ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
chronc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ağustos 2013 23:37
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2019 21:58
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
iltan uran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Kötü Bi Anı
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]İltan bey gördüğüm kadarı ile haklısınız, ama değilseniz armatürü siz filan düşürdüyseniz sizinki de büyük ayıptır onu belirtmek isterim. Tarafsız yazdığım için Berkant beye de yazdım zaten düşüncelerimi. Bunu yazmak istedim sadece...
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]İltan bey gördüğüm kadarı ile haklısınız, ama değilseniz armatürü siz filan düşürdüyseniz sizinki de büyük ayıptır onu belirtmek isterim. Tarafsız yazdığım için Berkant beye de yazdım zaten düşüncelerimi. Bunu yazmak istedim sadece...
Ayrıca Berkant Bey'in forum özel üyesi olması sebebiyle de kendisini tanıyan ve haklı gören üyelerimiz de var.
Hangi tarafın haklı olduğunuz buradan ispatlanırsa bu konuyu yönetime iletmenizi tavsiye ediyorum her iki taraf içinde. Daha önce takas sonucu Moscow Blue lepistes aldığım birisi aynı şekilde bir arkadaşımıza daha kazık attı. Forum özel üyeliği vardı arkadaşın. Şikayet ettik, yönetim bizi haklı gördü ve kişinin Forum Özel Üyeliği düşürüldü. O da İzmir / Buca'da oturuyordu.
Konunun her iki durumda da yönetime iletilmesini öneriyorum... Aranızda geçen özel mesajlar, kişinin ilanının ayrıntıları, ve buradaki konu yönetimin dikkatinde olacaktır umarım.
Gerçe yönetim de konuya dahil oldu ama, tarafsız olarak değerlendireceklerine eminim forum yönetimimizin...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyeniz için forum içi taraflı konuşmalardan belli etti sanırsam sizde bunu farketmışsınız .. burda artık ugraşmak istemiyorum tüketiçi mahkemesi yarın vereçeğim haklıyı haksızı onlar bilirkişi ile çözüyorlar haksız olanada para çezesı veriyorlar .. Sizlere sonucunu yollayacağım sizleride rahatsız ettiğimiz için özür dilerim ..
Kötü Bi Anı
[QUOTE=Berkant]Böyle iftiralara hiç gerek yok şimdi babamın adına da laf geliyor... İyice yer altı suç şebekesi oldum yahu hey maşallah :). Bi kulp bulursanız oda sizin beceriniz ve düşüncenizdir... Yapacak bir şey yok eğer kandırarak satabilirseniz bravo size yani sonuçta o ürünü alacak kişinin o ürün hakkında elbet bilgisi vardır .[/QUOTE]
chronc 2013-12-01 19:05:05
[QUOTE=Berkant]Böyle iftiralara hiç gerek yok şimdi babamın adına da laf geliyor... İyice yer altı suç şebekesi oldum yahu hey maşallah :). Bi kulp bulursanız oda sizin beceriniz ve düşüncenizdir... Yapacak bir şey yok eğer kandırarak satabilirseniz bravo size yani sonuçta o ürünü alacak kişinin o ürün hakkında elbet bilgisi vardır .[/QUOTE]
Telefonda doğru diyorsun yani biz okumayı yazmayı bilmiyoruz herhalde ... böyle bir no yok diyor nedense böyle bir ürüne millati kazıklıcak halım yok kırar atarım ... bek kendı söyluyorsun kandırarak diye neyse dostum o parayı güle güle kullan ... 100 tl gerıde istemıyorum kendi karakterini koydun ortaya saten .... Kim haksızsa bi tarafından Çıkar kat ve kat
Kötü Bi Anı
imza da kargocunun demi doğru diyorsun ... berkant elden almak isteyene bir kulp buluruz artık bir pozluk foto çektırtırız olay adam kandırmak olsun ...
[QUOTE=Berkant]O sallama işini kargocu yapmıştır büyük ihtimal uğraşılmasın diye benim telefonumu biliyorsunuz sonuçta hala var olan ilanlarımda da mevcut... Peki ya adam ürünü elden almak isterse ;)[/QUOTE]
imza da kargocunun demi doğru diyorsun ... berkant elden almak isteyene bir kulp buluruz artık bir pozluk foto çektırtırız olay adam kandırmak olsun ...
[QUOTE=Berkant]O sallama işini kargocu yapmıştır büyük ihtimal uğraşılmasın diye benim telefonumu biliyorsunuz sonuçta hala var olan ilanlarımda da mevcut... Peki ya adam ürünü elden almak isterse ;)[/QUOTE]
berkent her şeye bir kulbun var saten sıkıntı değil ....
Kötü Bi Anı
çok güzel kargo veren kişi telini sallamış oda gerçek değil .. biz burda neyi tartışıyorum ..
chronc 2013-12-01 18:40:36
çok güzel kargo veren kişi telini sallamış oda gerçek değil .. biz burda neyi tartışıyorum ..
bu sitede şimdi bir içi boş bir kutu yayınlayaçagım bir nikon d90 kutusu .. sonra adama parasını
Yollatcam bir güzel harçıyaçağım .. sonra bozuk olan d90 ona yollucam aaaa ben saglam yollamıştım bu bak resım çektım bu fotoda diyeceim nede olsa haklı benim ben ürünun resmini yolladım kargocular bozmuştu :)))
Kötü Bi Anı
[QUOTE=Berkant][QUOTE=chronc]Berkant ilk konuşmamızda şimdide aynı şeyı yazıyorum ürün kargodan değil içi tamir olmuş ve yapışkanlarla dolu tamir görmüş ve satışa sunmuşsun .bunu ilanda ve seninle konuştugumda söylemedin.Ürünü alır almaz seni aradım ve sen kabul etmedin tamir görülmedi dedin . sonradan ürün parasını iade edicem dedin . Burda şimdi ürünün sağlamlaştırmak için yaptım diyorsun . Son yazında ürün saba sağlamdı diyorsun . ayrıca resımler kendin demedim mi? bende başkasından bu şekılde aldım diye ...hala diyorum canım kardeşim bunu sana telefonda söyledım bu ürün yanına veya kime gosterırsen goster bu ürünün kargoda bu şekilde olamayaçagını söyler .. [/QUOTE]
[QUOTE=yaminkutlu]Ben de diyorum ki senin fotoğrafı çektiğin şekilde ürünü toplayıp sana gönderelim, sen de gönderdiğini düşündüğün şekilde geri al. Doğrusu bu mu?
Bir diyorsun aldığım gibi kullandım, bir diyosun sağlamlaştırmak için sıvı tutkal sürdüm. Konuyu başlatmışsın madem sen istediğin zaman bitirlmesini de talep edemezsin.
[QUOTE=Berkant][QUOTE=chronc]Berkant ilk konuşmamızda şimdide aynı şeyı yazıyorum ürün kargodan değil içi tamir olmuş ve yapışkanlarla dolu tamir görmüş ve satışa sunmuşsun .bunu ilanda ve seninle konuştugumda söylemedin.Ürünü alır almaz seni aradım ve sen kabul etmedin tamir görülmedi dedin . sonradan ürün parasını iade edicem dedin . Burda şimdi ürünün sağlamlaştırmak için yaptım diyorsun . Son yazında ürün saba sağlamdı diyorsun . ayrıca resımler kendin demedim mi? bende başkasından bu şekılde aldım diye ...hala diyorum canım kardeşim bunu sana telefonda söyledım bu ürün yanına veya kime gosterırsen goster bu ürünün kargoda bu şekilde olamayaçagını söyler .. [/QUOTE]
Ben öyle bir şey yapmadım...Evet kabul etmedim halada etmiyorum.. Evet parasını iade edeceğimi söyledim ancak bunun haksız bir şey olduğuna karar kıldım.Ürün sapa sağlamdı ve sağlamlığı artsın diye yapıldığını kaçtır söylüyorum.Hadi içersini yakınlaştırıp göremiyorsuyunuz kaportanın üstündeki kırığıdamı görmüyorsunuz... Odamı 10 günde oldu...
[QUOTE=yaminkutlu]Ben de diyorum ki senin fotoğrafı çektiğin şekilde ürünü toplayıp sana gönderelim, sen de gönderdiğini düşündüğün şekilde geri al. Doğrusu bu mu?
Bir diyorsun aldığım gibi kullandım, bir diyosun sağlamlaştırmak için sıvı tutkal sürdüm. Konuyu başlatmışsın madem sen istediğin zaman bitirlmesini de talep edemezsin.
Paketlemede imza attılan şey iyi oku, şu bölümü atlıyorsun;
"Paketlemenin yetersiz olduğu" ve bu halde hasar görmesi durumundaki sorumluluk sende.
Burada ısrarla söylenen şey armatürün kargolama sonrası hali değil senin yetersiz bilgi vererek sattığın ürün.
Kargoda hasar gördüyse sorumluluk sende (alıcı ürünü kargo etmemi istedi, elden almadı, ürüne ne olursa olsun umrumda değil şeklinde bir satış biçimi yok!!)
Bizim dediğimiz gibi kargoda değil de daha önce sendeyken hatalı olduğunu kabul ediyorsan ürünü geri alman isteniyor. Bunu da kabul etmen gerekir diye düşünüyorum.
İlle de ben süper ürün gönderdim, kargoda da sorumluluk bende değil, alıcı kargo etmemi istedi, elden almadı.. Bu yüzden kendi bilir diyorsan benim yazacağım başka da bir şey yok.
İltan ile telefondan ya da nasıl olacaksa sorunu çözersiniz.
[/QUOTE]
"Paketlemenin yetersiz olduğu" ve bu halde hasar görmesi durumundaki sorumluluk sende.
Burada ısrarla söylenen şey armatürün kargolama sonrası hali değil senin yetersiz bilgi vererek sattığın ürün.
Kargoda hasar gördüyse sorumluluk sende (alıcı ürünü kargo etmemi istedi, elden almadı, ürüne ne olursa olsun umrumda değil şeklinde bir satış biçimi yok!!)
Bizim dediğimiz gibi kargoda değil de daha önce sendeyken hatalı olduğunu kabul ediyorsan ürünü geri alman isteniyor. Bunu da kabul etmen gerekir diye düşünüyorum.
İlle de ben süper ürün gönderdim, kargoda da sorumluluk bende değil, alıcı kargo etmemi istedi, elden almadı.. Bu yüzden kendi bilir diyorsan benim yazacağım başka da bir şey yok.
İltan ile telefondan ya da nasıl olacaksa sorunu çözersiniz.
Kargoyu ben göndereyim desem sorumluluk bende ancak kargoyu göndermemi ilgi olan şahış istedi.. İmzanın neden atıldığının sebebini bir kez daha söylüyorum orjinal kutunusun olmamasıdır ! Ben anlaşma yoluna gitmeyi düşünürken siz illa bizim dediğimiz olacak diyorsunuz ben ise orta yol bulunacak...
[/QUOTE]
tamam berkant cım bu olayı senınle hallademıçegımız belli ben baban ile konuşurum telefonda ürün yanı kırık değil sadece cıkmış san hala ürün saglam dıyorsun getıreyım yanına gör düyorum sen hala bana kargoda olmuş diyorsun ben ne dıyorum sen ne diyorsun .. ben hakkımı alırım bunuda bil... 35 yaşında adamın 200 tl sinde değilim bir yerden tutturmuşsun kargo diye kargoya kırılaçak ürün veriyorsun ürünü boş kutuya koyup yolluyorsun .. abı ben bu şekılde yollayamam dedinde benmi kabul etmedim .. kargoda ürün yanı darbe görmüş içinde değil içinde olsaydı florasanlar kırılırdı .. İçin her yeri yapışkan dolu FLORANSLARAKADAR HATA ALTI BİLE SAKLAYARAK YOLLAMIŞSIN HALA DÜZGÜN DİYORSUN .. KARGO YAZI ALMIŞ İLGİLENMEM DİYORSUN NEYSE DOSTUM BİLDİĞİN GİBİ YAZ ÇİZ ŞİMDİ...
Kötü Bi Anı
[QUOTE=Engin19]Arkadaşlar onarım parasını Berkant bey karşılasın fazla birşey tutmaz bu durumdada iade etmek istiyorsanız kusura bakmayın ama art niyetli olduğunuzu düşünürüm bu benim şahsi fikrimdir. Berkant beyinde yarı parasını vermek istemesi güzel bir davranış herkez yapmaz bunu doğru söylemek gerekirse bende yapmam. Satıcı malından korksa kusuru olsa zaten elden teslim etmek istemez. Bence ürün sizin hoşunuza gitmedi yada daha ucuz birşeyler buldunuz.[/QUOTE]
[QUOTE=Engin19]Arkadaşlar onarım parasını Berkant bey karşılasın fazla birşey tutmaz bu durumdada iade etmek istiyorsanız kusura bakmayın ama art niyetli olduğunuzu düşünürüm bu benim şahsi fikrimdir. Berkant beyinde yarı parasını vermek istemesi güzel bir davranış herkez yapmaz bunu doğru söylemek gerekirse bende yapmam. Satıcı malından korksa kusuru olsa zaten elden teslim etmek istemez. Bence ürün sizin hoşunuza gitmedi yada daha ucuz birşeyler buldunuz.[/QUOTE]
Evet ürün hoşuma gitmedi diyebilme özgürlüğüne sahibim .ÇÜnkü tamir görmuş bir ürünü saba saglam diye satılıyor .Ben sağlam olsa saten bu ürünü neden iade edeyim ki .. İstiyerek güvenerek bir hafta önceden parasını ödemişim ben onay vermeden arkadaş parasını harcıyor öyle bir lüksede sayıp değil . Eğer ben yanına'da gitseydin bu ürünun bu şekılde oldugunu görseydim veya bana satarken kendisi söyleseydi almazdım bu kadar basıt siz alırmıydınız ...
ayrıca hala o resimlerın geçmişten çekilmediğini nerden bileçeğiz.
Kötü Bi Anı
Berkant ilk konuşmamızda şimdide aynı şeyı yazıyorum ürün kargodan değil içi tamir olmuş ve yapışkanlarla dolu tamir görmüş ve satışa sunmuşsun .bunu ilanda ve seninle konuştugumda söylemedin.Ürünü alır almaz seni aradım ve sen kabul etmedin tamir görülmedi dedin . sonradan ürün parasını iade edicem dedin . Burda şimdi ürünün sağlamlaştırmak için yaptım diyorsun . Son yazında ürün saba sağlamdı diyorsun . ayrıca resımler kendin demedim mi? bende başkasından bu şekılde aldım diye ...hala diyorum canım kardeşim bunu sana telefonda söyledım bu ürün yanına veya kime gosterırsen goster bu ürünün kargoda bu şekilde olamayaçagını söyler ..
Berkant ilk konuşmamızda şimdide aynı şeyı yazıyorum ürün kargodan değil içi tamir olmuş ve yapışkanlarla dolu tamir görmüş ve satışa sunmuşsun .bunu ilanda ve seninle konuştugumda söylemedin.Ürünü alır almaz seni aradım ve sen kabul etmedin tamir görülmedi dedin . sonradan ürün parasını iade edicem dedin . Burda şimdi ürünün sağlamlaştırmak için yaptım diyorsun . Son yazında ürün saba sağlamdı diyorsun . ayrıca resımler kendin demedim mi? bende başkasından bu şekılde aldım diye ...hala diyorum canım kardeşim bunu sana telefonda söyledım bu ürün yanına veya kime gosterırsen goster bu ürünün kargoda bu şekilde olamayaçagını söyler ..
Kötü Bi Anı
Hala kargo deniliyor düşünun çam olan florasanlar kırılmıyor darbeden ile komik olan çu sadece daha sağlam klipsler kırılmış yolda :)) bu bahaneden başka bir şey değil .
chronc 2013-12-01 17:42:22
Hala kargo deniliyor düşünun çam olan florasanlar kırılmıyor darbeden ile komik olan çu sadece daha sağlam klipsler kırılmış yolda :)) bu bahaneden başka bir şey değil .
Bana bu üründe kargo olan bir şey iddia eden varsa ben izmir'de ürünun kargodan değilde eskiden bu şekilde oldugunu ispatlarım ....
Kötü Bi Anı
[QUOTE=Hakan ŞAHAN]Bünyamin Bey,siz iltan beyin ne kadar arkadaşıysanız bizde okadar Berkant kardeşimizin arkadaşıyız!!!!
[QUOTE=Hakan ŞAHAN]Bünyamin Bey,siz iltan beyin ne kadar arkadaşıysanız bizde okadar Berkant kardeşimizin arkadaşıyız!!!!
Senelerdir bu forumda aktif olup zerre kadar sıkıntısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz dikkatinizi çekerim.
KAKALAMAK NE DEMEK ?
Öyle yapılmak istense gel ortak yerden al dermi bu adam ?
Eğer onlar yapıştıma olsaydı hepsinin kırılması gerektiği gerektiğini anlamak güç olmasa gerek ?
Arkadaşınızı korumak istemenizi anlarım ancak saygı çerçevesi içinde olursa daha iyi olur !!!
[/QUOTE]
Merhaba hakan bey .. her şeyi geçelim ürün söylendiği gibi çıkmadısa ve siz bu ürünü almak ister mıydınız .bu olay bu kadar basit ..ben o gün gidebilseydım yanına ne değişecekti bu ürürnü görüp saten almayacaktım ... gine söylüyorum sorun kargoda değil .. ürün bozuk niye sizler diyorsunuz ki bozuk ürün satılabilir ve sende konuşma diyorsunuz saygılarımla ...
Kötü Bi Anı
Merhaba arkadaşlar sizler beni sanırsam yanlış anlıyorsunuz . Ben hala para peşinde değilim . kargo kırık olan yer ürünün çalışmamasına sebep olan yer değil . Ürün daha önceden floranslar bir yapışkan ile tutturuluyormuş bu bana denmedi .. Ayrıca floransları bu şekilde oldugu gösteren bir resimde yayınlanmamış . Arkadaş kargo düzgün vermemiş olabilir buna saten sıkıntı yapmadım . Bana hala yok abi kargodan olmuş diyor .Floransları kargo firmasımı tutturmak için yapıştırdı? iki florasan arası balanslar birbirini tutmuyor arkadaşlar elimle sıkıştırıyorum o şekilde çalışıyor ürün .
Merhaba arkadaşlar sizler beni sanırsam yanlış anlıyorsunuz . Ben hala para peşinde değilim . kargo kırık olan yer ürünün çalışmamasına sebep olan yer değil . Ürün daha önceden floranslar bir yapışkan ile tutturuluyormuş bu bana denmedi .. Ayrıca floransları bu şekilde oldugu gösteren bir resimde yayınlanmamış . Arkadaş kargo düzgün vermemiş olabilir buna saten sıkıntı yapmadım . Bana hala yok abi kargodan olmuş diyor .Floransları kargo firmasımı tutturmak için yapıştırdı? iki florasan arası balanslar birbirini tutmuyor arkadaşlar elimle sıkıştırıyorum o şekilde çalışıyor ürün .
şimdi siz bu şekilde bir ürün alsaydınız ne dersiniz . Kendisine soruyorum ? Bu ürün ürünün bu şekilde yapışkanlarla tutturduğunu söylemişmi...
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
