ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ebubekirlsd
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2011 10:49
Son Ziyaret:
14 Haziran 2026 02:55
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ebubekir ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
15 Kasım 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ebubekir ÖZTÜRK
60x35x30 Tetra
150x50x60 Green Terror
30x20x20 Betta
SON 10 MESAJI
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Kaya Cinsi
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Kaya Cinsi
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Green Terror
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
Green Terror
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
