ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
youngaquarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Temmuz 2020 21:30
Son Ziyaret:
33 dakika önce
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sefa Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sefa Özdemir
SON 10 MESAJI
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
Apistogramma Macmasteri Tedavisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
Sera Siporax
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
Sera Siporax
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
90-100 litre kadar
90-100 litre kadar
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
SON MESAJLAR
- Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
