ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ElitKoylu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mart 2025 13:45
Son Ziyaret:
10 Aralık 2025 19:27
Toplam Mesaj:
9 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gümüshane
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ElitKöylü81
SON 7 MESAJI
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=Farukden]
merhabalar,
iyi bayramlar dilerim. Gayet doğal ve yeterli görünüyor senin mağara yapmana gerek yok zira onlar yapacaktır ışığı kapattığında[/QUOTE]
Hayırlı bayramlar kendilerinin mağara yaptığını bilmiyordum ben ön ayak olmuş oldum bugün ilk kavgasını etti erkekler gözlemliyorum şuan için eğlenceli sadece siyah benek oluştu 1-2 tanesinde birde kuma sürtünme var sitrese dayalı olduğunu düşünüyorum yem yeme kum karıştırmalarında bi problem yok
[QUOTE=Farukden]
merhabalar,
iyi bayramlar dilerim. Gayet doğal ve yeterli görünüyor senin mağara yapmana gerek yok zira onlar yapacaktır ışığı kapattığında[/QUOTE]
Hayırlı bayramlar kendilerinin mağara yaptığını bilmiyordum ben ön ayak olmuş oldum bugün ilk kavgasını etti erkekler gözlemliyorum şuan için eğlenceli sadece siyah benek oluştu 1-2 tanesinde birde kuma sürtünme var sitrese dayalı olduğunu düşünüyorum yem yeme kum karıştırmalarında bi problem yok
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Evet havalar ısınmaya başladı sorun olmayabilir yapay olan dekorları da kaldıracağım ama uygun taş toplamam lazım bayram tatilinizde kendime bi kaç dere belirleyip 1-2 gün gezicem lakin şuan karlar burda karlar erimeye başladığı için derelerin seviyeleri yükseldi ve bulanıklaştı ama bu tatilde yapay dekorları doğal taşlarla değiştirmeyi düşünüyorum ayarladığımda tekrar resim paylaşırım
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Akvaryumu güncelledim alan biraz daraldı ama saklanma alanları arttı yarın başka cikletler koyarsam sorun olmaz sanırım mağara girişlerini de geniş tuttum büyüdüklerinde tekrar kurcalamam akvaryumu diye görseli yinede içime sinmedi ama en azından doğal oldu diye düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/290320251826241.jpg[/IMG][EDIT]ElitKoylu,2025-03-29 18:26:35[/EDIT]
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Evet havalar ısınmaya başladı sorun olmayabilir yapay olan dekorları da kaldıracağım ama uygun taş toplamam lazım bayram tatilinizde kendime bi kaç dere belirleyip 1-2 gün gezicem lakin şuan karlar burda karlar erimeye başladığı için derelerin seviyeleri yükseldi ve bulanıklaştı ama bu tatilde yapay dekorları doğal taşlarla değiştirmeyi düşünüyorum ayarladığımda tekrar resim paylaşırım
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Akvaryumu güncelledim alan biraz daraldı ama saklanma alanları arttı yarın başka cikletler koyarsam sorun olmaz sanırım mağara girişlerini de geniş tuttum büyüdüklerinde tekrar kurcalamam akvaryumu diye görseli yinede içime sinmedi ama en azından doğal oldu diye düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/290320251826241.jpg[/IMG][EDIT]ElitKoylu,2025-03-29 18:26:35[/EDIT]
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=Farukden]
Selamlar,
peacock bass lardan bahsediyor isen sanırım akvaryumun onlar için çok küçük. O nedenle Malawiden devam edebilirsin. Ayrıca senin bir yer oluşturmana gerek yok dipteki kumu kazarak onlar oldukça hızlı bir şekilde kendilerine yuva yapacaklardır. Balık sayısını fazla yapacaksan boyutları birbirlerine yakın olmasında fayda var ve ayrıca malawi türleri çok geniş olduğundan epey farklı renk seçeneği mevcut tabi ki lakin bazı türleri diğerlerine göre oldukça sert oluyor. Tam emin olmamak ile birlikte demasoniler biraz daha narin geliyor bana yanlarındaki imparator daha azman olacaktır.
Keyifli Hobiler...[/QUOTE]
Bu akşam ilk balıklarımı ekledim sarı imparator ve vatoz koydum hevesli olduğum için biraz aceleci davrandım akvaryumun 5. Gününde olduğum için sadece bi tür koyup akvaryumun hasır olup olmadığını denemek istedim şuan için gözlemlediğim mağralara girip çıkıyorlar yem arıyor yem döktüğümde yeme saldırıyor ve kumları karıştırıyorlar herşey normal gibi tabi 5 günlük bi süreç gerekiyor anladığım kadarıyla tam uyum sağlayıp sağlamadıklarını anlamak için devamında 1 koloni de red ruby koymayı düşünüyorum çünkü çevremde bu türe erişimim kolay öncelikle bu türlerle başlayıp hem tecrübe kazanıp hem en uygun ortamı olusturduktan sonra daha nadir türlerden de 1 koloni ile 15 tane civarı ciklet düşünüyorum diğer koloniyide yıllık iznimde dönüşte kendim görüp almak ve daha hızlı getirmek istiyorum İzmir ve Bursa gibi yerlerde güzel cikletler var ama otobüs saati 16-22 saat aralığında değiştiği için riske girmicem
[QUOTE=Farukden]
Selamlar,
peacock bass lardan bahsediyor isen sanırım akvaryumun onlar için çok küçük. O nedenle Malawiden devam edebilirsin. Ayrıca senin bir yer oluşturmana gerek yok dipteki kumu kazarak onlar oldukça hızlı bir şekilde kendilerine yuva yapacaklardır. Balık sayısını fazla yapacaksan boyutları birbirlerine yakın olmasında fayda var ve ayrıca malawi türleri çok geniş olduğundan epey farklı renk seçeneği mevcut tabi ki lakin bazı türleri diğerlerine göre oldukça sert oluyor. Tam emin olmamak ile birlikte demasoniler biraz daha narin geliyor bana yanlarındaki imparator daha azman olacaktır.
Keyifli Hobiler...[/QUOTE]
Bu akşam ilk balıklarımı ekledim sarı imparator ve vatoz koydum hevesli olduğum için biraz aceleci davrandım akvaryumun 5. Gününde olduğum için sadece bi tür koyup akvaryumun hasır olup olmadığını denemek istedim şuan için gözlemlediğim mağralara girip çıkıyorlar yem arıyor yem döktüğümde yeme saldırıyor ve kumları karıştırıyorlar herşey normal gibi tabi 5 günlük bi süreç gerekiyor anladığım kadarıyla tam uyum sağlayıp sağlamadıklarını anlamak için devamında 1 koloni de red ruby koymayı düşünüyorum çünkü çevremde bu türe erişimim kolay öncelikle bu türlerle başlayıp hem tecrübe kazanıp hem en uygun ortamı olusturduktan sonra daha nadir türlerden de 1 koloni ile 15 tane civarı ciklet düşünüyorum diğer koloniyide yıllık iznimde dönüşte kendim görüp almak ve daha hızlı getirmek istiyorum İzmir ve Bursa gibi yerlerde güzel cikletler var ama otobüs saati 16-22 saat aralığında değiştiği için riske girmicem
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=thecrow]Boyle yapay dekorlar yerine dogal taşlar. Mesela tamburlanmis granit vs gibi. Veya dereden toplayacağıniz düz taşlarla doğal bir tasarım yapabilirsiniz. Ben olsam bu akvaryuma guzel bir dekor yapıp demasoni eklerdim. Eskilerde kurduğum güzel örnek bir tank vardi ama fotoğraflar zaman aşımına uğramış forumda :) Balık sayısını da abartmamanizi öneririm. 1 erkek 4 5 dişi şeklinde 2 koloni besleyebilirsiniz bu hacime uygun olan türlerden. [/QUOTE]
Eminim çok güzel olacaktır şüphem yok ama benim Peacocklar hoşuma gitti sadece çevremde bulmakta zorlanıyorum Bursa’da birinde buldum ordan otobüsle gelmesi de 20 saati buluyor sağlıklı geleceklerini düşünmüyorum Trabzon’da bi akvaryumcu Aulonacara ve red ruby var dedi onlara bakacağım cuma akşamı iftardan sonra ya da cumartesi günü. Doğal taşlar olur ama yavrulama durumu olursa saklanabilecekleri alanlar olanlardan bakıyorum bulamıyorum çok da arama fırsatım olmadı o yüzden kale tipleri koydum sadece yavruların saklanma alanı değilde diğer balıklarında stres yaşadığında kendini bi yere saklaması iyi geliyormuş mağara türü bi yer oluşturmak istedim haricinde tankım zaten küçük aslında aklımda orta boy taşları dizerek aralarında saklanabilecekleri geçebilecekleri bi yer oluşturmaktı ama bu seferde yüzme alanlarını kısıtlıyorum diye çok taş koymaktan vazgeçtim ama aklımdanda çıkmadı uygun taşları denk getirirsem şansımı deneyebilirim :)
[QUOTE=thecrow]Boyle yapay dekorlar yerine dogal taşlar. Mesela tamburlanmis granit vs gibi. Veya dereden toplayacağıniz düz taşlarla doğal bir tasarım yapabilirsiniz. Ben olsam bu akvaryuma guzel bir dekor yapıp demasoni eklerdim. Eskilerde kurduğum güzel örnek bir tank vardi ama fotoğraflar zaman aşımına uğramış forumda :) Balık sayısını da abartmamanizi öneririm. 1 erkek 4 5 dişi şeklinde 2 koloni besleyebilirsiniz bu hacime uygun olan türlerden. [/QUOTE]
Eminim çok güzel olacaktır şüphem yok ama benim Peacocklar hoşuma gitti sadece çevremde bulmakta zorlanıyorum Bursa’da birinde buldum ordan otobüsle gelmesi de 20 saati buluyor sağlıklı geleceklerini düşünmüyorum Trabzon’da bi akvaryumcu Aulonacara ve red ruby var dedi onlara bakacağım cuma akşamı iftardan sonra ya da cumartesi günü. Doğal taşlar olur ama yavrulama durumu olursa saklanabilecekleri alanlar olanlardan bakıyorum bulamıyorum çok da arama fırsatım olmadı o yüzden kale tipleri koydum sadece yavruların saklanma alanı değilde diğer balıklarında stres yaşadığında kendini bi yere saklaması iyi geliyormuş mağara türü bi yer oluşturmak istedim haricinde tankım zaten küçük aslında aklımda orta boy taşları dizerek aralarında saklanabilecekleri geçebilecekleri bi yer oluşturmaktı ama bu seferde yüzme alanlarını kısıtlıyorum diye çok taş koymaktan vazgeçtim ama aklımdanda çıkmadı uygun taşları denk getirirsem şansımı deneyebilirim :)
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=thecrow]160 litrede besleyeceğiniz malawi türleri evet var hocam. Ben hobiciden almayı tercih ederdim. Hangi türden kaç adet alacaksınız net şekilde yazarsanız daha fazla yardımcı olabilirim. Akvaryum ölçülerinizi de tam olarak yazabilirmisiniz ?[/QUOTE]
Peacock Ciklet türünden bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz bu konuda
[QUOTE=thecrow]160 litrede besleyeceğiniz malawi türleri evet var hocam. Ben hobiciden almayı tercih ederdim. Hangi türden kaç adet alacaksınız net şekilde yazarsanız daha fazla yardımcı olabilirim. Akvaryum ölçülerinizi de tam olarak yazabilirmisiniz ?[/QUOTE]
Peacock Ciklet türünden bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz bu konuda
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
100cm uzunluk 35 cm genişlik 45 derinlik olarak ölçtüm.
Tip olarak hoşuma gidenler bunlar
İmparator ciklet
Ahli ciklet
Paslı ciklet
Demasoni ciklet
Sanırım bunlarda malawinin alt gurupları Yanlız yakın çevrede malawi olarak değilde chiklet olarak bile yukarda bahsettiğim kişilerde buldum.
Sayı olarak bana biri video attı akvaryumu benımkinden küçük ve sanırım 50-70 adet ciklet var içinde forumda herkes 200 litre akvaryum ile yaklaşık 5 adet malawi besleneceğini yazmış ama bu ben 10-15 tane içine atmayı düşünüyorum ilk etapta 5-10 tane atarım[EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 16:45:50[/EDIT]
Az önce akvaryumdaki kayalara süslere ve çevremde gördüğüm hoşuma giden kaya parçalarına tuz ruhuyla salınım testi yaptım sadece kale şeklinde olan süs eşyası köpürmedi ve ortadaki kahverengi kayayı da petshopdan almıştım burda phetshopcuya olan güvenim sarsıldı beni biraz daha hobiciden balık almaya yönlendirdi bu durum
100cm uzunluk 35 cm genişlik 45 derinlik olarak ölçtüm.
Tip olarak hoşuma gidenler bunlar
İmparator ciklet
Ahli ciklet
Paslı ciklet
Demasoni ciklet
Sanırım bunlarda malawinin alt gurupları Yanlız yakın çevrede malawi olarak değilde chiklet olarak bile yukarda bahsettiğim kişilerde buldum.
Sayı olarak bana biri video attı akvaryumu benımkinden küçük ve sanırım 50-70 adet ciklet var içinde forumda herkes 200 litre akvaryum ile yaklaşık 5 adet malawi besleneceğini yazmış ama bu ben 10-15 tane içine atmayı düşünüyorum ilk etapta 5-10 tane atarım[EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 16:45:50[/EDIT]
Az önce akvaryumdaki kayalara süslere ve çevremde gördüğüm hoşuma giden kaya parçalarına tuz ruhuyla salınım testi yaptım sadece kale şeklinde olan süs eşyası köpürmedi ve ortadaki kahverengi kayayı da petshopdan almıştım burda phetshopcuya olan güvenim sarsıldı beni biraz daha hobiciden balık almaya yönlendirdi bu durum
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/240320251348511.jpg[/IMG]
Herkese iyi forumlar öncelikle.
Sizlerinde sayesinde forumdan-sizlerden öğrenerek başladığım macerada bazı şeyleri de öğrenmeden yapmış olsamda ilerlememi ve kafamdaki soruları sizlerle paylaşmak istedim.
Araştırmadan bi akvaryum aldım ve sonra araştırmaya başlayarak sizleri buldum 160 litre kadar bi akvaryum ve jet 3378 model dış filtreye sahibim haricinde pipo filtrede mevcuttu hava motoruyla beraber onu da aktif ettim ama ikisi çok mu suyu dalgalandırır yoksa iyi mi olur bilemiyorum kafam karışık ve fikirlerinizi merak ediyorum.
Yine bu forumda gezerek bana en uygun olacağını düşündüğüm akvaryumumda Malavi ciklet türünü besleme kararı aldım ve şuan için görseldeki haline getirdim akvaryumu.
Akvaryumu şuan boşta çalıştırıyorum bakterin gelişimi için 2. Gün
Gerekli malzemeleri aldığım (yem,kaya,hava motoru vs.) petshopcu akvaryum suyunu aşılamam için bi miktar su verdi ve kendi akvaryumuma ekledim iyi bakterilerin artmasını beklerken 2 günde bi biraz biraz yem atmayı düşünüyorum ve biraz daha kaya taş bularak balıkların saklanma alanlarını genişletmek istiyorum
Henüz balıkları almadım bunun için yine fikrimize ihtiyacım var 2-3 seçeneğim var
1-Phetshop’dan 5-10 tane yavru Malawi alıp akvaryuma atmayı düşünüyorum çünkü yine aynı ebat 2-3 cuce vatoz almayıda düşündüğüm için boyutları aynı ve yavrumolurlarsa birbirleri ile uyum içinde olur düşüncesindeyim çünkü her hobini arkadaşın gözlemci okuduğum yorumlarda farklıydı en mantıklı böyle olacağına karar verdim
2. Seçenek bulunduğum yerde Malawi türleri besleyen bi hobici aynı zamanda satış yapıyor bana vereceği balıkların yavrulayacak anaç balıklar olduğunu söylüyor
3. Seçenek hem padshopdan hem hobici arkadaşdan boyları belli bir ebatı geçmicek şekilde renk cümbüşü yapmak
Siz olsanız nasıl hareket ederdiniz fikir ve görüşlerinizi merak ediyorum [EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 15:38:18[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/240320251348511.jpg[/IMG]
Herkese iyi forumlar öncelikle.
Sizlerinde sayesinde forumdan-sizlerden öğrenerek başladığım macerada bazı şeyleri de öğrenmeden yapmış olsamda ilerlememi ve kafamdaki soruları sizlerle paylaşmak istedim.
Araştırmadan bi akvaryum aldım ve sonra araştırmaya başlayarak sizleri buldum 160 litre kadar bi akvaryum ve jet 3378 model dış filtreye sahibim haricinde pipo filtrede mevcuttu hava motoruyla beraber onu da aktif ettim ama ikisi çok mu suyu dalgalandırır yoksa iyi mi olur bilemiyorum kafam karışık ve fikirlerinizi merak ediyorum.
Yine bu forumda gezerek bana en uygun olacağını düşündüğüm akvaryumumda Malavi ciklet türünü besleme kararı aldım ve şuan için görseldeki haline getirdim akvaryumu.
Akvaryumu şuan boşta çalıştırıyorum bakterin gelişimi için 2. Gün
Gerekli malzemeleri aldığım (yem,kaya,hava motoru vs.) petshopcu akvaryum suyunu aşılamam için bi miktar su verdi ve kendi akvaryumuma ekledim iyi bakterilerin artmasını beklerken 2 günde bi biraz biraz yem atmayı düşünüyorum ve biraz daha kaya taş bularak balıkların saklanma alanlarını genişletmek istiyorum
Henüz balıkları almadım bunun için yine fikrimize ihtiyacım var 2-3 seçeneğim var
1-Phetshop’dan 5-10 tane yavru Malawi alıp akvaryuma atmayı düşünüyorum çünkü yine aynı ebat 2-3 cuce vatoz almayıda düşündüğüm için boyutları aynı ve yavrumolurlarsa birbirleri ile uyum içinde olur düşüncesindeyim çünkü her hobini arkadaşın gözlemci okuduğum yorumlarda farklıydı en mantıklı böyle olacağına karar verdim
2. Seçenek bulunduğum yerde Malawi türleri besleyen bi hobici aynı zamanda satış yapıyor bana vereceği balıkların yavrulayacak anaç balıklar olduğunu söylüyor
3. Seçenek hem padshopdan hem hobici arkadaşdan boyları belli bir ebatı geçmicek şekilde renk cümbüşü yapmak
Siz olsanız nasıl hareket ederdiniz fikir ve görüşlerinizi merak ediyorum [EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 15:38:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 02:53
Yeni Üye Forumu - Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
