ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
armagandenkli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2019 10:41
Son Ziyaret:
08 Mayıs 2019 13:34
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Armagan Denkli
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Armagan Denkli Yaşam Koçu, Reiki Master
SON 10 MESAJI
Akvaryumuma Hiçbir Işık Olmuyor!bitkilerim Çürüyor
Rahatsız ettim kusra bakmayın lütfen. Öncelikle umarım iyisinizdir.
size bir sorum olacak. akvaryumum 150 X50X50, aydınlatmam 150 cm smd les. royal blue ve kırmızı 8000 kelvin 2 sıra (sağ baş ve sol baş), beyaz doubke 4 sıra orta. Sadece bitki akvaryumu deneyimlemek istiyorum. elimde 1 lt alüminyum (zannederim çelik) co2 set var. 5 kg demir içerikli vitasand, 10kg manado, 30 kg ye yakın siyah hagen (Reeflovers) bitki kumum var. Taban kuruşlumu hakkında net bilgi alamadım araştırmalarımda. bana öndelikli olarak taban kumu ve ardından da dikimi yapılacak arka , orta ve ön bitkileri konusunda önerilerde bulunursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG]
Rahatsız ettim kusra bakmayın lütfen. Öncelikle umarım iyisinizdir.
size bir sorum olacak. akvaryumum 150 X50X50, aydınlatmam 150 cm smd les. royal blue ve kırmızı 8000 kelvin 2 sıra (sağ baş ve sol baş), beyaz doubke 4 sıra orta. Sadece bitki akvaryumu deneyimlemek istiyorum. elimde 1 lt alüminyum (zannederim çelik) co2 set var. 5 kg demir içerikli vitasand, 10kg manado, 30 kg ye yakın siyah hagen (Reeflovers) bitki kumum var. Taban kuruşlumu hakkında net bilgi alamadım araştırmalarımda. bana öndelikli olarak taban kumu ve ardından da dikimi yapılacak arka , orta ve ön bitkileri konusunda önerilerde bulunursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG]
Aquaclay Ve Üstüne Jbl Manado Olur Mu ?
150X55X55 akvaryumumu aydınlatması ile bilrikte nihayet kuruluma hazır hale getirdim. elimde 10 kg manado, yaklaşık 27 kg hagen siyah, AQUACLAY BİTKİ KUMU 12 kg ve 5 kg demir içerikli bitki kumu mevcut. Hemanthus tohumum da hazır, co2 setim (1 lt ) de var. sıkıntı yaşadığım nokta şurası, akvaryumun taban kurulumu nasıl yapılmalı. elimdeki kumları nasıl sıralayarak dizmeliyim.Bu kumlar birlikte kullanılabilir mi yoksa kullanılmaması gereken var mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG] Teşekkür ederim
150X55X55 akvaryumumu aydınlatması ile bilrikte nihayet kuruluma hazır hale getirdim. elimde 10 kg manado, yaklaşık 27 kg hagen siyah, AQUACLAY BİTKİ KUMU 12 kg ve 5 kg demir içerikli bitki kumu mevcut. Hemanthus tohumum da hazır, co2 setim (1 lt ) de var. sıkıntı yaşadığım nokta şurası, akvaryumun taban kurulumu nasıl yapılmalı. elimdeki kumları nasıl sıralayarak dizmeliyim.Bu kumlar birlikte kullanılabilir mi yoksa kullanılmaması gereken var mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG] Teşekkür ederim
3d Fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar hayırlı sabahlar diliyorum. ekteki 3d fon için strafor, sıcak silikon akvaryum silikonu, zemine beyaz fuga 2000, 2. kata gri kalekim fuga 2000 ve kahve fuga 2000 kullandım. henüz balık beslemeyi düşünmüyorum ama şu an bitki üretme çalışmaları yapacağım. acaba bu çalışma salınım yapar mı? [:((][EDIT]armagandenkli,2019-03-28 08:49:07[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar hayırlı sabahlar diliyorum. ekteki 3d fon için strafor, sıcak silikon akvaryum silikonu, zemine beyaz fuga 2000, 2. kata gri kalekim fuga 2000 ve kahve fuga 2000 kullandım. henüz balık beslemeyi düşünmüyorum ama şu an bitki üretme çalışmaları yapacağım. acaba bu çalışma salınım yapar mı? [:((][EDIT]armagandenkli,2019-03-28 08:49:07[/EDIT]
Mum silikon suya salınım yaparmı
Straforu şekillendirmek için sıcak silikon kullandım. kaya vb görsel için. daha sonra üstünden bir paket duga 2600 sanırım derz geçrim beyaz. ardından fuga saten gri ile taşgörselşini vs boyadım. en son olarak da 3. kat olarak kahverengi ile zemini tamamladım sorum şu öcelikle sıcak silikon salınım yapar mı. kalekim fuga derzin salınım ya da başka bir sorunu olur mu? Teşekkürler dostlar
Straforu şekillendirmek için sıcak silikon kullandım. kaya vb görsel için. daha sonra üstünden bir paket duga 2600 sanırım derz geçrim beyaz. ardından fuga saten gri ile taşgörselşini vs boyadım. en son olarak da 3. kat olarak kahverengi ile zemini tamamladım sorum şu öcelikle sıcak silikon salınım yapar mı. kalekim fuga derzin salınım ya da başka bir sorunu olur mu? Teşekkürler dostlar
Bitkili Tankta 5630 Smd Led Aydınlatma Uygulaması?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG]
150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? düşüncen nedir. SMD led ile yapıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG]
150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? düşüncen nedir. SMD led ile yapıldı
Led Akvaryum Armatürü
Merhaba ustalar. konuyu hortlatmış olacağım belki ama kafama birşey taklıdı. 150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? destekleriniz için teşekkür [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-03-19 22:08:31[/EDIT]
Merhaba ustalar. konuyu hortlatmış olacağım belki ama kafama birşey taklıdı. 150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? destekleriniz için teşekkür [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-03-19 22:08:31[/EDIT]
Bitkili Akvaryumda Led Ve Başarı
Teşekkür ederim [3)]
[QUOTE=burakia]
Siz dağılım yapacaksınız. 150 cmde; 70 cm gibi 4014 beyaz, 50 cm gün ışığı 30 cm kadar 5630 mavi gibi bir dağılım olabilir. 4 veya 5 sıra kullanıp yeterliliğini kontrol ederek sira sayısı artırılabilir[/QUOTE]
Teşekkür ederim [3)]
[QUOTE=burakia]
Siz dağılım yapacaksınız. 150 cmde; 70 cm gibi 4014 beyaz, 50 cm gün ışığı 30 cm kadar 5630 mavi gibi bir dağılım olabilir. 4 veya 5 sıra kullanıp yeterliliğini kontrol ederek sira sayısı artırılabilir[/QUOTE]
Bitkili Akvaryumda Led Ve Başarı
Teşekkür ederim dediğinizi uygulayacağım
[3)][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 22:50:51[/EDIT]
Hocam seni de rahatsız ediyorum hoş gör.
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
demişsin ya, 150 cm akvaryum için " 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi" hesapladığımda 60 cm e denk geliyor sanki aydınlatma boyu. bu yeterli mi yoksa tam 150 cm e dağılım mı yapmalıyız.
[QUOTE=burakia]
Sizin sıkıntı sadece ışık değil bence. Nacizhane fikrim tabanda da hata yaptığınız. Midye kırığı humus bence kullanmamalısınız. Görüntüden de anladığım kadarıyla torf suya doğrudan karışmış. Blackwater görüntüsü oluşmuş. Önce güzel bir taban kurulumu lazım size. Kalın lav kırığı+jbl aquabasis plus+ üste istediğiniz bir bitki kumu.
Power ledle smd ledler birbirinden ayrı. Ben bu konuda sadece smd ledlerden faydalanarak yaptığım armatürler ve başarıyı gösterdim. Gelelim smd led olayına. Smd ledleri aktif olarak kullandığım tek tankım var. Bu tankta monte carlo, helferi, subulata, gül,vivipera amazon hançeri, rotala ve moss türleri bakıyorum. Sıralama şu şekilde
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
[/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğinizi uygulayacağım
[3)][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 22:50:51[/EDIT]
Hocam seni de rahatsız ediyorum hoş gör.
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
demişsin ya, 150 cm akvaryum için " 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi" hesapladığımda 60 cm e denk geliyor sanki aydınlatma boyu. bu yeterli mi yoksa tam 150 cm e dağılım mı yapmalıyız.
[QUOTE=burakia]
Sizin sıkıntı sadece ışık değil bence. Nacizhane fikrim tabanda da hata yaptığınız. Midye kırığı humus bence kullanmamalısınız. Görüntüden de anladığım kadarıyla torf suya doğrudan karışmış. Blackwater görüntüsü oluşmuş. Önce güzel bir taban kurulumu lazım size. Kalın lav kırığı+jbl aquabasis plus+ üste istediğiniz bir bitki kumu.
Power ledle smd ledler birbirinden ayrı. Ben bu konuda sadece smd ledlerden faydalanarak yaptığım armatürler ve başarıyı gösterdim. Gelelim smd led olayına. Smd ledleri aktif olarak kullandığım tek tankım var. Bu tankta monte carlo, helferi, subulata, gül,vivipera amazon hançeri, rotala ve moss türleri bakıyorum. Sıralama şu şekilde
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
[/QUOTE]
Bitkili Akvaryumda Led Ve Başarı
Merhaba can dostlar
Yazılan tüm bilgileri birkaç defa okudum. Kafamda birşeyler belirdi ama gene de siz üstadlardan net bir yardım talebinde bulunmaya karar verdim. 150X50X50 ebadında akvaryumum var. sıralama ile tabana midye kırığı, lav kırığı, humus - hindistan cevzi torfu ve hagen siyah kumu karıştırarak yaydım. Güya bitki için led yaptırdım özel ama sanırım ışığı düşük geldi ( gün ışığı, beyaz, mavi ve kırmızı led ). bitkilerim ( hemiantus, çınar, zeytin ve amazon) ancak 45 gün sobra bitkilerim ölmeye başladı. co2 tüp ve difizörü aldım yaklaşık 1 lt lik ve onu kullandım ancak bu sefer de çok fayda sağlamadı. şimdi ilk olarak çözmem gerken sorunun aydınlatma kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım. Mümkünse bana, özel yapacağım ya da yaptıracağım armatür aydınlatma için power led ( şu an en yakın o geldi) dizilimi yazabilirmisiniz ( 1 Sıra Smd 4014 (Soğuk Beyaz + Gün Işığı + Mavi) 1Sıra Smd 5730 (Gün Işığı) 1 Sıra 5630 (Gün Işığı) ). En azından gittiğim yerde bunu istiyorum diyebileyim. Çok teşekkür ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 10:57:08[/EDIT]
Merhaba can dostlar
Yazılan tüm bilgileri birkaç defa okudum. Kafamda birşeyler belirdi ama gene de siz üstadlardan net bir yardım talebinde bulunmaya karar verdim. 150X50X50 ebadında akvaryumum var. sıralama ile tabana midye kırığı, lav kırığı, humus - hindistan cevzi torfu ve hagen siyah kumu karıştırarak yaydım. Güya bitki için led yaptırdım özel ama sanırım ışığı düşük geldi ( gün ışığı, beyaz, mavi ve kırmızı led ). bitkilerim ( hemiantus, çınar, zeytin ve amazon) ancak 45 gün sobra bitkilerim ölmeye başladı. co2 tüp ve difizörü aldım yaklaşık 1 lt lik ve onu kullandım ancak bu sefer de çok fayda sağlamadı. şimdi ilk olarak çözmem gerken sorunun aydınlatma kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım. Mümkünse bana, özel yapacağım ya da yaptıracağım armatür aydınlatma için power led ( şu an en yakın o geldi) dizilimi yazabilirmisiniz ( 1 Sıra Smd 4014 (Soğuk Beyaz + Gün Işığı + Mavi) 1Sıra Smd 5730 (Gün Işığı) 1 Sıra 5630 (Gün Işığı) ). En azından gittiğim yerde bunu istiyorum diyebileyim. Çok teşekkür ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 10:57:08[/EDIT]
Bitki Akvaryumu İçin T5 Mi Sbs Mi Power Led Mi?
[EDIT]armagandenkli,2019-01-23 23:10:37[/EDIT]
[EDIT]armagandenkli,2019-01-23 23:10:37[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
yns325,
LeafyAqua,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
Hoppala,
yeekim,
riderfish,
simsela,
ilham,
0rnn,
harun reşit,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
Lotus88,
ezzalisi,
scorpion26,
Koksal Gurkan,
karidesrehberi,
Emerse,
ilkermat,
Öğretmen Ali,
sina cen,
ilterisdoğukan,
forthehordex,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
√olkaπ,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Cyber_Scout,
Edera,
Aquarist101,
ternapi,
m170,
ayaser,
zafer3885,
AreS,
şansal,
Hidro Dinamik,
aranjman,
PesimistYakup,
ballantines,
tarikyksl,
Ehtiyar,
knnynr,
Jotunheim,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
