ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OmerFaruk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2019 18:30
Son Ziyaret:
16 Nisan 2026 09:15
Toplam Mesaj:
295 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk Gençdoğmuş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Faruk
SON 10 MESAJI
Salyangozlar Kargoda Ölürmü
[QUOTE=Karidesbey]Merhaba. Atakan petshop dan dün 5 adet king koopa salyangoz aldım. Ama teslimat tarihi haftaya salı gözüküyor. 3 4 günlük bekleme sürecinde salyangozlara birşey olurmu. [/QUOTE]
merhaba
yurtiçi kargo ile gönderiliyordu
yurtiçi kargoda en geç 2 günde teslim ediyor.
1 mayıs tatil desek en geç cuma güne size teslim edilmiş olur neden haftaya salı gösteriyor acaba ? Bir yanlışlık olmasın
Zamanında karides ve salyangoz çeşitli bitki aldım hiç sorun yaşamadım kargoda.
[QUOTE=Karidesbey]Merhaba. Atakan petshop dan dün 5 adet king koopa salyangoz aldım. Ama teslimat tarihi haftaya salı gözüküyor. 3 4 günlük bekleme sürecinde salyangozlara birşey olurmu. [/QUOTE]
merhaba
yurtiçi kargo ile gönderiliyordu
yurtiçi kargoda en geç 2 günde teslim ediyor.
1 mayıs tatil desek en geç cuma güne size teslim edilmiş olur neden haftaya salı gösteriyor acaba ? Bir yanlışlık olmasın
Zamanında karides ve salyangoz çeşitli bitki aldım hiç sorun yaşamadım kargoda.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]Yıllardır bu foruma gönül vermiş, yetmemiş üye olmuş, birbirinden değerli konuları okumuş, gerektiğinde tebrik etmiş, gerektiğinde tecrübeleri doğrultusunda tavsiyelerde bulunmuş, doğru ve faydalı paylaşımları örnek almış, yeri geldiğinde kendi paylaşımlarını yapmış, kısaca bu hobiye de gönül vermiş birisi olarak, maalesef silinmesini hayretle karşıladığım iki mesajımı sizlerle paylaşmak istedim. Silen taraf ister yönetim ister üye olsun, nasıl bir hobi anlayışı içerisinde olunduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Hobiye yeni başlayan, bilgi birikimi veya tecrübesi olmayan birisi bunu yapmış olsa (tabiki bu da doğru bir davranış biçimi olmaz) anlarım. Ama forumda özel üye, kıdemli akvarist vb statüde bulunan birinin bunları yapmış olması dada da üzücü değil mi sevgili dostlar. Bu iki yapıcı eleştiriye adeta savaş açarak, bir daha konularıma yazmayın diyen üyemiz, acaba yeni başlayanları veya örnek alacak olanları yanlış yönlendirmiş olmuyor mu. Beğeni ve tebrikleri nasıl hoş karşılıyorsak, yapıcı eleştiri ve tavsiyeleri de insanları kırarak kovarak değil, yine bize yakışan şekilde insanca karşılayabiliriz değil mi. Vesselam.. Sağlıklı hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumların silinmesini gerektiren bir yanlış ifade veya durum mu var tam anlayamadım. Değişik bir durum.
Atladığım bir yer varsa beni de aydınlatmanızı rica ederim. Aksi taktirde bu yorumların silinmesi, karşı tarafı bilgilendirmek için değerli vaktini harcayan kullanıcıya karşı saygısızlıktır
[QUOTE=Frkn]Yıllardır bu foruma gönül vermiş, yetmemiş üye olmuş, birbirinden değerli konuları okumuş, gerektiğinde tebrik etmiş, gerektiğinde tecrübeleri doğrultusunda tavsiyelerde bulunmuş, doğru ve faydalı paylaşımları örnek almış, yeri geldiğinde kendi paylaşımlarını yapmış, kısaca bu hobiye de gönül vermiş birisi olarak, maalesef silinmesini hayretle karşıladığım iki mesajımı sizlerle paylaşmak istedim. Silen taraf ister yönetim ister üye olsun, nasıl bir hobi anlayışı içerisinde olunduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Hobiye yeni başlayan, bilgi birikimi veya tecrübesi olmayan birisi bunu yapmış olsa (tabiki bu da doğru bir davranış biçimi olmaz) anlarım. Ama forumda özel üye, kıdemli akvarist vb statüde bulunan birinin bunları yapmış olması dada da üzücü değil mi sevgili dostlar. Bu iki yapıcı eleştiriye adeta savaş açarak, bir daha konularıma yazmayın diyen üyemiz, acaba yeni başlayanları veya örnek alacak olanları yanlış yönlendirmiş olmuyor mu. Beğeni ve tebrikleri nasıl hoş karşılıyorsak, yapıcı eleştiri ve tavsiyeleri de insanları kırarak kovarak değil, yine bize yakışan şekilde insanca karşılayabiliriz değil mi. Vesselam.. Sağlıklı hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumların silinmesini gerektiren bir yanlış ifade veya durum mu var tam anlayamadım. Değişik bir durum.
Atladığım bir yer varsa beni de aydınlatmanızı rica ederim. Aksi taktirde bu yorumların silinmesi, karşı tarafı bilgilendirmek için değerli vaktini harcayan kullanıcıya karşı saygısızlıktır
Hangi Firmadan Akvaryum Yaptırmayalım
[QUOTE=Orhan76]
Ömer Bey yaklaşık 1,5 sene önce Coşkun Akvaryum Bursa'dan 70x40x50 ölçüsünde mobilyasız kayıt kuşaklı bir tank aldım. İşçiliğinden ve kalitesinden memnunum, aşağıda konu linkimde tankımı görebilirsiniz. Bildiğim, duyduğum kadarıyla Melikşahoğlu da iyi bir firma,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/120-140lt_akvaryum_kurulumu_icin_tavsiye_k995104.asp[/URL]
[/QUOTE]
Bilginiz ve tecrübeniz ile aydınlattığınız için teşekkürler Orhan Bey
İki firma içinde iyi diyorlar bende arada kaldım açıkçası. Karar verip bu haftasonu yaptıracağım inşallah
[QUOTE=Orhan76]
Ömer Bey yaklaşık 1,5 sene önce Coşkun Akvaryum Bursa'dan 70x40x50 ölçüsünde mobilyasız kayıt kuşaklı bir tank aldım. İşçiliğinden ve kalitesinden memnunum, aşağıda konu linkimde tankımı görebilirsiniz. Bildiğim, duyduğum kadarıyla Melikşahoğlu da iyi bir firma,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/120-140lt_akvaryum_kurulumu_icin_tavsiye_k995104.asp[/URL]
[/QUOTE]
Bilginiz ve tecrübeniz ile aydınlattığınız için teşekkürler Orhan Bey
İki firma içinde iyi diyorlar bende arada kaldım açıkçası. Karar verip bu haftasonu yaptıracağım inşallah
Hangi Firmadan Akvaryum Yaptırmayalım
Merhabalar;
80x40x40 mobilyalı clear akvaryum yaptıracağım.
Sizce Çoşkun Akvaryumdan mı yaptırmalıyım yoksa Melikşahoğlu akvaryumdan mı ?
Daha önce deneyimleyen oldu mu acaba ?
Merhabalar;
80x40x40 mobilyalı clear akvaryum yaptıracağım.
Sizce Çoşkun Akvaryumdan mı yaptırmalıyım yoksa Melikşahoğlu akvaryumdan mı ?
Daha önce deneyimleyen oldu mu acaba ?
Haycan Akvaryum Ve Petshop Kuruluyor (fotoğraflı)
Hayırlı uğurlu olsun hocam allah utandırmasın
güncelleme yapabilir misiniz rica etsem
Hayırlı uğurlu olsun hocam allah utandırmasın
güncelleme yapabilir misiniz rica etsem
Oranda Mi
[QUOTE=kvncyldrm1907@gmail.]Evet akvaryumu var. Eve götürürken kavanozdaydı. Bu arada düz Japon olduğuna emin misiniz? Oranda diye almıştım.[/QUOTE]
düz japon.
oranda diye çok pahalıya aldıysanız iade edin isterseniz
[QUOTE=kvncyldrm1907@gmail.]Evet akvaryumu var. Eve götürürken kavanozdaydı. Bu arada düz Japon olduğuna emin misiniz? Oranda diye almıştım.[/QUOTE]
düz japon.
oranda diye çok pahalıya aldıysanız iade edin isterseniz
Hobiye Tekrar Dönüş
.[EDIT]OmerF,2025-03-06 16:55:55[/EDIT]
[QUOTE=semih058]Merhaba herkese 2017 de bıraktığım hobiye tekrar başlamak istiyorum 100x30x45 ana tank 60x20x30 yavru tankı 35x15x25 mini tank var ana tank olarak kullanacağım akvaryumda lepistes veya sarı prenses belki yanına mavi prenses olabilir bu canlı doğuran ve malawi arasında kalıyorum iki türede geçmiş yıllarda baktım diğer bahsettiğim 2 küçük akvaryumlarda yavruları belli boya gelene kadar tutacağım sadece sonra ana tanka geçeceğim sayı çok arttığı zaman sahiplendirme yaparım bu dediğim malawi için geçerli canlı doğuranları ayırma niyetim yok kararsız kalmamım 2 nedeni var lepistes akvaryumu yaparsam bitkili yapmam gerekecek ve çok uğraştıracak beni ayrıca lepistesler diğer balık türlerine göre çok hassaslar eğer malawi yaparsam elimde kayalardan tutun her türlü malzeme var ve malawi bana daha dayanıklı balık türü geliyor bana bu konuda yardımcı olur musunuz yanlış anlaşılmasın iki türüde seviyorum sadece mantıklı yönlendirme arıyorum kendime [/QUOTE]
Semih Bey merhabalar;
Ben sizin yerinizde olsam 100x30x45 akvaryumuna 4 adet güzel oranda ekler zevkle izlerim. Veya dediğiniz gibi malawi türü olabilir.
60x20x30 akvaryumunu ise lowtech bitkili akvaryumu yapıp lepistes eklerdim.
35x15x25 akvaryumunu ise karides akvaryumu yapıp 60x20x30 akvaryumunun yanına koyup güzel bir takım oluştururdum
.[EDIT]OmerF,2025-03-06 16:55:55[/EDIT]
[QUOTE=semih058]Merhaba herkese 2017 de bıraktığım hobiye tekrar başlamak istiyorum 100x30x45 ana tank 60x20x30 yavru tankı 35x15x25 mini tank var ana tank olarak kullanacağım akvaryumda lepistes veya sarı prenses belki yanına mavi prenses olabilir bu canlı doğuran ve malawi arasında kalıyorum iki türede geçmiş yıllarda baktım diğer bahsettiğim 2 küçük akvaryumlarda yavruları belli boya gelene kadar tutacağım sadece sonra ana tanka geçeceğim sayı çok arttığı zaman sahiplendirme yaparım bu dediğim malawi için geçerli canlı doğuranları ayırma niyetim yok kararsız kalmamım 2 nedeni var lepistes akvaryumu yaparsam bitkili yapmam gerekecek ve çok uğraştıracak beni ayrıca lepistesler diğer balık türlerine göre çok hassaslar eğer malawi yaparsam elimde kayalardan tutun her türlü malzeme var ve malawi bana daha dayanıklı balık türü geliyor bana bu konuda yardımcı olur musunuz yanlış anlaşılmasın iki türüde seviyorum sadece mantıklı yönlendirme arıyorum kendime [/QUOTE]
Semih Bey merhabalar;
Ben sizin yerinizde olsam 100x30x45 akvaryumuna 4 adet güzel oranda ekler zevkle izlerim. Veya dediğiniz gibi malawi türü olabilir.
60x20x30 akvaryumunu ise lowtech bitkili akvaryumu yapıp lepistes eklerdim.
35x15x25 akvaryumunu ise karides akvaryumu yapıp 60x20x30 akvaryumunun yanına koyup güzel bir takım oluştururdum
Bitkili Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
65 cm lik akvaryuma 50 cmlik modeli tercih ettim. Ayakları olduğu için uzatılıp kısaltılmaktadır.
65 cm lik akvaryuma 50 cmlik modeli tercih ettim. Ayakları olduğu için uzatılıp kısaltılmaktadır.
Bitkili Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
Merhabalar;
Orion B50 modelini kullanıyorum. Çok memnunum. Bitkilerin gelişimi için gayet ideal bir aydınlatma diyebilirim. Tasarımı da ince benim hoşuma gidiyor. En sevdiğim noktası ise firma ile iletişime geçince koşulsuz şartsız destek olmalıdır. Orion model alırsanız ek olarak firma ile iletişime geçip bir modül var telefondan kontrol etmenizi sağlayan o parçayı almanızı öneririm
Merhabalar;
Orion B50 modelini kullanıyorum. Çok memnunum. Bitkilerin gelişimi için gayet ideal bir aydınlatma diyebilirim. Tasarımı da ince benim hoşuma gidiyor. En sevdiğim noktası ise firma ile iletişime geçince koşulsuz şartsız destek olmalıdır. Orion model alırsanız ek olarak firma ile iletişime geçip bir modül var telefondan kontrol etmenizi sağlayan o parçayı almanızı öneririm
İstanbulda / İstanbula Yakın Oranda Üretim Tesisi
Arkadaşlar Merhaba,
İstanbul'da veya İstanbul'a yakın oranda üretimi yapan yer var mı ? Çok araştırdım ama bulamadım. Bilen aydınlatabilir mi ?
Kaliteli oranda alabileceğim bir yer var mı [EDIT]OmerF,2025-02-21 16:00:41[/EDIT]
Yok mu yönlendirme yapabilecek birileri
Arkadaşlar Merhaba,
İstanbul'da veya İstanbul'a yakın oranda üretimi yapan yer var mı ? Çok araştırdım ama bulamadım. Bilen aydınlatabilir mi ?
Kaliteli oranda alabileceğim bir yer var mı [EDIT]OmerF,2025-02-21 16:00:41[/EDIT]
Yok mu yönlendirme yapabilecek birileri
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
