ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
engingk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2013 18:25
Son Ziyaret:
08 Ocak 2015 18:12
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
engin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin Gk
SON 10 MESAJI
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
[QUOTE=berkesim]
Hah işte saz tam olarak bu akvaryumun bitkisi, şekle çok güzel uyacaktır. Ben saz daha yoğunca olabilir derim. Araya serpiştirilmiş değişik tür ve şekilde sazlarda olabilir. ( saz die çeşit çeşit bitki var kastımız ince uzun yeşil 30 cm üzeri bitkiler tabiiki )
Bitki seçiminiz aslında doğru, zemine ışık inmiyor, böylece yosun sorununu yukarda hallediyorsunuz. Aslında çok doğru güzel tercihler yapmışsınız.
insan bu alvaryumda fotosentez nasıl olur diye düşünmeden geçemiyor :)))
3 aydır bu şekilde temiz baktıysanız bence bundan sonra da çok sorun çıkarmayacaktır.
Ellerinize sağlık arada değişikleri fotoğraflamayı unutmayın. Ben çok keyifle izleyeceğim.
[/QUOTE]
[QUOTE=berkesim]
Hah işte saz tam olarak bu akvaryumun bitkisi, şekle çok güzel uyacaktır. Ben saz daha yoğunca olabilir derim. Araya serpiştirilmiş değişik tür ve şekilde sazlarda olabilir. ( saz die çeşit çeşit bitki var kastımız ince uzun yeşil 30 cm üzeri bitkiler tabiiki )
Bitki seçiminiz aslında doğru, zemine ışık inmiyor, böylece yosun sorununu yukarda hallediyorsunuz. Aslında çok doğru güzel tercihler yapmışsınız.
insan bu alvaryumda fotosentez nasıl olur diye düşünmeden geçemiyor :)))
3 aydır bu şekilde temiz baktıysanız bence bundan sonra da çok sorun çıkarmayacaktır.
Ellerinize sağlık arada değişikleri fotoğraflamayı unutmayın. Ben çok keyifle izleyeceğim.
[/QUOTE]
teşekkür ederim. şuan sol kısımı yanı yarı yarıya saz yapacağım. bu elımdeki sazlar 100 cm yi geçiyor ben kesiyorum ışığı azaltıyor diye. fotosenteze gelince ben 4 veya 5 günde bir su takviyesi yapıyorum. çürüyen bitkim olmuyor hiç. işığı yeterki iyi alsın. temizliğe gelince inan dipte pislik kalmıyor. az yem veriyorum ve tabanım pırıl pırıl. bu hafta sonu yarıya kadar saz yapıcam bakalım nasıl görüntüler çıkacak
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
[QUOTE=berkesim]Yaratıcı!!
Temizliği zor olacaktır, cam yüzey alanı aşırı geniş.
Duvarda çıkıntı yaparak uygulanacak bir tasarım çok daha dertli olabilirdi.. Evet belki daha estetik olurdu ama taşan kısım alttan desteklenmek zorunda kalırdı. Buda güzelliğini bozabilirdi ( çift taraflı kullanım burada bir avantaj, tam gömmelerde bu tek taraflı kullanıda dönüyor.
İyi bir iş yapımca herkes laf eder kendi estetik anlayışına göre :)) kusurumuza bakmayın. Eh işin doğası bu herkes kendine göre yorum yapacak ki gelişelim :))
Ben de çerçeveye takıldım. Metal destekler çerçeveyle kapatılmasaydı daha hoşuma giderdi. Elektrik tertibatı biraz göz zevkini bozuyor. Gizleyebilirsiniz bence. Daha basit bitkilerle tehlikeli heran ani yosun artışı olacak şekilde tehlike içinde bakmak yerine. Biraz saz, güzel ince kayalar ve bazı noktalarda diğer odayı görebileceğiniz boşluklar yaratarak yeniden tasarlamak güzel olabilir.
Tabii bunları. Hepsi benim kişisel tercihim.. Bence çok da güzel olmuş elinize sağlık...eşinizle size birlikte o duvarı kırma zevkini yaşatmış ya daha ne olsun.. [/QUOTE]
[QUOTE=berkesim]Yaratıcı!!
Temizliği zor olacaktır, cam yüzey alanı aşırı geniş.
Duvarda çıkıntı yaparak uygulanacak bir tasarım çok daha dertli olabilirdi.. Evet belki daha estetik olurdu ama taşan kısım alttan desteklenmek zorunda kalırdı. Buda güzelliğini bozabilirdi ( çift taraflı kullanım burada bir avantaj, tam gömmelerde bu tek taraflı kullanıda dönüyor.
İyi bir iş yapımca herkes laf eder kendi estetik anlayışına göre :)) kusurumuza bakmayın. Eh işin doğası bu herkes kendine göre yorum yapacak ki gelişelim :))
Ben de çerçeveye takıldım. Metal destekler çerçeveyle kapatılmasaydı daha hoşuma giderdi. Elektrik tertibatı biraz göz zevkini bozuyor. Gizleyebilirsiniz bence. Daha basit bitkilerle tehlikeli heran ani yosun artışı olacak şekilde tehlike içinde bakmak yerine. Biraz saz, güzel ince kayalar ve bazı noktalarda diğer odayı görebileceğiniz boşluklar yaratarak yeniden tasarlamak güzel olabilir.
Tabii bunları. Hepsi benim kişisel tercihim.. Bence çok da güzel olmuş elinize sağlık...eşinizle size birlikte o duvarı kırma zevkini yaşatmış ya daha ne olsun.. [/QUOTE]
öncelikle tüm düşünceleriniz için teşekkür ederim.illaki artımız eksimiz olacaktır. düşüncelerinize cevaben şunları söylemek isterim.
öncelikle dış çerçeve o alcı gibi görünen yerler kalkacak.malüm bütçeyi zorladı akvaryum . bu yüzden basit birşey yaptık.şimdi düşüncem duvarı 3 boyutlu kağıt ile kaplamak. tüm duvarı ve o alçılar çıkacak sadece metal çerçeve kalacak. üst kapağın oluğu boşluk güzelce mobilya kaplanacak.daha estetik duracaktır. bunlara ilaveten elektrik aksamı arka tarafa kanal içine geçecek. ortada kablo görünmeyecek. en önemlisi temizlikte hiç sıkıntı çekmiyorum.çünkü üstde 25 cm lik boşluk var. ve bu boşluk dan halledebiliyorum. 3 aydır kullanıyorum şuan t5 florasan da hiç yosunlanma yapmadı tabi bunun en önemlisi ben dış filtre kullanmıyorum bitkili tank olduğundan dinlendirilmiş su ekliyorum 4 yada 5 günde bu değişim de 200 litre lik akvaryumda 50 en fazla 60 litre oluyor. bu değişimle yosun oluşsa bile su değişimi ile inceliyor vew ben görmeden içerdeki balıklar hallediyor. şuan bitkilide yeni olduğum için zor bitkiler denemedim ama bir köşeyi komple saz yapıyorum en son resimlerinide ekliyeyim hemen. görüşleriniz için hepinize teşekkür ederim.
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
[QUOTE=bymrz]Hocam, ayıptır sorması evli misiniz? Evli olup ta hanımı ikna edip bunu yaptıysan, helal olsun sana :) [/QUOTE]
[QUOTE=kardinalberkay]Akvaryumda ön taraf diye birşey olduğunu sanmıyorum malum 17 cm genişlik var
ölçüleri itibariyle çok ilginç bir akvaryum ama dekorasyon çok iyi tebrik ederim. [/QUOTE]
[QUOTE=bymrz]Hocam, ayıptır sorması evli misiniz? Evli olup ta hanımı ikna edip bunu yaptıysan, helal olsun sana :) [/QUOTE]
evlıyım evet. hatda ılerısını soylıyım kırarken duvarı hanımla kırdık :D yardımcı oldu saolsun :D
[QUOTE=kardinalberkay]Akvaryumda ön taraf diye birşey olduğunu sanmıyorum malum 17 cm genişlik var
ölçüleri itibariyle çok ilginç bir akvaryum ama dekorasyon çok iyi tebrik ederim. [/QUOTE]
tesekkur ederım. dışarı taşırmak istemedik. çünki genişlik artında duvardan taşacakdı. duvara gömme olduğundan butün görsellik kaçacakdı. ben tadımlık bırşey yaptım.
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
Uzun Zamandır Ugraştığım Duvara Gömme Bitkili Tankımı Nacızhane Görüşlerinize SUnmak İstedim. 200 Uzunluk 17 Genıslık 50 Yükseklik.
Uzun Zamandır Ugraştığım Duvara Gömme Bitkili Tankımı Nacızhane Görüşlerinize SUnmak İstedim. 200 Uzunluk 17 Genıslık 50 Yükseklik.
Bitkili akvaryum konusunda önerileriniz hata nered
merhabalar. geçmiş olsun. arkadaşların dediği gibi çok ilaç kullanmışsınız sanırım. ben bitkili tankıma hiç kullanmıyorum ilaç. nacizhane edindiğim bilgiyi paylaşmak isterim. bitkili tanklarda en önemli maddeler su değişimi ışık tır. onu gübreleme takip eder.aydınlatma her yerde litre başına 0.5 w denır ama genelde 1 w kullanılır. aydınlatmanızın genel watt ına bakarak bunu anlayabilirsiniz. size tavsiyem aydınlatma işini çözdükten sonra ilaç kullanmayı kesin ve sık su takviyesi yapın. şuan ben 200 litre akvaryumumda içerisinde ay kılıçlarım ve lepisteslerim var 50 litre su çekip direk musluktan verıyorum suyu. siz birden musluktan vermeyin.azar azar direk musluk suyuna alıştırmak iyidir. bitkiler adeta deliriyorlar musluk suyuna.
merhabalar. geçmiş olsun. arkadaşların dediği gibi çok ilaç kullanmışsınız sanırım. ben bitkili tankıma hiç kullanmıyorum ilaç. nacizhane edindiğim bilgiyi paylaşmak isterim. bitkili tanklarda en önemli maddeler su değişimi ışık tır. onu gübreleme takip eder.aydınlatma her yerde litre başına 0.5 w denır ama genelde 1 w kullanılır. aydınlatmanızın genel watt ına bakarak bunu anlayabilirsiniz. size tavsiyem aydınlatma işini çözdükten sonra ilaç kullanmayı kesin ve sık su takviyesi yapın. şuan ben 200 litre akvaryumumda içerisinde ay kılıçlarım ve lepisteslerim var 50 litre su çekip direk musluktan verıyorum suyu. siz birden musluktan vermeyin.azar azar direk musluk suyuna alıştırmak iyidir. bitkiler adeta deliriyorlar musluk suyuna.
Bitkili akvaryuma başlarken...
bir solukta okudum. engin bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. size özel den mesaj atdım. konuda mesajları okurken bitkilerden çıkan kabarcıklar dikkatimi çekti. bende aynı şeye şahit oldum. kabarcık çıkartıyor yalnız ben ne zaman dinlendirilmiş taze su verdiysem bu gerçekleşiyor. aydınlatma konusuna gelince sizlerinde belirtdiği gibi bu malzemeleri bulmak çok zor. t5 yada t8 florasan sistemi kurma gerekiyor buda bilgi ve emek isteyen bir şey. benim akvaryumum 2 metre duvara gömme genişliği 17 cm yükseklik ise 50 cm. ben aydınlatma için tecrübesizlikten bir çok yol denedim florasan dan dalgıç aydınlatmaya kadar. . daha sonra bitkiler için ışığın ne kadar önem taşıdığını anladım. b u sorunu ise binaların diş cephelerini aydınlatmak için power led armatür ile çözdüm. markasını yazmayacağım ama fiyatını yazayım 240 tl dedi pazarlık ile 190 tl ye aldım. 100 cm uzunluğunda ve 36 led var üzerinde. bu armatürü takdıkdan sonra bitkilerim düzeldi.aydınlatma işini çözdüğümü düşünüyorum şuan 1 metrelik alanda bitkim var 1 metrelik bir adet daha armatür alıp diğer kısmı da bitkilendireceğim. ama c02 sistem kurmak istiyorum. bu konuyu araştırırken makaleniz dikkatimi çekti. özelden de yazdım. emeğiniz için teşekkür ederim.
bir solukta okudum. engin bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. size özel den mesaj atdım. konuda mesajları okurken bitkilerden çıkan kabarcıklar dikkatimi çekti. bende aynı şeye şahit oldum. kabarcık çıkartıyor yalnız ben ne zaman dinlendirilmiş taze su verdiysem bu gerçekleşiyor. aydınlatma konusuna gelince sizlerinde belirtdiği gibi bu malzemeleri bulmak çok zor. t5 yada t8 florasan sistemi kurma gerekiyor buda bilgi ve emek isteyen bir şey. benim akvaryumum 2 metre duvara gömme genişliği 17 cm yükseklik ise 50 cm. ben aydınlatma için tecrübesizlikten bir çok yol denedim florasan dan dalgıç aydınlatmaya kadar. . daha sonra bitkiler için ışığın ne kadar önem taşıdığını anladım. b u sorunu ise binaların diş cephelerini aydınlatmak için power led armatür ile çözdüm. markasını yazmayacağım ama fiyatını yazayım 240 tl dedi pazarlık ile 190 tl ye aldım. 100 cm uzunluğunda ve 36 led var üzerinde. bu armatürü takdıkdan sonra bitkilerim düzeldi.aydınlatma işini çözdüğümü düşünüyorum şuan 1 metrelik alanda bitkim var 1 metrelik bir adet daha armatür alıp diğer kısmı da bitkilendireceğim. ama c02 sistem kurmak istiyorum. bu konuyu araştırırken makaleniz dikkatimi çekti. özelden de yazdım. emeğiniz için teşekkür ederim.
Kilo hesaplama
arkadaşın verdıği linkte bunların hepsi mevcut hatda bitkili akvaryum kurarsan ne kadar aydınlatma ıhtihaycın var bunlar bile yazıyor. o verılen lınk te akvaryum ölcülerin ve cam kalınlığını yazarak akvaryumun kac kğ oldugunu hesaplayabılırsın.
arkadaşın verdıği linkte bunların hepsi mevcut hatda bitkili akvaryum kurarsan ne kadar aydınlatma ıhtihaycın var bunlar bile yazıyor. o verılen lınk te akvaryum ölcülerin ve cam kalınlığını yazarak akvaryumun kac kğ oldugunu hesaplayabılırsın.
Duvara Gömme Akvaryum Kurulum Aşaması
Uzun zamandır tasarladığım akvaryumum son kısmına ulaşmıştır.şuan sadece dıştan mobilya giydirmesi yapılacak kapak eklenecek. kurulum aşamalarının resimlerini atıyorum.en sonunda bitkilerimi de yerleştirdim. akvaryumun uzunluğu 2 metre olduğundan sol taraf a ekmedim. malum bitki fiyatları dudak uçuklatıyor. ışıklandırma için ise bina dışlarında kullanılan power led armatür kullandım 1 metre uzunluğunda ve 36 adet led var üzerinde. görüşlerinizi almak istedim.kısmet olursa boş kalan kısmada power led armatür alıp orayı da bitkilendireceğim. mobilya siparişini verdim. 4 tarafı mobilya olacak.üst kısımda kapağı olacak. soru ve tavsiyelerinize açığım şimdiden teşekkür ederim.
Uzun zamandır tasarladığım akvaryumum son kısmına ulaşmıştır.şuan sadece dıştan mobilya giydirmesi yapılacak kapak eklenecek. kurulum aşamalarının resimlerini atıyorum.en sonunda bitkilerimi de yerleştirdim. akvaryumun uzunluğu 2 metre olduğundan sol taraf a ekmedim. malum bitki fiyatları dudak uçuklatıyor. ışıklandırma için ise bina dışlarında kullanılan power led armatür kullandım 1 metre uzunluğunda ve 36 adet led var üzerinde. görüşlerinizi almak istedim.kısmet olursa boş kalan kısmada power led armatür alıp orayı da bitkilendireceğim. mobilya siparişini verdim. 4 tarafı mobilya olacak.üst kısımda kapağı olacak. soru ve tavsiyelerinize açığım şimdiden teşekkür ederim.
Sump sistem hakkında yardım
Öncelikle Herkese Merhabalar. Kafamda Bir Proje Var. şuan Evimde Duvara Gömme 200 Lıtrelık Akvaryumum var. Dış Filtre ile filtrasyonu sağlıyorum.Bitkili olarak yaptım şuan sorunsuz kullanmaktayım. Evde 7 yaşında kızım var. Oda Balıklara Akvaryuma Aşırı Düşkün.Elimde Boşda Duran 150*30*75 Uzunlugunda 350 Lıtre Kapasıtelı akvaryumum var. Kızımın Odasına Bunu Kurmak Ve Sadece Irk Lepistes Beslemek Istıyorum. Bu Akvaryumumda Bitkili Olacak. Işıklandırma Ve Bitki Konusunda Diğer Akvaryumumdan Edindiğim Bilgilerle Sorun Yaşamayacağımı Düşünüyorum. Yanlız Filtrasyon Kısmında Sump Sistem Kurup Dış filtreye Mahkum Olmaktan kurtulmak istiyorum. Sizlerden Engin tecrübelerinize dayanarak nasıl bir sistem kullanmalıyım. Internetden araştırdığım kadarı ile ya akvaryuma delik deldireceğim yada owerflow sistem varmış bunu kullanmalıyım. ama iki sistem hakkındada zerre bilgim yok. bu konuda tecrübesi olan tüm akvaryum ve balık tutkunu abilerimden kardeşlerimden bilgi almak isterim.kurmak istediğim sistem tamamı ile full bitkili olacak. ışıklandırma sistemini ya t5 florasan yada t5 armatür yada bina dışlarının aydınlatmasında kullanılan power led 1 metre uzunlugundakı aparatla sağlıyacağım. Sump ı basit ve kolay şekilde nasıl kurarım şimdiden okuyan yorumlayan herkese teşekkür ederim.
engingk 2014-04-04 21:56:27
Öncelikle Herkese Merhabalar. Kafamda Bir Proje Var. şuan Evimde Duvara Gömme 200 Lıtrelık Akvaryumum var. Dış Filtre ile filtrasyonu sağlıyorum.Bitkili olarak yaptım şuan sorunsuz kullanmaktayım. Evde 7 yaşında kızım var. Oda Balıklara Akvaryuma Aşırı Düşkün.Elimde Boşda Duran 150*30*75 Uzunlugunda 350 Lıtre Kapasıtelı akvaryumum var. Kızımın Odasına Bunu Kurmak Ve Sadece Irk Lepistes Beslemek Istıyorum. Bu Akvaryumumda Bitkili Olacak. Işıklandırma Ve Bitki Konusunda Diğer Akvaryumumdan Edindiğim Bilgilerle Sorun Yaşamayacağımı Düşünüyorum. Yanlız Filtrasyon Kısmında Sump Sistem Kurup Dış filtreye Mahkum Olmaktan kurtulmak istiyorum. Sizlerden Engin tecrübelerinize dayanarak nasıl bir sistem kullanmalıyım. Internetden araştırdığım kadarı ile ya akvaryuma delik deldireceğim yada owerflow sistem varmış bunu kullanmalıyım. ama iki sistem hakkındada zerre bilgim yok. bu konuda tecrübesi olan tüm akvaryum ve balık tutkunu abilerimden kardeşlerimden bilgi almak isterim.kurmak istediğim sistem tamamı ile full bitkili olacak. ışıklandırma sistemini ya t5 florasan yada t5 armatür yada bina dışlarının aydınlatmasında kullanılan power led 1 metre uzunlugundakı aparatla sağlıyacağım. Sump ı basit ve kolay şekilde nasıl kurarım şimdiden okuyan yorumlayan herkese teşekkür ederim.
Akvaryum Ölçülerim 150*30*75
akvaryuma fazla tuz
Merhabalar...
engingk 2014-03-11 18:54:57
Merhabalar...
Dün akşam Akvaryumuma Tuz Eklerken Biraz Fazla Kaçırdım Sanırım. Sabah Kalktığımda Bir Kaç Kayıp Yaşadım.Hemen % 40 Dip Cekımı Yapıp Dınlendırılmış Su Ilavesı Yaptım. Yanlız Bir kaç Balığımın Yüzgeçlerınde Beyazlama Gördüm.Isıyı 29 a Çıkardım. Sizce Bundan Sonrakı Adımların Neler Olmalı. Şimdiden Teşekkurler.
Tankım 180 Lıtre ve Lepistes Besliyorum
SON MESAJLAR
- Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) Cyber_Scout, 11:58
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Yosunu Fatihsm, 11:57
Yosun - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
























