ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Burakim
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2010 19:29
Son Ziyaret:
11 Aralık 2020 19:07
Toplam Mesaj:
829 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Saatci
Doğum Tarihi:
23 Temmuz 1987
Yaş:
38
İl:
Bayburt
Meslek:
Türk Telekom
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak SAATÇI
SON 10 MESAJI
93 Gallon Tanganyika Biotope
Kurulumunuz hayırlı olsun su hacminiz şuan için yetrsiz görünsede asıl hakkettikleri akvaryumun hazırlandıgını belirmişsiniz zaten.
Kurulumunuz hayırlı olsun su hacminiz şuan için yetrsiz görünsede asıl hakkettikleri akvaryumun hazırlandıgını belirmişsiniz zaten.
dainichi color fx gemme cichlid granul green hiç tavsiye etmeyeceğim yemler dainichi yem konusunda en başırılı firmalardan biri yanlız color fx yavrularınız için uygun bir yem tercihi değil.Onun yerine Dainichi veggie deluxe ve veggie fx çok daha iyi olacaktır.Gemmamarka yemler balıklarınız için çok uygun olmaz yeterli kalitede değil.Gemma marka yemler tropheus için çok güvenilir gelmiyorlar bana özellikle diskus olanı kesinlikle vermemeniz gerekiyor.Allah muhafaza bu yemler sizi bload yada iç parazit gibi hastalıklara itebilir.Tropical siprulina super forte pul granul tableti özeellikle tavsiye ederim bunların yanına ek olarak bio marine osi siprulina flake tetra phly gibi yemler de takviye ederseniz balıklarınız için daha sağlıklı olur.
Erzurum'dan F0 Polli İkola ve İkola Kaiserlerim.
Yav bizim buralarda bu güzel hobiyle ilgilenen belki çok az ama gerçekten çok kaliteli bilgili insanlar tarafından icra ediliyor.Gerçekten çok güzel bir tür daha önce türler arasında görmüştüm dikkatimi çekmişti ama ilk besleyen sizde gördüm.Gerçekten çok hoş farklı bir tür umarım ikolalar kadarda eğlenceli bir türdür ki öyle görünüyor Cevdet abi Ahmet abi ile tanışmanı tavsiye ederim onlarda yöremizde tropheus u profesyonel anlamda bakan besleyen insanlar.İnşallah bi gün yolum düşerse bu güzel türü canlı görmek isterim.
Yav bizim buralarda bu güzel hobiyle ilgilenen belki çok az ama gerçekten çok kaliteli bilgili insanlar tarafından icra ediliyor.Gerçekten çok güzel bir tür daha önce türler arasında görmüştüm dikkatimi çekmişti ama ilk besleyen sizde gördüm.Gerçekten çok hoş farklı bir tür umarım ikolalar kadarda eğlenceli bir türdür ki öyle görünüyor Cevdet abi Ahmet abi ile tanışmanı tavsiye ederim onlarda yöremizde tropheus u profesyonel anlamda bakan besleyen insanlar.İnşallah bi gün yolum düşerse bu güzel türü canlı görmek isterim.
Saygılarımla.
Kriza gold yine bir üstüntaş klasiği yeni günc ft
[QUOTE=JapoJupo]Bu ne kabalık be. Tropheus tankında corydorasın ne işi var? Bunu size haklı olarak söyledim. Az biraz balıktan anlasanız bu hayvanların farklı su koşullarında yaşadığını ve beslenmesi gerektiğini bilirsiniz.Öyle ben yaptım oldu ile balık beslenmez.Hayvanların vebali günahı boynunuzadır.Hem esaret altında yaşat hemde haketmediği su koşullarında besle.
Sen şimdi Türk mutfağına alışmışsın seni alıp zorla çin mutfağı yiyeceksin deseler ne yaparsın. Kedi köpek eti yiyeceksin deseler ne yaprsın? Söyle bakalım.
Albino chipimbi red phoneix beslenemeyecek tür mü? Bu komedi gerçekten. Neden beslenmeyecek türler? Hibritler diye mi? Kriza gold nedir? Albino chipimbi beslenmeyecek tür diye mi yavrusunun tanesi 300-400 TL.
Ne yapsaydım sizin topikte sizi şak şaklasa mıydım? O zaman benden iyisi olmazdı sanırım. Ben gördüğümü söylüyorum olmayan birşeyi uydurmuyorum.Ayrıca balıkları tankları güzel olan arkadaşlara hepsine MAŞALLAH ne güzel tank balık v.s. diye yazıyorum. Zorunuza gitti diye bana çamur atmayın.
Cevap bile vermemek lazımdı ama neyse.Vermiş olduk.
Ayrıca forumdan takdir ettiğim bir arkadaşın kriza goldlarının linkinide verdim.Önce bir yazımı iyi okuyun isterseniz.
[QUOTE=ozgrtln] JapoJupo serkan beyefendı.
Burakim 2013-12-07 22:36:39
[QUOTE=JapoJupo]Bu ne kabalık be. Tropheus tankında corydorasın ne işi var? Bunu size haklı olarak söyledim. Az biraz balıktan anlasanız bu hayvanların farklı su koşullarında yaşadığını ve beslenmesi gerektiğini bilirsiniz.Öyle ben yaptım oldu ile balık beslenmez.Hayvanların vebali günahı boynunuzadır.Hem esaret altında yaşat hemde haketmediği su koşullarında besle.
Sen şimdi Türk mutfağına alışmışsın seni alıp zorla çin mutfağı yiyeceksin deseler ne yaparsın. Kedi köpek eti yiyeceksin deseler ne yaprsın? Söyle bakalım.
Albino chipimbi red phoneix beslenemeyecek tür mü? Bu komedi gerçekten. Neden beslenmeyecek türler? Hibritler diye mi? Kriza gold nedir? Albino chipimbi beslenmeyecek tür diye mi yavrusunun tanesi 300-400 TL.
Ne yapsaydım sizin topikte sizi şak şaklasa mıydım? O zaman benden iyisi olmazdı sanırım. Ben gördüğümü söylüyorum olmayan birşeyi uydurmuyorum.Ayrıca balıkları tankları güzel olan arkadaşlara hepsine MAŞALLAH ne güzel tank balık v.s. diye yazıyorum. Zorunuza gitti diye bana çamur atmayın.
Cevap bile vermemek lazımdı ama neyse.Vermiş olduk.
Ayrıca forumdan takdir ettiğim bir arkadaşın kriza goldlarının linkinide verdim.Önce bir yazımı iyi okuyun isterseniz.
[QUOTE=ozgrtln] JapoJupo serkan beyefendı.
Herkesin tanıtımına girip olumsuz şeyler yazıyorsunuz.Ki balıktan kesınlıkle anlamadığınız besbelli.Neden derseniz albino chipimbi ve red phoenix malesef beslenmeyecek türler.Geçenlerde benım tanıtıma girip 2 tane corydoras akvaryumda var diye balıklarım için kafası kesik tavuk gibi akvaryumda yuzuyor dedınız.Daha iyi ortamları siz yaratın ve siz tanıtım yapın da her yerde olumsuz yorum yapıyorsunuz biz de sizin açtığınız tanıtımlara bakalım da bu işten ne kadar anladığınızı görelim.Hem mehmet agabeyın krizalarından daha iyilerini bulursanız bizimle paylaşmanız hususunu rica ederiz.Öyle tanıtımlara yazıp ve tanıtımlara yazdıklarınıza cevap alıp cevap vermemek te olmaz.
[/QUOTE] [/QUOTE]
Öncelikle üslubunuz bu foruma bu insanlara özelliklede yaşınıza hiç yakışmıyor.Mehmet bey özellikle tropheus türlerinde forumumuzun en bilgili üyelerinden biridir bunu açtı konular beslediği türler ve onlara sağladığı imkanlardan rahatlıkla görebilirsiniz.Bence siz Tropheuslardan değilde mesleğimizin başından akvaryum ve akvaristlikten tekrar alın sizin için daha sağlıklı olacaktır zira yazdıklarınızın konumuzla hiçbir alakası yok.Bu kadar iyi niyetli insanın sadece bilgi paylaşımı adına oluşturduğu toplulukta çok fazla art niyet besliyorsunuz.Size saldırmadı kimse bunu nerden çıkarıyorsunuz sadece yanlış bildikleriniz size söylenebilecek en güzel cümlelerl özenle seçilerek kırmadan aktarıldı.ŞAkşakçılık derken neyi yada kimi ima ettiğinizi anlamadığımım için bu cümlenizi kaale almıyorum.Hiçbir balık beslenmeyecek tür işe yaramaz çöp değildir yada yavrusu değerli diye alınıp beslenmesi gereken tür değildir böyle düşünen biri kusura bakmayın ama akvarist olamaz bu düşünce bir akvariste yakışmaz.
Kriza gold yine bir üstüntaş klasiği yeni günc ft
Burakim 2013-12-07 22:09:04
[QUOTE=JapoJupo]Forumda kriza gold besleyenlerin balıkları değişiklik gösteriyor.Kimisininkiler yarı beline kadar siyah sanırsın ikola.Bazıları mükemmel formda balıklar besliyor aşağıdaki linktekilerde öyle MAŞALLAH.
Dikkatimi çekti gerek resimlerde gerekse videolarda balıklarınızın rengi soluk ve limon rengi yerine beyaz sarı arası renkte olan balıklar var.Yavrular mı balıklarınız?
http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_kiriza_gold__artik_buyuduler__syf_13_k704314_sn13.asp
Sağlıklı ve güzel günlerde besleyin inşallah balıklarınızı.Tropheus deyince akla gelen ilk 3 balıktan birisi kriza gold.Diğerleri malum ALBİNO CHIPIMBI ve KIPILLI birde RED PHOENIX var bunlarda muhteşem gerçekten.[/QUOTE]
Dikkatimi çekti gerek resimlerde gerekse videolarda balıklarınızın rengi soluk ve limon rengi yerine beyaz sarı arası renkte olan balıklar var.Yavrular mı balıklarınız?
http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_kiriza_gold__artik_buyuduler__syf_13_k704314_sn13.asp
Sağlıklı ve güzel günlerde besleyin inşallah balıklarınızı.Tropheus deyince akla gelen ilk 3 balıktan birisi kriza gold.Diğerleri malum ALBİNO CHIPIMBI ve KIPILLI birde RED PHOENIX var bunlarda muhteşem gerçekten.[/QUOTE]
Resmi çeken makine,balığın o anki ruh hali, akvaryuma alışma evresi stress, ışığın üzerine düşüşü, yada kullanılan florasanlar patlayan flash ve balıkların yaşı renk konusunda büyük etkenlerdir.Yavru balıklar genelde renklerini saklamak isterler bu doğal ortamlarındaki avcılardan saklanmak için kullandıkları en etkili yöntemlerdir. Tropheus konularının genelini dikkate alacak olursak genelde tek balık resimleri konur buda koloninin büyük erkeği yada dişisidir çiftleşme içgüdüsü ile karşı cinsi etkilemek için olanca güzelliğini sergiler. Tropheus konularında koloninin genel resimleri yada normal ışık altında herhangi bir fotoğraf makinasıyla çekilmiş resimler paylaşılmaz Mehmet beyin paylaştığı reismlerse gerçekten oldukça cesur. Kriza gold gibi narin ve ürkek bi türde özellikle yavru iken sahip oldukları renk tonları ırklarının temiz olup olmadığı yada türlerinin güzel örneği olup olmadığını göstermez.Ancak damızlık yada damızlık altı olduklarında bu konu hakkında yorum yapabiliriz.Şu anki halleri ise bize ancak fikir verebilir.Kriza gold da renk koyu sarı olmaz genelde açık sarı limon sarı diye tabir edilen bir renk hakim olur fazla koyuluk ya çok yaşlı olduklarında yada ırklarında bir kırılmanın olduğunun bir göstergesidir.Çok güzel bir türle ilgileniyorsunuz bu tür hakkında forumda oldukça fazla konu ve makele mevcut daha fazla araştırmanızı tavsiye ederim.
Abi bu kadar balığa bakacam diyen başka biri olsa çok diye düşünürdüm ama konu sen olunca eminim bu balıklardan efsane bi koloni çıkarır bu nadir türü de hobici arkadaşlara daha ulaşılabilir yaparsın sağlıkla beslemen dilekle
160*60*60 Tankımın Yeni Sahipleri yeni VİDEO SAYFA 7
Abi masallah baliklar on numara en kisa zamanda daha cok yavru alirsin bu baliklar bizi cok yordu sabir tasimizi catlatti ama sen bekleyerek muradina erdin. Insallah kisa zamanda daha cok yavrular alirsin Masallah...
Abi masallah baliklar on numara en kisa zamanda daha cok yavru alirsin bu baliklar bizi cok yordu sabir tasimizi catlatti ama sen bekleyerek muradina erdin. Insallah kisa zamanda daha cok yavrular alirsin Masallah...
harika bembalarım-9 da-ARTIK AHMET POLATIN
Abi renkler oldukça güzelleşmiş çokta kolay bulunacak çeyler aslında dubolardaki gelişimi bende çok merak ediyorum.
Abi renkler oldukça güzelleşmiş çokta kolay bulunacak çeyler aslında dubolardaki gelişimi bende çok merak ediyorum.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=ahmetpolat]
[QUOTE=Burakim][QUOTE=ahmetpolat]Burak bey maşallah dubolar 10 numara
[QUOTE=Sezginer]Burak bey maşallah balıklarınız çok güzeller çıkan oran da fena sayılmaz. Taşlar yosunlu olunca daha güzel bir görüntü çıkmış ortaya. Tebrikler[/QUOTE]
[QUOTE=HB.TELLİ] Burak Bey Maşallah Duboiseleriniz çok güzeller ve onlara çok özenle bakmışsınız.Fotoğraflarınızın da hakkını yememek lazım.Ellerinize sağlık...[/QUOTE]Çok ür ederim haklısınız aslında dişi ne kadar çok olursa o kadar ilgi isteyecekti yosun ne kadar güzel görünsede kesinlikle tam bir baş belası (:
Çok teşekür ederim Fotoğraflar resimler Bunyamin69 nickli arkadaşımıza ait kendisi aslında bir stüdyo fotoğrafçısı ancak bu alanda da oldukça iyi umarım baskılarım işe yaricak yakında makro lens alacak (:
bayburta geldiğim zaman canlı gözle görmeyi çok isterim..
saygılarımla
[/QUOTE]Ahmet bey çok teşekkür ederim memnuniyetle herzaman beklerim baş üstünde yeriniz var.
[/QUOTE]
burak kardeşim başın varolsun sağol varol malum en yakın memleket senin erzurma ordan geçerken mutlaka uğrarrım ama unutmaki seninde erzurumda bi mekanın var yerin yurdun var kesinlikle beklerim
[/QUOTE]
Abi İnşallah malum işlerden dolayı çok çıkamıyoruz dışarıya ama yolum düşerse mutlaka uğrayacağım.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=ahmetpolat]Burak bey maşallah dubolar 10 numara
[QUOTE=ahmetpolat]Burak bey maşallah dubolar 10 numara
bayburta geldiğim zaman canlı gözle görmeyi çok isterim..
saygılarımla
[/QUOTE]Ahmet bey çok teşekkür ederim memnuniyetle herzaman beklerim baş üstünde yeriniz var.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=siyi] Burak maşallah diyelim iyice kocaman olmuşlar. Bundan sonra yavru haberlerini bekleriz inşallah.
[QUOTE=siyi] Burak maşallah diyelim iyice kocaman olmuşlar. Bundan sonra yavru haberlerini bekleriz inşallah.
Selamlar...
[/QUOTE]
Abi teşekkür ederim yavrular için bende artık çok sabırsızlanıyorum.
Dün itibariyle dayanamadım artık bir dişimi kusturdum 13 yumurta aldım şuan kuluçkadalar sorun yok İnşallah çıkacaklar.Bugün bir dişim daha ağzına yumurta aldı bundan sonra hiçbirini kusturmayacam.Akvaryumun sağına ve soluna 2 tane genelde küçük taşlardan oluşan yavruların aralarına girip saklanabileceği taş biirikintileri yapacam yavrular yeterli boya gelene kadar orda saklansınlar.Şimdilik gelişmeler bu kadar.
Saygılarımla.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=Hasan KARAKUŞ]
MAŞALLAH
Burak kardeşim anaçlarını aratmayacak güzelliklere sahip olmuş bunlar ALLAH nazarlardan saklasın, İNŞALLAH bol yavrulu paylaşımlarını görmekte nasip olur. [/QUOTE]
[QUOTE=river78]
[QUOTE=BURHANERCAN] Herşey gayet yolunda ilerlerken balıkların satışında olması üzücü bir durum hakkında hayırlısı olsun kardeşim.[/QUOTE]
[QUOTE=Sertan GÖREN]Hocam çok güzel olmuş balıklarınız tebrik ederim.
[QUOTE=yasinergut] burak kardeş maşallahı var balıkların çok güzel görünüyorlar inşallah kayıpsız bol yavru alırsın güzel hobili bıcırlı günler dilegiyle.saygılar [/QUOTE]
[QUOTE=Tevfik]Süperler maşallah
[/QUOTE]
Burakim 2012-12-02 14:46:40
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Kardeşim MAŞALLAH
Valla iyice güzelleşmiş bu yavrular. Ahh ahh gözlerim yaşardı bunların ben küçüklüğünü bilirim elimde büyüdü keratalar:):) Senin ne kadar titizlikle beslediğini ben bilirim bu performansa bu kadar güzellik anca. En kısa zamanda güzel yavrular alman dileğiyle selamlar...
[/QUOTE]Teşekkür ederim abi elimden gelenin en iyisini yaptım onlara umarım birgün verirler yavrularını bütün herşey için 3 tane bıcır yeterde artar bile bana (:
MAŞALLAH
Burak kardeşim anaçlarını aratmayacak güzelliklere sahip olmuş bunlar ALLAH nazarlardan saklasın, İNŞALLAH bol yavrulu paylaşımlarını görmekte nasip olur.Çok teşekkür ederim abi ayırdıktan sonra her geçen gün dahada iyiye gidiyorlar İnşallah yavruda alacaz bunlardan aslında istesem çoktan alırdım ama kusturmaya kesinlikle çok karşıyım
Tek kelimeye süperler, tebrikler kardeşim.
[/QUOTE]Teşekkür ederim abi beğenmene çok sevindim
Teşekkür ederim abi Balıkları asla satmak istemiyorum ama iş dolayısıyla başka bir şehre gidersem annem bakamaz bende uzun bir süre yanıma alamayabilirim Allah korusun hayvanlar telef olur bütün korkum bu
Size bir sorum olacak acaba o kayaların üstünde gördüğümüz harika yeşil yosunu nasıl ve ne kadar sürede elde ettiniz?
[/QUOTE]Yosunlaşmayı asıl başlatan unsur ışıklandırmayı değişmem olmuştu Jbl solar Natur Ultra ve Jbl Marin Day Ultra var şuan bunlar yapıyor diye düşünüyorum yosunlar yaz başı ışıklandırmay değişmemle kendiliğinden oluşmaya başladı şuan kontrol edemiyorum artık öyleki balıklar yem kadar onlarla besleniyor çok güzel görünsede her 10 günde bir bütün camları kazımak zorunda kalıyorum (:
Yasin abi çok teşekkürler emeğimizin karşılığını aldık bi kaldı bıcırlar dediğin gibi bakalım oda nasip artık Saygılar benden abi
[/QUOTE]
Teşekkürler kardeşim beğenmene sevindim.
SON MESAJLAR
- Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

