ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
youngaquarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Temmuz 2020 21:30
Son Ziyaret:
5 Saat 11 Dakika önce
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sefa Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sefa Özdemir
SON 10 MESAJI
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
Apistogramma Macmasteri Tedavisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
Sera Siporax
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
Sera Siporax
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
90-100 litre kadar
90-100 litre kadar
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ootkn,
sorbiek,
altanilker,
07ahmet,
xfuriousx,
TheDS,
darkaura,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
vedat79,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
berkant68,
Birtek,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
Mustafasesen,
AquaVita,
Meryemmm,
Beşirsamur,
oguzozt,
Alpbaba,
oguzsel,
MehmetEgemen,
√olkaπ,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
