ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mcmcmcmc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2014 13:07
Son Ziyaret:
31 Temmuz 2016 22:26
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mehmed çelebi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mehmed çelebi
SON 10 MESAJI
30 Litre Neon ve Karides
İyi de gösterdiğiniz manzarada kaç neon var belli. 10 neonun içine betayı koyun bakalım, görün neler olacak. Sayılarla konuşmak lazım. 3 veya 4 neon için olabilir.
[QUOTE=cheki]Ya arkadaş amma meraklıyız olmaz demeye. Milletin hevesini neden kırıyorsunuz?? Öyle de güzel olur ki.. Yüzlerce örneği var.
Bu da bonusuOnur Nergiz 2014-11-23 21:05:59
İyi de gösterdiğiniz manzarada kaç neon var belli. 10 neonun içine betayı koyun bakalım, görün neler olacak. Sayılarla konuşmak lazım. 3 veya 4 neon için olabilir.
[QUOTE=cheki]Ya arkadaş amma meraklıyız olmaz demeye. Milletin hevesini neden kırıyorsunuz?? Öyle de güzel olur ki.. Yüzlerce örneği var.
Alın size neon + karides + betta bir arada.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=RWPDXgy0eNw[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=Ycr7sNQvsnM[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=3_d8g0yiAl4[/VID]
Bu da bonusu
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=0tZOoK23Ws0[/VID]
[/QUOTE]
Hangi Balığı Beslemeliyim?
Herkese Selamlar
Çok güzel bir başlık. Fakat ne yazık ki tam fayda vermiyor. Hemen hemen tüm yazılanları okudum. Tecrübelerime dayanarak şunları söyleyebilirim:
Yaklaşık bir seneyi geçti bu işe başlayalı. Forumların çok cihette faydasını gördüm, ama zararını da.
Nasıl mı, bir mesele hakkında birbirine tam zıt iki fikri savunan mı dersiniz, ben yaptım bir şey olmadı diyenleri mi, vs. Bazen bir araştırma neticesinde kafanızın daha da allak bullak olması muhtemel.
Site yöneticilerine de bir şey diyemiyorum, sonuçta herkes kardeşcesine tecrübelerini paylaşıyorlar.
Benim gördüğüm şudur: doğru bilinen yanlışlar, yanlış bilinen doğrular o kadar çok ki.
Bazı arkadaşların yazdığı gibi ilk başlayan japon ile başlasın!
Veya canlı doğuran ilk tecrübe için iyidir vs.
Yok böyle bir şey! Yani kolay balık zor balık diye bir şey yok! Sadece alınabilecek risk oranı var!
RİSK nedir: risk senin bu işe ne kadar para yatırmayı göze aldığındır...
Evvela akvaryumuna göre balık seçmelisin. Eğer akvaryumun küçük ise seçeneklerin kısıtlı olacaktır. Herşeyin bir bedeli var. İlk yatırım maliyetinden sonra (akvaryum) karar vereceksin:
Eğer fazla para harcamayı istemiyorsan, mesela lepistes alırsın, araştırma yaparsın, en az bir yılını vermen gerekir ki, bu işi anlayabilesin, iki ay altı ay yetmez. Çünkü lepistesi herkes kolay bilir ama alakası yoktur. Ucuz diye kolay değildir! Canlı doğuranlar çok daha hassastırlar.
Her balık türünün kendine göre riskleri vardır. Japon alırsın, akvaryumuna uygun düşmez, veya uygundur amma suyu çabuk kirletir, doymayı bilmez, efendim vatoz ile sıkıntı yaşarsın filan.
Discus alırsın, pahalı balıktır, biri öldü mü için gider, paran gider, ama tutturursan da çok keyif duyarsın.
Yani bu hobi biraz kumara benzer, yanlış benzetme olmasın. Daha kurar kurmaz hiç balık kaybetmemek diye bir şey yok. Yıllar sürecek bu işte çok balık kaybedebilirsin ama pes etmeyeceksin. Bu böyle bir hobi.
Tutarsın tavsiye üzerine prenses alırsın, yok kolaymış derler, su değişimi filan az ister derler, derler de derler. Sonra gene balıklarını ya kaybedersin ya da yavru alamazsın.
Benim kendim deneme yanılma ile elde ettiğim (maalesef) netice şu ki: tek bir balığa odaklan! Tek balık üzerine araştırma ve deneme yap. Rahat et diyemeyeceğim :) Zira bu öyle bir hobi ki tam rahat ettim, artık kaybım yok, işlerim tıkır dediğin anda bir başka hadise ile her an karşılaşabilirsin! Zaten de işin bir başka zevki de bu! Rahatlık yok :)))
Herkese Selamlar
Çok güzel bir başlık. Fakat ne yazık ki tam fayda vermiyor. Hemen hemen tüm yazılanları okudum. Tecrübelerime dayanarak şunları söyleyebilirim:
Yaklaşık bir seneyi geçti bu işe başlayalı. Forumların çok cihette faydasını gördüm, ama zararını da.
Nasıl mı, bir mesele hakkında birbirine tam zıt iki fikri savunan mı dersiniz, ben yaptım bir şey olmadı diyenleri mi, vs. Bazen bir araştırma neticesinde kafanızın daha da allak bullak olması muhtemel.
Site yöneticilerine de bir şey diyemiyorum, sonuçta herkes kardeşcesine tecrübelerini paylaşıyorlar.
Benim gördüğüm şudur: doğru bilinen yanlışlar, yanlış bilinen doğrular o kadar çok ki.
Bazı arkadaşların yazdığı gibi ilk başlayan japon ile başlasın!
Veya canlı doğuran ilk tecrübe için iyidir vs.
Yok böyle bir şey! Yani kolay balık zor balık diye bir şey yok! Sadece alınabilecek risk oranı var!
RİSK nedir: risk senin bu işe ne kadar para yatırmayı göze aldığındır...
Evvela akvaryumuna göre balık seçmelisin. Eğer akvaryumun küçük ise seçeneklerin kısıtlı olacaktır. Herşeyin bir bedeli var. İlk yatırım maliyetinden sonra (akvaryum) karar vereceksin:
Eğer fazla para harcamayı istemiyorsan, mesela lepistes alırsın, araştırma yaparsın, en az bir yılını vermen gerekir ki, bu işi anlayabilesin, iki ay altı ay yetmez. Çünkü lepistesi herkes kolay bilir ama alakası yoktur. Ucuz diye kolay değildir! Canlı doğuranlar çok daha hassastırlar.
Her balık türünün kendine göre riskleri vardır. Japon alırsın, akvaryumuna uygun düşmez, veya uygundur amma suyu çabuk kirletir, doymayı bilmez, efendim vatoz ile sıkıntı yaşarsın filan.
Discus alırsın, pahalı balıktır, biri öldü mü için gider, paran gider, ama tutturursan da çok keyif duyarsın.
Yani bu hobi biraz kumara benzer, yanlış benzetme olmasın. Daha kurar kurmaz hiç balık kaybetmemek diye bir şey yok. Yıllar sürecek bu işte çok balık kaybedebilirsin ama pes etmeyeceksin. Bu böyle bir hobi.
Tutarsın tavsiye üzerine prenses alırsın, yok kolaymış derler, su değişimi filan az ister derler, derler de derler. Sonra gene balıklarını ya kaybedersin ya da yavru alamazsın.
Benim kendim deneme yanılma ile elde ettiğim (maalesef) netice şu ki: tek bir balığa odaklan! Tek balık üzerine araştırma ve deneme yap. Rahat et diyemeyeceğim :) Zira bu öyle bir hobi ki tam rahat ettim, artık kaybım yok, işlerim tıkır dediğin anda bir başka hadise ile her an karşılaşabilirsin! Zaten de işin bir başka zevki de bu! Rahatlık yok :)))
30 Litre Neon ve Karides
[QUOTE=cheki]Evet, besleyebilirsin. Bi tane de betta koy hatta.[/QUOTE]
beta olmaz. Neonlar betayı rahat bırakmaz.
[QUOTE=cheki]Evet, besleyebilirsin. Bi tane de betta koy hatta.[/QUOTE]
beta olmaz. Neonlar betayı rahat bırakmaz.
Bu akvaryumda ne beslenir ?
Nasıl akvaryum öçülüyor hayret doğrusu. bir evde bırakın 1,5 ton su alan bir akvaryum bulundurmayı 500 lt bile zor iştir. 1,5 ton akıllara zarar, öyle bir akvaryum taşınmaz sabitlenir. 1500 lt su alan akvaryum ancak iş yerlerinde sabit olarak kurulur, o bile zordur. Sizin akvaryumunuz en fazla 200 lt gibi gözüküyor. Lütfen doğru ölçüm yapalım.
Nasıl akvaryum öçülüyor hayret doğrusu. bir evde bırakın 1,5 ton su alan bir akvaryum bulundurmayı 500 lt bile zor iştir. 1,5 ton akıllara zarar, öyle bir akvaryum taşınmaz sabitlenir. 1500 lt su alan akvaryum ancak iş yerlerinde sabit olarak kurulur, o bile zordur. Sizin akvaryumunuz en fazla 200 lt gibi gözüküyor. Lütfen doğru ölçüm yapalım.
Kaplumbağa yanına bitki+balık+omurgasız..
Kaplumbağa ile hiçbir balık türü beslenmiyor maalesef. Eğer beslersen kaplumbağalar belli bir seviyeye geldikten sonra balıklara saldırmaya başlayacaktır. Adamları tabiatı bu. hatta bu husustada çok mahirdirler. Kumun içine saklanırlar. Sonra şimşek hızı ile kafalarını çıkartıp balığı midelerine indirirler.
Saldıramamaları için balığın çok çok büyük olması gerekir ki bu da saçma bir durum olur tabi akvaryum için.
Kaplumbağa ile hiçbir balık türü beslenmiyor maalesef. Eğer beslersen kaplumbağalar belli bir seviyeye geldikten sonra balıklara saldırmaya başlayacaktır. Adamları tabiatı bu. hatta bu husustada çok mahirdirler. Kumun içine saklanırlar. Sonra şimşek hızı ile kafalarını çıkartıp balığı midelerine indirirler.
Saldıramamaları için balığın çok çok büyük olması gerekir ki bu da saçma bir durum olur tabi akvaryum için.
12 Litre Tür Tavsiye
Akvaryumun 12 lt liğe benzemiyor. Ölçüleri söylermisin. Gerçekten 12 lt ise hiç uğraşma en az 30 lt ye geçmen gerekir.
Akvaryumun 12 lt liğe benzemiyor. Ölçüleri söylermisin. Gerçekten 12 lt ise hiç uğraşma en az 30 lt ye geçmen gerekir.
Tavsiyelerinize ihtiyacım var !
Arkadaşım
Nette araştır, hazır artemia yemleri var, yumurtaları değil. Tek işin paketi açıp suya boşaltmak olacaktır.
Arkadaşım
Nette araştır, hazır artemia yemleri var, yumurtaları değil. Tek işin paketi açıp suya boşaltmak olacaktır.
tüberküloz için bir çare
Sizin yazınız üzerine bloat araştırması yaptım. Gözlerin dışarı fırlaması gibi bir belirtiden bahs etmiyorlar. Yani beklemeye devam mı etmeliyim.
[QUOTE=patrickstar]Bence balıklarınız bloat hastalığına yakalanıp ölüyorlar. Bu da su değerlerinin değişmesinden ve kötüleşmesinden kaynaklanan bir durum. Benim de bakımını ihmal ettiğim dönemlerde bitkili akvaryumumda yaşadığım bir durum. Örneğin biriken tortulardan ve su değişimi yapılmamasından dolayı balıkların alışık olduğu ph, gh gibi değerlerde değişimler olabilir ve bu durum bloata sebep olabilir. Dip çekimi yapmamayı sistem tolere edebilir; bence faydası da var ama su değerlerinin sistematik olarak kontrol altında tutulması ve düzenli şekilde yeterli miktarda su değişimleri yapılmalı. Bu hastalığın tedavisi en başta, vakit kaybetmeden balığı uygun su şartlarına kavuşturmaktır; bazen bunun dışında bir müdahaleye gerek kalmayabilir.
Bazı balıkların etkilenmemesi onların tolere edebilecekleri değerlerle ilgili olabilir. Mesela neon tetralar etkilenmedi yazmışsınız; bunlar güney amerika balıkları ve doğal yaşam alanlarındaki sular daha yumuşak bu nedenle ph değerinin düşük olması onları etkilememiş olabilir.[/QUOTE]
Sizin yazınız üzerine bloat araştırması yaptım. Gözlerin dışarı fırlaması gibi bir belirtiden bahs etmiyorlar. Yani beklemeye devam mı etmeliyim.
[QUOTE=patrickstar]Bence balıklarınız bloat hastalığına yakalanıp ölüyorlar. Bu da su değerlerinin değişmesinden ve kötüleşmesinden kaynaklanan bir durum. Benim de bakımını ihmal ettiğim dönemlerde bitkili akvaryumumda yaşadığım bir durum. Örneğin biriken tortulardan ve su değişimi yapılmamasından dolayı balıkların alışık olduğu ph, gh gibi değerlerde değişimler olabilir ve bu durum bloata sebep olabilir. Dip çekimi yapmamayı sistem tolere edebilir; bence faydası da var ama su değerlerinin sistematik olarak kontrol altında tutulması ve düzenli şekilde yeterli miktarda su değişimleri yapılmalı. Bu hastalığın tedavisi en başta, vakit kaybetmeden balığı uygun su şartlarına kavuşturmaktır; bazen bunun dışında bir müdahaleye gerek kalmayabilir.
Bazı balıkların etkilenmemesi onların tolere edebilecekleri değerlerle ilgili olabilir. Mesela neon tetralar etkilenmedi yazmışsınız; bunlar güney amerika balıkları ve doğal yaşam alanlarındaki sular daha yumuşak bu nedenle ph değerinin düşük olması onları etkilememiş olabilir.[/QUOTE]
tüberküloz için bir çare
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: gözlerin dışarı fırlaması, yalnız kalma isteği, ölmeden karın şişmesi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 150 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: kılıç, moli, vatoz, bir çok tip neon, melek, kribensis vs.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): nitrat 50 mg civarında, pH7-8 arası
Filitrasyon: var
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Bir deney yapıyordum, yaklaşık üç ay hiç dip çek yapmadım, sadece azalan suyu koyuyordum, japon şemsiyesi koyduğum için dip çeke ihtiyaç olmadığını düşünüyordum. Gerçektende japon şemsiyesinin filtreyi çok mükemmel yaptığını ve nitrat seviyesini düşürdüğünü müşahede ettim.
Derken hafta veya ay ara ile bazı balıklarım öldüler. İlk başta düzenli su değişimi yapmadığımdan öldüklerini zannediyordum, taki kribensisimin bir tanesinin gözleri dışarı fırlayarak öldüğünü görene kadar. Diğer ölümlerde de ölmeden evvel balıkların karnı şişiyordu. Ölenler dişi kribensis, komando çöpçü,erkek moli ve dişi kılıç. Yaptığım araştırmalarda bunun TB olduğu anladım. Evvelden de demek ki ölen balıklarımda aynı semptomlar olmuş ve ben anlayamamıştım.
Gördüğüm kadarı ile tedavisi çok zor bir hastalık imiş, ve nasıl tanka girdiğini de anlamış değilim. Belki 6 aydır dışardan bir balık almadım.
Her ne ise netice: tüm balıklarımı kaybedeceğim şeklinde mi! Galiba bazı balıklar TB den etkilenmiyorlar sanki ?? Mesela neon tetralarda, kılıç kuyruk rasbora, dişi platilerde, meleklerde aylarca herhangi bir belitri gözlemlemedim. Böyle bir tecrübesi olan var ise lütfen paylaşsın, ben de biraz rahatlayayım. Aksi takdirde sonu belli olmayacak bir maceraya girmek zorunda kalacağım.
TB ye kullanılan yemlerin de olabileceği yazıyor. Ne kadar doğru bilemiyorum.
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: gözlerin dışarı fırlaması, yalnız kalma isteği, ölmeden karın şişmesi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 150 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: kılıç, moli, vatoz, bir çok tip neon, melek, kribensis vs.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): nitrat 50 mg civarında, pH7-8 arası
Filitrasyon: var
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Bir deney yapıyordum, yaklaşık üç ay hiç dip çek yapmadım, sadece azalan suyu koyuyordum, japon şemsiyesi koyduğum için dip çeke ihtiyaç olmadığını düşünüyordum. Gerçektende japon şemsiyesinin filtreyi çok mükemmel yaptığını ve nitrat seviyesini düşürdüğünü müşahede ettim.
Derken hafta veya ay ara ile bazı balıklarım öldüler. İlk başta düzenli su değişimi yapmadığımdan öldüklerini zannediyordum, taki kribensisimin bir tanesinin gözleri dışarı fırlayarak öldüğünü görene kadar. Diğer ölümlerde de ölmeden evvel balıkların karnı şişiyordu. Ölenler dişi kribensis, komando çöpçü,erkek moli ve dişi kılıç. Yaptığım araştırmalarda bunun TB olduğu anladım. Evvelden de demek ki ölen balıklarımda aynı semptomlar olmuş ve ben anlayamamıştım.
Gördüğüm kadarı ile tedavisi çok zor bir hastalık imiş, ve nasıl tanka girdiğini de anlamış değilim. Belki 6 aydır dışardan bir balık almadım.
Her ne ise netice: tüm balıklarımı kaybedeceğim şeklinde mi! Galiba bazı balıklar TB den etkilenmiyorlar sanki ?? Mesela neon tetralarda, kılıç kuyruk rasbora, dişi platilerde, meleklerde aylarca herhangi bir belitri gözlemlemedim. Böyle bir tecrübesi olan var ise lütfen paylaşsın, ben de biraz rahatlayayım. Aksi takdirde sonu belli olmayacak bir maceraya girmek zorunda kalacağım.
TB ye kullanılan yemlerin de olabileceği yazıyor. Ne kadar doğru bilemiyorum.
sadece bazıları ölüyor.
[QUOTE=mesutok]Önce, tüm filtre malzemeleri temizleyip, yüzde 50 civarı bir su çekip yerine dinlenmiş taze su eklemeyi deneyebilirsiniz, yazın da gelmesiyle suda ısı artında sudaki organik artıklar. v.b daha hızlı bozulur nitrat artması fazlaca olabilir ve mantarlaşmalar. [/QUOTE]
Zaten hep dinlenmiş su koyuyorum. Nitrat testi için birşey diyemiycem, test kitinden sonra bakacaz, ama tahminim düşük seviyededir. Bitkilerin gelişimi bazıları için süratli, bazıları yavaş, bazıları hemen hemen hiç gelişmiyorlar.
Zamanında dışardan balık koyarkan dikkatisizliğimin cezası bu herhalde. Her ne ise, kestirmeden fazla uğraşmadan bir çözüm varmı, dezenfektan gibi vs. Yoksa uzun vadede yapılacak işler belli, ama ben yapmak istemiyorum.
[QUOTE=SELAMİ]Öncelikle geçmiş olsun sıkıcı bir durum balıklarınızın ölümleri bana biraz bakteri çakışmasından kaynaklı gibi geldi bir de su degişimlerinizi dinlendirilmiş su ile yapın bitkilerinizden çürüyenler varsa ve sizde akvaryumdan almıyorsanız onlarda nitratı yükseltir aldıgınız balıkların suyunu ne olursa olsun kendi akvaryumunuza dökmeyin yeni aldıgınız balıkları bir kovaya koyun ve akvaryumunuzdan aldıgınız su ile aşılama yapın oksijensiz bırakmadan aşılama işlemini yarım saat kadar sürdürün akvaryumdan aldıgınız su kadarını alıp lavaboya dökün balıkları eklerken suyu sakın akvaryuma dökmeyin sadece aşılanan balıkları koyun büyük ihtimal sıkıntınız kalmayacak tekrar geçmiş olsun [/QUOTE]
Çürüyen yaprakları değil (çünkü benden hemen hemen hiç yaprak çürümüyor) ama balıklar tarafından koparılan yaprakları kesinlikle atmıyorum, onların çürümelerini bekliyorum, bu suyu bozarmı. Ayrıca o çürüyen yaprakları balıklar yiyor?
Ama şundan şüpheleniyorum: son olarak ıspanak atmıştım, ama çiğ ıspanak, bir kaç gün suda kaldı yumuşayınca lepistesler guramiler yediler. Yanlış bir şey var mı bunda ??
[QUOTE=mesutok]Önce, tüm filtre malzemeleri temizleyip, yüzde 50 civarı bir su çekip yerine dinlenmiş taze su eklemeyi deneyebilirsiniz, yazın da gelmesiyle suda ısı artında sudaki organik artıklar. v.b daha hızlı bozulur nitrat artması fazlaca olabilir ve mantarlaşmalar. [/QUOTE]
Zaten hep dinlenmiş su koyuyorum. Nitrat testi için birşey diyemiycem, test kitinden sonra bakacaz, ama tahminim düşük seviyededir. Bitkilerin gelişimi bazıları için süratli, bazıları yavaş, bazıları hemen hemen hiç gelişmiyorlar.
Zamanında dışardan balık koyarkan dikkatisizliğimin cezası bu herhalde. Her ne ise, kestirmeden fazla uğraşmadan bir çözüm varmı, dezenfektan gibi vs. Yoksa uzun vadede yapılacak işler belli, ama ben yapmak istemiyorum.
[QUOTE=SELAMİ]Öncelikle geçmiş olsun sıkıcı bir durum balıklarınızın ölümleri bana biraz bakteri çakışmasından kaynaklı gibi geldi bir de su degişimlerinizi dinlendirilmiş su ile yapın bitkilerinizden çürüyenler varsa ve sizde akvaryumdan almıyorsanız onlarda nitratı yükseltir aldıgınız balıkların suyunu ne olursa olsun kendi akvaryumunuza dökmeyin yeni aldıgınız balıkları bir kovaya koyun ve akvaryumunuzdan aldıgınız su ile aşılama yapın oksijensiz bırakmadan aşılama işlemini yarım saat kadar sürdürün akvaryumdan aldıgınız su kadarını alıp lavaboya dökün balıkları eklerken suyu sakın akvaryuma dökmeyin sadece aşılanan balıkları koyun büyük ihtimal sıkıntınız kalmayacak tekrar geçmiş olsun [/QUOTE]
Çürüyen yaprakları değil (çünkü benden hemen hemen hiç yaprak çürümüyor) ama balıklar tarafından koparılan yaprakları kesinlikle atmıyorum, onların çürümelerini bekliyorum, bu suyu bozarmı. Ayrıca o çürüyen yaprakları balıklar yiyor?
Ama şundan şüpheleniyorum: son olarak ıspanak atmıştım, ama çiğ ıspanak, bir kaç gün suda kaldı yumuşayınca lepistesler guramiler yediler. Yanlış bir şey var mı bunda ??
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
