ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batuhanbhar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
36
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Eylül 2017 18:42
Son Ziyaret:
15 Temmuz 2025 21:40
Toplam Mesaj:
64 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Bahar
Doğum Tarihi:
28 Mayıs 1997
Yaş:
29
İl:
Diyarbakir
Meslek:
Özel Eğitim Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batuhan Bahar
SON 10 MESAJI
Sajica Tankımda Yaşadığım İç Parazit Sorunu
[QUOTE=Orhan76]
Ahmet Abi'nin saptaması daha doğru gibi balıkların daha çok formsuz kalmışa benziyor. Şu an pek iç parazitel bir enfeksiyona yakalanmış bir görüntüye rastlamadım. Kullandığın yemler gayet kaliteli naçizane tavsiyem bitkisel miktarını azaltarak (günde veya 2 günde bir öğün gibi) biraz tetra discus veya artemia gibi (kabuksuz hazır artemia da olur haftada 3-4 öğün) protein bazlı gıdalara yüklenirsen daha hızlı toparlanırlar. İştah açması bakımından konuştuğumuz gibi sarımsaklı yem öğünlerini bir miktar (su kalitesini pek bozmayacak şekilde) artırabilirsin. Karınları iyice pekleşince eski sistemine (dengeli protein + bitkisel) geri dönersin. Yine Ahmet Abi'nin bahsettiği gibi sürekli temiz su takviyesine devam et yakında toparlanacaklardır.[/QUOTE]
Orhan abi teşhisim iç parazit olduğu için tedavide yanlış olmuş anladığım kadarıyla. Artık form tutmaları için sık su değişimi beslenme düzenine geçeyim o şekil durumlarına bakayım. Son durumu buradan bildiririm inşallah. Tekrardan teşekkür ederim ...
[QUOTE=Orhan76]
Ahmet Abi'nin saptaması daha doğru gibi balıkların daha çok formsuz kalmışa benziyor. Şu an pek iç parazitel bir enfeksiyona yakalanmış bir görüntüye rastlamadım. Kullandığın yemler gayet kaliteli naçizane tavsiyem bitkisel miktarını azaltarak (günde veya 2 günde bir öğün gibi) biraz tetra discus veya artemia gibi (kabuksuz hazır artemia da olur haftada 3-4 öğün) protein bazlı gıdalara yüklenirsen daha hızlı toparlanırlar. İştah açması bakımından konuştuğumuz gibi sarımsaklı yem öğünlerini bir miktar (su kalitesini pek bozmayacak şekilde) artırabilirsin. Karınları iyice pekleşince eski sistemine (dengeli protein + bitkisel) geri dönersin. Yine Ahmet Abi'nin bahsettiği gibi sürekli temiz su takviyesine devam et yakında toparlanacaklardır.[/QUOTE]
Orhan abi teşhisim iç parazit olduğu için tedavide yanlış olmuş anladığım kadarıyla. Artık form tutmaları için sık su değişimi beslenme düzenine geçeyim o şekil durumlarına bakayım. Son durumu buradan bildiririm inşallah. Tekrardan teşekkür ederim ...
Sajica Tankımda Yaşadığım İç Parazit Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606521.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/ZoP5W7YzoAA?si=cJvYswKaswvcTkZL[/VID]
[QUOTE=Orhan76]
Merhabalar,
Öncelikle geçmiş olsun, ilk olarak belki denemişsinizdir ama yemlerinizi sürekli olarak sarımsak özüne emdirerek bu şekilde balıklarınızı her öğünde sarımsaklı yemle beslemenizi tavsiye ederim. İkinci olarak gerçi antibiyotik tedavisi uygulamışsınız ama yine de farklı bir ilaç olarak seachem focus uygulamasını denemenizi de tavsiye ederim. Sajicalar bir dönem arayıp da bulamadığım ve çok beğendiğim ciklet türlerinden, umarım kendilerini toparlarlar.[/QUOTE]
Orhan abi ilgin için öncelikle teşekkür ederim. Sarımsaklı özlü yem kullanıyorum ama her öğünde değil su değerlerini bozmamak adına 3 günde bir veriyorum. Sıklığını arttırabilirim tavsiyeniz üzerine. Seachem focus, bakta tabs vs balık ilaçları yasaklı sanırım ulaşamıyorum var olanlarda çok pahalı karaborsa mantığı satılıyor ona kazandırmamak adına uzak duruyorum.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, Orhan hocam bana sanki açlık ve bakımsızlıktan olanlar gibi geldi. İnce şeffaf dışkı boş mukus sanırım, halsizlik de aynı şekilde; antibiyotik tedavisinden önce iyi besleme ve sık su değişimi ile tankın koşullarını düzeltmek sonuç almayı mümkün kılacak gibi görünüyor, geçmiş olsun umarım atlatılacaktır.[/QUOTE]
Ahmet abi ilgin için teşekkür ederim. Hali hazırda 3 günlük günde 2 tablet tedavisinden sonra 7 gün geçmiş durumda ve 2 günde bir yüzde 25 su değişimi ve öğün atlamadan sabah öğlen akşam besliyorum. Protein oranı yüksek bir tane yem var bende tetra discus az veriyorum artemia haftada bir çıkarıyorum. Yoğunluk bitkisel sera flora, osi sprilina, pro algea ve aklıma adı gelmeyen 2 çeşit daha yemle değişe değişe az az besliyorum. Hala açlık etkileri bahsettiğiniz durum sürüyor mu bilmiyorum.
--İyileşmeleri için elimden geleni yapıyorum ekstra tecrübelerinizdende faydalanmak isterim. Resim ve video eklemeye çalıştım. Önerilerinize açığım hala tedavi için şans varken gerekeni yapmak isterim. Saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/230620251606521.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/ZoP5W7YzoAA?si=cJvYswKaswvcTkZL[/VID]
[QUOTE=Orhan76]
Merhabalar,
Öncelikle geçmiş olsun, ilk olarak belki denemişsinizdir ama yemlerinizi sürekli olarak sarımsak özüne emdirerek bu şekilde balıklarınızı her öğünde sarımsaklı yemle beslemenizi tavsiye ederim. İkinci olarak gerçi antibiyotik tedavisi uygulamışsınız ama yine de farklı bir ilaç olarak seachem focus uygulamasını denemenizi de tavsiye ederim. Sajicalar bir dönem arayıp da bulamadığım ve çok beğendiğim ciklet türlerinden, umarım kendilerini toparlarlar.[/QUOTE]
Orhan abi ilgin için öncelikle teşekkür ederim. Sarımsaklı özlü yem kullanıyorum ama her öğünde değil su değerlerini bozmamak adına 3 günde bir veriyorum. Sıklığını arttırabilirim tavsiyeniz üzerine. Seachem focus, bakta tabs vs balık ilaçları yasaklı sanırım ulaşamıyorum var olanlarda çok pahalı karaborsa mantığı satılıyor ona kazandırmamak adına uzak duruyorum.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, Orhan hocam bana sanki açlık ve bakımsızlıktan olanlar gibi geldi. İnce şeffaf dışkı boş mukus sanırım, halsizlik de aynı şekilde; antibiyotik tedavisinden önce iyi besleme ve sık su değişimi ile tankın koşullarını düzeltmek sonuç almayı mümkün kılacak gibi görünüyor, geçmiş olsun umarım atlatılacaktır.[/QUOTE]
Ahmet abi ilgin için teşekkür ederim. Hali hazırda 3 günlük günde 2 tablet tedavisinden sonra 7 gün geçmiş durumda ve 2 günde bir yüzde 25 su değişimi ve öğün atlamadan sabah öğlen akşam besliyorum. Protein oranı yüksek bir tane yem var bende tetra discus az veriyorum artemia haftada bir çıkarıyorum. Yoğunluk bitkisel sera flora, osi sprilina, pro algea ve aklıma adı gelmeyen 2 çeşit daha yemle değişe değişe az az besliyorum. Hala açlık etkileri bahsettiğiniz durum sürüyor mu bilmiyorum.
--İyileşmeleri için elimden geleni yapıyorum ekstra tecrübelerinizdende faydalanmak isterim. Resim ve video eklemeye çalıştım. Önerilerinize açığım hala tedavi için şans varken gerekeni yapmak isterim. Saygılar...
Sajica Tankımda Yaşadığım İç Parazit Sorunu
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: İştahsızlık, ağır hareketler, ince uzun şefaf ve beyaz dışkı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 200litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 8 adet 5-6cm ve 5 adet 3-5 cm sajica , 2 yetişkin onlarca yavru elma salyangozu , anibias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 27-28 derece
Filitrasyon: Dış filitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Flagyl ile tedavi etmeye çalıştım 2 kez ilkinde 10litre suya aldım balıkları 1 adet flagyli su ve sodada eritip ekledim hava taşı ile 5 saat beklettim sonra akvaryuma aldım. 1-2 gün hareketlendiler yeme tepki verdiler daha sonra tekrar iştahsızlık arttı. İkinci kez kullandığımda akvaryum hacmini 100litre düşürüp 3 gün boyunca 2 tablet flagyl eritip ekledim akvaryuma yüzde 50 su değişimi yaptım. 1-2 gün yine durumları iyi olur gibi oldu. Şuan tekrar kötüleşti durum.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):2 günde bir yüzde 25 su değişimi yapıyorum.
Hastalık nedeni taziye nedeni ile 2 kez 5-6 gün bakımlarını yapamadan evden ayrıldım buna bağlıyorum. Şuan 3.kez flagyl tedavisi akvaryumda yapıp daha agresif dozaj daha fazla su değişimi ile son bir deneme yapmak istiyorum. Balıklarda karın çökmesi yok. Azda olsa yem yiyorlar. Tavsiyelerinizi bekliyorum. İyi forumlar...
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: İştahsızlık, ağır hareketler, ince uzun şefaf ve beyaz dışkı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 200litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 8 adet 5-6cm ve 5 adet 3-5 cm sajica , 2 yetişkin onlarca yavru elma salyangozu , anibias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 27-28 derece
Filitrasyon: Dış filitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Flagyl ile tedavi etmeye çalıştım 2 kez ilkinde 10litre suya aldım balıkları 1 adet flagyli su ve sodada eritip ekledim hava taşı ile 5 saat beklettim sonra akvaryuma aldım. 1-2 gün hareketlendiler yeme tepki verdiler daha sonra tekrar iştahsızlık arttı. İkinci kez kullandığımda akvaryum hacmini 100litre düşürüp 3 gün boyunca 2 tablet flagyl eritip ekledim akvaryuma yüzde 50 su değişimi yaptım. 1-2 gün yine durumları iyi olur gibi oldu. Şuan tekrar kötüleşti durum.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):2 günde bir yüzde 25 su değişimi yapıyorum.
Hastalık nedeni taziye nedeni ile 2 kez 5-6 gün bakımlarını yapamadan evden ayrıldım buna bağlıyorum. Şuan 3.kez flagyl tedavisi akvaryumda yapıp daha agresif dozaj daha fazla su değişimi ile son bir deneme yapmak istiyorum. Balıklarda karın çökmesi yok. Azda olsa yem yiyorlar. Tavsiyelerinizi bekliyorum. İyi forumlar...
Bitkili Beta Akvaryumum + Yeni Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=iamthezeus]
Ben de Malatya'da yaşıyorum camı 30 tlye kestirdim 4 mm. kendim yaptım akvaryumu da. [/QUOTE]
Üstad nerede yaptırdın acaba ?
[QUOTE=iamthezeus]
Ben de Malatya'da yaşıyorum camı 30 tlye kestirdim 4 mm. kendim yaptım akvaryumu da. [/QUOTE]
Üstad nerede yaptırdın acaba ?
Bu Hastalık Nedir?
[QUOTE=bumega]Önlem olarak su değişim miktarını artırmanızı tavsiye ediyorum zaten diğer balıklarda kuyruk erimesi de varmış, su değerleriniz bozuk olabilir bir ihtimal.[/QUOTE]
Tasiyeniz üzerine yüzde 20 ye çıkartağım su değişimini. Gövdesi resimdeki gibi yeşil olması hakkında bir fikriniz var mı ?
[QUOTE=bumega]Önlem olarak su değişim miktarını artırmanızı tavsiye ediyorum zaten diğer balıklarda kuyruk erimesi de varmış, su değerleriniz bozuk olabilir bir ihtimal.[/QUOTE]
Tasiyeniz üzerine yüzde 20 ye çıkartağım su değişimini. Gövdesi resimdeki gibi yeşil olması hakkında bir fikriniz var mı ?
Bu Hastalık Nedir?
[QUOTE=Aqua Discovery]Columnaris olabilir ben bu hastalık yüzünden lepsites beslemeyi bıraktım hastalıklı bir balık olmasi yetiyor tüm tankı kırıp geçiriyor bence balıkların hepsini karantina ya alıp tankı ve filtreyi kaya tuzlu su ile dezenfekte Edip tekrar kurulum yapmanız en iyisi çünkü bulaşıcı bir illet en son yavruları hedef alıyor [/QUOTE]
Üstad columnaris hastalığının belirtilerini araştırdım. Bu kaybettiğim balıkta bu hastalığın hiç bir belirtisi yoktu. Tek belirti doğum sonrası aşırı zayıflamasıydı( yaklaşık 1 hafta önce doğum yaptı.). Şuan tanktaki balıklarda dişilerde herhangi bir problem yok ama erkek balıklarda kuyruk erimesi. Bunun sebebininde akvaryumu resetledikten sonra bakteri kültürü oturmadan balıkları ana tanka almak zorunda kalışımdan olduğunu düşünüyorum. 2 tanede damızlık altı dişi kaybettim. Doğum yapıp mantar oldular müdahaleme rağmen kurtaramadım onlarıda. Bu ölen balık damızlık boydaydı yaklaşık 30-40 yavru verdi son doğumunda. Acaba doğumdan ötürü çok mu yıprandı diye düşünüyorum. Dediğim gibi böyle düşünme nedenim erkek balıklardaki kuyruk erimesi dışında hastalık/hastalık belirtisi yok çok şükür.
[QUOTE=Aqua Discovery]Columnaris olabilir ben bu hastalık yüzünden lepsites beslemeyi bıraktım hastalıklı bir balık olmasi yetiyor tüm tankı kırıp geçiriyor bence balıkların hepsini karantina ya alıp tankı ve filtreyi kaya tuzlu su ile dezenfekte Edip tekrar kurulum yapmanız en iyisi çünkü bulaşıcı bir illet en son yavruları hedef alıyor [/QUOTE]
Üstad columnaris hastalığının belirtilerini araştırdım. Bu kaybettiğim balıkta bu hastalığın hiç bir belirtisi yoktu. Tek belirti doğum sonrası aşırı zayıflamasıydı( yaklaşık 1 hafta önce doğum yaptı.). Şuan tanktaki balıklarda dişilerde herhangi bir problem yok ama erkek balıklarda kuyruk erimesi. Bunun sebebininde akvaryumu resetledikten sonra bakteri kültürü oturmadan balıkları ana tanka almak zorunda kalışımdan olduğunu düşünüyorum. 2 tanede damızlık altı dişi kaybettim. Doğum yapıp mantar oldular müdahaleme rağmen kurtaramadım onlarıda. Bu ölen balık damızlık boydaydı yaklaşık 30-40 yavru verdi son doğumunda. Acaba doğumdan ötürü çok mu yıprandı diye düşünüyorum. Dediğim gibi böyle düşünme nedenim erkek balıklardaki kuyruk erimesi dışında hastalık/hastalık belirtisi yok çok şükür.
Bu Hastalık Nedir?
Hastalık Belirtileri: ani ölüm oldu yem yiyordu diğer balıklar gibi sabahına öldü
Akvaryum Kapasitesi (litre): 90 net olarak 75 civarı
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: elma salyangozu çeşitli low tech bitkiler adi salyangoz 4 e 6 dişi lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 27 sabif
Filitrasyon: sunsun hw 603b dış filitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):haftada bir yüzde 10 15 arası
Bu hastalık nedir canlı full gold lepistes dişisiydi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/050120201833191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/050120201833351.jpg[/IMG][EDIT]batuhanbhar,2020-01-05 18:35:20[/EDIT]
Hastalık Belirtileri: ani ölüm oldu yem yiyordu diğer balıklar gibi sabahına öldü
Akvaryum Kapasitesi (litre): 90 net olarak 75 civarı
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: elma salyangozu çeşitli low tech bitkiler adi salyangoz 4 e 6 dişi lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 27 sabif
Filitrasyon: sunsun hw 603b dış filitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):haftada bir yüzde 10 15 arası
Bu hastalık nedir canlı full gold lepistes dişisiydi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/050120201833191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199999/050120201833351.jpg[/IMG][EDIT]batuhanbhar,2020-01-05 18:35:20[/EDIT]
L144 Boylandırma
[QUOTE=hsnozl2603]Ben artemia vermek istiyorum ama şu aklımı karıştırıyor.Artemia balık gibi orta seviyelerde yüzüyor vatozlar hep tabana ve kenarlara yapışıkken artemia veye su piresini nasıl yiyiyorlar?[/QUOTE]
Kabuksuz veriyorum artemiayı kumsuz akvaryumda bakıyorum. Ne ile beslersem besleyeyim 1 saat sonra tipde kalan fazla yemi çekiyorum. Bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Şeytanın kulağına kurşun
[QUOTE=hsnozl2603]Ben artemia vermek istiyorum ama şu aklımı karıştırıyor.Artemia balık gibi orta seviyelerde yüzüyor vatozlar hep tabana ve kenarlara yapışıkken artemia veye su piresini nasıl yiyiyorlar?[/QUOTE]
Kabuksuz veriyorum artemiayı kumsuz akvaryumda bakıyorum. Ne ile beslersem besleyeyim 1 saat sonra tipde kalan fazla yemi çekiyorum. Bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Şeytanın kulağına kurşun
Melek Balığı Türü
Şanslı kereta 300lt cennet ona. Allah nazardan korusun sağlıklı ve formda görünüyor. Az çok merakımdan çoğu türü biliyorum. Kesin konuşamıyorum çünkü hergün bilmediğim bir sürü şey öğreniyorum. O yüzden kesin kırmadır diyemem ama kırma bu balık abi :)
Şanslı kereta 300lt cennet ona. Allah nazardan korusun sağlıklı ve formda görünüyor. Az çok merakımdan çoğu türü biliyorum. Kesin konuşamıyorum çünkü hergün bilmediğim bir sürü şey öğreniyorum. O yüzden kesin kırmadır diyemem ama kırma bu balık abi :)
Melek Balığı Türü
Kendi deneyimime göre kırma abi bu balık [:)))]
Düz kuyruk, gövdesi inci gövde, siyah beyaz kafadaki kızılık tricolour. Başka ne diyeyim mis gibi her türden bir lokma gen almış canlı. Kendi kanatimce iyi bakılırsa 10 yıl felan yaşar kırmalar sağlam oluyor. Kalıtsal hastalık çok az görülüyor. Kendi tecrübem bu yorum kesin bilgi değil tekrar belirteyim. İyi hobiler olsun.
Kendi deneyimime göre kırma abi bu balık [:)))]
Düz kuyruk, gövdesi inci gövde, siyah beyaz kafadaki kızılık tricolour. Başka ne diyeyim mis gibi her türden bir lokma gen almış canlı. Kendi kanatimce iyi bakılırsa 10 yıl felan yaşar kırmalar sağlam oluyor. Kalıtsal hastalık çok az görülüyor. Kendi tecrübem bu yorum kesin bilgi değil tekrar belirteyim. İyi hobiler olsun.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
