ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
revivality
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2017 13:20
Son Ziyaret:
07 Ağustos 2019 12:27
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ibrahim
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Söz gümüş, Sukut altınsa.... METAL HAYATTIR..
SON 10 MESAJI
100x45x55 Discus/tetra Akvaryumu
[QUOTE=SahinTaskin]Güzel sade bir tank olmuş tebrik ederim ama altılı bir discus grubu kurarsanız daha iyi olur balıklar kendilerini daha rahat hissedecektir ikili grup sürekli ürkek olur[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. 4 adet daha alacağım akvaryumcuma gelmesini bekliyorum. Elimde ki 2 discus için birşeyler söyleyebilirmisiniz cinsleri nedir sağlıklılarmı vs. Biraz araştırdım discuslarda yanıklık oluyormuş turuncu olan yanık gibi geldi bana.
[QUOTE=SahinTaskin]Güzel sade bir tank olmuş tebrik ederim ama altılı bir discus grubu kurarsanız daha iyi olur balıklar kendilerini daha rahat hissedecektir ikili grup sürekli ürkek olur[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. 4 adet daha alacağım akvaryumcuma gelmesini bekliyorum. Elimde ki 2 discus için birşeyler söyleyebilirmisiniz cinsleri nedir sağlıklılarmı vs. Biraz araştırdım discuslarda yanıklık oluyormuş turuncu olan yanık gibi geldi bana.
100x45x55 Discus/tetra Akvaryumu
Ölçüler: 100 x 45 x 55
Canlı Türleri: 10x Kardinal tetra / 10x Kırmızı burun tetra / 2x Discus / 4x Albino çopçü / 3x Elma salyangoz
Bitki Türleri: Dev anubias
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqua Master Pro-1200 / 60x2 5730 SMD LED
Tasarım ve Dekorasyon: Yati kökü / 25 kg QUARTZ KUM
Merhaba Arkadaşlar ,
Bitkili akvaryum denememden sonra tekrar sade bir akvaryuma geçiş yaptım. İlk kurulumdan sonra yaklaşık 2 hafta akvaryum boşta çalıştı ve canlıları 2 hafta sonunda ekledim.
Discuslarla ilgili çok fazla bilgiye sahip değilim açıkcası gelişi güzel aldım balıkları. Dişi/erkek ve sağlık durumları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121581.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 x 45 x 55
Canlı Türleri: 10x Kardinal tetra / 10x Kırmızı burun tetra / 2x Discus / 4x Albino çopçü / 3x Elma salyangoz
Bitki Türleri: Dev anubias
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqua Master Pro-1200 / 60x2 5730 SMD LED
Tasarım ve Dekorasyon: Yati kökü / 25 kg QUARTZ KUM
Merhaba Arkadaşlar ,
Bitkili akvaryum denememden sonra tekrar sade bir akvaryuma geçiş yaptım. İlk kurulumdan sonra yaklaşık 2 hafta akvaryum boşta çalıştı ve canlıları 2 hafta sonunda ekledim.
Discuslarla ilgili çok fazla bilgiye sahip değilim açıkcası gelişi güzel aldım balıkları. Dişi/erkek ve sağlık durumları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121581.jpg[/IMG]
Cuba Gelişimi (inşallah)
[QUOTE=kerowski]Bugün 2. Gün ekimden sonra. Ne bir grlişme, yayılma var ne de sararma, çürüme var. [/QUOTE]
1 hafta sonra heryer yemyelişş :))
Zemin bitkisinin gelişimini beklemek çok sabır ister. Kendi bulunduğu konuma adaptasyonu için bile haftalar geçmesi gerekir daha sonra min 2 ay içerisinde ( düzenli gübreleme, co2 ve ışık dahilinde ) yavas yavas yayılmaya başlar.
Şöyle bi görsel bırakayım :)
Mart Ayı Ortaları yeni ekim cuba lar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181020101.jpg[/IMG]
4 Mayıs Güncel
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181021071.jpg[/IMG][EDIT]revivality,2018-05-05 10:22:18[/EDIT]
[QUOTE=kerowski]Bugün 2. Gün ekimden sonra. Ne bir grlişme, yayılma var ne de sararma, çürüme var. [/QUOTE]
1 hafta sonra heryer yemyelişş :))
Zemin bitkisinin gelişimini beklemek çok sabır ister. Kendi bulunduğu konuma adaptasyonu için bile haftalar geçmesi gerekir daha sonra min 2 ay içerisinde ( düzenli gübreleme, co2 ve ışık dahilinde ) yavas yavas yayılmaya başlar.
Şöyle bi görsel bırakayım :)
Mart Ayı Ortaları yeni ekim cuba lar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181020101.jpg[/IMG]
4 Mayıs Güncel
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181021071.jpg[/IMG][EDIT]revivality,2018-05-05 10:22:18[/EDIT]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=okay] https://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/5630-pcb-led-bar-1-mt-10-adet-ucretsiz-kargo-338823905
Bu iş iyice kafa karıştırıyor artık. Linkteki fiyatlara bakın [:(][/QUOTE]
Fiyat normal hocam 10mt satıyor adam :)
[QUOTE=okay] https://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/5630-pcb-led-bar-1-mt-10-adet-ucretsiz-kargo-338823905
Bu iş iyice kafa karıştırıyor artık. Linkteki fiyatlara bakın [:(][/QUOTE]
Fiyat normal hocam 10mt satıyor adam :)
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=WaveRider]İbrahim bey tankınız hayırlı olsun,fakat söylemeden geçmek istemiyorum.Japon balıkları otçul olduğu için o tankta bitki yetiştirmeniz zor.
Powerled deneyiyimim çok kısıtlı fakat Co2 destekli bir tank için 21 watt uygun görünüyor.Bence sorunu gübrelemede ve/veya Co2 nin tanktaki çözebildiğiniz miktarda arayın ilk önce.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Japonları bitkileri diktiğim gün çıkarmıştım. Çıkarmadan çektiğim bir fotoğraf.
Dün baya kafa yorduktan sonra Samsung 5630 smt piyasada bulamadığımdan 2 metre 5730 smt tedarik ettim. 2 Metre 5730 2 adet Alüminyum kasa ve kapağı toplam 30 TL ye mâl oldu. Şerit verileri aşağıda ki gibi.
RENK : BEYAZ
GERİLİM : DC 12V
GÜÇ 18W / MT
ÖLÇÜ : 1 MT
IŞIK AKISI : 1620 LÜMEN
AKIM : 1.50A / MT
ÇİP : SMD
IP : 20
Akvaryumumun boyu 60 cm olduğu için 1 metrelik şeritleri 60 cm e indirip alüminyum kasalar üzerinde de biraz kesme biçme yaptıktan sonra akvaryuma yerleştirdim. Yaklaşık 15 dk sonra cubalar çılgınlar gibi fotosenteze başladılar. Power led varken bu kadar fotosentez olmuyordu ışığın hızlı verimi hoşuma gitti. Timer priz ile saat 18:00 23:00 aralığı ışık veriyorum. 1 hafta 10 günlük süreçte gözlemleme ile neler olacağını tekrar sizlere aktaracağım.
Akvaryuma verdiğim lümen yanlış hesaplamıyorsam ;
1620 Lümen / 100 cm = 16,2 Lümen/cm
60 cm x 16,2 Lümen = 972 lümen
972 Lümen x 2 = 1944 lümen
1944/60litre = [B]32,4 lümen/litre[/B] Çıkıyor. Yeterli midir? fazla mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006051.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=SlGE4Kn5oiI[/VID]
[QUOTE=WaveRider]İbrahim bey tankınız hayırlı olsun,fakat söylemeden geçmek istemiyorum.Japon balıkları otçul olduğu için o tankta bitki yetiştirmeniz zor.
Powerled deneyiyimim çok kısıtlı fakat Co2 destekli bir tank için 21 watt uygun görünüyor.Bence sorunu gübrelemede ve/veya Co2 nin tanktaki çözebildiğiniz miktarda arayın ilk önce.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Japonları bitkileri diktiğim gün çıkarmıştım. Çıkarmadan çektiğim bir fotoğraf.
Dün baya kafa yorduktan sonra Samsung 5630 smt piyasada bulamadığımdan 2 metre 5730 smt tedarik ettim. 2 Metre 5730 2 adet Alüminyum kasa ve kapağı toplam 30 TL ye mâl oldu. Şerit verileri aşağıda ki gibi.
RENK : BEYAZ
GERİLİM : DC 12V
GÜÇ 18W / MT
ÖLÇÜ : 1 MT
IŞIK AKISI : 1620 LÜMEN
AKIM : 1.50A / MT
ÇİP : SMD
IP : 20
Akvaryumumun boyu 60 cm olduğu için 1 metrelik şeritleri 60 cm e indirip alüminyum kasalar üzerinde de biraz kesme biçme yaptıktan sonra akvaryuma yerleştirdim. Yaklaşık 15 dk sonra cubalar çılgınlar gibi fotosenteze başladılar. Power led varken bu kadar fotosentez olmuyordu ışığın hızlı verimi hoşuma gitti. Timer priz ile saat 18:00 23:00 aralığı ışık veriyorum. 1 hafta 10 günlük süreçte gözlemleme ile neler olacağını tekrar sizlere aktaracağım.
Akvaryuma verdiğim lümen yanlış hesaplamıyorsam ;
1620 Lümen / 100 cm = 16,2 Lümen/cm
60 cm x 16,2 Lümen = 972 lümen
972 Lümen x 2 = 1944 lümen
1944/60litre = [B]32,4 lümen/litre[/B] Çıkıyor. Yeterli midir? fazla mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006051.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=SlGE4Kn5oiI[/VID]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
Merhabalar ,
67x27x35 akvaryumum da 21w power led kullanıyor. Co2 tüplü olarak kullanıyorum ancak yaklaşık 20 25 gündür cubalarım çok fazla gelişim göstermedi. 5630 smd bara geçemiyi düşünüyorum. Kaç metre, kaç lümen uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/260320181333071.jpg[/IMG]
Merhabalar ,
67x27x35 akvaryumum da 21w power led kullanıyor. Co2 tüplü olarak kullanıyorum ancak yaklaşık 20 25 gündür cubalarım çok fazla gelişim göstermedi. 5630 smd bara geçemiyi düşünüyorum. Kaç metre, kaç lümen uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/260320181333071.jpg[/IMG]
65x27x35 Bitkili Akvaryum Aydınlatma.
Merhaba Arkadaşlar ,
Daha önce Akvaryum tanıtımında açtığım konuya müteakip aldığım yorumlar üzere aydınlatmamı power led e dönüştürüyorum. Akvaryum net 63 Litre su alıyor ve yaptırdığım projede 21x1w power led bulunuyor buda litre başına 0,33w lık bir ışık sağlıyor. Ledlerin renk dağılımı resimde ki gibidir. Fikir ve önerilerinizi beklemekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181700161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar ,
Daha önce Akvaryum tanıtımında açtığım konuya müteakip aldığım yorumlar üzere aydınlatmamı power led e dönüştürüyorum. Akvaryum net 63 Litre su alıyor ve yaptırdığım projede 21x1w power led bulunuyor buda litre başına 0,33w lık bir ışık sağlıyor. Ledlerin renk dağılımı resimde ki gibidir. Fikir ve önerilerinizi beklemekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181700161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
Krebensis Yumurtaları.
Merhaba Arkadaşlar ,
Dün akşam akvaryuma aldığım bitkileri dikerken dişi krebensisin saldırılarına maruz kaldım ve ardından hemen hindistan cevizinin içine baktığımda yumurta bıraktığını gördüm. Dişi erkeği içeri almıyor ikiside nöbetleşe savunma yapıyor. Resim çekebildim. Yumurta da mantarlaşma olabiliyormu araştırmalarım sonucu ama pek seçemedim. Yumurtaların durumu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/220120181148051.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar ,
Dün akşam akvaryuma aldığım bitkileri dikerken dişi krebensisin saldırılarına maruz kaldım ve ardından hemen hindistan cevizinin içine baktığımda yumurta bıraktığını gördüm. Dişi erkeği içeri almıyor ikiside nöbetleşe savunma yapıyor. Resim çekebildim. Yumurta da mantarlaşma olabiliyormu araştırmalarım sonucu ama pek seçemedim. Yumurtaların durumu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/220120181148051.jpg[/IMG]
Limon Mu? Zeytin Mi? Bambaşka Birşey Mi ?
Merhaba Arkadaşlar ,
Aşağıda ki resimlerde görünen bitkilerin biri limon diğeri ise zeytin diye almıştım. İnternette araştırdım biraz ne zeytin zeytine ne de limon limona benziyor.
Bende mi bir yanlışlık var nedir bu bitkilerin türü ?[:geek:]
LİMON BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843051.jpg[/IMG]
ZEYTİN BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843061.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar ,
Aşağıda ki resimlerde görünen bitkilerin biri limon diğeri ise zeytin diye almıştım. İnternette araştırdım biraz ne zeytin zeytine ne de limon limona benziyor.
Bende mi bir yanlışlık var nedir bu bitkilerin türü ?[:geek:]
LİMON BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843051.jpg[/IMG]
ZEYTİN BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843061.jpg[/IMG]
60 Litre Bitkili İlk Deneme.
[QUOTE=Astronotus] Birkaç değerli hobici abimizle araştırmalarımız sonucu lav kırığını tercih etmiş ve sonuçlarının çok verimli olduğunu gözlemlemiştik.Ben şöyle yapıyorum.Filtremde marka ürünler yerine lav kırığı ve zeolit bulunduruyorum,haftalık su değişimlerimdede bakteri kültürünü ekliyorum.Şuan bende power led kullanıyorum ve tarif etmem gerekirse hızlı bir yarış atı gibidir.Doğru dizilim,doğru soğutucu profil,doğru saat dilimi ve doğru gübreleme ile tek geçerim ancak hız dedik ya bu,yüksek derecede kontrol gerektirende bir sistemdir.Hani o lastik reklamındaki tabirle;Kontrolsüz güç güç değildir.[/QUOTE]
Aynen katılıyorum size. Yoğun kontrol gerektiren bir durum bitkili akvaryum. Önerileriniz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Power led geçiş şart sanırım en kısa zamanda geçiş sağlayacağım.
[QUOTE=Astronotus] Birkaç değerli hobici abimizle araştırmalarımız sonucu lav kırığını tercih etmiş ve sonuçlarının çok verimli olduğunu gözlemlemiştik.Ben şöyle yapıyorum.Filtremde marka ürünler yerine lav kırığı ve zeolit bulunduruyorum,haftalık su değişimlerimdede bakteri kültürünü ekliyorum.Şuan bende power led kullanıyorum ve tarif etmem gerekirse hızlı bir yarış atı gibidir.Doğru dizilim,doğru soğutucu profil,doğru saat dilimi ve doğru gübreleme ile tek geçerim ancak hız dedik ya bu,yüksek derecede kontrol gerektirende bir sistemdir.Hani o lastik reklamındaki tabirle;Kontrolsüz güç güç değildir.[/QUOTE]
Aynen katılıyorum size. Yoğun kontrol gerektiren bir durum bitkili akvaryum. Önerileriniz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Power led geçiş şart sanırım en kısa zamanda geçiş sağlayacağım.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
