ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DerinAlp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
75
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2015 13:01
Son Ziyaret:
12 Haziran 2026 17:25
Toplam Mesaj:
178 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet T.
Doğum Tarihi:
15 Mart 1992
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
Yazılımcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet T.
[IMG]http://i.hizliresim.com/M0G1o1.jpg[/IMG]
BaşarısızIık, başarıdan daha çok şey öğretir.[IMG]http://zooworldmasteranimallist.weebly.com/uploads/5/7/9/1/5791049/5110175.gif[/IMG]
SON 10 MESAJI
Japon Hastalığı
[QUOTE=ShowaSanshoku]Fotodan göründüğü kadariyla tümör (neurofibroma) olduğunu zannediyorum.
Bunlar keserek (ameliyat) ile alınıyor ancak balığa açık yara birakacagindan mikrop kapma riski var.
Belki bir neşter ile alıp 6 - 7 gün karantina tankinda antibiyotik tedavisi uygulayabilirsiniz.
Ya da bunlar genelde iyi huylu olduğundan bırakırsınız.
[/QUOTE]
Kaya tuzu eklemesi yaptım varsa bir mikrop yada parazit durumu yok olur insallah
[QUOTE=ShowaSanshoku]Fotodan göründüğü kadariyla tümör (neurofibroma) olduğunu zannediyorum.
Bunlar keserek (ameliyat) ile alınıyor ancak balığa açık yara birakacagindan mikrop kapma riski var.
Belki bir neşter ile alıp 6 - 7 gün karantina tankinda antibiyotik tedavisi uygulayabilirsiniz.
Ya da bunlar genelde iyi huylu olduğundan bırakırsınız.
[/QUOTE]
Kaya tuzu eklemesi yaptım varsa bir mikrop yada parazit durumu yok olur insallah
Japon Hastalığı
Arkadaşlar merhaba Az önce fark ettim japon balığımın yan tarafında böyle bir şişkinlik ve kızarıklık var davranışından bir sorun yok hareketli ve normal yüzüyor ama resimdeki yer bu şekilde akvaryumda başka balık yok nedeni ne olabilir? Ve nasıl iyileştirebilirim? bilgisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/080220222236221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba Az önce fark ettim japon balığımın yan tarafında böyle bir şişkinlik ve kızarıklık var davranışından bir sorun yok hareketli ve normal yüzüyor ama resimdeki yer bu şekilde akvaryumda başka balık yok nedeni ne olabilir? Ve nasıl iyileştirebilirim? bilgisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/080220222236221.jpg[/IMG]
Goldfish Tetra Yem Sk Tarih
[QUOTE=RyukinSeverTr]
Bizler basıl bayat bisküvi sevmiyorsak balıklar da sevmez bence kullanmayın.
Ayrıca onlar sindirimi zor yemler tropical super goldfish mini sticks tavsiye ederim su anda tek onu kullanıyorum.
Ayrıca son kullanma tarihi yazıyor 07/2019 diye atın bence.
Bu yemleri tavsiye ederim.
Tropical
Sera
Kenzu(su anda kullanmıyorum ağır bir yem)
Vitalis [/QUOTE]
Cevap için teşekkürler
Önerdiğiniz yem direk atıyor musunuz yoksa ufalayıp mı veriyorsunuz?
[QUOTE=RyukinSeverTr]
Bizler basıl bayat bisküvi sevmiyorsak balıklar da sevmez bence kullanmayın.
Ayrıca onlar sindirimi zor yemler tropical super goldfish mini sticks tavsiye ederim su anda tek onu kullanıyorum.
Ayrıca son kullanma tarihi yazıyor 07/2019 diye atın bence.
Bu yemleri tavsiye ederim.
Tropical
Sera
Kenzu(su anda kullanmıyorum ağır bir yem)
Vitalis [/QUOTE]
Cevap için teşekkürler
Önerdiğiniz yem direk atıyor musunuz yoksa ufalayıp mı veriyorsunuz?
Goldfish Tetra Yem Sk Tarih
Arkadaşlar yeni bir akvaryum kurdum 4 adet orandam var. Elimde daha öncesinde kullandığım ve yarısına kadar dolu 1-1,5 senedir boşta olan görseldeki yemden var. Fakat üzerinde skt yada tett tarihi yazmıyor sadece resim 2 deki yazıyor bu yemi balıklara versem sorun olur mu?
resim 1
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211140391.jpg[/IMG]
resim 2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211137341.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yeni bir akvaryum kurdum 4 adet orandam var. Elimde daha öncesinde kullandığım ve yarısına kadar dolu 1-1,5 senedir boşta olan görseldeki yemden var. Fakat üzerinde skt yada tett tarihi yazmıyor sadece resim 2 deki yazıyor bu yemi balıklara versem sorun olur mu?
resim 1
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211140391.jpg[/IMG]
resim 2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/250320211137341.jpg[/IMG]
Ankara Akvaryum Yaptırılacak Yerler Listesi
57x37x30 ön ve yan yüz extra clear olan akvaryum takribi fiyat ne olur
57x37x30 ön ve yan yüz extra clear olan akvaryum takribi fiyat ne olur
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=MKA1923]Merhaba,
Fotoğraflara bakınca en başlarda gayet iyi bir gelişim göstermiş bitkileriniz ve çok sağlıklılarmış.
Ancak; sonradan bu durum tersine dönmüş görünüyor. Burada önemli bir hata yapmış olmalısınız.
Gübreyi kestikten sonra mı bu hale geldi?
Bahsettiğiniz aydınlatma ve co2 ilavesi de var ise gübreyi kesmeniz çok büyük hata olmuş.
Yosun ve algin ana nedeniymiş gibi yıllardır öcü gibi gösterildi gübreler ki hiç alakası yok.
En çok dikkat edilmesi gereken şey Co2 nin istikrarlı şekilde devam etmesi ve aydınlatma gücünün buna göre ayarlanmasıdır.
Tanka co2 vermek ve bunu da güçlü bir aydınlatma ile desteklemek ki power led kullanıyorsunuz; gübre kesmeniz intiar etmektir.
Co2 ve ışık gücü var ama bitkiye besin yok. Sonunda gelişim duracak ve üzerinde yosunlar görmeye başlayacaksınız. Bitkiler de ölecek sürecin sonunda.
Işık, co2 ve gübreler. Bunlar doğru orantılı olmak zorunda. Birini kısıyorsanız diğerlerini de kısmak zorundasınız.
Çok başarılı şekilde de uygulamışsınız ilk dönemlerde.
Tekrardan bu üçlüyü gözden geçirmelisiniz.
[/QUOTE]
açıkcası bitkilerin iyi olduğu durumlar genelde ilk eklendiği durumlar zamanla yosun sorunları oluştu ışığım yüksek bunun farkındayım okadar yüksek ki neon tetra vb balılar bile akvaryuma koyduğumda ışıktan rahatsız olup kacacak yer arıyorlardı rahat yüzemediler genellikle. Eğer doğru ışığı bulursam gübre v.s tekrar başlarım
Şu armatürü uygun buldum kullanan bilen var mı? Diğer web sitelerine göre hesaplı güzel bir ürün geldi. Hali hazırda florasanla beraber geliyor olmadı içindeki floresanları değiştiredebilirim ( Tabi değiştirilebiliyorsa). Daha önce floresan kullanmadığım için çok bilgim yok bu konuda pek çok floresan rengide var daylight, soğuk beyaz, mavi v.s markalar ve kelvin değerleri de önemli sanırım böyle birşey alırsam zaten 2x6w olduğu için 2 adet takabileceğimden verim alabileceğim floresan olmalı yanında gelenlerde belki iş görür bilmiyorum.
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/efmz~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx2-30cm-armatur[/URL]
birde bu 4x6w var
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/ppgp~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx4-30cm-armatur[/URL]
yada 2x8w mı alsam daha iyi olur bilemedim[EDIT]ahmet7632,2019-03-13 20:57:15[/EDIT]
[QUOTE=MKA1923]Merhaba,
Fotoğraflara bakınca en başlarda gayet iyi bir gelişim göstermiş bitkileriniz ve çok sağlıklılarmış.
Ancak; sonradan bu durum tersine dönmüş görünüyor. Burada önemli bir hata yapmış olmalısınız.
Gübreyi kestikten sonra mı bu hale geldi?
Bahsettiğiniz aydınlatma ve co2 ilavesi de var ise gübreyi kesmeniz çok büyük hata olmuş.
Yosun ve algin ana nedeniymiş gibi yıllardır öcü gibi gösterildi gübreler ki hiç alakası yok.
En çok dikkat edilmesi gereken şey Co2 nin istikrarlı şekilde devam etmesi ve aydınlatma gücünün buna göre ayarlanmasıdır.
Tanka co2 vermek ve bunu da güçlü bir aydınlatma ile desteklemek ki power led kullanıyorsunuz; gübre kesmeniz intiar etmektir.
Co2 ve ışık gücü var ama bitkiye besin yok. Sonunda gelişim duracak ve üzerinde yosunlar görmeye başlayacaksınız. Bitkiler de ölecek sürecin sonunda.
Işık, co2 ve gübreler. Bunlar doğru orantılı olmak zorunda. Birini kısıyorsanız diğerlerini de kısmak zorundasınız.
Çok başarılı şekilde de uygulamışsınız ilk dönemlerde.
Tekrardan bu üçlüyü gözden geçirmelisiniz.
[/QUOTE]
açıkcası bitkilerin iyi olduğu durumlar genelde ilk eklendiği durumlar zamanla yosun sorunları oluştu ışığım yüksek bunun farkındayım okadar yüksek ki neon tetra vb balılar bile akvaryuma koyduğumda ışıktan rahatsız olup kacacak yer arıyorlardı rahat yüzemediler genellikle. Eğer doğru ışığı bulursam gübre v.s tekrar başlarım
Şu armatürü uygun buldum kullanan bilen var mı? Diğer web sitelerine göre hesaplı güzel bir ürün geldi. Hali hazırda florasanla beraber geliyor olmadı içindeki floresanları değiştiredebilirim ( Tabi değiştirilebiliyorsa). Daha önce floresan kullanmadığım için çok bilgim yok bu konuda pek çok floresan rengide var daylight, soğuk beyaz, mavi v.s markalar ve kelvin değerleri de önemli sanırım böyle birşey alırsam zaten 2x6w olduğu için 2 adet takabileceğimden verim alabileceğim floresan olmalı yanında gelenlerde belki iş görür bilmiyorum.
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/efmz~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx2-30cm-armatur[/URL]
birde bu 4x6w var
[URL]https://www.turkiyeyemmerkezi.com/ppgp~u~hopar-t5-kapak-low-output-6wx4-30cm-armatur[/URL]
yada 2x8w mı alsam daha iyi olur bilemedim[EDIT]ahmet7632,2019-03-13 20:57:15[/EDIT]
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=MKA1923]
Merhaba,
Yosun ile direkt olarak aydınlatmayı ilişkilendirmeniz doğru bir yaklaşım değil.
Tank hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz?
Co2 ilave ediyor musunuz ve hangi yöntem ile?
Taban kurulumuz nasıl?
Gübre ilavesi mevcut mu ve hangi yöntem ile hangi gübreleri veriyorsunuz?
Bunları bilmeden aydınlatma bilgisi verilemez.
Aydınlatma; sizin co2 ilave şekliniz ve gübre kulanımınıza göre belirlenir.[/QUOTE]
Bilgi vereyim genel olarak tankım ilk başından itibaren bilgi edinmek isterseniz bu [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/-_ilk_bitki_tank_denemem_35x25x25_-_k901412.asp[/URL] linkten den bakabilirsiniz konu bana aittir.
güncel olarak bilgi vermek gerekirse
akvaryumda gübre kullanmıyorum çünkü hali hazırda yosun sorunum var elimde öncelerden kullandığım 6 adet set olarak reeflowers var önceleri kullanıyordum haftalık 1cc olarak hepsinden veriyordum fakat artık vermiyorum .
24 saat co2 acık 3,4 sn bir damla olarak (tüplü sistem kullanıyorum)
Aydınlatma power led vardı. Forumda darkauro adlı kullanıcıya yaptırmıştım fakat t5 florasan daha iyi olacağını düşünüyorum.
Şuan akvaryumun camlarında spot yosunu sorunum var resimdede görüldüğü üzere
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191520121.jpg[/IMG]
bu sorunu nerite ile çözebilirim daha önce tecrübe ettiğim bir sorun
genel olarak böyle ışığı 6 saat veriyordum
zaman içersin de akvaryum değişimleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517101.jpg[/IMG]
[B][K]kırmızı yapraklı bitkilerde hep bu sorunu yaşadım yapraklarında yosunlaşma [/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517241.jpg[/IMG]
[B][K]ve şuan ki güncel hali son resimdeki gibi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517321.jpg[/IMG]
[QUOTE=MKA1923]
Merhaba,
Yosun ile direkt olarak aydınlatmayı ilişkilendirmeniz doğru bir yaklaşım değil.
Tank hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz?
Co2 ilave ediyor musunuz ve hangi yöntem ile?
Taban kurulumuz nasıl?
Gübre ilavesi mevcut mu ve hangi yöntem ile hangi gübreleri veriyorsunuz?
Bunları bilmeden aydınlatma bilgisi verilemez.
Aydınlatma; sizin co2 ilave şekliniz ve gübre kulanımınıza göre belirlenir.[/QUOTE]
Bilgi vereyim genel olarak tankım ilk başından itibaren bilgi edinmek isterseniz bu [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/-_ilk_bitki_tank_denemem_35x25x25_-_k901412.asp[/URL] linkten den bakabilirsiniz konu bana aittir.
güncel olarak bilgi vermek gerekirse
akvaryumda gübre kullanmıyorum çünkü hali hazırda yosun sorunum var elimde öncelerden kullandığım 6 adet set olarak reeflowers var önceleri kullanıyordum haftalık 1cc olarak hepsinden veriyordum fakat artık vermiyorum .
24 saat co2 acık 3,4 sn bir damla olarak (tüplü sistem kullanıyorum)
Aydınlatma power led vardı. Forumda darkauro adlı kullanıcıya yaptırmıştım fakat t5 florasan daha iyi olacağını düşünüyorum.
Şuan akvaryumun camlarında spot yosunu sorunum var resimdede görüldüğü üzere
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191520121.jpg[/IMG]
bu sorunu nerite ile çözebilirim daha önce tecrübe ettiğim bir sorun
genel olarak böyle ışığı 6 saat veriyordum
zaman içersin de akvaryum değişimleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191516571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517101.jpg[/IMG]
[B][K]kırmızı yapraklı bitkilerde hep bu sorunu yaşadım yapraklarında yosunlaşma [/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517241.jpg[/IMG]
[B][K]ve şuan ki güncel hali son resimdeki gibi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/130320191517321.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=Emrkymc]Düşük destekli tank ise tasarrüf ampülüde olabilir. Ben uzun bir süre kullandım bi sıkıntı göremedim [/QUOTE]
hocam bende şöyle bir sıkıntı var akvaryum raf arasında akvaryum yüksekliği 25 cm üst raf ile arasında 5 cm var oyüzden bu bölüme girebilecek bir aydınlatma gerek
[QUOTE=Emrkymc]Düşük destekli tank ise tasarrüf ampülüde olabilir. Ben uzun bir süre kullandım bi sıkıntı göremedim [/QUOTE]
hocam bende şöyle bir sıkıntı var akvaryum raf arasında akvaryum yüksekliği 25 cm üst raf ile arasında 5 cm var oyüzden bu bölüme girebilecek bir aydınlatma gerek
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
[QUOTE=gattar5050]Aklınızdaki fiyat aralığı nedir ? Bütçeye göre seçenekler değişir. [/QUOTE]
Baktığım bitki türlerine uygun verim alabileceğim ve yosun problemi oluşturmayacak fiyat performans ürünü birşey olması tercihimdir.Fiyat belirtmek gerekirse de 150tl kadar düşünüyorum
[QUOTE=gattar5050]Aklınızdaki fiyat aralığı nedir ? Bütçeye göre seçenekler değişir. [/QUOTE]
Baktığım bitki türlerine uygun verim alabileceğim ve yosun problemi oluşturmayacak fiyat performans ürünü birşey olması tercihimdir.Fiyat belirtmek gerekirse de 150tl kadar düşünüyorum
Bitkili Akvaryum İçin Armatür (aydınlatma) Tavsiye
Arkadaşlar bitkili bir akvaryuma sahibim 2 senedir kullandığım el yapıyı mı powerled aydınlatmam dan artık verim alamıyorum zaten önceleri de biraz yosun sorunu yapıyordu. Şimdi bu nano tankıma hazır armatür bakıyorum kullanıp tavsiye edebileceğniz bir armatür var mı ? Akvaryum eni 35cm akvaryumda zeminde parvula ve orta kısımda anubias var eğer aydınlatma iyi olursa kırmızı yapraklı bitkilerde bakmak isterim. Önerilere açığım
Arkadaşlar bitkili bir akvaryuma sahibim 2 senedir kullandığım el yapıyı mı powerled aydınlatmam dan artık verim alamıyorum zaten önceleri de biraz yosun sorunu yapıyordu. Şimdi bu nano tankıma hazır armatür bakıyorum kullanıp tavsiye edebileceğniz bir armatür var mı ? Akvaryum eni 35cm akvaryumda zeminde parvula ve orta kısımda anubias var eğer aydınlatma iyi olursa kırmızı yapraklı bitkilerde bakmak isterim. Önerilere açığım
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Pleksi İle Sump Yaptım Me0, 14:17
Filtre ve Sump Yapımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
