ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
coolermaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2011 13:37
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2017 01:12
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Tank ve akvaryum arasındaki fark nedir?
Oldum olası tank kelimesine alışamadım ve sevmedim. Akvaryum denmesi bence daha uygun. Tank deniliyorsa obüs,topda denilebilir ve bu böyle uzayıp gider. Bu benim şahsi fikrimdir. Katılanada katılmayanada saygı duyarım. Konuyu hortlattığım için kusuruma bakmayın.
Oldum olası tank kelimesine alışamadım ve sevmedim. Akvaryum denmesi bence daha uygun. Tank deniliyorsa obüs,topda denilebilir ve bu böyle uzayıp gider. Bu benim şahsi fikrimdir. Katılanada katılmayanada saygı duyarım. Konuyu hortlattığım için kusuruma bakmayın.
Yerli Ve En İyi İç Filtre[tavsiye]
[QUOTE=melektrikci]Ben alacak olsam yeşil olanı alırdım, bende bir klasik hissi uyandırıyor, eski günleri anımsatıyor [:3][/QUOTE]
Sizinle aynı görüşteyim. Bendede klasik hissi ve eskiyi andırıyor. Bence bütün akvaryum malzeme ve aksesuarları yeşil renk olsa daha güzel ve doğal gözükür kanaatindeyim.
[QUOTE=melektrikci]Ben alacak olsam yeşil olanı alırdım, bende bir klasik hissi uyandırıyor, eski günleri anımsatıyor [:3][/QUOTE]
Sizinle aynı görüşteyim. Bendede klasik hissi ve eskiyi andırıyor. Bence bütün akvaryum malzeme ve aksesuarları yeşil renk olsa daha güzel ve doğal gözükür kanaatindeyim.
Azoo Aquaguard
5 ml damlatsan yeterlidir.
5 ml damlatsan yeterlidir.
Frontoza ile ilgili..
Selam.anlattığın sorunu bende yaşadım.hatta erkek frontosam(32 cm)2 tane frontosamı öldürdü.ben sorunu şöyle hallettim.akvaryumumdaki dekorların hepsini çıkarttım.sadece kum kaldı.3 gün sonra dekorları yerleştirdim kavga otomatikman bitti.ayrıca akvaryumunuz çok küçük.mümkünse büyütün.bundan sonra dışarıdan başka bir frontosa alıp ekleyecekseniz dikkat edin.akvaryum nufusu ne kadar kalabalıklaşırsa yer ve bölge kavgaları artacaktır.
Selam.anlattığın sorunu bende yaşadım.hatta erkek frontosam(32 cm)2 tane frontosamı öldürdü.ben sorunu şöyle hallettim.akvaryumumdaki dekorların hepsini çıkarttım.sadece kum kaldı.3 gün sonra dekorları yerleştirdim kavga otomatikman bitti.ayrıca akvaryumunuz çok küçük.mümkünse büyütün.bundan sonra dışarıdan başka bir frontosa alıp ekleyecekseniz dikkat edin.akvaryum nufusu ne kadar kalabalıklaşırsa yer ve bölge kavgaları artacaktır.
Nereye Gidiyor bu Tropheus sevdası ?
[QUOTE=bjk06]Arkadaşlar çabuk tüketen Türk insanları olarak balık konusunda da son noktaya gelindiğini Düşünüyorum. Piyasa da az bulunan ilangi , red rainbow kasanga türleri ve varyeteleri , kriza ve kasakalawe de de artık herkesin evinde hemen hemen bulunmaya başladı .Zaten dubois ikola çimba bemba taş çatlasın 50 TL ye satılırken fiyatları 25 TL yi bile vurduğu oluyor. Bu piyasa da çok olduğu için. Bana göre tropheus türlerinin hepsi benim gözümde ayrı , hepsinin kendine has renkleri ve özellilleri var . Fiyat farklılığı da bu piyasanın oluşturduğu bir şey. Tropheus da nadir bulunan türlerde çoğalmaya başladığına göre ve arkadaşın dediği gibi yavru olayı da artık her türden alınabildiğine göre bana göre yavaş yavaş tropheus fiyat cazibesini kaybetcek buna mahkum olcak, ama seyir ve besleme zevki kişiye göre değişir. Ben lepistesle başlayan hobiciliğime meleğin den tutunda frontozasına kadar gittim , ama tek zevki insan gibi huyları olan tropheus da aldım. Ayrıca balık alrkende insanlara hani bir şey alırken hep market market gezip fiyat araştırması yaparız ya balık alırken de o şekilde dikkatli davranmalarını öneririm. Çünkü forumda 50 TL ye satılan tropheus o ilin başka bir yerinde 30 TL de satıldığı olabiliyor . Veya 65 TL ye ithal edilen balıkların forumda 120-100 TL ye satılması gibi. Ama yine de bu uçuk rakamlara ben 3 yıl öngörüyorum maksimum. Güzel bir başlık olmuş iktisatı sevdiğim gibi bana göre piyasa da bu şekilde şekilleniyor. Saygılar..[/QUOTE]
Selam arkadaşım.25 tl tropheus türleri nerede var?bana bu konu bilgi verirsen sevinirim.özeldende mesaj atarak 25 tl ye nede satıldığını bana bildirebilirsin.
[QUOTE=bjk06]Arkadaşlar çabuk tüketen Türk insanları olarak balık konusunda da son noktaya gelindiğini Düşünüyorum. Piyasa da az bulunan ilangi , red rainbow kasanga türleri ve varyeteleri , kriza ve kasakalawe de de artık herkesin evinde hemen hemen bulunmaya başladı .Zaten dubois ikola çimba bemba taş çatlasın 50 TL ye satılırken fiyatları 25 TL yi bile vurduğu oluyor. Bu piyasa da çok olduğu için. Bana göre tropheus türlerinin hepsi benim gözümde ayrı , hepsinin kendine has renkleri ve özellilleri var . Fiyat farklılığı da bu piyasanın oluşturduğu bir şey. Tropheus da nadir bulunan türlerde çoğalmaya başladığına göre ve arkadaşın dediği gibi yavru olayı da artık her türden alınabildiğine göre bana göre yavaş yavaş tropheus fiyat cazibesini kaybetcek buna mahkum olcak, ama seyir ve besleme zevki kişiye göre değişir. Ben lepistesle başlayan hobiciliğime meleğin den tutunda frontozasına kadar gittim , ama tek zevki insan gibi huyları olan tropheus da aldım. Ayrıca balık alrkende insanlara hani bir şey alırken hep market market gezip fiyat araştırması yaparız ya balık alırken de o şekilde dikkatli davranmalarını öneririm. Çünkü forumda 50 TL ye satılan tropheus o ilin başka bir yerinde 30 TL de satıldığı olabiliyor . Veya 65 TL ye ithal edilen balıkların forumda 120-100 TL ye satılması gibi. Ama yine de bu uçuk rakamlara ben 3 yıl öngörüyorum maksimum. Güzel bir başlık olmuş iktisatı sevdiğim gibi bana göre piyasa da bu şekilde şekilleniyor. Saygılar..[/QUOTE]
Selam arkadaşım.25 tl tropheus türleri nerede var?bana bu konu bilgi verirsen sevinirim.özeldende mesaj atarak 25 tl ye nede satıldığını bana bildirebilirsin.
Frontosa brundi yem tavsiyelerinizi bekliyorum.
[QUOTE=forever_mbuna]Dainichi xl pro ve dainichi kriil flake small sinking(3mm) kullanabilirsiniz.Nls ile ilgili linkleri ö.m ile atıyorum.
[/QUOTE]
oktay yılmaz bey çok teşekkür ederim ilginize.internetten bu yemleri sipariş edebileceğim bir adres varsa bildirirseniz sevinirim.saygılarımla.
[QUOTE=forever_mbuna]Dainichi xl pro ve dainichi kriil flake small sinking(3mm) kullanabilirsiniz.Nls ile ilgili linkleri ö.m ile atıyorum.
[/QUOTE]
oktay yılmaz bey çok teşekkür ederim ilginize.internetten bu yemleri sipariş edebileceğim bir adres varsa bildirirseniz sevinirim.saygılarımla.
Mersin'den avvaryum malzemesi aldım
Bana bu durmdan sonra o akvaryumcu herşeyi bedava verse gene almam.kendi kaybeder böyle.
Bana bu durmdan sonra o akvaryumcu herşeyi bedava verse gene almam.kendi kaybeder böyle.
Kurt Akvaryum İzmir
Selam.öncelikle geçmiş olsun.malesef ülkemizdeki çoğu akvaryumcu böyle.tartışılacak çok şeyleri var.fiyatları,bilgisizlikleri,yanlış yönlendirmeleri sıralarsak daha çok şey buluruz.benim özellikle değinmek istediğim konu akvaryumcuların fahiş ve farklı fiyatları.akvaryumcuların kar marjları o kadar yüksek ki banka faizleri bile yanında masum kalır.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince hobici arkadaşların kabusları oluyorlar.mesela ben bir ürün alırken internetten ve piyasadan araştırma yapıyorum.görüyorum ki verdikleri fiyatların arasında(aynı ürün için)uçurumlar var.piyasa nedeyse tutturabildiğine gidiyor.bana 150 cm boyundaki bir akvaryuma 850 tl fiyat isteyipte yine aynı akvaryumcudan 3 gün sonra aynı akvaryumu 400 tl ye aldığımı biliyorum.850 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor,400 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor.bunun gibi birçok olay geldi başıma.canlı satışlarıda cabası.kar marjını varın siz düşünün arkadaşlar.hele birde gelip geçici bir müşteri olduğumuzu anlarsalar yandık.ne tutturursam kardır deyip yüksek fiyat çekiyorlar.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince yanıyoruz.aslında kendilerine yapıyorlar bence.anladıktan sonra bir daha gitmiyoruz.ve gidecek diğer arkadaşlara haklarında kötü referans oluyor bu yaptıkları.bunun yanında işini iyi yapan akvaryumcularda var.müşteri memnuniyeti,fiyat poliitikası,ürün iadesi,doğru yönlendirme gibi.fakat bu akvaryumcular bir elim parmakları kadar az malesef.herşey müşterisine görede değişiyor.aslında bu çok yanlış.dükkana devamlı gelende aradasırada gelende yada bir kere gelip bir daha gelmeyecek müşteriyede aynı davranılması gerekir.amacım burada akvaryumcuları karalamak yada kötülemek değil.kimse yanlış anlamasın.iyiki böyle paylaşım forumları varda hobiciler bilgi sahibi oluyorlar.aslında bu forumlar akvaryumcular için çok önemli.burada paylaşılan bilgiler akvaryumculara bir yol ve referans olması gerekir.bana katılanda katılmayanda olabilir herkesin düşüncesine sonsuz saygım var.hepinize sağlıklı balıklar dileyerek saygılarımı sunarım.
Selam.öncelikle geçmiş olsun.malesef ülkemizdeki çoğu akvaryumcu böyle.tartışılacak çok şeyleri var.fiyatları,bilgisizlikleri,yanlış yönlendirmeleri sıralarsak daha çok şey buluruz.benim özellikle değinmek istediğim konu akvaryumcuların fahiş ve farklı fiyatları.akvaryumcuların kar marjları o kadar yüksek ki banka faizleri bile yanında masum kalır.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince hobici arkadaşların kabusları oluyorlar.mesela ben bir ürün alırken internetten ve piyasadan araştırma yapıyorum.görüyorum ki verdikleri fiyatların arasında(aynı ürün için)uçurumlar var.piyasa nedeyse tutturabildiğine gidiyor.bana 150 cm boyundaki bir akvaryuma 850 tl fiyat isteyipte yine aynı akvaryumcudan 3 gün sonra aynı akvaryumu 400 tl ye aldığımı biliyorum.850 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor,400 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor.bunun gibi birçok olay geldi başıma.canlı satışlarıda cabası.kar marjını varın siz düşünün arkadaşlar.hele birde gelip geçici bir müşteri olduğumuzu anlarsalar yandık.ne tutturursam kardır deyip yüksek fiyat çekiyorlar.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince yanıyoruz.aslında kendilerine yapıyorlar bence.anladıktan sonra bir daha gitmiyoruz.ve gidecek diğer arkadaşlara haklarında kötü referans oluyor bu yaptıkları.bunun yanında işini iyi yapan akvaryumcularda var.müşteri memnuniyeti,fiyat poliitikası,ürün iadesi,doğru yönlendirme gibi.fakat bu akvaryumcular bir elim parmakları kadar az malesef.herşey müşterisine görede değişiyor.aslında bu çok yanlış.dükkana devamlı gelende aradasırada gelende yada bir kere gelip bir daha gelmeyecek müşteriyede aynı davranılması gerekir.amacım burada akvaryumcuları karalamak yada kötülemek değil.kimse yanlış anlamasın.iyiki böyle paylaşım forumları varda hobiciler bilgi sahibi oluyorlar.aslında bu forumlar akvaryumcular için çok önemli.burada paylaşılan bilgiler akvaryumculara bir yol ve referans olması gerekir.bana katılanda katılmayanda olabilir herkesin düşüncesine sonsuz saygım var.hepinize sağlıklı balıklar dileyerek saygılarımı sunarım.
Frontosa brundi yem tavsiyelerinizi bekliyorum.
Herkese slm.benim 10 adet 12-35 cm boy aralığında frontosa brundilerim var.yem olarak nls cichlid formulanın 1 mm lik yemini kullanıyorum.fakat en büyük frontosalarıma bu boydaki yemler küçük geldiğini ve doyurucu olmadığını (yem boyutu çok küçük olduğu için) düşünüyorum.nls formulanın 3 mm ve 5 mm yemlerini internetten hangi sitede yada istanbul anadolu yakasında hangi pet shoptan bulabilirim.ayrıca frontosalar için bana önerebileceğiniz başka dibe batan bir yem markası varmı.varsa adını verirseniz memnun olurum.şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yorumlar için çok teşekkür ederim.saygılarımla.
Herkese slm.benim 10 adet 12-35 cm boy aralığında frontosa brundilerim var.yem olarak nls cichlid formulanın 1 mm lik yemini kullanıyorum.fakat en büyük frontosalarıma bu boydaki yemler küçük geldiğini ve doyurucu olmadığını (yem boyutu çok küçük olduğu için) düşünüyorum.nls formulanın 3 mm ve 5 mm yemlerini internetten hangi sitede yada istanbul anadolu yakasında hangi pet shoptan bulabilirim.ayrıca frontosalar için bana önerebileceğiniz başka dibe batan bir yem markası varmı.varsa adını verirseniz memnun olurum.şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yorumlar için çok teşekkür ederim.saygılarımla.
Yemleri nereden alabilirim
[QUOTE=sonador]Merhaba ben de akvaryem den alıyorum ertesi gün kapında :D çok çok memnunum ve çok dürüst 100 gram aldım inan 104 gr çıktı :D kesinlikle güvenebilirsin...[/QUOTE]
4 gramında hesabı yapılıyor demekki :D
[QUOTE=sonador]Merhaba ben de akvaryem den alıyorum ertesi gün kapında :D çok çok memnunum ve çok dürüst 100 gram aldım inan 104 gr çıktı :D kesinlikle güvenebilirsin...[/QUOTE]
4 gramında hesabı yapılıyor demekki :D
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
