ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
keremkose1996
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2019 18:15
Son Ziyaret:
07 Mayıs 2021 14:44
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kerem Köse
Doğum Tarihi:
29 Temmuz 1995
Yaş:
30
İl:
Gümüshane
Meslek:
Sağlık Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kerem Köse
SON 10 MESAJI
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
Tup kullanimi ile ilgili bana ve diger arkadaslara da yardımcı olabilir misiniz 😂
Tup kullanimi ile ilgili bana ve diger arkadaslara da yardımcı olabilir misiniz 😂
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
Hocam mayalı sistemi aç kapat yapma şansınız zaten mevcut değil. İndicatör edinirseniz takip edebilirsiniz co2 oranınızı. Ben mayalılarda kapatmadım hiç bir zaman. Ama burada gözlem önemli. Dün co2 tüpünün ayarını biraz fazla açmıştım indicatör açık mavi idi. 2-3 saat sonra balıkların yuzeye yaklaştıgını ve o2 almaya calıstıgını gorunce hafif kıstım.
Askı filtre yeterli olacaktır ayrıca o2 için su yuzeyınde havalandırma sağalar o. Ama dediğim gibi bir indicatör edinmeniz sizin için daha fayda sağlayacaktır.
Arkadaşlar konu hala guncel. Tankın 3. günündeyiz bugun. Co2 yi 24 saat açık tutamıyorum hala. Şuan ışıklar kapalı co2 kapalı. Saat 12 de co2 yi açıp 14.00 da ışıkları açacağım. Bugun 2 Ml seacheam potash ekleyeceğım.
Camların alt kısımlarında yeil nokta yosunu oluşumu başladı. Bitkileri dun akşam orta eviyede fototsentez yaparken gözlemledim.
Yeni diffizör geldiğinde daha ince ayarlamalar yapıp gelişmeleri buradan paylaşacağım.
Hocam mayalı sistemi aç kapat yapma şansınız zaten mevcut değil. İndicatör edinirseniz takip edebilirsiniz co2 oranınızı. Ben mayalılarda kapatmadım hiç bir zaman. Ama burada gözlem önemli. Dün co2 tüpünün ayarını biraz fazla açmıştım indicatör açık mavi idi. 2-3 saat sonra balıkların yuzeye yaklaştıgını ve o2 almaya calıstıgını gorunce hafif kıstım.
Askı filtre yeterli olacaktır ayrıca o2 için su yuzeyınde havalandırma sağalar o. Ama dediğim gibi bir indicatör edinmeniz sizin için daha fayda sağlayacaktır.
Arkadaşlar konu hala guncel. Tankın 3. günündeyiz bugun. Co2 yi 24 saat açık tutamıyorum hala. Şuan ışıklar kapalı co2 kapalı. Saat 12 de co2 yi açıp 14.00 da ışıkları açacağım. Bugun 2 Ml seacheam potash ekleyeceğım.
Camların alt kısımlarında yeil nokta yosunu oluşumu başladı. Bitkileri dun akşam orta eviyede fototsentez yaparken gözlemledim.
Yeni diffizör geldiğinde daha ince ayarlamalar yapıp gelişmeleri buradan paylaşacağım.
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
Bilgilendirmeniz ışığında kendime damla sayacı olan bir diffizör siparişi verdim. Reklama girmiyorsa tropica Co2 Difüzör https://www.atakanpetshop.com/tropica-co2-difuzor?search=tropica+dif
Linki yukarı bıraktım efendim. Benim bitkilerime göre 50 L tanka saniyede kaç damla vermem önerilir sizfe .? zeminde parvula var. rotala wellichi var biraz da.?
Ayrıca bu difözür kullanan arkadaş varsa değerlendirmesini bekliyorum
Bilgilendirmeniz ışığında kendime damla sayacı olan bir diffizör siparişi verdim. Reklama girmiyorsa tropica Co2 Difüzör https://www.atakanpetshop.com/tropica-co2-difuzor?search=tropica+dif
Linki yukarı bıraktım efendim. Benim bitkilerime göre 50 L tanka saniyede kaç damla vermem önerilir sizfe .? zeminde parvula var. rotala wellichi var biraz da.?
Ayrıca bu difözür kullanan arkadaş varsa değerlendirmesini bekliyorum
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
Peki hocam teşekkür ederim :). o halde bende 24 saate çekiyorum. Damla sayacım ne yazık kı yok. Fakat idicatör yeşil renkte. Bu şekilde devam etmemde sakınca var mı
Peki hocam teşekkür ederim :). o halde bende 24 saate çekiyorum. Damla sayacım ne yazık kı yok. Fakat idicatör yeşil renkte. Bu şekilde devam etmemde sakınca var mı
Co2 Var / Fotosentez Yok
Arkadaşlar selamlar. CO'2 ve Fotosentez hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlara bir şey danışacağım.
Akvaryum 65 Cm uzunluk 35 cm yükseklik ve 30 cm derinliğe sahip. Bitkilerim ; Bacopa / Parvula/ Rotala Wallichi / Ludwigia Repens/ sagittaria subulata mevcut.
Zeminde aquabasis plas ve uzerınde 7/8 cm hagen var. Aralarda Tropica tablet gübre mevcut.
Işık Full Spectrum Led aydınlatma . 34 W değerinde. Sunsun 603 B dış filtire kullanıyorum.
Arkadaşlar yaklaşık 5 gün önce akvaryumda ufak oynamalar yaparak rotala ve parvula ektim. Dunde Tüplü co2 ye geçtim. İndikatör dun co2 yi açtıktan 2 saat sonra yeşil renge döndu. Hiç fotosentez göremedim. dun 12 de co2 yi açıp 14 de aydınlatmayı açtım. co2 yi 8 saat aydınlatmayıda 8 saat sonra kapattım.
Bugun saat 12.00 Da yine co2 yi açtım. 14.30 da aydınlatmayı açtım. Şuan co2 de ışıkta açık olmasına ragmen tek fotosentez göremiyorum. Sebebi ne olabilir. İSta ufo diffizör kullanıyorum.
Gübreler:
2 hafta önce başlamış olmak koşuluyla Tropica Speciallid Fertiseller Gübre veriyorum. (3 Ml )
Haftada 2 defa , 2 ser ml den Seachem Potasyum veriyorum.
Haftada 1 defa Seachem Fluoirish 1 ml ekliyorum.
TDS değerim 140 civarlarında.
Hatalı olduğum yer neresi. Aynı tankta mayalıda bile daha net fotosentez görüntülemekteydim. Bir fikri ve önerisi olan mevcut mu .?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724451.jpg[/IMG]
Yok mi yardimci komse .?
Arkadaşlar selamlar. CO'2 ve Fotosentez hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlara bir şey danışacağım.
Akvaryum 65 Cm uzunluk 35 cm yükseklik ve 30 cm derinliğe sahip. Bitkilerim ; Bacopa / Parvula/ Rotala Wallichi / Ludwigia Repens/ sagittaria subulata mevcut.
Zeminde aquabasis plas ve uzerınde 7/8 cm hagen var. Aralarda Tropica tablet gübre mevcut.
Işık Full Spectrum Led aydınlatma . 34 W değerinde. Sunsun 603 B dış filtire kullanıyorum.
Arkadaşlar yaklaşık 5 gün önce akvaryumda ufak oynamalar yaparak rotala ve parvula ektim. Dunde Tüplü co2 ye geçtim. İndikatör dun co2 yi açtıktan 2 saat sonra yeşil renge döndu. Hiç fotosentez göremedim. dun 12 de co2 yi açıp 14 de aydınlatmayı açtım. co2 yi 8 saat aydınlatmayıda 8 saat sonra kapattım.
Bugun saat 12.00 Da yine co2 yi açtım. 14.30 da aydınlatmayı açtım. Şuan co2 de ışıkta açık olmasına ragmen tek fotosentez göremiyorum. Sebebi ne olabilir. İSta ufo diffizör kullanıyorum.
Gübreler:
2 hafta önce başlamış olmak koşuluyla Tropica Speciallid Fertiseller Gübre veriyorum. (3 Ml )
Haftada 2 defa , 2 ser ml den Seachem Potasyum veriyorum.
Haftada 1 defa Seachem Fluoirish 1 ml ekliyorum.
TDS değerim 140 civarlarında.
Hatalı olduğum yer neresi. Aynı tankta mayalıda bile daha net fotosentez görüntülemekteydim. Bir fikri ve önerisi olan mevcut mu .?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219503/171120201724451.jpg[/IMG]
Yok mi yardimci komse .?
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
Hocam manuel açıp kapatıyorum suan gunde 10 saate kadar açık co2. ısıklar 8 saat açık fakat 2. gün olmasına ragmen henuz fotosentez hiç göremedim
Hocam manuel açıp kapatıyorum suan gunde 10 saate kadar açık co2. ısıklar 8 saat açık fakat 2. gün olmasına ragmen henuz fotosentez hiç göremedim
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
kardeşim tüpü bir alabilsek bir şekilde bir yere yerleştireceğiz de iki kere sipariş geçtik ikisinde de satıcı firmalar aydım caydım yaptı paraları geri iade ettiler [:lol:][/QUOTE]
Hocam sizinki daha emteresan 😅 Benim tüp dün kargoya verildi. Diger malzemelerde dun elime ulasti :) Sun sadece tüpe ihtiyacım var :) İndicatör su rengine döndü iyice. Sinirlerimi bizmaya basladı bu durum :)
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
kardeşim tüpü bir alabilsek bir şekilde bir yere yerleştireceğiz de iki kere sipariş geçtik ikisinde de satıcı firmalar aydım caydım yaptı paraları geri iade ettiler [:lol:][/QUOTE]
Hocam sizinki daha emteresan 😅 Benim tüp dün kargoya verildi. Diger malzemelerde dun elime ulasti :) Sun sadece tüpe ihtiyacım var :) İndicatör su rengine döndü iyice. Sinirlerimi bizmaya basladı bu durum :)
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
Tamamdır hocam bende 24 saat saniyede 1 damla şeklinde co2 versem daha doğru olacak gibi sanki. Başta bi öyle denemeyi düşünüyorum. Baktım sorun yaşıyorum 6 saatlere çekerim. Kafamı kurcalayan nokta hangısı daha sağlıklı olacak düzenli co2 vermek mi yoksa aralıklarla vermek mi .?
Filtrenin çıkış yerine en dibe yerleştireceğim diffizörü. Bu konuyu buradan devam ettireceğiz gibi özgür bey :) Tanktaki gelişmeleri sizinle paylaşmaya çalışacağım. Co2 ile ilgili sorularımıda buradan yönelteceğim :). Umarım sıfırdan co2 ile ilgili geniş bir makale olurda arkadaşlarda faydalanır. Bu konuda yeterli makale bulamadım ben çünkü burada.
İlginiz için teşekkür ederim tekrardan :)
Tamamdır hocam bende 24 saat saniyede 1 damla şeklinde co2 versem daha doğru olacak gibi sanki. Başta bi öyle denemeyi düşünüyorum. Baktım sorun yaşıyorum 6 saatlere çekerim. Kafamı kurcalayan nokta hangısı daha sağlıklı olacak düzenli co2 vermek mi yoksa aralıklarla vermek mi .?
Filtrenin çıkış yerine en dibe yerleştireceğim diffizörü. Bu konuyu buradan devam ettireceğiz gibi özgür bey :) Tanktaki gelişmeleri sizinle paylaşmaya çalışacağım. Co2 ile ilgili sorularımıda buradan yönelteceğim :). Umarım sıfırdan co2 ile ilgili geniş bir makale olurda arkadaşlarda faydalanır. Bu konuda yeterli makale bulamadım ben çünkü burada.
İlginiz için teşekkür ederim tekrardan :)
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
[QUOTE=ozgur16]Estağfurullah tabiki hocam elimden geldigince yardimci olmaya çalışırım:) [/QUOTE]
Hocam öncelikle benim Akvaryumum 65 L fakat 50 l bandın da su mevcut.
Ben daha once hic co2 kullanmadim parca isimlerini bile yeni ogrenmekteyim.
2.67 L 'lik bir tüp gelecek bana. Sanayı tipi basinc dayanikli tüp. Bu tuplerde patlama olayi zannedildigi kadar yuksek midir .?
Tüp - Regülatör - Damla sayaci - Diffizör bildigim parcalar. Regülatörü tupe monte ediyorum burayi anladim. Ama tüpte ayri vana regulatorse ayri vana var. Sizin kullanim sekliniz nasil .? Tüpün vanayi sonuna kadar açıp ince regulatorden mi ayarliyorsunuz co2 cikisini. ? Gunde 6-7 saat co2 vermeyi dusunuyorum. Kapatirken nasil kapatmam gerekiyor. Tüpün vanasini direk kapatirsam regulatördeki co2 nin bir kac saat daha devam edecegini okudum. Tupu kapatmayip regulatoru kaptirsam regulator basincinin Co2'basincina direk dayanabikecegini zannetmiyorum belli bir muddet sonra.
Diger bir konuda co2 cikisinin yerlestirilmesi. Dis filtre su cikis yerine koyulmasi oneriliyor. Fakat cikis gortumu ince su hortumu gibi bende ufak bir aparat var. su isaret prmagi
kalinliginda alvaruum yuzeyine paralel geliyor su seviyesi ile filtreden gelen suyun cikis seviyei ayni .? cikis tarafina mi yerlestirmeliyim yinede diffizoru .?
Biraz karisik oldu ama tecrubelerinize ihtiyicam var ciddi manada :)
Tesekkur ederim simdiden
[QUOTE=ozgur16]Estağfurullah tabiki hocam elimden geldigince yardimci olmaya çalışırım:) [/QUOTE]
Hocam öncelikle benim Akvaryumum 65 L fakat 50 l bandın da su mevcut.
Ben daha once hic co2 kullanmadim parca isimlerini bile yeni ogrenmekteyim.
2.67 L 'lik bir tüp gelecek bana. Sanayı tipi basinc dayanikli tüp. Bu tuplerde patlama olayi zannedildigi kadar yuksek midir .?
Tüp - Regülatör - Damla sayaci - Diffizör bildigim parcalar. Regülatörü tupe monte ediyorum burayi anladim. Ama tüpte ayri vana regulatorse ayri vana var. Sizin kullanim sekliniz nasil .? Tüpün vanayi sonuna kadar açıp ince regulatorden mi ayarliyorsunuz co2 cikisini. ? Gunde 6-7 saat co2 vermeyi dusunuyorum. Kapatirken nasil kapatmam gerekiyor. Tüpün vanasini direk kapatirsam regulatördeki co2 nin bir kac saat daha devam edecegini okudum. Tupu kapatmayip regulatoru kaptirsam regulator basincinin Co2'basincina direk dayanabikecegini zannetmiyorum belli bir muddet sonra.
Diger bir konuda co2 cikisinin yerlestirilmesi. Dis filtre su cikis yerine koyulmasi oneriliyor. Fakat cikis gortumu ince su hortumu gibi bende ufak bir aparat var. su isaret prmagi
kalinliginda alvaruum yuzeyine paralel geliyor su seviyesi ile filtreden gelen suyun cikis seviyei ayni .? cikis tarafina mi yerlestirmeliyim yinede diffizoru .?
Biraz karisik oldu ama tecrubelerinize ihtiyicam var ciddi manada :)
Tesekkur ederim simdiden
Co2 Tüpü Yerleşimi Hakkında
[QUOTE=ozgur16]Hiç bir sıkıntı olmaz istediginiz yere koyabilirsiniz benim akvaryumun yanında.😊[/QUOTE]
Hocam valla icimi rahatlattiniz. İlk defa tüplü sistem kullanacagim. Baska sorularda var kafamda musade ederseniz sorma sansin varmi .? :)
[QUOTE=ozgur16]Hiç bir sıkıntı olmaz istediginiz yere koyabilirsiniz benim akvaryumun yanında.😊[/QUOTE]
Hocam valla icimi rahatlattiniz. İlk defa tüplü sistem kullanacagim. Baska sorularda var kafamda musade ederseniz sorma sansin varmi .? :)
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
