ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
theshiver
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2018 15:29
Son Ziyaret:
16 Kasım 2019 17:40
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
can
SON 4 MESAJI
Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
Merhaba,
Anladığım kadarıyla paketlemeyi ya çok iyi yapıyorlar ya da ben de olduğu gibi gazete kağıdına sarıp gönderiyorlar. Bana bu hali denk geldi, ama bunu şansa yormaya gerek yok, sonuçta fotoğraflarda gözüktüğü gibi bu ürünün zaten kırılmama şansı 0. Kargoyu teslim alırken kontrol etmek ev gibi yerlerde geçerli olabilir fakat şirket adresine gönderilen kargolar zaten size ulaşmadan kat görevlileri tarafından teslim alınıyor. Atakan petshop ürünün şirkete gönderileceğini biliyordu, eğer biraz ilgili olsalardı alıcının kargoyu kontrol etme şansının olmadığını bilirlerdi ve ona göre paketlemeye özen gösterebilirlerdi.
Ürünü kesin kırık gönderMEmişlerdir diyemiyorum, bu tarz çözüm odaksız yaklaşan firmalar kırık ürün gönderse şaşırmam. Kargo paketinde ve ürünün kutusunda en ufak bir ezilme yoktu ben açtığımda, ayrıca akvaryum paketinin içinde olması gereken köpükler benim pakette yoktu ve akvaryumun içerisinde yine 2 öbek gazete kağıdı koyulmuştu, yani bana gönderilen paket daha önce muhtemelen açılmış.
Bir diğer felakette müşteri hizmetleri, ürünün sorunlu olduğunu farkeder farketmez mail attım, gün içerisinde geri dönüş yapıcaz dediler dönmediler. Ertesi gün hem mail attım hem telefon ettim, 45dk ya geri dönüş yapılacak dendi 4-5 saat sonra yine ben aradım bir sonuca ulaşmadı. Bunu yapan kişi de orada çalışan herhangi biri değil, e-ticaret yöneticisi title'ı olan biri. Müşteri memnuniyeti diye sitelerine kocaman yazmayı biliyorlar ama bana iade yapmama sebepleri; "şimdi size 165 lira ödeme yapsak biz zarara gireriz". Müşteri memnuniyetinin zaten yeri geldiğinde zarar ederek sağlanacağından bir haber yönetimleri olduğu sürece yalandan sitelerine müşteri memnuniyeti yazmalarına gerek yok.
[QUOTE=ceyh]Atakan pet shop'tan çok alışveriş yaptım, iki kez akvaryum da aldım ve ne paketlemede ne de ürünlerde bir sıkıntı yaşamadım. Akvaryum kendi kutusunda, içerisinde akvaryum şekliyle uyumlu köpük koroması ve kutu ile dış koli arasında buruşturulmuş gazete kağıtlarından yapılmış desteklerle geldi. Hatta ara sıra ufak tefek hediyeler de yollarlar.
Kargo geldiğinde bir an önce iş bitsin diye kontrol etmeden almak benim de aldığım bir risk, sizde bu risk gerçekleşmiş ne yazık ki. Ama bu tür alışverişlerde aslında bazı şartları baştan kabul etmiş oluyorsunuz, gelen ürün kargo görevlisi eşliğinde kontrol edilip bir hata söz konusuysa tutanak tutturulur ve ürün kabul edilmez normalde. Satış sitelerinden kopyaladığım aşağıda metne göre bu tür kırılma durumları kargo şirketinden tazmin edilip yeni ürün gönderiliyor. Tutanak olmayınca da bu işlem yapılamamış.
"Teslim aldığınız ürünü kargo yetkilisi nezaretinde kontrol ederek teslim almanız çok önemlidir, sonrasında mağdur duruma düşmemeniz için lütfen bu konuda gerekli hassasiyeti gösteriniz. Ürününüz teslimat sürecinde zarar görmüş ise ürününüzü teslim almayıp, kargo yetkilisine tutanak tutturarak siparişi iade ediniz. Ürün en kısa sürede yenisiyle değiştirilerek size gönderilecektir.
Ürünün hasarlı olduğuna dair, kargo yetkilisine tutanak tutturmamanız durumunda; ürün hasarından kaynaklanan zararın, kargo şirketinden tazmin edilemeyeceğinden bu bedelin tarafınıza iâdesi yapılamamaktadır."
Bilerek kırık ürün göndereceklerine ihtimal vermiyorum, zaten bu durumu muhtemelen kargo firması da kontrol ediyordur ama paketleme dediğiniz şekilde korunaksız yapılmışsa paketi hazırlayanın görevlinin tecrübesizliği veya ihmalindendir.
Her şeye rağmen firmaların bazı özel durumlarda genel prensiplerinden müşteri memnuniyeti adına taviz vermelerinin kendileri yararına olacağı düşüncesindeyim. Firma yetkililerinin burada yapılan yazışmaları okuyup mağduriyetinizi gidereceklerini umarım. Üzücü bir durum olmuş gerçekten.[/QUOTE][EDIT]theshiver,2018-09-07 09:17:43[/EDIT]
Merhaba,
Anladığım kadarıyla paketlemeyi ya çok iyi yapıyorlar ya da ben de olduğu gibi gazete kağıdına sarıp gönderiyorlar. Bana bu hali denk geldi, ama bunu şansa yormaya gerek yok, sonuçta fotoğraflarda gözüktüğü gibi bu ürünün zaten kırılmama şansı 0. Kargoyu teslim alırken kontrol etmek ev gibi yerlerde geçerli olabilir fakat şirket adresine gönderilen kargolar zaten size ulaşmadan kat görevlileri tarafından teslim alınıyor. Atakan petshop ürünün şirkete gönderileceğini biliyordu, eğer biraz ilgili olsalardı alıcının kargoyu kontrol etme şansının olmadığını bilirlerdi ve ona göre paketlemeye özen gösterebilirlerdi.
Ürünü kesin kırık gönderMEmişlerdir diyemiyorum, bu tarz çözüm odaksız yaklaşan firmalar kırık ürün gönderse şaşırmam. Kargo paketinde ve ürünün kutusunda en ufak bir ezilme yoktu ben açtığımda, ayrıca akvaryum paketinin içinde olması gereken köpükler benim pakette yoktu ve akvaryumun içerisinde yine 2 öbek gazete kağıdı koyulmuştu, yani bana gönderilen paket daha önce muhtemelen açılmış.
Bir diğer felakette müşteri hizmetleri, ürünün sorunlu olduğunu farkeder farketmez mail attım, gün içerisinde geri dönüş yapıcaz dediler dönmediler. Ertesi gün hem mail attım hem telefon ettim, 45dk ya geri dönüş yapılacak dendi 4-5 saat sonra yine ben aradım bir sonuca ulaşmadı. Bunu yapan kişi de orada çalışan herhangi biri değil, e-ticaret yöneticisi title'ı olan biri. Müşteri memnuniyeti diye sitelerine kocaman yazmayı biliyorlar ama bana iade yapmama sebepleri; "şimdi size 165 lira ödeme yapsak biz zarara gireriz". Müşteri memnuniyetinin zaten yeri geldiğinde zarar ederek sağlanacağından bir haber yönetimleri olduğu sürece yalandan sitelerine müşteri memnuniyeti yazmalarına gerek yok.
[QUOTE=ceyh]Atakan pet shop'tan çok alışveriş yaptım, iki kez akvaryum da aldım ve ne paketlemede ne de ürünlerde bir sıkıntı yaşamadım. Akvaryum kendi kutusunda, içerisinde akvaryum şekliyle uyumlu köpük koroması ve kutu ile dış koli arasında buruşturulmuş gazete kağıtlarından yapılmış desteklerle geldi. Hatta ara sıra ufak tefek hediyeler de yollarlar.
Kargo geldiğinde bir an önce iş bitsin diye kontrol etmeden almak benim de aldığım bir risk, sizde bu risk gerçekleşmiş ne yazık ki. Ama bu tür alışverişlerde aslında bazı şartları baştan kabul etmiş oluyorsunuz, gelen ürün kargo görevlisi eşliğinde kontrol edilip bir hata söz konusuysa tutanak tutturulur ve ürün kabul edilmez normalde. Satış sitelerinden kopyaladığım aşağıda metne göre bu tür kırılma durumları kargo şirketinden tazmin edilip yeni ürün gönderiliyor. Tutanak olmayınca da bu işlem yapılamamış.
"Teslim aldığınız ürünü kargo yetkilisi nezaretinde kontrol ederek teslim almanız çok önemlidir, sonrasında mağdur duruma düşmemeniz için lütfen bu konuda gerekli hassasiyeti gösteriniz. Ürününüz teslimat sürecinde zarar görmüş ise ürününüzü teslim almayıp, kargo yetkilisine tutanak tutturarak siparişi iade ediniz. Ürün en kısa sürede yenisiyle değiştirilerek size gönderilecektir.
Ürünün hasarlı olduğuna dair, kargo yetkilisine tutanak tutturmamanız durumunda; ürün hasarından kaynaklanan zararın, kargo şirketinden tazmin edilemeyeceğinden bu bedelin tarafınıza iâdesi yapılamamaktadır."
Bilerek kırık ürün göndereceklerine ihtimal vermiyorum, zaten bu durumu muhtemelen kargo firması da kontrol ediyordur ama paketleme dediğiniz şekilde korunaksız yapılmışsa paketi hazırlayanın görevlinin tecrübesizliği veya ihmalindendir.
Her şeye rağmen firmaların bazı özel durumlarda genel prensiplerinden müşteri memnuniyeti adına taviz vermelerinin kendileri yararına olacağı düşüncesindeyim. Firma yetkililerinin burada yapılan yazışmaları okuyup mağduriyetinizi gidereceklerini umarım. Üzücü bir durum olmuş gerçekten.[/QUOTE][EDIT]theshiver,2018-09-07 09:17:43[/EDIT]
Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
[QUOTE=Akvarist Görkem]Geçmiş olsun Can Bey.
Akvaryumun kutusunun içerisinde, kutu ile akvaryum arasında en azından alttan üstten köpük olması gerekiyor. Sizde yok muydu ? Varsa, akvaryumun kutusunu koydukları kolide darbe izi var mı acaba ?
[/QUOTE]
Teşekkürler, gerek akvaryumun kendi kutusunda gerekse koli ile akvaryum kutusu arasında hiç köpük yoktu.
Kolide ve akvaryum kutusunda hiç darbe izi yok, kırık ürünü direk yollamış bile olabilirler.[EDIT]theshiver,2018-09-06 17:17:09[/EDIT]
[QUOTE=Akvarist Görkem]Geçmiş olsun Can Bey.
Akvaryumun kutusunun içerisinde, kutu ile akvaryum arasında en azından alttan üstten köpük olması gerekiyor. Sizde yok muydu ? Varsa, akvaryumun kutusunu koydukları kolide darbe izi var mı acaba ?
[/QUOTE]
Teşekkürler, gerek akvaryumun kendi kutusunda gerekse koli ile akvaryum kutusu arasında hiç köpük yoktu.
Kolide ve akvaryum kutusunda hiç darbe izi yok, kırık ürünü direk yollamış bile olabilirler.[EDIT]theshiver,2018-09-06 17:17:09[/EDIT]
Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
Ürünü 3 yaşındaki oğluma almıştım, kargoyu arabaya atıp hemen yakınımızdaki petshoptan balıklarımı da aldım. Eve gelip kargoyu açtığımda da yukarıda bahsettiğim tecrübeyi yaşadım. Balıklarımızı koyacak başka bir yer olmadığı için komşumuzdan kullanmadığı fanusu aldım, şu an 2 japonumuz fanusta yaşıyor. Parası önemli değil ama 3 yaşındaki çocuğunuza söz verip mahçup olmanız gerçekten rezalet bir şey.
Keşke sipariş vermeden önce biraz araştırma yapsaydım, böyle şark kurnazı firmalara para kaptırmazdım.
Ürünü 3 yaşındaki oğluma almıştım, kargoyu arabaya atıp hemen yakınımızdaki petshoptan balıklarımı da aldım. Eve gelip kargoyu açtığımda da yukarıda bahsettiğim tecrübeyi yaşadım. Balıklarımızı koyacak başka bir yer olmadığı için komşumuzdan kullanmadığı fanusu aldım, şu an 2 japonumuz fanusta yaşıyor. Parası önemli değil ama 3 yaşındaki çocuğunuza söz verip mahçup olmanız gerçekten rezalet bir şey.
Keşke sipariş vermeden önce biraz araştırma yapsaydım, böyle şark kurnazı firmalara para kaptırmazdım.
Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
Merhaba, bu firma ile yaşadığım alışveriş tecrübemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
atakanpetshop.com sitesinden verdiğim akvaryum siparişim şirket adresime teslim edildikten sonra kargoyu açtığımda ürünün 2 sayfa gazete kağıdına sarılarak gönderildiğini gördüm, içini açıp kontrol ettiğimde ise akvaryumum boylu boyunca çatladığı fark edip hemen firma ile iletişim kurdum. müşteri memnuniyetini ön planda tuttuklarını özellikle belirten firma, kargo tutanağı olmadan hiçbir şey yapmayacağını, şirketin bundan zarar edeceğini söyleyerek hemen işten sıyrıldı.
allahın çin'inden ürün aldığınızda 1 dolar bile olsa balonlu naylona sarıp gönderiyorlar, ürüne bir şey olsa bile para iadesi alıyorlar. bunun gibi firmalar da ne kadar para koparsak kardır diye ayıplı ürünün üzerine yatıyorlar.
gönderilen kargo paketi:
[IMG]https://s1.eksiup.com/fcf28d07834.jpg[/IMG]
akvaryumun hali:
[IMG]https://s1.eksiup.com/d2076cbc232.jpg[/IMG]
bunlar da sikayetvar.com'da listelenen diğer şikayetler:
[URL]https://www.sikayetvar.com/atakan-akvaryum-petshop[/URL][EDIT]theshiver,2018-09-06 15:34:58[/EDIT]
Merhaba, bu firma ile yaşadığım alışveriş tecrübemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
atakanpetshop.com sitesinden verdiğim akvaryum siparişim şirket adresime teslim edildikten sonra kargoyu açtığımda ürünün 2 sayfa gazete kağıdına sarılarak gönderildiğini gördüm, içini açıp kontrol ettiğimde ise akvaryumum boylu boyunca çatladığı fark edip hemen firma ile iletişim kurdum. müşteri memnuniyetini ön planda tuttuklarını özellikle belirten firma, kargo tutanağı olmadan hiçbir şey yapmayacağını, şirketin bundan zarar edeceğini söyleyerek hemen işten sıyrıldı.
allahın çin'inden ürün aldığınızda 1 dolar bile olsa balonlu naylona sarıp gönderiyorlar, ürüne bir şey olsa bile para iadesi alıyorlar. bunun gibi firmalar da ne kadar para koparsak kardır diye ayıplı ürünün üzerine yatıyorlar.
gönderilen kargo paketi:
[IMG]https://s1.eksiup.com/fcf28d07834.jpg[/IMG]
akvaryumun hali:
[IMG]https://s1.eksiup.com/d2076cbc232.jpg[/IMG]
bunlar da sikayetvar.com'da listelenen diğer şikayetler:
[URL]https://www.sikayetvar.com/atakan-akvaryum-petshop[/URL][EDIT]theshiver,2018-09-06 15:34:58[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
İnci Kefali,
fikret43,
sorbiek,
sedatkaryurek,
Sunborn,
urzais,
Tortuga7,
enginhayta,
Ozzgur,
darkaura,
mustafatelli,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
SeaWorld,
yns325,
EKAR,
zen666,
Leonthe pro,
stranger592,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
wtreals,
Ancalagon,
Ali Altın,
Jeveux,
osmandbnl,
isssmailak,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
0rnn,
hazalca,
Oğuz tapan,
AquaVita,
Arch.Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
reprise,
Phos,
Aguamentist,
LeventYorganci,
JujuSeri,
ahmet22,
Oquanus,
peace41,
szgnatk,
oguzsel,
OKIRATLI,
dasra,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
