ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Haziran 2014 14:28
Son Ziyaret:
07 Mart 2019 20:56
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali O
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali O
SON 10 MESAJI
Güneş Enerjili Akvaryum.
Bilgi için teşekkür ederim bana sanki şerit led güç tüketimi hakkındaki hesaplamanızda yanlışlık var gibi geldi.Bu kadar güç tüketmesi biraz fazla gibi. İnternet te bazı forumlar da 1 metre şerit ledin ortalama 12 v 0.4 amper güç tükettiği söylenmiş (Ben şahsen ölçmedim yanılıyor olabilirler)
şarjlı pili 2000 mah olarak hesaplarsak 1 amperinde 1000 mah olduğuna göre her pil için 2 amper güç elde ederiz. bendeki pillerle 2*6=12 ah elde ederim diye tahmin ediyorum.
12 ahı da 0.4 aha e bölersek 30 çıkar. Yani 30 saat yanması gerekir 1 metre ledin . yanılıyor muyum.[EDIT]anrsg,2019-03-06 21:37:57[/EDIT]
Bilgi için teşekkür ederim bana sanki şerit led güç tüketimi hakkındaki hesaplamanızda yanlışlık var gibi geldi.Bu kadar güç tüketmesi biraz fazla gibi. İnternet te bazı forumlar da 1 metre şerit ledin ortalama 12 v 0.4 amper güç tükettiği söylenmiş (Ben şahsen ölçmedim yanılıyor olabilirler)
şarjlı pili 2000 mah olarak hesaplarsak 1 amperinde 1000 mah olduğuna göre her pil için 2 amper güç elde ederiz. bendeki pillerle 2*6=12 ah elde ederim diye tahmin ediyorum.
12 ahı da 0.4 aha e bölersek 30 çıkar. Yani 30 saat yanması gerekir 1 metre ledin . yanılıyor muyum.[EDIT]anrsg,2019-03-06 21:37:57[/EDIT]
Güneş Enerjili Akvaryum.
Arkadaşlarım iyi günler.
İlk önce akvaryumda bitkilerim var ve biliyosunuz belli oranda ışık olması gerek.Bunun için gün boyu ışık açık kalıyor buda açıkçası bnm canımı sıkmaya başladı. Bunun için bi sistem oluşturmak istiyorum.
Sisteme ilk olarak 10 wat güneş paneli takmak istiyorum evin penceresi güneş batana kadar güneş görüyor. Fİyatı ortalama 60 tl
Daha sonra Güneş Paneli Şarj Kontrol Cihazı kullanmak istiyorum. Fiyatı ortalama 80 tl
Batarya olarak elimde 6 adet atıl durumda GP Şarjlı pil var bunları kullanmak istiyorum.her biri 1.2 volt 2100 mah. Sanırım seri bağlantı ile şarj edebilirim. Kuru akü kullanmaktan iyidir sanırım.
Bütçem max 150-170 tl.
Sizce bu sistem mantıklı mı 10 wat panel pilleri ne kadar zamanda doldurabilir.ve Piller ne kadar ışık yayabilir.Işık kaynağı olarak led şerit kullanıyorum.
Arkadaşlarım iyi günler.
İlk önce akvaryumda bitkilerim var ve biliyosunuz belli oranda ışık olması gerek.Bunun için gün boyu ışık açık kalıyor buda açıkçası bnm canımı sıkmaya başladı. Bunun için bi sistem oluşturmak istiyorum.
Sisteme ilk olarak 10 wat güneş paneli takmak istiyorum evin penceresi güneş batana kadar güneş görüyor. Fİyatı ortalama 60 tl
Daha sonra Güneş Paneli Şarj Kontrol Cihazı kullanmak istiyorum. Fiyatı ortalama 80 tl
Batarya olarak elimde 6 adet atıl durumda GP Şarjlı pil var bunları kullanmak istiyorum.her biri 1.2 volt 2100 mah. Sanırım seri bağlantı ile şarj edebilirim. Kuru akü kullanmaktan iyidir sanırım.
Bütçem max 150-170 tl.
Sizce bu sistem mantıklı mı 10 wat panel pilleri ne kadar zamanda doldurabilir.ve Piller ne kadar ışık yayabilir.Işık kaynağı olarak led şerit kullanıyorum.
Kaç Tane Yem Atmalıyım
Arkadaşlar 3 adet japonum var yaklaşık 2 aydır bakıyorum şükür herhangi bir sorunum yok Ancak sorunum şu japonlar ilk aldığımda çok küçüklerdi şimdi birazda olsa büyüdüler yem olarak sera goldy gran ve Sera Goldy Color Spirulina kullanıyorum şu an yemleme olarak sabah ve akşam 2 kere besliyorum hepsine 1 tane olacak şekilde veriyorum yani toplamda bir balığım günde 2 adet yem tüketmiş oluyor bu adetler yeterli midir acaba.arttırmama gerek var mı?
Bunlarda balıklarım resimleri boyu olarak fikir vermesi açısında en alttada verdiğim yemin resmi var.
[url=http://hizliresim.com/MolrmN][img]http://i.hizliresim.com/MolrmN.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/X9Y5A7][img]http://i.hizliresim.com/X9Y5A7.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/bk4W38][img]http://i.hizliresim.com/bk4W38.jpg[/img][/url]
Arkadaşlar 3 adet japonum var yaklaşık 2 aydır bakıyorum şükür herhangi bir sorunum yok Ancak sorunum şu japonlar ilk aldığımda çok küçüklerdi şimdi birazda olsa büyüdüler yem olarak sera goldy gran ve Sera Goldy Color Spirulina kullanıyorum şu an yemleme olarak sabah ve akşam 2 kere besliyorum hepsine 1 tane olacak şekilde veriyorum yani toplamda bir balığım günde 2 adet yem tüketmiş oluyor bu adetler yeterli midir acaba.arttırmama gerek var mı?
Bunlarda balıklarım resimleri boyu olarak fikir vermesi açısında en alttada verdiğim yemin resmi var.
[url=http://hizliresim.com/MolrmN][img]http://i.hizliresim.com/MolrmN.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/X9Y5A7][img]http://i.hizliresim.com/X9Y5A7.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/bk4W38][img]http://i.hizliresim.com/bk4W38.jpg[/img][/url]
Isı Yalıtımlı Ve Enerji Tasarruflu Akvaryumum
Arkadaşlar akvaryumda 3 adet japon beslemekteyim. Malum havalar soğuyor yaşadığım yer kış aylarının çok soğuk geçtiği bir bölgede yer alıyor.Şu günlerde yavaş yavaş soğuk yüzünü göstermeye başladı apartmanda kaloriferler daha açılmadı 1 ay kadarda açılmaz galiba açılsa da bazı aylar aşırı soğuk olduğundan ev yine serin oluyor. Bu sebeple akvaryumda ısıtıcı kullanmaktayım akvaryum küçük olduğu için 100 watt lık bi ısıtıcı kullanıyorum. Hafta sonu vakit geçirmek için akvaryumu straforla ve straforunda dış yüzünü yapışkanlı folyo ile kapladım.Sonuç pazar günü full evdeyim dereceyi aralıklarla kontrol ettim sürekli 26-24 arasında gezindi.Daha önce 22 ye sabitti ve yarım saatte bir ısıtıcı faaliyete geçiyordu Hava durumu da açıkçası diğer günlere göre daha soğuktu.Sanırım kış aylarında kaloriferin açılmasıyla yine bu seviyelerde dolaşacak ve ısıtıcıdan tasarruf edecem gibi gözüküyor.
Filtre ve oksijen sistemi olarak ta zaten 5 wat ile çalışan bi filtre sistemine sahibim ve memnunum.
Işıklandırmayı da güneş enerjisi ile çalışan bir ampulle sağlamayı düşünüyorum onun fiyatı da 20 tl civarı.
Bu sistemi benim gibi soğuk bölgelerde yaşayan ve enerjiden tasarruf etmek isteyenlere öneririm arkadaşlar. 7 tl gibi bir masrafı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915221.jpg[/IMG][EDIT]Kınayu,2016-10-03 06:07:35[/EDIT]
Arkadaşlar akvaryumda 3 adet japon beslemekteyim. Malum havalar soğuyor yaşadığım yer kış aylarının çok soğuk geçtiği bir bölgede yer alıyor.Şu günlerde yavaş yavaş soğuk yüzünü göstermeye başladı apartmanda kaloriferler daha açılmadı 1 ay kadarda açılmaz galiba açılsa da bazı aylar aşırı soğuk olduğundan ev yine serin oluyor. Bu sebeple akvaryumda ısıtıcı kullanmaktayım akvaryum küçük olduğu için 100 watt lık bi ısıtıcı kullanıyorum. Hafta sonu vakit geçirmek için akvaryumu straforla ve straforunda dış yüzünü yapışkanlı folyo ile kapladım.Sonuç pazar günü full evdeyim dereceyi aralıklarla kontrol ettim sürekli 26-24 arasında gezindi.Daha önce 22 ye sabitti ve yarım saatte bir ısıtıcı faaliyete geçiyordu Hava durumu da açıkçası diğer günlere göre daha soğuktu.Sanırım kış aylarında kaloriferin açılmasıyla yine bu seviyelerde dolaşacak ve ısıtıcıdan tasarruf edecem gibi gözüküyor.
Filtre ve oksijen sistemi olarak ta zaten 5 wat ile çalışan bi filtre sistemine sahibim ve memnunum.
Işıklandırmayı da güneş enerjisi ile çalışan bir ampulle sağlamayı düşünüyorum onun fiyatı da 20 tl civarı.
Bu sistemi benim gibi soğuk bölgelerde yaşayan ve enerjiden tasarruf etmek isteyenlere öneririm arkadaşlar. 7 tl gibi bir masrafı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915221.jpg[/IMG][EDIT]Kınayu,2016-10-03 06:07:35[/EDIT]
Japon Balığı Yem Secimi
[QUOTE=Kromatit]JBL Gold Pearls ve Tropical Goldfish Mini Sticks batıyormuş.
[/QUOTE]
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Bu yemlerin markasını biliyor musunuz?
[QUOTE=Kromatit]JBL Gold Pearls ve Tropical Goldfish Mini Sticks batıyormuş.
[/QUOTE]
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Bu yemlerin markasını biliyor musunuz?
Bu Yenin Adı Ne Acaba
Arkadaşlar bu yemi 3 gün önce petshoptan aldım poşette satıyordu.Şu an Jopanlara veriyorum severek yiyorlar. Acaba yemin adını veya markasını bilen var mı?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Arkadaşlar bu yemi 3 gün önce petshoptan aldım poşette satıyordu.Şu an Jopanlara veriyorum severek yiyorlar. Acaba yemin adını veya markasını bilen var mı?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Japon Balığı Yem Secimi
Cevap için teşekkürler Yanlış bilmiyorsam pul yemlerde su ustu yemleri arasına giriyor benim ricam direk atınca dibe inmesi su üstünde olunca balıklar sürekli su üstünde yem arıyor Bu sirada çok hava yutuyor buda hava kesesi problemine yol acar diye dip yemi arıyorum.
Cevap için teşekkürler Yanlış bilmiyorsam pul yemlerde su ustu yemleri arasına giriyor benim ricam direk atınca dibe inmesi su üstünde olunca balıklar sürekli su üstünde yem arıyor Bu sirada çok hava yutuyor buda hava kesesi problemine yol acar diye dip yemi arıyorum.
Japon Balığı Yem Secimi
Arkadaşlar iyi günler 3 adet japon balığım bulunmakta.Balıkları sabah ve aksam olmak üzere iki kere yemliyorum.Kullandığım yem sera goldi ve sera goldi sipurula.Yemlerden çok memnunum gelişim ve renge çok büyük katkısı var ancak Bu yemler batmayan su ustu yemleri.Japonlar için biraz tehlikeli surekli su üstünde yem arıyolar ve çok fazla hava yutuyorlar buda hava kesesi problemine yol açabilir diye korkuyorum.Elimde markasını bilmedigin ama japonların severek yediği bir yem var. Siz markasını biliyor musunuz yada bana önerebileceğiniz japonlar için kaliteli dip yemi var mi?
Elimdeki markasını bilmedigin dip yemi?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url][EDIT]anrsg,2016-09-20 12:06:53[/EDIT]
Arkadaşlar iyi günler 3 adet japon balığım bulunmakta.Balıkları sabah ve aksam olmak üzere iki kere yemliyorum.Kullandığım yem sera goldi ve sera goldi sipurula.Yemlerden çok memnunum gelişim ve renge çok büyük katkısı var ancak Bu yemler batmayan su ustu yemleri.Japonlar için biraz tehlikeli surekli su üstünde yem arıyolar ve çok fazla hava yutuyorlar buda hava kesesi problemine yol açabilir diye korkuyorum.Elimde markasını bilmedigin ama japonların severek yediği bir yem var. Siz markasını biliyor musunuz yada bana önerebileceğiniz japonlar için kaliteli dip yemi var mi?
Elimdeki markasını bilmedigin dip yemi?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url][EDIT]anrsg,2016-09-20 12:06:53[/EDIT]
20 Lt japon Akvaryumum
Yorumlar ve öneriler için çok teşekkürler sizce yemler yeterli mi dönüşümlü olarak kullanıyorum..
Yorumlar ve öneriler için çok teşekkürler sizce yemler yeterli mi dönüşümlü olarak kullanıyorum..
Akvaryum Dış Filtre
Dış filtre olarak biolife akıllı filtre öneririm inan bana pişman olsassın 5 watlık bir hava motoru ile çalışıyor.yani elektrikten tasarruf
Dış filtre olarak biolife akıllı filtre öneririm inan bana pişman olsassın 5 watlık bir hava motoru ile çalışıyor.yani elektrikten tasarruf
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
oguzsel,
Hknçkl,
Balikcidede,
0rnn,
OKIRATLI,
forthehordex,
Kuduoglu,
Urar,
nakkas__45,
DigitalPen,
Ancalagon,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
florasan,
huzur,
tukabu,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
GreeNWooD,
TheDS,
yaguara,
Ramazan Umut,
sina cen,
chucuk,
ozksrt,
Ozzgurr,
EvcilAl,
capitano,
IgorVladimir,
aycan kurt,
Legionsgamer,
murat efe,
EmiirKaan,
nazemert,
zekigonlum,
Hoppala,
Stoke,
aktugsedat,
oguzozt,
√olkaπ,
şansal,
TolgahanA,
Goldfish2000,
Thunderbird,
Denizhann,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
muhammetozdemir,
hakanmorcicek,
nniiaa,
reano,
rexxter,
schvarzman,
Brdk64,
Çağatay Tozak,
HarunYILDIRIM,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
