üstümüze yok :) konuyu çok dagıtmakta istemiyorum. bir çok filtre malzemesi üretimi vaya satışı yapan firmalar hala zeolit satışı yapıyorlar sadece bazıları farklı isimler kullanıyor. plastik , mika vs saçma sapan hiç bir işe yaramayan ürünler kullanmaktansa zeolit en güzel ürünlerden bence . hem gözenekli yapısı sayesinde yararlı bakterilere konak olur hemde yukarıda saydıgım diğer özelliklere sahip olması bence en iyi malzeme kılıyor zeoliti. yani kısaca (özellikle bu benim fikrim ,deneyimim ve gözlemim ) zeolit ve aktif karbon kloru ve eğer hastalıkla ilgili bir kimyasal kullanılmıssa bu kimyasalı tutuyor yani amonyagı tutmuyor. yararlı bakterilerin en iyi tutundugu alanı yaratması sayesinde nitrat oluşmasını engelliyor haliyle nitrit ve dolasıyla amonyak olusmuyor. zeolite benzer alan yaratan seramik halkalarıda kullanıyorum , bu ürünlerin aralarına 5 cm kalınlıgında iri gözenekli süngerde kullanıyorum ve ilk su girişine yani kaba kirlerin ilk temas ettiği yerede elyaf kullanıp bu elyafı her gün en kötü 2 günde bir değiştiriyorum. bu sayede sump sürekli temiz ve sadece biyolojik döngü için iş yapıyor. her gün dip çekimi ve su değişimi yaptıgım içinde mekanik temizlik benim üzerime kalıyor, düzen hiç bozulmamış oluyor. tuz olayına gelirsek özellikle garibim malawilerde kullanılıyor. avuc avuc diyebilirim. su dengesi sürekli bozuluyor. iletkenlik yükseliyor haliyle kh, dgh yükseliyor ph dalgalanma yasıyor. balıklar bundan dolayı stres yasıyor. hatta bazı arkadaslar bir kapta eritmeden direk tanka atıyorlar ve balıkların tuzu yem zannedip yemelerini iyi bir şey yapmıs gibi övünerek anlatıyorlar. bu durum balıkların iç organlarında başlangıcta olmasa bile sorun yaratıyor ve zamanla bağısıklık sistemleri çöküyor ve ani ölümler geliyor. evet tuz mikrop öldürür ama cok cok fazla kullanmak gerekir. bu miktar zaten balıklarıda öldüreceğinden uygunsuz, avucla tuz atmak zamanla yavas ölüm demek. en uygun ölçü su değişimi yapılan tanklar için gecerli haftada 1 kere 100 lt ye 1 cay kasıgıdır. yani kısaca bence zeolit birden suyu bulandırıp amonyak patlatmaz ama şu an olmasa bile en uygun zamanda tanklardan biri boşaldıgında denemek istiyorum. yüksek miktarda tuz atıp basında beklicem :) sağlıcakla kalın.
İşin gerçeği yazdıklarımın ardında yorum gelince sanırım ön yargılarımdan kaynaklı yada genelde forumlarda gruplarda karsılasılan bir durum olmasından kaynaklı okumak bile içimden gelmedi ama şimdi iyiki okumusum diyorum. çünkü malesef ülkemiz genelinde diyebileceğim kadar cok karsılasılan sey tartışmayı becerememek, durduk yere gerginlik çıkarıp, çok olumlu neticeler alınabileceği halde tartışmayı kavgaya cevirmekte üstümüze yok :) konuyu çok dagıtmakta istemiyorum. bir çok filtre malzemesi üretimi vaya satışı yapan firmalar hala zeolit satışı yapıyorlar sadece bazıları farklı isimler kullanıyor. plastik , mika vs saçma sapan hiç bir işe yaramayan ürünler kullanmaktansa zeolit en güzel ürünlerden bence . hem gözenekli yapısı sayesinde yararlı bakterilere konak olur hemde yukarıda saydıgım diğer özelliklere sahip olması bence en iyi malzeme kılıyor zeoliti. yani kısaca (özellikle bu benim fikrim ,deneyimim ve gözlemim ) zeolit ve aktif karbon kloru ve eğer hastalıkla ilgili bir kimyasal kullanılmıssa bu kimyasalı tutuyor yani amonyagı tutmuyor. yararlı bakterilerin en iyi tutundugu alanı yaratması sayesinde nitrat oluşmasını engelliyor haliyle nitrit ve dolasıyla amonyak olusmuyor. zeolite benzer alan yaratan seramik halkalarıda kullanıyorum , bu ürünlerin aralarına 5 cm kalınlıgında iri gözenekli süngerde kullanıyorum ve ilk su girişine yani kaba kirlerin ilk temas ettiği yerede elyaf kullanıp bu elyafı her gün en kötü 2 günde bir değiştiriyorum. bu sayede sump sürekli temiz ve sadece biyolojik döngü için iş yapıyor. her gün dip çekimi ve su değişimi yaptıgım içinde mekanik temizlik benim üzerime kalıyor, düzen hiç bozulmamış oluyor. tuz olayına gelirsek özellikle garibim malawilerde kullanılıyor. avuc avuc diyebilirim. su dengesi sürekli bozuluyor. iletkenlik yükseliyor haliyle kh, dgh yükseliyor ph dalgalanma yasıyor. balıklar bundan dolayı stres yasıyor. hatta bazı arkadaslar bir kapta eritmeden direk tanka atıyorlar ve balıkların tuzu yem zannedip yemelerini iyi bir şey yapmıs gibi övünerek anlatıyorlar. bu durum balıkların iç organlarında başlangıcta olmasa bile sorun yaratıyor ve zamanla bağısıklık sistemleri çöküyor ve ani ölümler geliyor. evet tuz mikrop öldürür ama cok cok fazla kullanmak gerekir. bu miktar zaten balıklarıda öldüreceğinden uygunsuz, avucla tuz atmak zamanla yavas ölüm demek. en uygun ölçü su değişimi yapılan tanklar için gecerli haftada 1 kere 100 lt ye 1 cay kasıgıdır. yani kısaca bence zeolit birden suyu bulandırıp amonyak patlatmaz ama şu an olmasa bile en uygun zamanda tanklardan biri boşaldıgında denemek istiyorum. yüksek miktarda tuz atıp basında beklicem :) sağlıcakla kalın.
Zeolitten Anlayan
Senelerdir zeolit kullanırım faydasından başka bir şeyini görmedim. harika bir bakteri kültürü yatagı , yuvasıdır, suyu yumusatır, suyu cok iyi temizler , ilaç kalıntılarını temizler , suya mineral katar, kokuyu alır. birebir görüştüğüm ve benim gibi sump larında , filtrelerinde zeolit kullanan hiç bir arkadasımda bu salınım olayı yasanmadı. hiç abartı olmadan söylüyorum en az bir senedir ne değiştiler nede temizlendiler ki bizler discus besleyen kişiler ev yapımı dana yüreğiyle günde en az 5 sefer yemleme yaptıgımız için sularımızda o derece kirlenir. bu salınım olayını aktif kömürdede cok duydum ama kullanmadıgım için görüş bildirmek istemem. demem o ki eğer salınım yaptıgını düşünen kişiler varsa bence kulaktan dolma konusuyorlar , şahit olan varsa bence baska bir sebeptendir ve o sorunu açilen bulmalılar. bana göre sehir efsanesinden başka bir sey değildir. kendi görüşümü bildirdim kimse alınmasın gücenmesin lütfen. buna benzer öyle cok konu varki gerçek olmayan şaşırırsınız. mesela balıkta bir yara oluşmuş hemen ısıtıcı yakmış derler. arkadaş gördünmü? gördünde neden kurtarmadın? biraz üstelesen hemen ee kem küm ben yoktum , işte veya okuldaydım geldiğimde böyle olmuştu. o zaman nerden biliyorsun ? tahmin ettim. dış parazitte tuz kullanıp balığı kurtarma olayıda efsanedir. tuz en fazla 100 lt ye 1 çay kasıgı kullanılır bu da sadece haftada bir keredir. doğal kaya tuzu veya deniz tuzu olmalıdır. amaç suya mineral desteği vermektir. daha fazlası zararlıdır. lütfen olusturdugumuz camdan hapishanelerde bu canlara uygun kosullarda ve bilinçli bir şekilde bakalım.
Bu arada almış oldugunuz ürün evet filtre malzemesidir , kullanmanızda hiç bir sakınca yok. genellikle havuzlarda kullanılır. kuyu suyu arıtmada yada içme suyu arıtma için kartuşlarda kullanılan üründür.
Senelerdir zeolit kullanırım faydasından başka bir şeyini görmedim. harika bir bakteri kültürü yatagı , yuvasıdır, suyu yumusatır, suyu cok iyi temizler , ilaç kalıntılarını temizler , suya mineral katar, kokuyu alır. birebir görüştüğüm ve benim gibi sump larında , filtrelerinde zeolit kullanan hiç bir arkadasımda bu salınım olayı yasanmadı. hiç abartı olmadan söylüyorum en az bir senedir ne değiştiler nede temizlendiler ki bizler discus besleyen kişiler ev yapımı dana yüreğiyle günde en az 5 sefer yemleme yaptıgımız için sularımızda o derece kirlenir. bu salınım olayını aktif kömürdede cok duydum ama kullanmadıgım için görüş bildirmek istemem. demem o ki eğer salınım yaptıgını düşünen kişiler varsa bence kulaktan dolma konusuyorlar , şahit olan varsa bence baska bir sebeptendir ve o sorunu açilen bulmalılar. bana göre sehir efsanesinden başka bir sey değildir. kendi görüşümü bildirdim kimse alınmasın gücenmesin lütfen. buna benzer öyle cok konu varki gerçek olmayan şaşırırsınız. mesela balıkta bir yara oluşmuş hemen ısıtıcı yakmış derler. arkadaş gördünmü? gördünde neden kurtarmadın? biraz üstelesen hemen ee kem küm ben yoktum , işte veya okuldaydım geldiğimde böyle olmuştu. o zaman nerden biliyorsun ? tahmin ettim. dış parazitte tuz kullanıp balığı kurtarma olayıda efsanedir. tuz en fazla 100 lt ye 1 çay kasıgı kullanılır bu da sadece haftada bir keredir. doğal kaya tuzu veya deniz tuzu olmalıdır. amaç suya mineral desteği vermektir. daha fazlası zararlıdır. lütfen olusturdugumuz camdan hapishanelerde bu canlara uygun kosullarda ve bilinçli bir şekilde bakalım.
Bu arada almış oldugunuz ürün evet filtre malzemesidir , kullanmanızda hiç bir sakınca yok. genellikle havuzlarda kullanılır. kuyu suyu arıtmada yada içme suyu arıtma için kartuşlarda kullanılan üründür.
Malawi Akvaryumum
Yaptığım yorumda sorunun cevabı var zaten. balık sayısı azaltılacak, su değişimi yapılacak ve yemleme arttırılacak. kolay gelsin
Yaptığım yorumda sorunun cevabı var zaten. balık sayısı azaltılacak, su değişimi yapılacak ve yemleme arttırılacak. kolay gelsin
Melek Balığında Şeffaf Dışkı
Genellikle discus ve melek türlerinde protozoa sebepli beyaz dışkı görünür. ısıyı arttırmak fayda sağlıyacaktır. ilerlemiş durumda ve ısı ile geçmiyorsa eczanelerden temin edilebilen flagyl 50 lt suya 1 tablet gelecek sekilde kullanılmalı, çok ilerlemişse 40 lt ye 1 tablet kullanılabilir. bakteri kültürüne zarar vermez. ana tankta uygulama yapılabilir. en güzel yöntem su piresi temin edip bu ilacı pirelere iki saat kadar emdirip hasta olan balığa yedirmektir. geçmiş olsun. ( artık eczaneler antibiyotik türevi ilaçları recetesiz vermiyorlar, bir veterinere durumu anlatıp rica edip recete alabilirsin)
Genellikle discus ve melek türlerinde protozoa sebepli beyaz dışkı görünür. ısıyı arttırmak fayda sağlıyacaktır. ilerlemiş durumda ve ısı ile geçmiyorsa eczanelerden temin edilebilen flagyl 50 lt suya 1 tablet gelecek sekilde kullanılmalı, çok ilerlemişse 40 lt ye 1 tablet kullanılabilir. bakteri kültürüne zarar vermez. ana tankta uygulama yapılabilir. en güzel yöntem su piresi temin edip bu ilacı pirelere iki saat kadar emdirip hasta olan balığa yedirmektir. geçmiş olsun. ( artık eczaneler antibiyotik türevi ilaçları recetesiz vermiyorlar, bir veterinere durumu anlatıp rica edip recete alabilirsin)
Kaya Tuzu Atayımmı
Türlerin uyumu hakkında cok fazla bir şey söylemek istemiyorum ama genel olarak tek tür beslenmesi taraftarıyım. illa renk cümbüşü olsun göze daha güzel görünsün durumu varsa diyetlerinin uyumu göz önünde bulundurulmalı. yani kısaca bitkisel proteine ihtiyaç duyanla hayvansal proteine ihtiyaç duyan ( otçul - etçil) balıkların aynı ortamda beslenmesi bence doğru değil. tabi tank hacmide önemli tecrübede. yani ben yaptım oldudan ziyade doğrusunu anlatmak daha iyidir diye düşünüyorum. tuz olayına gelirsekte ben senelerdir hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim. tuz kullanmayın arkadaşlar. illaki kullanılacaksa doğru ölçüsü (su değişimlerinin aksatılmadıgı dengeli bir biyolojik döngüye sahip tanklardan bahsediyorum) 100 lt ye 1 çay kasıgı tuz mineral acısından suyu zenginleştirir balıklara fayda sağlar. bunun haricinde bir avuç iki avuç tuz kullanılmaz. bazı arkadaşlar direk suya atıp balıklarda yedi diyerek keyifle anlatıyorlar sonrasındada demek ihtiyaçları varmıs diyorlar. hayır arkadaslar, ihtiyacları yok sadece yem zannedip yiyorlar ve belli bir süre sonra iç organları zarar görüryor, bagısıklık sistemleri çöküyor ve ölüyorlar. çogu kişinin artık dişilerim yumurta tutmuyor, erkeğim dişileri kovalamıyor yada dün hiç bir şeyleri yoktu sabah ölü buldum sebebi nedir gibi soruların yanıtı yüzde seksen tuzdur. tuzun mikropları öldürebilmesi için çok yüksek miktarlarda kullanmak gerekir ama balıklarda bu durumdan zarar görür ölürler. yukarıda belirttiğim ölçüde kullanılailecek tuzda rafine edilmemiş doğal kaya tuzu olmalı (84 mineralli) kolay gelsin.
Türlerin uyumu hakkında cok fazla bir şey söylemek istemiyorum ama genel olarak tek tür beslenmesi taraftarıyım. illa renk cümbüşü olsun göze daha güzel görünsün durumu varsa diyetlerinin uyumu göz önünde bulundurulmalı. yani kısaca bitkisel proteine ihtiyaç duyanla hayvansal proteine ihtiyaç duyan ( otçul - etçil) balıkların aynı ortamda beslenmesi bence doğru değil. tabi tank hacmide önemli tecrübede. yani ben yaptım oldudan ziyade doğrusunu anlatmak daha iyidir diye düşünüyorum. tuz olayına gelirsekte ben senelerdir hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim. tuz kullanmayın arkadaşlar. illaki kullanılacaksa doğru ölçüsü (su değişimlerinin aksatılmadıgı dengeli bir biyolojik döngüye sahip tanklardan bahsediyorum) 100 lt ye 1 çay kasıgı tuz mineral acısından suyu zenginleştirir balıklara fayda sağlar. bunun haricinde bir avuç iki avuç tuz kullanılmaz. bazı arkadaşlar direk suya atıp balıklarda yedi diyerek keyifle anlatıyorlar sonrasındada demek ihtiyaçları varmıs diyorlar. hayır arkadaslar, ihtiyacları yok sadece yem zannedip yiyorlar ve belli bir süre sonra iç organları zarar görüryor, bagısıklık sistemleri çöküyor ve ölüyorlar. çogu kişinin artık dişilerim yumurta tutmuyor, erkeğim dişileri kovalamıyor yada dün hiç bir şeyleri yoktu sabah ölü buldum sebebi nedir gibi soruların yanıtı yüzde seksen tuzdur. tuzun mikropları öldürebilmesi için çok yüksek miktarlarda kullanmak gerekir ama balıklarda bu durumdan zarar görür ölürler. yukarıda belirttiğim ölçüde kullanılailecek tuzda rafine edilmemiş doğal kaya tuzu olmalı (84 mineralli) kolay gelsin.
Rasbora Sürüsünü Büyütme De Sıkıntı Olurmu...
Işıgın uzun süre açık kalması, ışığın çok güçlü olması yada sudaki akıntının fazla olmasında sebep bazen bu tarz davranışlarda bulunabiliyorlar. neonlarda rasboralarda sürü balığıdır genlde bir sorun yoksa ayrı gezmezler yada benim bildiğim gördüğüm bu. kolay gelsin.
Işıgın uzun süre açık kalması, ışığın çok güçlü olması yada sudaki akıntının fazla olmasında sebep bazen bu tarz davranışlarda bulunabiliyorlar. neonlarda rasboralarda sürü balığıdır genlde bir sorun yoksa ayrı gezmezler yada benim bildiğim gördüğüm bu. kolay gelsin.
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
