ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SonerSariahmetoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2015 19:12
Son Ziyaret:
24 Ekim 2019 16:34
Toplam Mesaj:
72 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Soner Sarıahmetoğlu
Doğum Tarihi:
24 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Basın Danışmanı, Müzisyen, Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Soner Sarıahmetoğlu
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulan Akvaryumda Su Bulanıklığı
Sera Nitrivec ve ReeFlowers Bacteria Feeder alarak, üzerinde yazıldığı şekilde kullanınız. Ayrıca filtreye zeolit koymanız, muhtemel amonyum artışını dengelemeye yardımcı olacaktır.
Sera Nitrivec ve ReeFlowers Bacteria Feeder alarak, üzerinde yazıldığı şekilde kullanınız. Ayrıca filtreye zeolit koymanız, muhtemel amonyum artışını dengelemeye yardımcı olacaktır.
Tetra Ex 1200 Plus Kullananlar
Tetra, aynı modeli daha önce "TETRA TEC EX..." olarak satıyordu ve ben 1200 olanından yaklaşık 4-5 sene boyunca kullanmış; hiç sorun yaşamamıştım. (2010 yılına kadar.)
2014'te satın aldığım Tetra Ex Plus daha 1 sene geçmeden su sızdırınca aşırı sinirlenip, söküp atmıştım. Ayrıca seramik mili çok ince. Temizlik yaparken dikkat etmek gerekiyor. Yenisini temin etmek de kolay olmuyor. Bunu da belirteyim.
2014 sonrası hakkında ise bir tecrübem yok fakat ciddi şikayetler duyduğumu söyleyebilirim. Belki yedek conta sayesinde bu durum çözülebilir. Ama ne zaman sızdırmaya başlayacağını da bilemeyiz.
Benim önerim, 5-6 ayda bir conta değiştirmek olacaktır.
Tetra, aynı modeli daha önce "TETRA TEC EX..." olarak satıyordu ve ben 1200 olanından yaklaşık 4-5 sene boyunca kullanmış; hiç sorun yaşamamıştım. (2010 yılına kadar.)
2014'te satın aldığım Tetra Ex Plus daha 1 sene geçmeden su sızdırınca aşırı sinirlenip, söküp atmıştım. Ayrıca seramik mili çok ince. Temizlik yaparken dikkat etmek gerekiyor. Yenisini temin etmek de kolay olmuyor. Bunu da belirteyim.
2014 sonrası hakkında ise bir tecrübem yok fakat ciddi şikayetler duyduğumu söyleyebilirim. Belki yedek conta sayesinde bu durum çözülebilir. Ama ne zaman sızdırmaya başlayacağını da bilemeyiz.
Benim önerim, 5-6 ayda bir conta değiştirmek olacaktır.
Akvaryum Küçük Gelir Mi?
Iceman diğer Malawi balıklarına göre çok daha barışçıldır. Fakat yine de verdiğiniz sayının 90 lt için fazla gelecebileceğini düşünüyorum. Özellikle erkek sayısı fazla olursa ciddi çatışmalara şahit olabilirsiniz.
Iceman diğer Malawi balıklarına göre çok daha barışçıldır. Fakat yine de verdiğiniz sayının 90 lt için fazla gelecebileceğini düşünüyorum. Özellikle erkek sayısı fazla olursa ciddi çatışmalara şahit olabilirsiniz.
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
Merhaba. Karides ya da Otocat gibi canlılarınız yoksa, tablet de kullanabilirsiniz. Ben daha önce ISTA marka olanından kullanmıştım ve faydalı olmuştu. Ancak mayalı sistem ya da tüp şeklinde olanlar daha çok fayda sağlayacaktır.
Merhaba. Karides ya da Otocat gibi canlılarınız yoksa, tablet de kullanabilirsiniz. Ben daha önce ISTA marka olanından kullanmıştım ve faydalı olmuştu. Ancak mayalı sistem ya da tüp şeklinde olanlar daha çok fayda sağlayacaktır.
Pipo Filtre Ve Bakteri Kültürü Hakkında Sorular
Ben sünger filtreyle biyolojik, köşe filtreyle de mekanik ve kimyasal filtrasyonu hedefliyorum. Bu bölgede zaman zaman elektrik kesintileri olduğu için tek sünger filtre ani değişimlere karşı yetersiz kalabiliyor. Eğer sizin yaşadığınız bölgede böyle bir sorun yoksa, sadece sünger filtre de yeterli olabilir. Ancak burada önemli olan, tanktaki suyun saatte kaç litre döndüğüdür. Filtre seçimini, tankın hacmine göre yapmak gerekiyor.
[QUOTE=Ceyhun58]
Pipo filtrelerin en iyisi diyebilirim iki akvaryumda kullanıyorum siyah süngerlerin arasına sera crystal clear su berraklaştırıcı ekledim gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144397/220520180106401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba. Bahsettiğiniz akvaryumlar kaç litre ve sadece bu filtreleri mi kullanıyorsunuz? Bende de var, kenarda duruyor. İçinde de sünger, lav kırığı (Bakterilerin tutunması için) ve kendi elyafları var. Ben, içine daha çok malzeme koyulabildiği için kutu köşe filtre kullanmayı tercih ediyorum.
Bu açıdan baktığınızda, sizin öneriniz ne olur?
Ben sünger filtreyle biyolojik, köşe filtreyle de mekanik ve kimyasal filtrasyonu hedefliyorum. Bu bölgede zaman zaman elektrik kesintileri olduğu için tek sünger filtre ani değişimlere karşı yetersiz kalabiliyor. Eğer sizin yaşadığınız bölgede böyle bir sorun yoksa, sadece sünger filtre de yeterli olabilir. Ancak burada önemli olan, tanktaki suyun saatte kaç litre döndüğüdür. Filtre seçimini, tankın hacmine göre yapmak gerekiyor.
[QUOTE=Ceyhun58]
Pipo filtrelerin en iyisi diyebilirim iki akvaryumda kullanıyorum siyah süngerlerin arasına sera crystal clear su berraklaştırıcı ekledim gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144397/220520180106401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba. Bahsettiğiniz akvaryumlar kaç litre ve sadece bu filtreleri mi kullanıyorsunuz? Bende de var, kenarda duruyor. İçinde de sünger, lav kırığı (Bakterilerin tutunması için) ve kendi elyafları var. Ben, içine daha çok malzeme koyulabildiği için kutu köşe filtre kullanmayı tercih ediyorum.
Bu açıdan baktığınızda, sizin öneriniz ne olur?
Böyle Bir Sistem Yaptım Japon İçin
[QUOTE=Berkay4391]1. Konuyu ramazan ve mübarek aya neden bağladın arkadaşım bunun din ile ne alakası var
2. Akvaryumcunun yaptıgı bir hata geri vermeyi deneyeceğim ama almaz ise napayım öldüreyim mi?
3. Acemi oldugumu belirttim Balıklar özellikle loş ışığı çok severler belgesel ile arası olanlar bunu bilir fikrinizi yazabilirsiniz ama hayvan katili filan demek saygısızlık olur
4. Prizi oraya koymanın sebebi arkada durduğu zaman kapaktan damlayan suların prize gelme riski japonun fanusunda öyle bir risk yok melek ve japonları yarın iade etmek için gideceğim
5. Forumda seviye düşüyormu diye bana hakaret eden arkadaş farkında mısınız bilmiyorum ama yeni üye forumundasınız
6. Burada bilimsel bir deney yada icat yapmadım akvaryuma nasıl ışık koyuyorsak bu bakığada böyle bir sistem düşünüp gelip sordum ama saygısızlık diz boyu yeni üye forumunda oldugunuzu unutup yorum yapmışsınız ben hatamdan dolayı üzgünüm ve iade edicem ancak umarım sizde saygısız yorumlarınızdab dolayı üzgünsünüzdür. [/QUOTE]
Öncelikle herkese merhaba.
Berkay Bey, son derece iyi niyetli hareket etmeye çalıştığınızın hepimiz farkındayız. Diğer arkadaşların ufak tefek serzenişleri size ya da beslediğiniz canlılara zarar gelmemesi içindir. En azından ben böyle tahmin ediyorum.
Yazılan komik yorumlara da kahkaha atarak güldüğümü söyleyebilirim. Bu arkadaşların sizi kırmak istemediğine, sadece durumdan mizah ürettiklerine de eminim. Balık çorbası, sorgu odası, mülteci balık, hatta sizin cevabınız olan toplu sorgu odası [:lol:] Hepsine inanılmaz güldüm gece gece. Hepiniz çok yaşayın. Hobi güzeldir arkadaşlar, gülmek daha da güzel...
Çalışmanız iyi niyetli fakat ne yazık ki japon balığının yaşam şartlarına uygun değil. Neden mi? Her şeyden önce, japon balığı, çok sıcak olmayan bol oksijenli sularda yaşar. Küçücük bir kabın içinde bunu sağlayamazsınız. Ayrıca ışık, suyu ısıtır ve sabit kalması gereken ısıyı değiştirerek, japon balığınızın beyaz benek hastalığına yakalanmasına sebep olabilir. Bunun yanında, herhangi bir filtrasyon olmadığı için amonyak zehirlenmesine bağlı ölüm olabilir. Ayrıca balığın içinde bulunduğu kabın şekli ve hacmi, balığı strese sokabilir.
Bu durum moralinizi bozmasın. Bu forumlar yokken hobiye başlayan hemen herkes sizin yaşadığınız zorlukları yaşadı.
Benim size önerim, yaşadıklarınızı kafaya takmadan forumdan faydalanmaya ve ileride hobiyle ilgili bir adım atmadan önce araştırma yapmaya devam etmeniz olacaktır. Bir şeyler üretmeye çalışan insanlara daima saygım vardır. Denemeler yapmanızı, fakat bunu yaparken de forumdaki arkadaşlarınıza danışmanızı öneririm.
Herkese saygı ve sevgiler sunarım.
[QUOTE=Berkay4391]1. Konuyu ramazan ve mübarek aya neden bağladın arkadaşım bunun din ile ne alakası var
2. Akvaryumcunun yaptıgı bir hata geri vermeyi deneyeceğim ama almaz ise napayım öldüreyim mi?
3. Acemi oldugumu belirttim Balıklar özellikle loş ışığı çok severler belgesel ile arası olanlar bunu bilir fikrinizi yazabilirsiniz ama hayvan katili filan demek saygısızlık olur
4. Prizi oraya koymanın sebebi arkada durduğu zaman kapaktan damlayan suların prize gelme riski japonun fanusunda öyle bir risk yok melek ve japonları yarın iade etmek için gideceğim
5. Forumda seviye düşüyormu diye bana hakaret eden arkadaş farkında mısınız bilmiyorum ama yeni üye forumundasınız
6. Burada bilimsel bir deney yada icat yapmadım akvaryuma nasıl ışık koyuyorsak bu bakığada böyle bir sistem düşünüp gelip sordum ama saygısızlık diz boyu yeni üye forumunda oldugunuzu unutup yorum yapmışsınız ben hatamdan dolayı üzgünüm ve iade edicem ancak umarım sizde saygısız yorumlarınızdab dolayı üzgünsünüzdür. [/QUOTE]
Öncelikle herkese merhaba.
Berkay Bey, son derece iyi niyetli hareket etmeye çalıştığınızın hepimiz farkındayız. Diğer arkadaşların ufak tefek serzenişleri size ya da beslediğiniz canlılara zarar gelmemesi içindir. En azından ben böyle tahmin ediyorum.
Yazılan komik yorumlara da kahkaha atarak güldüğümü söyleyebilirim. Bu arkadaşların sizi kırmak istemediğine, sadece durumdan mizah ürettiklerine de eminim. Balık çorbası, sorgu odası, mülteci balık, hatta sizin cevabınız olan toplu sorgu odası [:lol:] Hepsine inanılmaz güldüm gece gece. Hepiniz çok yaşayın. Hobi güzeldir arkadaşlar, gülmek daha da güzel...
Çalışmanız iyi niyetli fakat ne yazık ki japon balığının yaşam şartlarına uygun değil. Neden mi? Her şeyden önce, japon balığı, çok sıcak olmayan bol oksijenli sularda yaşar. Küçücük bir kabın içinde bunu sağlayamazsınız. Ayrıca ışık, suyu ısıtır ve sabit kalması gereken ısıyı değiştirerek, japon balığınızın beyaz benek hastalığına yakalanmasına sebep olabilir. Bunun yanında, herhangi bir filtrasyon olmadığı için amonyak zehirlenmesine bağlı ölüm olabilir. Ayrıca balığın içinde bulunduğu kabın şekli ve hacmi, balığı strese sokabilir.
Bu durum moralinizi bozmasın. Bu forumlar yokken hobiye başlayan hemen herkes sizin yaşadığınız zorlukları yaşadı.
Benim size önerim, yaşadıklarınızı kafaya takmadan forumdan faydalanmaya ve ileride hobiyle ilgili bir adım atmadan önce araştırma yapmaya devam etmeniz olacaktır. Bir şeyler üretmeye çalışan insanlara daima saygım vardır. Denemeler yapmanızı, fakat bunu yaparken de forumdaki arkadaşlarınıza danışmanızı öneririm.
Herkese saygı ve sevgiler sunarım.
Pipo Filtre Ve Bakteri Kültürü Hakkında Sorular
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170086/220520180052461.jpg[/IMG]
Merhaba. Ben 35 litre plastik üretim tankına böyle bir sistem kurdum. Bir tane kendinden motorlu sünger filtre, bir tane de üretim tipi plastik köşe filtre. Köşe filtrenin içine farklı malzemeler koyabilirsiniz. Ben diatomit ve karbon kullanıyorum. Kullandığınız hava motorunun değerleri önemli. Filtrenizin saatte 150-170 lt su çevirmesi iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Bunların yanında test kullanmanızı öneririm. Bozulan sistemlerde mutalaka amonyak açığa çıkar ve bunu testlerle takip edebilirsiniz. Test uygulamadığınızı düşünelim... O zaman da sıfırdan sistem kurmanızı öneririm. Bakteri kültürünü kullanma talimatına uygun olarak filtreli bir tankta uygularsanız, su kalitesi artacaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170086/220520180052461.jpg[/IMG]
Merhaba. Ben 35 litre plastik üretim tankına böyle bir sistem kurdum. Bir tane kendinden motorlu sünger filtre, bir tane de üretim tipi plastik köşe filtre. Köşe filtrenin içine farklı malzemeler koyabilirsiniz. Ben diatomit ve karbon kullanıyorum. Kullandığınız hava motorunun değerleri önemli. Filtrenizin saatte 150-170 lt su çevirmesi iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Bunların yanında test kullanmanızı öneririm. Bozulan sistemlerde mutalaka amonyak açığa çıkar ve bunu testlerle takip edebilirsiniz. Test uygulamadığınızı düşünelim... O zaman da sıfırdan sistem kurmanızı öneririm. Bakteri kültürünü kullanma talimatına uygun olarak filtreli bir tankta uygularsanız, su kalitesi artacaktır.
120*50*60h Tankım İçin Tür Tavsiyesi
[^_^][QUOTE=Sheyda27]Herkes ciklid turu onermis.ben de ozel tur japin diyeyim beslemesi izlemesi ayri güzelliktir o hacimde de jaws gibi olurlar bence bi düşünün [:)] [/QUOTE]
Bu mesajı gördüğümde, sol tarafa bakmadan kimin yazdığını tahmin edebildim. [8)]
[^_^][QUOTE=Sheyda27]Herkes ciklid turu onermis.ben de ozel tur japin diyeyim beslemesi izlemesi ayri güzelliktir o hacimde de jaws gibi olurlar bence bi düşünün [:)] [/QUOTE]
Bu mesajı gördüğümde, sol tarafa bakmadan kimin yazdığını tahmin edebildim. [8)]
Temizlemeye Yeter Mi
Merhaba. Dakikada 3 litre, saatte 180 litre eder. Bence 160 litrelik bir tank için çok yetersiz kalır. Böyle bir filtrasyon istemenizin sebebi nedir? Bunu bilirsek, belki farklı fikirler sunabiliriz.
Merhaba. Dakikada 3 litre, saatte 180 litre eder. Bence 160 litrelik bir tank için çok yetersiz kalır. Böyle bir filtrasyon istemenizin sebebi nedir? Bunu bilirsek, belki farklı fikirler sunabiliriz.
Azot Dongusunde Problem
Bence, bakteri kolonilerinin miktarını arttırmayı deneyin. Bakteri miktarı yeterli olmazsa, amonyumun parçalanması daha zor olabilir. Mümkünse dış filtre kullanmanızı tavsiye ederim. İçine bol miktarda lav kırığı ya da seramik halka benzeri malzemelerle, bakterilerin çoğalmasını sağlarsınız. Ayrıca geçici süre için zeolit de kullanıp, sudaki amonyumu absorbe etmesini sağlayabilirsiniz. Dış filtre kullanma şansınız yoksa, içine malzeme koyabileceğiniz ve hava motoruyla çalışan plastik köşe filtre de kullanabilirsiniz.
Bence, bakteri kolonilerinin miktarını arttırmayı deneyin. Bakteri miktarı yeterli olmazsa, amonyumun parçalanması daha zor olabilir. Mümkünse dış filtre kullanmanızı tavsiye ederim. İçine bol miktarda lav kırığı ya da seramik halka benzeri malzemelerle, bakterilerin çoğalmasını sağlarsınız. Ayrıca geçici süre için zeolit de kullanıp, sudaki amonyumu absorbe etmesini sağlayabilirsiniz. Dış filtre kullanma şansınız yoksa, içine malzeme koyabileceğiniz ve hava motoruyla çalışan plastik köşe filtre de kullanabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
