ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SerkanYilmaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Kasım 2016 17:48
Son Ziyaret:
30 Ocak 2026 23:50
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Önerisi Hk.
O filtreler o akvaryumu çorba yapar..... fluval 206 kullanın veya eheim 2215 . Ciklet besleyecekseniz akıntı için iyi tabi
O filtreler o akvaryumu çorba yapar..... fluval 206 kullanın veya eheim 2215 . Ciklet besleyecekseniz akıntı için iyi tabi
Kuvars Ph Etkiler Mi?
Merhaba herkese, dün kalsiyum karbonatlı diyerek 25 kgsini 40 liradan sattı bana akvaryumcu ciklet besleyecem dedim bunu al dedi kalsiyumlu vs. Dedi. İnternetten baktım kalsiyum karbonatlı değilmiş VİTASANT dak80 modeli kuvars kummuş.... akvaryuma döktüm hepsini dekor vs yaptım ciklet besliycem şimdi o kumu çıkarıp mercan kumu ekliyim mi veya ph için faydalı başka bi kum ekliyim mi? Kuvars kum ph etkiler mi? Ciklet besliycem iceman demosoni falan..? Cikletler için zararlı olur mu? 0.5 mm kum ince yani ondan yana sıkıntı yok ama ph değerleri en çok içime sinmeyen.. acil[EDIT]SerkanYilmaz,2017-01-27 17:47:14[/EDIT]
Merhaba herkese, dün kalsiyum karbonatlı diyerek 25 kgsini 40 liradan sattı bana akvaryumcu ciklet besleyecem dedim bunu al dedi kalsiyumlu vs. Dedi. İnternetten baktım kalsiyum karbonatlı değilmiş VİTASANT dak80 modeli kuvars kummuş.... akvaryuma döktüm hepsini dekor vs yaptım ciklet besliycem şimdi o kumu çıkarıp mercan kumu ekliyim mi veya ph için faydalı başka bi kum ekliyim mi? Kuvars kum ph etkiler mi? Ciklet besliycem iceman demosoni falan..? Cikletler için zararlı olur mu? 0.5 mm kum ince yani ondan yana sıkıntı yok ama ph değerleri en çok içime sinmeyen.. acil[EDIT]SerkanYilmaz,2017-01-27 17:47:14[/EDIT]
Jbl E901 Green Kullananlar Buraya? :)
[QUOTE=doctorec]
901 saatte 450 veriyorsa 701 de en fazla 250 dir. yani debi performansında sıkıntı var. 1501 i bilmiyorum.. biyolojik temizlik çok iyi. ada toprak kullanmama rağmen amonyak sorunu yaşamadım ama debi de oldukça abartmışlar[/QUOTE]
O kadar düşüyor mu ya? JBL de düşmez diyolardı bide çok kaliteli dediler üstelik anlamadım akvaryum 150 200 litre civarı 701 mi 901 mi?
[QUOTE=doctorec]
901 saatte 450 veriyorsa 701 de en fazla 250 dir. yani debi performansında sıkıntı var. 1501 i bilmiyorum.. biyolojik temizlik çok iyi. ada toprak kullanmama rağmen amonyak sorunu yaşamadım ama debi de oldukça abartmışlar[/QUOTE]
O kadar düşüyor mu ya? JBL de düşmez diyolardı bide çok kaliteli dediler üstelik anlamadım akvaryum 150 200 litre civarı 701 mi 901 mi?
Jbl E901 Green Kullananlar Buraya? :)
[QUOTE=JapoJupo]Ben 2 seneden fazla oldu E701 Greenline kullanıyorum.Gayet memnunum temizliği, debisi, temizlenmesi güzel.Ses sıfır.Ben hiçbirşey duymuyorum eşim hatta bazen soruyor filtre çalışmıyor mu diye.[/QUOTE]
Değerli yorumun için çok sağol bugün almayı düşünüyorum dakat e901 serisi çok ses çıkarıyor sorun çıkıyor diyolar doğrumudur?
[QUOTE=JapoJupo]Ben 2 seneden fazla oldu E701 Greenline kullanıyorum.Gayet memnunum temizliği, debisi, temizlenmesi güzel.Ses sıfır.Ben hiçbirşey duymuyorum eşim hatta bazen soruyor filtre çalışmıyor mu diye.[/QUOTE]
Değerli yorumun için çok sağol bugün almayı düşünüyorum dakat e901 serisi çok ses çıkarıyor sorun çıkıyor diyolar doğrumudur?
Kaç Litreye Hangi Dış Filtre?
[QUOTE=FurkanTezcan],,Henüz beslemiyorum abi besliyeceğim.[:)]Önce iceman sonrasında demasoni iyice tecrübe kazandıktan sonra ise tropheus ikolaya geçiş yapıcam .Balık sayıları 20 yi geçmez.Akvaryum ölçüleri 125*.60*.55h*.Bütçe olarak dış filtre 300-350 yi geçmesin.Saygılar...[/QUOTE]
412 LT ye tekabül ediyor akvaryumunuz bunun 30 35 kg si kuma taşı otu börtü böceği derken 350 ye falan iner LT niz Bana kalırsa --- FLUVAL 306 --- Eheim 2217 --- Ve kesinlikle JBL E1501 Düşünebilirsiniz şiddetle tavsiyemdir ( Bütçeyi zorlarsanız tabi) ....
FİYAT performans dış filtreler = Tetra tec ex serisi 1200 -- dolphin c1300 - 1600 serisi -- Atman modellerine pek hakim değilim ama tavsiye edenler var.. [:)]
[QUOTE=FurkanTezcan],,Henüz beslemiyorum abi besliyeceğim.[:)]Önce iceman sonrasında demasoni iyice tecrübe kazandıktan sonra ise tropheus ikolaya geçiş yapıcam .Balık sayıları 20 yi geçmez.Akvaryum ölçüleri 125*.60*.55h*.Bütçe olarak dış filtre 300-350 yi geçmesin.Saygılar...[/QUOTE]
412 LT ye tekabül ediyor akvaryumunuz bunun 30 35 kg si kuma taşı otu börtü böceği derken 350 ye falan iner LT niz Bana kalırsa --- FLUVAL 306 --- Eheim 2217 --- Ve kesinlikle JBL E1501 Düşünebilirsiniz şiddetle tavsiyemdir ( Bütçeyi zorlarsanız tabi) ....
FİYAT performans dış filtreler = Tetra tec ex serisi 1200 -- dolphin c1300 - 1600 serisi -- Atman modellerine pek hakim değilim ama tavsiye edenler var.. [:)]
Jbl E901 Green Kullananlar Buraya? :)
Koca forumda kimse kullanmıyor mu ki?
Koca forumda kimse kullanmıyor mu ki?
Önerileriniz
[QUOTE=Abdull4h]
[B]Hocam siz bu hobide ilerlemişsiniz. Suya bir bakışta nasıl pH değerini ölçtünüz? pH'i ölçen aletler bile yanlış yapabiliyor. Az buçuk belgesel izleyen bilir Malawi gölü bolca kayalıklardan oluşur. Yani pH değeri yüksektir. Biz Akvaristler akvaryumda biyotop veya biyotoba yakın kurulum yaparız. Bu Akvaryumda kayalar mevcut tam göremedim mavi ışıktan fakat kayalar var gibi gözüküyor. Kaldıki ülkemizin hava koşulları nedeniyle pH değeri dahada yükselmiştir. Bu nedenle pH şuan çok önemsencek birşey değil. Saten bu balıklar musluk sularına alışık. Malawi ciklitlerini besleyenlerin hepsi "Saka" markalı damacana suda kullanmıyor. (Saka su pH değeri 8.22) Yani bu sebeble pH üstüne [K]şuanlık[/K] fazla takılmamak gerek. Ben size bakteri döngüsüne laf attınız demedim saten :)) Benim fikrim bu diyorsunuz Bu Akvaryumda saten kök falan kullanılmamış. Malawi balıkları nedeniyle bitkide yok. Su haliyle sert saten veya orta sert işte. Ölüm nedenini buna bağlamamak lazım. Amacım tartışma yaratmak falan değil yanlış anlaşılmasın bunlar benim bildiklerim. Eğer yanlışsa düzeltiniz ki konu zenginleşsin.[/B] [:)][/QUOTE]
Bakın siz hala anlamadınız galiba? -- Siz bu konuda baya ilerlemişsiniz. Suya bir bakışta nasıl annladınız ph değerini ölçtünüz diyerek dalga geçiyorsunuz ya.. Benim yazdığımı dikkatle okursanız -- BENCE ph. -- yazmışım yani kendi fikrim demişim.. PH yi ölçtüm kesin bundan öldü demeedim diyememde. Sanırım yeterli cevap oldu iyi akşamlar.. :)
[QUOTE=Abdull4h]
[B]Hocam siz bu hobide ilerlemişsiniz. Suya bir bakışta nasıl pH değerini ölçtünüz? pH'i ölçen aletler bile yanlış yapabiliyor. Az buçuk belgesel izleyen bilir Malawi gölü bolca kayalıklardan oluşur. Yani pH değeri yüksektir. Biz Akvaristler akvaryumda biyotop veya biyotoba yakın kurulum yaparız. Bu Akvaryumda kayalar mevcut tam göremedim mavi ışıktan fakat kayalar var gibi gözüküyor. Kaldıki ülkemizin hava koşulları nedeniyle pH değeri dahada yükselmiştir. Bu nedenle pH şuan çok önemsencek birşey değil. Saten bu balıklar musluk sularına alışık. Malawi ciklitlerini besleyenlerin hepsi "Saka" markalı damacana suda kullanmıyor. (Saka su pH değeri 8.22) Yani bu sebeble pH üstüne [K]şuanlık[/K] fazla takılmamak gerek. Ben size bakteri döngüsüne laf attınız demedim saten :)) Benim fikrim bu diyorsunuz Bu Akvaryumda saten kök falan kullanılmamış. Malawi balıkları nedeniyle bitkide yok. Su haliyle sert saten veya orta sert işte. Ölüm nedenini buna bağlamamak lazım. Amacım tartışma yaratmak falan değil yanlış anlaşılmasın bunlar benim bildiklerim. Eğer yanlışsa düzeltiniz ki konu zenginleşsin.[/B] [:)][/QUOTE]
Bakın siz hala anlamadınız galiba? -- Siz bu konuda baya ilerlemişsiniz. Suya bir bakışta nasıl annladınız ph değerini ölçtünüz diyerek dalga geçiyorsunuz ya.. Benim yazdığımı dikkatle okursanız -- BENCE ph. -- yazmışım yani kendi fikrim demişim.. PH yi ölçtüm kesin bundan öldü demeedim diyememde. Sanırım yeterli cevap oldu iyi akşamlar.. :)
Önerileriniz
[QUOTE=Abdull4h][B]pH değeri bence çok büyük etken değil Musluk suları 7-8 değerlerinin arasında saten. Büyük ihtimalle bakteriyel bir sorun söz konusu. 1 günde bakteri oluşmaz. Bakteri kültürü kullanıldıktan sonra min. 15 gün içinde kolonileşmeye başlarlar. Bu dediğim AmonyakNitritNitrat sürecini yapan bakteriler, diğer bakterilere nazaran daha yavaş ürerler. [/B][/QUOTE]
Ben zaten bakteri 1 günde oluşur demedim veya bakteri önemsizde demedim bana göre en büyük etken PH dedim ve bu kendi fikrim. Her ilin şebeke sularının PHsi farklılık gösterebiliyor. Ve bu balıklarda Orta sert - sert suları seviyor.
[QUOTE=Abdull4h][B]pH değeri bence çok büyük etken değil Musluk suları 7-8 değerlerinin arasında saten. Büyük ihtimalle bakteriyel bir sorun söz konusu. 1 günde bakteri oluşmaz. Bakteri kültürü kullanıldıktan sonra min. 15 gün içinde kolonileşmeye başlarlar. Bu dediğim AmonyakNitritNitrat sürecini yapan bakteriler, diğer bakterilere nazaran daha yavaş ürerler. [/B][/QUOTE]
Ben zaten bakteri 1 günde oluşur demedim veya bakteri önemsizde demedim bana göre en büyük etken PH dedim ve bu kendi fikrim. Her ilin şebeke sularının PHsi farklılık gösterebiliyor. Ve bu balıklarda Orta sert - sert suları seviyor.
Kaç Litreye Hangi Dış Filtre?
[QUOTE=FurkanTezcan]
Tetratec ex 1200 ün biyolojik temizlik konusundaki performansı nasıl?[/QUOTE]
Güzel kardeşim senin Ne kadar bütcen var bana onu söyle sen Bide akvaryumun ölçüleri ne kadar hangi balık ve kaç tane besliyorsun? :)
[QUOTE=FurkanTezcan]
Tetratec ex 1200 ün biyolojik temizlik konusundaki performansı nasıl?[/QUOTE]
Güzel kardeşim senin Ne kadar bütcen var bana onu söyle sen Bide akvaryumun ölçüleri ne kadar hangi balık ve kaç tane besliyorsun? :)
Jbl E901 Green Kullananlar Buraya? :)
JBL e901 Kullanan arkadaşlar Dış filtre nasıl? Kullanan arkadaşlardan nacizane yorumlarınızı bekliyorum 400 500 arası uygun fiyatlı JBL e901 buldum tavsiye eder misiniz?
---------Şuanda akvaryumum 200 LT --------
Teşekkürler şimdiden [:)][:)][:)]
JBL e901 Kullanan arkadaşlar Dış filtre nasıl? Kullanan arkadaşlardan nacizane yorumlarınızı bekliyorum 400 500 arası uygun fiyatlı JBL e901 buldum tavsiye eder misiniz?
---------Şuanda akvaryumum 200 LT --------
Teşekkürler şimdiden [:)][:)][:)]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
