ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cedetemircan16
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Haziran 2017 03:33
Son Ziyaret:
09 Haziran 2026 21:12
Toplam Mesaj:
131 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cevdet emircan ardiç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cevdet emircan ardiç
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum Yosun Sorunu
Bir ayını doldurdu tetra ex700 dış filitre on tane kadar karides bir kaç tane ramshorn salyangoz yaşayan yosun sorunu bir haftadır akvaryumu işgal ediyor tecrübelerinizi rica ediyorum saygılar teşekkürler
[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202150501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151131.jpg[/IMG]
Bir ayını doldurdu tetra ex700 dış filitre on tane kadar karides bir kaç tane ramshorn salyangoz yaşayan yosun sorunu bir haftadır akvaryumu işgal ediyor tecrübelerinizi rica ediyorum saygılar teşekkürler
[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202150501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151131.jpg[/IMG]
Yaşama Söz Konusu :d
High-Tech akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
High-Tech akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
[EDIT]cedetemircan16,2018-06-11 13:57:50[/EDIT]
Evet akvaryumlarımı kurdum bir tanesi kaldı sadece rayına oturdu her şey
bir sorum daha var akvaryumum high tech akvaryumlar ve bir akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
[EDIT]cedetemircan16,2018-06-11 13:57:50[/EDIT]
Evet akvaryumlarımı kurdum bir tanesi kaldı sadece rayına oturdu her şey
bir sorum daha var akvaryumum high tech akvaryumlar ve bir akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Teşekkürler indikatör ile test ede ede bu işi yapıcam ,zemin bitkisi olduğu için co2 yapmak istiyorum
Saygılar, iyi hobiler.
Teşekkürler indikatör ile test ede ede bu işi yapıcam ,zemin bitkisi olduğu için co2 yapmak istiyorum
Saygılar, iyi hobiler.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Merhabalar;
kaldığımız yerden devam ediyoruz,sump sistemini kurdum sorularım şunlarla takip ediyor; üç akvaryumum da bitkili ve 3 'ü de aynı sump sistemine bağlı benim sorum ise ,sump akvaryumunun içine karbondioksit versem 3 akvaryumda da bitkiler için gerekli karbon dioksit 'i sağlamış olur muyum ?
Teşekkürler,iyi hobiler...
Merhabalar;
kaldığımız yerden devam ediyoruz,sump sistemini kurdum sorularım şunlarla takip ediyor; üç akvaryumum da bitkili ve 3 'ü de aynı sump sistemine bağlı benim sorum ise ,sump akvaryumunun içine karbondioksit versem 3 akvaryumda da bitkiler için gerekli karbon dioksit 'i sağlamış olur muyum ?
Teşekkürler,iyi hobiler...
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Herksese teşekkür ederim,
Yavrulatma işini çözdüğümüze göre ben yoluma devam ediyorum 5-10 dk sonra sumpun camlarını kestireceğim değişik bir sump planım var Allah izin verirse güzel bir proje olucak
Bu konudan gene siz değerli yardımsever kişilere sorularım eksik olmayacak , sump sistemini kurayım,ardından balık önerilerinizi istiyeceğim
İyi hobiler,Saygılar ..
[:nazar:]
Herksese teşekkür ederim,
Yavrulatma işini çözdüğümüze göre ben yoluma devam ediyorum 5-10 dk sonra sumpun camlarını kestireceğim değişik bir sump planım var Allah izin verirse güzel bir proje olucak
Bu konudan gene siz değerli yardımsever kişilere sorularım eksik olmayacak , sump sistemini kurayım,ardından balık önerilerinizi istiyeceğim
İyi hobiler,Saygılar ..
[:nazar:]
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
İbrahim abi öncelikle teşekkürler
balıkların yavrulayacağı akvaryumu bitkili yapıp yavruluk kullanmamamı öneriyorsunuz tesrübeleriniz aracılığı ile.
Peki bu bitki işi sıkıntı değil co2 vb eve hazır mevcut,ama bitkilerin arasından o 70-100 tane yavruyu nasıl kepçe ile tutabilirim bütün bitkiler deforme olur bunu nasıl yaparım
Saygılar .
İbrahim abi öncelikle teşekkürler
balıkların yavrulayacağı akvaryumu bitkili yapıp yavruluk kullanmamamı öneriyorsunuz tesrübeleriniz aracılığı ile.
Peki bu bitki işi sıkıntı değil co2 vb eve hazır mevcut,ama bitkilerin arasından o 70-100 tane yavruyu nasıl kepçe ile tutabilirim bütün bitkiler deforme olur bunu nasıl yaparım
Saygılar .
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Herkese çok teşekkürler
Ben sadece 3 katlı bir akvaryum seti yapıp bundan para kar amacı gütmeden sadece elektrik gibi masrafların bu set ile dengelenmesi için böyle bir konu açtım ve burada balıkların bakımı hakkında bir soru sordum yorum yapan herkese teşekkürler tekrardan
Ben lise 3'e gidiyorum ve bir iş yeri üretim hane açacak gücüm yok Nadir abiye katılıyorum tabi ki üretim ve bu işten para kazanmak için sizin dediğiniz gibi derede boğulmaktansa okyanusta boğulmayı tercih ederim.
ama ben zaten bir sene sonra üniversite için başka şehre gideceğim için üretim hane açsam da bakamam.
Ben bir yanlış yaparak
memeli hayvan bakmaya devam edeceğim diye yazdım ve bunun karşılığında beni bir abi uyardı teşekkürler ama buna karşılık ben
''''Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayvan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.''''''
yazmama rağmen tekrardan hatayı su ustune getirerek sen hiç bir şey yapma önce git dersine çalış gibi birdaha bunu yazmanız anlaşılmaz bir derinlik kattı konuya sadece cecaplarınız beni bu işe bağlacağını belirtmek istemiştim.
Herkese çok teşekkürler
Ben sadece 3 katlı bir akvaryum seti yapıp bundan para kar amacı gütmeden sadece elektrik gibi masrafların bu set ile dengelenmesi için böyle bir konu açtım ve burada balıkların bakımı hakkında bir soru sordum yorum yapan herkese teşekkürler tekrardan
Ben lise 3'e gidiyorum ve bir iş yeri üretim hane açacak gücüm yok Nadir abiye katılıyorum tabi ki üretim ve bu işten para kazanmak için sizin dediğiniz gibi derede boğulmaktansa okyanusta boğulmayı tercih ederim.
ama ben zaten bir sene sonra üniversite için başka şehre gideceğim için üretim hane açsam da bakamam.
Ben bir yanlış yaparak
memeli hayvan bakmaya devam edeceğim diye yazdım ve bunun karşılığında beni bir abi uyardı teşekkürler ama buna karşılık ben
''''Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayvan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.''''''
yazmama rağmen tekrardan hatayı su ustune getirerek sen hiç bir şey yapma önce git dersine çalış gibi birdaha bunu yazmanız anlaşılmaz bir derinlik kattı konuya sadece cecaplarınız beni bu işe bağlacağını belirtmek istemiştim.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
[QUOTE=BabySoul]Nadir hocama katılıyorum. Nedenine gelince fullredlerin piyasada satış fiyatı 7.5 ile 15 tl civarı. Sen üretip satılacak duruma getirdiğin yavruları tanesi 3-4 tl den ancak satabilirsin. Bu durumda onca emek sonrası beklediğin gibi olmayacaktır. Ayrıca fullredlerin yavru verme sayıları ve yavruların diğer lepisteslere göre büyüme hızı yavaştır. [/QUOTE]
Bir full red'i 5 aylık olduktan sonra 1-2tl ye her yerde kolayca satabilirmiyim?
[QUOTE=BabySoul]Nadir hocama katılıyorum. Nedenine gelince fullredlerin piyasada satış fiyatı 7.5 ile 15 tl civarı. Sen üretip satılacak duruma getirdiğin yavruları tanesi 3-4 tl den ancak satabilirsin. Bu durumda onca emek sonrası beklediğin gibi olmayacaktır. Ayrıca fullredlerin yavru verme sayıları ve yavruların diğer lepisteslere göre büyüme hızı yavaştır. [/QUOTE]
Bir full red'i 5 aylık olduktan sonra 1-2tl ye her yerde kolayca satabilirmiyim?
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
[QUOTE=Reddevil]Öncelikle herşeyin hayırlısı olsun , Savaş Dursun ağabeyin güzel bir bilgi paylaşmış. Buna mukabil her hobisever baktığı balıkların kendi yem parasını malzeme parasını çıkarması beklentisi içine girmesi şahsi fikrim olarak doğru olmakla beraber bunu kaliteli balık üreterek sonuçlandırmak benim için daha önemlidir. Lakin amacımız ticarete doğru kayma eğilimine dönüşünce işler açıkçası baya bir karışıyor. Hobiyi bırakalı 8 sene olmuş sadece Eminönüne gittiğimde ne var ne yok ne tür balıklar var çeşitlilik var mı güzel balıklar var mı vs derken bir anda hobi damarım debreşti foruma geri döndüm aklımda olan biten ne varsa hafızayı ve bilgileri zorladım birşeyler yapmaya çalışıyorum. Hobiyi bıraktığım senelerde 17000 TL kriza gold'ların kolonisi 5000TL ye frontosa mobaların satıldığı dönemler bitmiş , çoğu üretimhane ( hobihane adı altında ) kapanmış sahipleri başka iş yapıyor , hala üretim yapan veya ithalat yapan bir elin 5 parmağını geçmeyecek kişi ve ticari üyeler kalmış. Bunların birçok alt sebebi var , en büyük sebep EKONOMİ ...
Dolayısıyla eğer ufak çaplı cep harçlığı için düşüncelerin varsa ekonomik olarak elden çabuk çıkarabileceğin varyeteleri bakmak , onun pazarını bulmak veya oluşturmakla işe başlaman daha hayırlı olur düşüncesindeyim. Bahsettiğin sayıları yakaladığını hatta geçtiğini düşün fakat üretmiş olduğun malı satamadıktan sonra sıkılacak bıkacak ve çaresizce elinde ne var ne yok en azından maliyetine elden çıkarmaya çalışacaksın.. O yüzden ( okuduğun bölüm bunu karşılıyor ) matematiğini iyi yap pazarını iyi yap ki elinde bazı şeyler patlamasın..[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler ,
hangi balık nekadara gider gidermi ,gitmezmi konularını pek düşünmemiştim ,bu balık satarak para kazanmak değilde ; balık satarak masraflarını karşılmak için ve hobi için çabalayan biriyim.Bu konu için internet aracılığı ile satmak mümkün olurmu ?..
[QUOTE=cameroon06]Bir yanlışı düzeltelim balıklar ayrı bir sınıftır, memeli hayvan sınıfında değildir.[:iyi:][/QUOTE]
Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayfan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.
[QUOTE=Reddevil]Öncelikle herşeyin hayırlısı olsun , Savaş Dursun ağabeyin güzel bir bilgi paylaşmış. Buna mukabil her hobisever baktığı balıkların kendi yem parasını malzeme parasını çıkarması beklentisi içine girmesi şahsi fikrim olarak doğru olmakla beraber bunu kaliteli balık üreterek sonuçlandırmak benim için daha önemlidir. Lakin amacımız ticarete doğru kayma eğilimine dönüşünce işler açıkçası baya bir karışıyor. Hobiyi bırakalı 8 sene olmuş sadece Eminönüne gittiğimde ne var ne yok ne tür balıklar var çeşitlilik var mı güzel balıklar var mı vs derken bir anda hobi damarım debreşti foruma geri döndüm aklımda olan biten ne varsa hafızayı ve bilgileri zorladım birşeyler yapmaya çalışıyorum. Hobiyi bıraktığım senelerde 17000 TL kriza gold'ların kolonisi 5000TL ye frontosa mobaların satıldığı dönemler bitmiş , çoğu üretimhane ( hobihane adı altında ) kapanmış sahipleri başka iş yapıyor , hala üretim yapan veya ithalat yapan bir elin 5 parmağını geçmeyecek kişi ve ticari üyeler kalmış. Bunların birçok alt sebebi var , en büyük sebep EKONOMİ ...
Dolayısıyla eğer ufak çaplı cep harçlığı için düşüncelerin varsa ekonomik olarak elden çabuk çıkarabileceğin varyeteleri bakmak , onun pazarını bulmak veya oluşturmakla işe başlaman daha hayırlı olur düşüncesindeyim. Bahsettiğin sayıları yakaladığını hatta geçtiğini düşün fakat üretmiş olduğun malı satamadıktan sonra sıkılacak bıkacak ve çaresizce elinde ne var ne yok en azından maliyetine elden çıkarmaya çalışacaksın.. O yüzden ( okuduğun bölüm bunu karşılıyor ) matematiğini iyi yap pazarını iyi yap ki elinde bazı şeyler patlamasın..[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler ,
hangi balık nekadara gider gidermi ,gitmezmi konularını pek düşünmemiştim ,bu balık satarak para kazanmak değilde ; balık satarak masraflarını karşılmak için ve hobi için çabalayan biriyim.Bu konu için internet aracılığı ile satmak mümkün olurmu ?..
[QUOTE=cameroon06]Bir yanlışı düzeltelim balıklar ayrı bir sınıftır, memeli hayvan sınıfında değildir.[:iyi:][/QUOTE]
Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayfan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
