ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tropheus king
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Temmuz 2013 09:35
Son Ziyaret:
22 Ocak 2015 20:06
Toplam Mesaj:
230 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özcan İŞİTMEN
Doğum Tarihi:
10 Kasım 1988
Yaş:
37
İl:
Manisa
Meslek:
akvarist-bilgisayar programcısı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Dijital Göstergeli Akvaryum Kapağı
Merhaba;
Merhaba;
Tanıtımlarda bazen akvaryumların üst kapaklarına entegre edilmiş dijital göstergeler görüyorum,bunları nerden temin edebiliriz?
F0 Frontosa Blue Zaire Moba No:2 Kolonim
Hasan abi akvaryumun sağında dişiler için yaptığın yuvaların üstünde düz ince çatı gibi kayalar koymuşsun,onlar herhangi bir çarpma yada sarsıntıda düşmez mi abi? biraz riskli değil mi?Bu arada hayırlısı olsun,Allah utandırmasın.
Hasan abi akvaryumun sağında dişiler için yaptığın yuvaların üstünde düz ince çatı gibi kayalar koymuşsun,onlar herhangi bir çarpma yada sarsıntıda düşmez mi abi? biraz riskli değil mi?Bu arada hayırlısı olsun,Allah utandırmasın.
Tanganyika Natural Rock Biotope-Yeni Rsm Syf 4'de
Gayet güzel olmuş tebrikler...
Gayet güzel olmuş tebrikler...
200 60 70 akvaryum
Galiba yükseklik 70 cm olacak,en 60 cm.Ben sizin yerinizde olsam tam tersini yapardım,böylesi çok daha iyi olur.O yükseklik her açıdan sıkıntıdan başka bişey değil.tropheus king 2014-11-05 00:31:16
Galiba yükseklik 70 cm olacak,en 60 cm.Ben sizin yerinizde olsam tam tersini yapardım,böylesi çok daha iyi olur.O yükseklik her açıdan sıkıntıdan başka bişey değil.
Vitasand Mineralli mi? Değil mi?
Mineralli dedikleri kalsiyum takviyesidir bence,bu da suyu sertleştirir.
Mineralli dedikleri kalsiyum takviyesidir bence,bu da suyu sertleştirir.
170 * 70 * 60 sehpa üç parçadan oluşsa olur mu
1-Demir profili parça parça yapmanızın hiçbir anlamı yok,yarın öbür gün mobilya kaplamak isterseniz kendinize iş çıkarırsınız,20 cm fazla yada az olmasının maliyeti 170 cm lik bir akvaryumun yanında çok komik kalır,hiç gerek yok böyle şeylere.Taşıma işine gelince 4x4 demir profil bile yapsanız tek elinizle bi ucunu rahatlıkla kaldırırsınız,yani gerçekten hiç ama hiç gerek yok.Ebatları büyütmek yada küçültmek isterseniz bi kaynakla istediğiniz gibi ek yaptırabilir ya da kestirip küçültebilirsiniz.Tabana 5 cm mdf koymanın anlamı yok,boşa masraf.Onun yerine 4-5 cm straforla sadece demir üstelerine monte edebilir,içiniz rahat etmeyecekse komple strafor koyabilirsiniz.
1-Demir profili parça parça yapmanızın hiçbir anlamı yok,yarın öbür gün mobilya kaplamak isterseniz kendinize iş çıkarırsınız,20 cm fazla yada az olmasının maliyeti 170 cm lik bir akvaryumun yanında çok komik kalır,hiç gerek yok böyle şeylere.Taşıma işine gelince 4x4 demir profil bile yapsanız tek elinizle bi ucunu rahatlıkla kaldırırsınız,yani gerçekten hiç ama hiç gerek yok.Ebatları büyütmek yada küçültmek isterseniz bi kaynakla istediğiniz gibi ek yaptırabilir ya da kestirip küçültebilirsiniz.Tabana 5 cm mdf koymanın anlamı yok,boşa masraf.Onun yerine 4-5 cm straforla sadece demir üstelerine monte edebilir,içiniz rahat etmeyecekse komple strafor koyabilirsiniz.
2-Kesinlikle boşluk falan bırakmayın.Kendinize eziyet etmekten başka birşeye yaramaz.Çok ince ve gereksiz ayrıntılarla canınızı sıkıyorsunuz.Bırakın bunların çiçek gibi bi profil yaptırın kafanız rahat olsun.
3-Akvaryumun yüksekliği 60 cm + 80 cm de profil 1.40 metrelik yükseklik akvaryuma müdahale etmenizi gerçekten çok zorlaştıracak,yükseklik fazla olursa en ufak bir sarsıntı ya da oynamada büyük risk almış olursunuz.Bu durumda akvaryumu duvara sabitlemenizi öneririm..Bunu yapmak için evin duvarını deldirmek zorunda kalırsınız.Kolay kolay bişey olmaz ama risk risktir,ne gerek var... İlerde sump yapmak isterseniz en fazla 50 cm yükseklikte bir sump yaptırırsınız,daha yükseğine akvaryum ebatları ne olursa olsun bence gerek yok...
4-Bir tane güzel dış filtre alın,akvaryum içine de güzel bir iç filtre yeterli olacaktır.Boşu boşuna fazla masrafa girmenize gerek yok.İlerde sump yapmak isteyeceksiniz zaten,tecrübeyle sabittir.Sump yapmak için camı delmenize gerek yok aslında,montajı yapılmış bir akvaryumda camı delmek gerçekten işinin çok çok ehli biri olmadığı sürece büyük risktir,en ufak bir çapak akvaryumu patlatır.
Camı delmeden sump yapmak için,normalde 1 tane 4.500 lük kafa motoru alacağınıza 2 tane 1.500 lük alıp akvaryum içine bi kule yaparsınız,içine 1 tane kafa motoru,onun da ucuna 2 ağızlı boru takarsınız,borunun biri suyu dipten çekecek,ötekini ise üsten çekicek şekilde konumlandırırsınız,boruları akvaryumun arkasından uzatırsınız,böylece hem borular görünmeyecek hem de camda delik açtırmak zorunda kalmazsınız.Bi tane 1.500 lük de alt sumpa kafa motoru koyarsınız,inanın bana mükemmel bir temizlik olur,dip çekimi bile yapmazsınız,su sesi olmaz,elektirik kesilince su taşması olmaz,üstten sumpta 10.000 lik motor bile bu derece iyi temizlik yapamaz,çünkü motorun diple alakası yok,hep üsteki suyu çekip atıyor.Asıl temizlik dipten yapılır.Suyu dipten çeken boru eğer girdap gibi balıkları rahatsız edecek derecede çekiyorsa ya borunun ağzını küçültün ya da kulenin önünü tam kapatmayacak şekilde dekor falan koyabilirsiniz.Aşırı güçlü motor alırsanız çok çeker sıkıntı olur.Ben insanların şu cam deldirme çözümünü anlayamıyorum.Ben de yakın zamanda aynı hataya düşmüştüm ama bi daha asla olmayacak.Kafanıza bişey takılırsa özel mesaj atabilirsinz,her zaman yardımcı olurum.Buyrun size ayrıntılı cevap :)
Su Tankım Bulanık
Muhtemelen ciklet yada trop besliyosnuzdur,zeloit ve karbon suyu yumuşatır kullanmayın.3 sepetse en altta seramik üstüne sünger,orta sepet substrat pro üstüne sünger,en üstede 1 sünger 2 elyaf.
Muhtemelen ciklet yada trop besliyosnuzdur,zeloit ve karbon suyu yumuşatır kullanmayın.3 sepetse en altta seramik üstüne sünger,orta sepet substrat pro üstüne sünger,en üstede 1 sünger 2 elyaf.
GH ve KH değerlerinde sorun var
Balıklarım f0 hocam,elimde sertifikaları da mevcut.İthalattan direk bana gelmedi,başka biri almış 2 yıl kadar beslemiş,çeşme suyuna bile alıştırmış.Balıklarım frontosa forum adminleri tarafından beğeni almış ve onaylanmıştır.Oradaki f0 moba sahiplerinin %90 ı ph larının 7.5 civarı olduklarını belirtiyorlar,bir araştırın isterseniz.PH ın 7.5 olduğunu söylemedim 7.5-8 arası dedim.Konumuz bu değil.
tropheus king 2014-09-03 15:20:30
Balıklarım f0 hocam,elimde sertifikaları da mevcut.İthalattan direk bana gelmedi,başka biri almış 2 yıl kadar beslemiş,çeşme suyuna bile alıştırmış.Balıklarım frontosa forum adminleri tarafından beğeni almış ve onaylanmıştır.Oradaki f0 moba sahiplerinin %90 ı ph larının 7.5 civarı olduklarını belirtiyorlar,bir araştırın isterseniz.PH ın 7.5 olduğunu söylemedim 7.5-8 arası dedim.Konumuz bu değil.
Yazdıklarınız hakkında az çok bilgim var teşekkür ederim,ancak bu balıkların gh değeri(karbonat yüksekliği ve genel sertlik) kendi gölünde bile 20ppm i geçmiyor.Benim suyum geçiyor.Belki de test kitinde sorun vardır,haftaya farklı bir marka kit alabilirim,bir de onunla ölçeyim diyorum.
not:Balıklarda hiçbir açıdan sorun yok, ancak kolonin birini satıp kriza gold almayı düşünüyorum,su değerleri mobayı çok etkilemez ancak yavru kriza goldları etkiler.Bu yüzden bir cevap arıyorum.
GH ve KH değerlerinde sorun var
Merhaba,biraz uzun olucak kusuruma bakmayın,yardımlarınızı rica ediyorum...
tropheus king 2014-09-03 00:48:43
Merhaba,biraz uzun olucak kusuruma bakmayın,yardımlarınızı rica ediyorum...
F0 blue zaire moba besliyorum.Her kurulumda ya da su değişiminde elimdeki jbl 6 in 1 test kitiyle ölçüm yapıyorum,yeni kurulumda olsun,su takviyesi olsun,değişim olsun her seferinde gh ve kh yüksek çıkıyor.Özellikle kh her seferinde tavan yapmış durumda.Bildiğim kadarıyla bu değerler suyun yoğunluğunu ifade ediyor ve kaya tuzu ile su yoğunluğunu oluşturuluyor.
Yeni kurulumda dahil sırf etmek için akvaryumu komple boşalttım temizledim,suyu doldurdum,kaya tuzu ekleMEdim, ertesi gün ölçüm yaptığımda gh ve özellikle kh gene 20 leri geçiyor.Ph derecem 7,5-8 arası hep.Su sıcaklığım ortalama 26 derece,salınım yapacak hiçbir şey yok,filtrelerime kadar herşeyi pırıl pırıl yapıyorum gene aynı.
Birkaç hafta önce başka bir 540 litre sumplı sistem kurdum durum değişmedi.Sorun nerde acaba? Bizim şebeke suyunda mı bir problem var,anlamadım gitti...
Yeni kurulumda dahil sırf etmek için akvaryumu komple boşalttım temizledim,suyu doldurdum,kaya tuzu ekleMEdim, ertesi gün ölçüm yaptığımda gh ve özellikle kh gene 20 leri geçiyor.Ph derecem 7,5-8 arası hep.Su sıcaklığım ortalama 26 derece,salınım yapacak hiçbir şey yok,filtrelerime kadar herşeyi pırıl pırıl yapıyorum gene aynı.
Birkaç hafta önce başka bir 540 litre sumplı sistem kurdum durum değişmedi.Sorun nerde acaba? Bizim şebeke suyunda mı bir problem var,anlamadım gitti...
Yeni tankım umarım beğenirsiniz
Maşallah,bizim değil sizin beğenmeniz önemli.Üstteki su emiş kısmına çok ince(1-2mm olması şartıyla çünkü üstteki emiş borusu biraz yukarda kaldığı için zaten düzgün su çekmiyor sanırım,bekleyerek farklı sesler çıkarması muhtemelen de bundan kaynaklanıyor) flexi glass,dekoto ya da benzeri bir malzemeden borunun üstüne çapı 1 cm fazla, tam oturacak şekilde resimdeki yuvarlak şekli kesin.İçini işaretlediğim şekilde ve ebatlarda orta delik büyük, yanları ufak olacak şekilde malzemeyi delip emiş borusuna akvaryum silikonuyla sağlamca yapıştırın,suyu sumpa atan alttaki boruyu da sumpın içine 4 cm kadar uzatın,sesin %80'i kesilecektir.
tropheus king 2014-09-02 03:12:19
Maşallah,bizim değil sizin beğenmeniz önemli.Üstteki su emiş kısmına çok ince(1-2mm olması şartıyla çünkü üstteki emiş borusu biraz yukarda kaldığı için zaten düzgün su çekmiyor sanırım,bekleyerek farklı sesler çıkarması muhtemelen de bundan kaynaklanıyor) flexi glass,dekoto ya da benzeri bir malzemeden borunun üstüne çapı 1 cm fazla, tam oturacak şekilde resimdeki yuvarlak şekli kesin.İçini işaretlediğim şekilde ve ebatlarda orta delik büyük, yanları ufak olacak şekilde malzemeyi delip emiş borusuna akvaryum silikonuyla sağlamca yapıştırın,suyu sumpa atan alttaki boruyu da sumpın içine 4 cm kadar uzatın,sesin %80'i kesilecektir.
Anladığım kadarıyla sumpınız pek doğru yapılmamış,işin uzmanı değilim ancak ne motor ağzına sıfır,ne de üstten suyu yeterli çekmeyen sump olmaz yani... Yakın bir yerde olsanız, gelir sorununuzu çözerdim ama burdan tarifle hem zor olur hem de 1 cm lik hatada evi su basar.
Balık sayısı olarak kayıplar,fazla dişi gibi unsurları göz önüne alarak fazla alma tercihinde bulunmuşsunuz ancak aşırı kalabalık onların her açıdan gelişimini engelleyecektir ve cinsiyet ayrımı olgunluğuna geldiklerinde sizin akvaryum ebatlarınız için 2 erkek 10 dişi ideal olacaktır kanısındayım.Aldığınız yavrularla bu oranı fazlasıyla yakalayacaksınız zaten.
Dalga motorunun debisi ve verimliliği hakkında bilgi sahibi değilim,konumlandırdığınız alanda dalga tam olarak balıklara vuracak,karınları tokken yediklerini sindirmesi ve güçlenmeleri sağlanacak ancak biraz kuvvetli dalga yaptığını varsayarsak; gece gündüz çalışırken balıklarınızı bi süre sonra çok zayıflatır,deniz akvaryumlarında dalganın orta-dip kısma vurması normaldir,ancak ben sizin yerinizde olsam dalga motorunu ya 24 saat çalıştırmam ya da su yüzeyine dalga verecek şekilde konumlandırırım.Arka fon içinde arabaların camlarını temizlediğimiz çekçek yarımıyla iyice sıvazlayıp hava boşluklarını alırsanız birkaç güne fon oturur.Şu an için aklıma gelenler bunlar,herşey gönlünüzce olsun.
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



