ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sebastianlevich
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2017 19:11
Son Ziyaret:
16 Ocak 2018 14:14
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sebastian Nicholevich
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sebastian Nicholevich
SON 7 MESAJI
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[QUOTE=math1]
Cama cam olursa bence daha şık görünür. Hagen kum aquadeco markasının ise yani orjinal ise olabilir ama taklitlerinde çok pas tutma şikayeti vs oluyor. Kayalar salınım yapıyor mu test etmek lazım suyu sertlestirebilirler. Beta yumusak2su seven bir balıktır. Salınım testini şu şekilde yapacaksınız kayanın üzerine bir bölgesine tuz ruhu dokeceksiniz kopurme yapıyorsa o kaya kullanılmaz ama dikkat edin yaparken elinize. Salyangoz olabilir ancak sizin zaten yem atiginiz olmamali betaya az ve tam yiyeceği kadar yem vereceksiniz yere yem düşmeyecek zaten. balık dışkısı diyorsanız hic bir canli balık dışkısı yemez salyangoz da yemez. ama yosun tuketmek için iyi olur. Bu arada çok yosun oluşmaması için ışığı cok uzun süre açık bırakmayın. Tahta bilmiyorum ne tahtası kullanacaksiniz ama o da uygun olmayabilir uygun olan ağaçların listesi vardı forumda onlardan biri ise olabilir muhtemelen. Ev için şöyle bir şey yapabilirsiniz ya akvaryumcudan hindistan cevizi yuva alırsınız yada marketten bir hindistan cevizi alir kabuğundan ev yaparsiniz. Forumda aratırsanız örneklerini bulursunuz eminim ama kullanmadan önce iyice kaynatıp 1 günde temiz suda bekletin.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi kumun orjinalini bulmaya çalışacağım kayalar için dediğiniz deneyi yapabilirim problem yok :),evet hindistan cevizi örneklerini gördüm bolca.Kendi yapan bir ağabeye de denk geldim.Çok klasik olmasın istedim.Ağaç türlerini araştırırım ya da farklı bir tasarımla yine hindistan cevizini kullanırım.Teşekkür ederim:)[:D]
[QUOTE=math1]
Cama cam olursa bence daha şık görünür. Hagen kum aquadeco markasının ise yani orjinal ise olabilir ama taklitlerinde çok pas tutma şikayeti vs oluyor. Kayalar salınım yapıyor mu test etmek lazım suyu sertlestirebilirler. Beta yumusak2su seven bir balıktır. Salınım testini şu şekilde yapacaksınız kayanın üzerine bir bölgesine tuz ruhu dokeceksiniz kopurme yapıyorsa o kaya kullanılmaz ama dikkat edin yaparken elinize. Salyangoz olabilir ancak sizin zaten yem atiginiz olmamali betaya az ve tam yiyeceği kadar yem vereceksiniz yere yem düşmeyecek zaten. balık dışkısı diyorsanız hic bir canli balık dışkısı yemez salyangoz da yemez. ama yosun tuketmek için iyi olur. Bu arada çok yosun oluşmaması için ışığı cok uzun süre açık bırakmayın. Tahta bilmiyorum ne tahtası kullanacaksiniz ama o da uygun olmayabilir uygun olan ağaçların listesi vardı forumda onlardan biri ise olabilir muhtemelen. Ev için şöyle bir şey yapabilirsiniz ya akvaryumcudan hindistan cevizi yuva alırsınız yada marketten bir hindistan cevizi alir kabuğundan ev yaparsiniz. Forumda aratırsanız örneklerini bulursunuz eminim ama kullanmadan önce iyice kaynatıp 1 günde temiz suda bekletin.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi kumun orjinalini bulmaya çalışacağım kayalar için dediğiniz deneyi yapabilirim problem yok :),evet hindistan cevizi örneklerini gördüm bolca.Kendi yapan bir ağabeye de denk geldim.Çok klasik olmasın istedim.Ağaç türlerini araştırırım ya da farklı bir tasarımla yine hindistan cevizini kullanırım.Teşekkür ederim:)[:D]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[QUOTE=math1]Akvaryumu ne kadar büyük alabilirseniz o kadar iyi olur hani elinizde olsa 10 lt akvaryum kullanacak olsanız anlarım ama şimdi yeni alacaksınız 10lt akvaryum almayın. 25-30 litre olsun ne kadar büyük o kadar, hem siz hem de balık rahat eder. Betta küçük ortamlarda yaşayabiliyor diye orada yaşatmanın bir anlamı yok sonra balığınızda her tip sağlık sorunları oluşmaya başlar. Metilen mavisi bir ilaçtır ve akvaryum kurulumda ve su değişimlerinde düzenli olarak kullanılacak bir şey değildir bunu yapmayın sakın akvaryumdaki faydalı bakterileride öldürür metilen mavisi, biyolojik filtrasyon diye birşeyden bahsedemezsiniz. Filtre olarak şelale filtre bence uygun ama çok güçlü olmasın en düşük debililerden seçin hatta debisi ayarlanabilir olursa sizin için artı olur.
Bitki olarak anubias ve java fern alabilirsiniz bunlar kuma ekilmeyen bitkiler genellikle kaya yada köke sıkıştırılarak kullanılır dolayısı ile bu bitkileri tercih ederseniz çok kalın bir kuma ihtiyacınız yok 1,2 cm tasarım için kullansanız yeter. Zeytin, Gül gibi bitkileri tercih edecek iseniz 5+cm kuma ihtiyacınız olacak. Isıtıcı olarak kaliteli olanlar eheim, jbl gibi markaları tercih edebilirsiniz yada daha uygun fiyatlı tetra alabilirsiniz. Fiyatları uygun gelmez ise çin malı ısıtıcılara bakabilirsiniz.
Şelale filtrenin içerisine sünger eklemeniz gerekebilir belki haznesine göre biraz seramik vb de eklersiniz biyolojik destek amaçlı, genellikle çok ince bir sünger ile gelir.
Daha kontrollü bir kurulum istiyorsanız nitrivec kullanarak bakteri eklemesi yapmış olursunuz. Nitrivec eklendiğinde filtre içerisinde malzemeleri eklenmiş bir şekilde çalışıyor durumda olmalı. Ben ayrıca aquatan da kullanmayı tercih ediyorum. Aquatan kullanmayacaksanız muhakkak suyunuz 2 gün dinlenmiş olsun.
Ayrıca balığın kuyruğu pek iyi durumda görünmüyor yeni akvaryuma alınca düzelebilir. Forumda tedavi edilmiş balıklar diye bir bölüm var orayı inceyebilirsiniz şu an ne durumda olduğunu kestirmek zor bu fotolardan.[/QUOTE]
caba plastik iskeletli bir akvaryum mu,cama cam mı önerirsiniz???Önerilerle birlikte hagen kum,bir kaç kaya var benim denizden ve gölden çıkardığım onları kullanmak,bitki olarak anubias ve java fern dediğiniz gibi,Isıtıcıyı deidğiniz markalardan,son olarak şelale filtre,eğer olabilirse de atıkları yiyecek bir salyangoz ile kendi yapacağım ufak tahtadan bir ev.Siz ne dülünüyorsunuz?
[QUOTE=math1]Akvaryumu ne kadar büyük alabilirseniz o kadar iyi olur hani elinizde olsa 10 lt akvaryum kullanacak olsanız anlarım ama şimdi yeni alacaksınız 10lt akvaryum almayın. 25-30 litre olsun ne kadar büyük o kadar, hem siz hem de balık rahat eder. Betta küçük ortamlarda yaşayabiliyor diye orada yaşatmanın bir anlamı yok sonra balığınızda her tip sağlık sorunları oluşmaya başlar. Metilen mavisi bir ilaçtır ve akvaryum kurulumda ve su değişimlerinde düzenli olarak kullanılacak bir şey değildir bunu yapmayın sakın akvaryumdaki faydalı bakterileride öldürür metilen mavisi, biyolojik filtrasyon diye birşeyden bahsedemezsiniz. Filtre olarak şelale filtre bence uygun ama çok güçlü olmasın en düşük debililerden seçin hatta debisi ayarlanabilir olursa sizin için artı olur.
Bitki olarak anubias ve java fern alabilirsiniz bunlar kuma ekilmeyen bitkiler genellikle kaya yada köke sıkıştırılarak kullanılır dolayısı ile bu bitkileri tercih ederseniz çok kalın bir kuma ihtiyacınız yok 1,2 cm tasarım için kullansanız yeter. Zeytin, Gül gibi bitkileri tercih edecek iseniz 5+cm kuma ihtiyacınız olacak. Isıtıcı olarak kaliteli olanlar eheim, jbl gibi markaları tercih edebilirsiniz yada daha uygun fiyatlı tetra alabilirsiniz. Fiyatları uygun gelmez ise çin malı ısıtıcılara bakabilirsiniz.
Şelale filtrenin içerisine sünger eklemeniz gerekebilir belki haznesine göre biraz seramik vb de eklersiniz biyolojik destek amaçlı, genellikle çok ince bir sünger ile gelir.
Daha kontrollü bir kurulum istiyorsanız nitrivec kullanarak bakteri eklemesi yapmış olursunuz. Nitrivec eklendiğinde filtre içerisinde malzemeleri eklenmiş bir şekilde çalışıyor durumda olmalı. Ben ayrıca aquatan da kullanmayı tercih ediyorum. Aquatan kullanmayacaksanız muhakkak suyunuz 2 gün dinlenmiş olsun.
Ayrıca balığın kuyruğu pek iyi durumda görünmüyor yeni akvaryuma alınca düzelebilir. Forumda tedavi edilmiş balıklar diye bir bölüm var orayı inceyebilirsiniz şu an ne durumda olduğunu kestirmek zor bu fotolardan.[/QUOTE]
caba plastik iskeletli bir akvaryum mu,cama cam mı önerirsiniz???Önerilerle birlikte hagen kum,bir kaç kaya var benim denizden ve gölden çıkardığım onları kullanmak,bitki olarak anubias ve java fern dediğiniz gibi,Isıtıcıyı deidğiniz markalardan,son olarak şelale filtre,eğer olabilirse de atıkları yiyecek bir salyangoz ile kendi yapacağım ufak tahtadan bir ev.Siz ne dülünüyorsunuz?
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[QUOTE=I_love_fish]
20 LT gayet yeterli olur hatta 10LT bile olur ne demek 40LT? Şaştım kaldım doğrusu tamam daha iyi olurda bütçe kısıtlı. Hatta 3LT lik kavanozlarda bile betta besleyenler var. Renkli kumu bilmem ama renkli taşlar ve yapay bitkiler salınım yapar çok zararlı. Betta balıkları akıntılı sulardan hoşlanmazlar hatta çok kalırlarsa ölürler. Filtre çeşidi önemli değil. Yeterki akıntı ve akım fazla olmasın. Karınca hakkındada bilgim yok. Daha net foto atabilir misiniz?
Balığınızda sanki kuyruk erimesi var gibi.
Alın bu akvaryumu https://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-akvaryum-65lik-496906170/detay
Cama cam isterseniz buda uygun fiyatlıhttps://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-30-30-30-camacam-akvaryum-kampanya-496880027/detay [/QUOTE]
Sizce cama cam mı daha iyidir yoksa plastik destekli olan mı?İlk deneyimim biliyorsunuz ki.P[:?]ek bilemedim [EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 22:42:44[/EDIT]
[QUOTE=I_love_fish]
20 LT gayet yeterli olur hatta 10LT bile olur ne demek 40LT? Şaştım kaldım doğrusu tamam daha iyi olurda bütçe kısıtlı. Hatta 3LT lik kavanozlarda bile betta besleyenler var. Renkli kumu bilmem ama renkli taşlar ve yapay bitkiler salınım yapar çok zararlı. Betta balıkları akıntılı sulardan hoşlanmazlar hatta çok kalırlarsa ölürler. Filtre çeşidi önemli değil. Yeterki akıntı ve akım fazla olmasın. Karınca hakkındada bilgim yok. Daha net foto atabilir misiniz?
Balığınızda sanki kuyruk erimesi var gibi.
Alın bu akvaryumu https://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-akvaryum-65lik-496906170/detay
Cama cam isterseniz buda uygun fiyatlıhttps://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-30-30-30-camacam-akvaryum-kampanya-496880027/detay [/QUOTE]
Sizce cama cam mı daha iyidir yoksa plastik destekli olan mı?İlk deneyimim biliyorsunuz ki.P[:?]ek bilemedim [EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 22:42:44[/EDIT]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172154481.jpg[/IMG]
Buyrun.Ikinci linke ulaşamadım da tekrar atar mısınız ?[:)]
[QUOTE=atatolga]Yıllarca yapay bitki kullandım, bir balığımın bile 3-4 yıldan önce öldüğünü hatırlamıyorum. Yapay bitkinin 20TLlik olanı değilde 1-2TLlik olanını alırsanız o zehirleyebilir tabiki. Canlı bitkiyi arkadaşın yapabilmesi için çokça araştırma bir o kadar da tecrübe edinmesi lazım, o yüzden dedim ben yapay bitkiyi. 20Lt akvaryum da tek bir balık için sıkıntı olmaz. Beta balığı bu 20cm olmayacak büyüyeceği zaten 7-8cm. Ayna konusunda da arada bir gösterirseniz karşısına doğal yapısıyla kendini kabartacaktır, sürekli koyarsan da stres yapar.
[/QUOTE]
Peki önerilen ısıtıcı ve filtre hakkında ne düşünüyorsunuz,uygunlar mı?[x(]Ve bildiğiniz bir marka var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172154481.jpg[/IMG]
Buyrun.Ikinci linke ulaşamadım da tekrar atar mısınız ?[:)]
[QUOTE=atatolga]Yıllarca yapay bitki kullandım, bir balığımın bile 3-4 yıldan önce öldüğünü hatırlamıyorum. Yapay bitkinin 20TLlik olanı değilde 1-2TLlik olanını alırsanız o zehirleyebilir tabiki. Canlı bitkiyi arkadaşın yapabilmesi için çokça araştırma bir o kadar da tecrübe edinmesi lazım, o yüzden dedim ben yapay bitkiyi. 20Lt akvaryum da tek bir balık için sıkıntı olmaz. Beta balığı bu 20cm olmayacak büyüyeceği zaten 7-8cm. Ayna konusunda da arada bir gösterirseniz karşısına doğal yapısıyla kendini kabartacaktır, sürekli koyarsan da stres yapar.
[/QUOTE]
Peki önerilen ısıtıcı ve filtre hakkında ne düşünüyorsunuz,uygunlar mı?[x(]Ve bildiğiniz bir marka var mı?
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[:?][QUOTE=atatolga]Sen neden bu kadar sıkıntı yaptın kendine anlamak mümkün değil. Normal şartlarda bir beta erkeği için 10lt akvaryum bile yeterli ama dersen ki geniş olsun hayvan rahat etsin 20-25lt lik al. bir akvaryumcuya git önce tabiki fiyatlarına bak normal bir akvaryum 20-30TL arası bir fiyattır. bir tane iç filtre, bir tane ısıtıcı yeter sana. güzel görünsün istiyorsan da içine yapay bitki de alabilirsin alt tarafını da aldığın balığın rengini gösterecek şekilde kum (renk) alırsın. otur çayını koy kahveni koy yudumla izle.
Dersen ki ben afilli bir akvaryum alıcam o zaman tabiki o biraz pahalıya gelebilir.[/QUOTE]
Sorun mu yaptım bilmiyorum ama hayvana eziyet etmek istemiyorum.Insanlarbana 20lt akvaryum almamı söyledi hatta çoğu sitede 40 lt iyi 20lt az dşyenler de var,renkli kum ve yapay bitkinin zararlı olduğunu söylüyorlar.Filtreler hakkında pek bilgim yok bana şelale tipi önerdiler bir de termostat ısıtıcı.Sıkıntı yapmak dwğil,sadece çok endişeleneiyorum zarar vermekten[:?][EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 20:59:22[/EDIT]
[QUOTE=M.MertKayış]
Merhabalar yeni bettanız hayırlı olsun. Şelale filtre akıntı yapacağından dolayı bettalara kullanmanızı önermiyorum. Su sıcaklığınında min 26 derece olmasını öneririm ben size. Şimdi gelelim asıl konuya [:)))] bitki ve kum betta için olmazsa olmaz değildir , bir bettaya en iyi ortamı sağlayabilmek için sık ve düzenli su değişimi yapmanız gerekiyor eğer kum kullanırsanız dip çekimi yapmanız zorlaşır , yem artıkları kumun arasına girer ve zamanla su değerleriniz kalitesini yitirir. 20 litrelik bir akvaryumu camcıda kestirip kendiniz yapıştırabilirsiniz inanın daha ucuza gelir. Bir diğer önemli kural ise kaliteli yem kullanmak Ocean Nutrition Atison's Aetta Pro ve Hikarı bio gold betta yemleri kullanmanızı öneririm tek bir betta bakacaksanız küçük boylarından almanızı tavsiye ederim hem daha hesaplı olur. Dondurulmuş kan kurdu ve canlı su piresi ile çok güzel bir çeşit yapabilirsiniz , dana yüreğinden yapılan bir çok tarif de mevcut forumda. İlla bitki olsun derseniz su mercimeği,pistia,tilki kuyruğu elodea gibi kum gerektiremeyen bitkiler kullanabilirsiniz. Cattapa yaprağı kullanarak suyu mineral açısından zenginleştirebilirsiniz. Bettalar 7.5 tl den başlayıp 350 400 tl ye kadar çıkıyor fiyatları benim size tavsiyem hmpk, delta veya crowntail gibi bakımı nispeten daha kolay bir betta almanız gerçi hangi varyeteden bir betta aldınız bilmiyorum ama yukarda yazdıklarımdan birini almanız daha iyi olur. Akvaryumdaki camı da biran önce çıkarın balık stresse girer. Sağlıklı hobiler [:)][/QUOTE]
Hemen çıkardım farkedince 3-4 saat civarı oldu.karınca önermişti biri onu da yemedi.Sağlıklı mı sağlıksız mı anlayamıyorum.Elime ilk gelen büyük bir kabu kullandım mutfaktan.Burada kendisi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172108281.jpg[/IMG]
[:?][QUOTE=atatolga]Sen neden bu kadar sıkıntı yaptın kendine anlamak mümkün değil. Normal şartlarda bir beta erkeği için 10lt akvaryum bile yeterli ama dersen ki geniş olsun hayvan rahat etsin 20-25lt lik al. bir akvaryumcuya git önce tabiki fiyatlarına bak normal bir akvaryum 20-30TL arası bir fiyattır. bir tane iç filtre, bir tane ısıtıcı yeter sana. güzel görünsün istiyorsan da içine yapay bitki de alabilirsin alt tarafını da aldığın balığın rengini gösterecek şekilde kum (renk) alırsın. otur çayını koy kahveni koy yudumla izle.
Dersen ki ben afilli bir akvaryum alıcam o zaman tabiki o biraz pahalıya gelebilir.[/QUOTE]
Sorun mu yaptım bilmiyorum ama hayvana eziyet etmek istemiyorum.Insanlarbana 20lt akvaryum almamı söyledi hatta çoğu sitede 40 lt iyi 20lt az dşyenler de var,renkli kum ve yapay bitkinin zararlı olduğunu söylüyorlar.Filtreler hakkında pek bilgim yok bana şelale tipi önerdiler bir de termostat ısıtıcı.Sıkıntı yapmak dwğil,sadece çok endişeleneiyorum zarar vermekten[:?][EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 20:59:22[/EDIT]
[QUOTE=M.MertKayış]
Merhabalar yeni bettanız hayırlı olsun. Şelale filtre akıntı yapacağından dolayı bettalara kullanmanızı önermiyorum. Su sıcaklığınında min 26 derece olmasını öneririm ben size. Şimdi gelelim asıl konuya [:)))] bitki ve kum betta için olmazsa olmaz değildir , bir bettaya en iyi ortamı sağlayabilmek için sık ve düzenli su değişimi yapmanız gerekiyor eğer kum kullanırsanız dip çekimi yapmanız zorlaşır , yem artıkları kumun arasına girer ve zamanla su değerleriniz kalitesini yitirir. 20 litrelik bir akvaryumu camcıda kestirip kendiniz yapıştırabilirsiniz inanın daha ucuza gelir. Bir diğer önemli kural ise kaliteli yem kullanmak Ocean Nutrition Atison's Aetta Pro ve Hikarı bio gold betta yemleri kullanmanızı öneririm tek bir betta bakacaksanız küçük boylarından almanızı tavsiye ederim hem daha hesaplı olur. Dondurulmuş kan kurdu ve canlı su piresi ile çok güzel bir çeşit yapabilirsiniz , dana yüreğinden yapılan bir çok tarif de mevcut forumda. İlla bitki olsun derseniz su mercimeği,pistia,tilki kuyruğu elodea gibi kum gerektiremeyen bitkiler kullanabilirsiniz. Cattapa yaprağı kullanarak suyu mineral açısından zenginleştirebilirsiniz. Bettalar 7.5 tl den başlayıp 350 400 tl ye kadar çıkıyor fiyatları benim size tavsiyem hmpk, delta veya crowntail gibi bakımı nispeten daha kolay bir betta almanız gerçi hangi varyeteden bir betta aldınız bilmiyorum ama yukarda yazdıklarımdan birini almanız daha iyi olur. Akvaryumdaki camı da biran önce çıkarın balık stresse girer. Sağlıklı hobiler [:)][/QUOTE]
Hemen çıkardım farkedince 3-4 saat civarı oldu.karınca önermişti biri onu da yemedi.Sağlıklı mı sağlıksız mı anlayamıyorum.Elime ilk gelen büyük bir kabu kullandım mutfaktan.Burada kendisi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172108281.jpg[/IMG]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[:(((][:(((][:'(][:'(]Ya aslında ben bir heves tatlı su balıklaeı hakkında bilgim olmadan aldım betta.Adam bana kaç litrelik olduğunu bilmeidğim,muhtemelen 5 falan bir akvaryum verdi ufak.Yanında da yem verdi.Eve gidince koydum hayvanı bir baktım içinde ayna var akvaryumun,o yüzden solgun güzüküyormuş.o saçma akvaryum 30 tl falan idi.Ben anlamadım naaıl akvaryum o kadar ucuz 20 lt olan.kendimi kötü hissettim baya yazıları okudum sitede.Dün falan aldım hayvanı.hemen çıkarım evde büyük bir kabın içine koydum.şimdilik 20°C altına düşmeisn diye uğraşıyorym su .Bir iki tane kum tanesi kadar yemler var ondan ve bir karınca verdim.Parayı hallederim bir iki gün içinde.Pek ne yapmam gerek bilemiyorum. Yardımcı olursan sevinirin[:'(]
[:(((][:(((][:'(][:'(]Ya aslında ben bir heves tatlı su balıklaeı hakkında bilgim olmadan aldım betta.Adam bana kaç litrelik olduğunu bilmeidğim,muhtemelen 5 falan bir akvaryum verdi ufak.Yanında da yem verdi.Eve gidince koydum hayvanı bir baktım içinde ayna var akvaryumun,o yüzden solgun güzüküyormuş.o saçma akvaryum 30 tl falan idi.Ben anlamadım naaıl akvaryum o kadar ucuz 20 lt olan.kendimi kötü hissettim baya yazıları okudum sitede.Dün falan aldım hayvanı.hemen çıkarım evde büyük bir kabın içine koydum.şimdilik 20°C altına düşmeisn diye uğraşıyorym su .Bir iki tane kum tanesi kadar yemler var ondan ve bir karınca verdim.Parayı hallederim bir iki gün içinde.Pek ne yapmam gerek bilemiyorum. Yardımcı olursan sevinirin[:'(]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[:?][:?][:)]Öncelikle uzun zamandır tuzlu su ve resif akvaryumlarına ilgim vardı.Çok fazla yazı okuyup resif dünyasına ve balıklara hayran kalmıştım.Ama tatlı su balığı bile beslemedim ilokuldaki zamanlarım dışında.Limdilik bir tane bettaya bakmayı planlıyorum.Okuduğuma göre en az 20 lt'lik bir akvaryum ile bir şelale filtre,termostat ısıtıcı,bir kaç canlı bitki türü ve beyaz kumun iyi olacağı söylendi.Bunların genel fiyatı nedir?Önereceğiniz şeyler var mıdır?Bütcem şimdilik 100-150 tl ile sınırlı.Yardımcı olursanız çok çok sevinirim [:'(]
[:?][:?][:)]Öncelikle uzun zamandır tuzlu su ve resif akvaryumlarına ilgim vardı.Çok fazla yazı okuyup resif dünyasına ve balıklara hayran kalmıştım.Ama tatlı su balığı bile beslemedim ilokuldaki zamanlarım dışında.Limdilik bir tane bettaya bakmayı planlıyorum.Okuduğuma göre en az 20 lt'lik bir akvaryum ile bir şelale filtre,termostat ısıtıcı,bir kaç canlı bitki türü ve beyaz kumun iyi olacağı söylendi.Bunların genel fiyatı nedir?Önereceğiniz şeyler var mıdır?Bütcem şimdilik 100-150 tl ile sınırlı.Yardımcı olursanız çok çok sevinirim [:'(]
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:48
Akvaryum Tanıtımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
