ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
concestus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2014 20:10
Son Ziyaret:
03 Haziran 2023 19:45
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuzhan EROĞLU
Doğum Tarihi:
17 Haziran 1991
Yaş:
35
İl:
Kocaeli
Meslek:
Üretim proses mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuzhan EROĞLU
SON 10 MESAJI
Isıtıcı Önerisi..
[QUOTE=Saros]
Merhaba. Elimdeki ürünün kutusunda Thermocontrol yazıyordu lakin söylediğiniz gibi kalibre mekanizması vardı. Gerçekten artık usandığımdan alıp yere vurdum. [:)))] O yüzden Eheime güvenim kalmadı. Yeni modeli dediğiniz gibi problem çıkarmıyor olabilir. Ama kendilerine para vermek istemiyorum. Kaldı ki Tetra ile aralarında fiyat farkı benim gördüğüm azımsanamayacak şekilde. Yine de piyasaya bakmak lazım tabi. [:)]
Valla bilemiyorum ne olduğunu da bu kadar sorunlu olduğunu bilsem almazdım. Ha burdan söylüyorum; almayın kardeşim.. Satan kadar pazara sürende suçlu bence. [8)]
Smart ısıtıcı bundan daha iyi çalışıyor. [:lol:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223050/111020201004541.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Eheim ısıtıcı ürünleri thermo olarak geçiyor iki üründe de thermocontrol yazması bu sebepten[:)] kullanmak tercih meselesi. Jager bende kullanmam. Ama tekrar ısıtıcı alacak olsam fiyat farkına bakmam eheim thermocontrol E serisi alırım [:)] tetra ısıtıcı kullanmadım o yüzden iyi ya da kötü diyemem [:)]
[QUOTE=Saros]
Merhaba. Elimdeki ürünün kutusunda Thermocontrol yazıyordu lakin söylediğiniz gibi kalibre mekanizması vardı. Gerçekten artık usandığımdan alıp yere vurdum. [:)))] O yüzden Eheime güvenim kalmadı. Yeni modeli dediğiniz gibi problem çıkarmıyor olabilir. Ama kendilerine para vermek istemiyorum. Kaldı ki Tetra ile aralarında fiyat farkı benim gördüğüm azımsanamayacak şekilde. Yine de piyasaya bakmak lazım tabi. [:)]
Valla bilemiyorum ne olduğunu da bu kadar sorunlu olduğunu bilsem almazdım. Ha burdan söylüyorum; almayın kardeşim.. Satan kadar pazara sürende suçlu bence. [8)]
Smart ısıtıcı bundan daha iyi çalışıyor. [:lol:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223050/111020201004541.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Eheim ısıtıcı ürünleri thermo olarak geçiyor iki üründe de thermocontrol yazması bu sebepten[:)] kullanmak tercih meselesi. Jager bende kullanmam. Ama tekrar ısıtıcı alacak olsam fiyat farkına bakmam eheim thermocontrol E serisi alırım [:)] tetra ısıtıcı kullanmadım o yüzden iyi ya da kötü diyemem [:)]
Isıtıcı Önerisi..
[QUOTE=BabySoul]Eheim artık Jager ürününü üretmiyor, elinde kalan petshoplar hala satmaya çalışıyor. [B]Eheim yeni ürünü thermopreset olarak geçer.[/B][/QUOTE]
Merhaba Savaş Bey.
Thermopreset benim bildiğim sabit değerli ısıtıcı. Sıcaklık ayarı yapılamıyor. Jager yerine thermocontrol'ü üretiyor olabilir. Jager üretiminin durup durmadığı konusunda bir bilgim yok. Jager kalibrasyon isterken thermocontrol kalibrasyon istemiyor. Yeni nesil olarak bu ürünleri satıyor.
Hayırlı günler.
[QUOTE=BabySoul]Eheim artık Jager ürününü üretmiyor, elinde kalan petshoplar hala satmaya çalışıyor. [B]Eheim yeni ürünü thermopreset olarak geçer.[/B][/QUOTE]
Merhaba Savaş Bey.
Thermopreset benim bildiğim sabit değerli ısıtıcı. Sıcaklık ayarı yapılamıyor. Jager yerine thermocontrol'ü üretiyor olabilir. Jager üretiminin durup durmadığı konusunda bir bilgim yok. Jager kalibrasyon isterken thermocontrol kalibrasyon istemiyor. Yeni nesil olarak bu ürünleri satıyor.
Hayırlı günler.
Isıtıcı Önerisi..
[QUOTE=Saros]
Açıkçası aklımdaki marka Tetra idi. Sizin dediğiniz gibi bir arkadaşım önerisi üzerine Eheim aldım. Detayına girmeyeceğim. Sadece çöpte demem yeterli sanırım. [:)))] Bu bahsettiğiniz üründe kalibre etme durumu varmı acaba? Ve sıcaklığı sabit tutabiliyor mu? [/QUOTE]
Eheim jager değil de Eheim Thermocontrol-E kullanabilirsiniz. Jagerlerde kalibrasyon olayı var thermocontrol-E de yok. Ben Eheim Thermocontrol-E100 kullanıyorum oldukça kaliteli ve hiç bir problem çıkartmıyor.[EDIT]concestus,2020-10-10 21:58:11[/EDIT]
[QUOTE=Saros]
Açıkçası aklımdaki marka Tetra idi. Sizin dediğiniz gibi bir arkadaşım önerisi üzerine Eheim aldım. Detayına girmeyeceğim. Sadece çöpte demem yeterli sanırım. [:)))] Bu bahsettiğiniz üründe kalibre etme durumu varmı acaba? Ve sıcaklığı sabit tutabiliyor mu? [/QUOTE]
Eheim jager değil de Eheim Thermocontrol-E kullanabilirsiniz. Jagerlerde kalibrasyon olayı var thermocontrol-E de yok. Ben Eheim Thermocontrol-E100 kullanıyorum oldukça kaliteli ve hiç bir problem çıkartmıyor.[EDIT]concestus,2020-10-10 21:58:11[/EDIT]
Kabuksuz Artemia
[QUOTE=tahaaziz]Bazıları 5 dakika suyun içinde bekletip verin diyor hangisi daha makbuldür[/QUOTE]
Akvaryumdan aldığınız bir miktar suyun içerisinde 5 dk bekletirseniz yumurtalar yumuşayıp balıkların yemesi daha kolay oluyor. Ben suda bekleterek kullanıyorum.
[QUOTE=tahaaziz]Bazıları 5 dakika suyun içinde bekletip verin diyor hangisi daha makbuldür[/QUOTE]
Akvaryumdan aldığınız bir miktar suyun içerisinde 5 dk bekletirseniz yumurtalar yumuşayıp balıkların yemesi daha kolay oluyor. Ben suda bekleterek kullanıyorum.
65 Cm Oval Akvaryum İçin Balık Vs. Önerisi ..
[QUOTE=mmemati]
Teşekkür ederim aktif toprak derken biraz açabilir misiniz kum olmasın mı yani toprak suyu bulandırmaz mı?[/QUOTE]
Aktif toprak dediğim belirli markaların ürettiği kumlardır. JBL manado, tropica aquarium soil powder, tetra aktive substrate vb. Özel olarak bitki için üretilen aktif topraklardır. Bir çok marka ve modelde, renkte bulabilirsiniz. Forum üzerinden aktif toprak diye araştırıp daha fazla bilgi edine bilirsiniz. Zemini iki veya üç kat şeklinde de yapabilirsiniz. Tabanda lav kırığı üzeri JBL aquabasis plus. Üzerine daha iri taneli manado veya jBL proscape plantsoil tarzı kumlarla tamamlama yapa bilirsiniz. Forum bitki bölümün de bitki tabanı diye araştırıp bir çok kombinasyon bulabilirsiniz.
[QUOTE=mmemati]
Teşekkür ederim aktif toprak derken biraz açabilir misiniz kum olmasın mı yani toprak suyu bulandırmaz mı?[/QUOTE]
Aktif toprak dediğim belirli markaların ürettiği kumlardır. JBL manado, tropica aquarium soil powder, tetra aktive substrate vb. Özel olarak bitki için üretilen aktif topraklardır. Bir çok marka ve modelde, renkte bulabilirsiniz. Forum üzerinden aktif toprak diye araştırıp daha fazla bilgi edine bilirsiniz. Zemini iki veya üç kat şeklinde de yapabilirsiniz. Tabanda lav kırığı üzeri JBL aquabasis plus. Üzerine daha iri taneli manado veya jBL proscape plantsoil tarzı kumlarla tamamlama yapa bilirsiniz. Forum bitki bölümün de bitki tabanı diye araştırıp bir çok kombinasyon bulabilirsiniz.
65 Cm Oval Akvaryum İçin Balık Vs. Önerisi ..
[QUOTE=mmemati]Hocam hoşbulduk diyeyim bende çok güzel yazmışsınız ellerinize sağlık teşekkürler öncelikle bende balıkçıklar da üzülmesin istiyorum. Hani biraz klasiğin dışına çıkayım diyorum fakat bu sefer de sorunların çok olduğunu görüyorum. Türe bir karar verebilsem aslında çok iyi olacakta veremiyorum :) Aslında beğendiğim bir akvaryumu alıp, ona uygun türüde alabilirim hem bu sefer alternatiflerimde azalır burada paylaşırım akvaryumumu :)[/QUOTE]
Benim önerim tabanda bitkiye yönelik aktif toprak bir kaç parça mongrow kökü bir kaç çok bakım istemeyen bitki türleri olan petshopların tropik diye bahsettikleri yumuşak suyu olan bir akvaryum yapmanız. Bu durumlarda besleye bileceğiniz balık türü artacaktır. Bir cinsi bir müddet besledikten sonra sıkılırsanız sahiplendirip akvaryumda çok değişiklik yapmadan farklı türlere geçiş yapabilirsiniz.
Sağlıklı hobiler...
[QUOTE=mmemati]Hocam hoşbulduk diyeyim bende çok güzel yazmışsınız ellerinize sağlık teşekkürler öncelikle bende balıkçıklar da üzülmesin istiyorum. Hani biraz klasiğin dışına çıkayım diyorum fakat bu sefer de sorunların çok olduğunu görüyorum. Türe bir karar verebilsem aslında çok iyi olacakta veremiyorum :) Aslında beğendiğim bir akvaryumu alıp, ona uygun türüde alabilirim hem bu sefer alternatiflerimde azalır burada paylaşırım akvaryumumu :)[/QUOTE]
Benim önerim tabanda bitkiye yönelik aktif toprak bir kaç parça mongrow kökü bir kaç çok bakım istemeyen bitki türleri olan petshopların tropik diye bahsettikleri yumuşak suyu olan bir akvaryum yapmanız. Bu durumlarda besleye bileceğiniz balık türü artacaktır. Bir cinsi bir müddet besledikten sonra sıkılırsanız sahiplendirip akvaryumda çok değişiklik yapmadan farklı türlere geçiş yapabilirsiniz.
Sağlıklı hobiler...
Armatürüm Bozuldu Elektrikten Anlayan Var Mı Video
[QUOTE=Acemi_34]
adaptör olarak bir driver ve normal bir fişe bağladım driverda mı sorun olabilir diyorsunuz yoksa normal fişte mi[/QUOTE]
Ledleri sürdüğünüz 12v dc üreten sürücüden bahsediyorum. Girişini 220v (normal prize) bağlayıp çıkışını ledlere bağladığınız. Kutu şeklindedir genelde.
[QUOTE=Acemi_34]
adaptör olarak bir driver ve normal bir fişe bağladım driverda mı sorun olabilir diyorsunuz yoksa normal fişte mi[/QUOTE]
Ledleri sürdüğünüz 12v dc üreten sürücüden bahsediyorum. Girişini 220v (normal prize) bağlayıp çıkışını ledlere bağladığınız. Kutu şeklindedir genelde.
Armatürüm Bozuldu Elektrikten Anlayan Var Mı Video
%90 ihtimal ile adaptörünüz de sorun var. Adaptör arızalanmış olabilir veya hat üzerinde bir yerde kısa devre olabilir. Bu durumda adaptör kendini korumak için elektriği kesecektir. Hattı kontrol edip kısa devre olmadığına emin olunuz varsa şansınız başka bir adaptör ile deneyiniz.
%90 ihtimal ile adaptörünüz de sorun var. Adaptör arızalanmış olabilir veya hat üzerinde bir yerde kısa devre olabilir. Bu durumda adaptör kendini korumak için elektriği kesecektir. Hattı kontrol edip kısa devre olmadığına emin olunuz varsa şansınız başka bir adaptör ile deneyiniz.
65 Cm Oval Akvaryum İçin Balık Vs. Önerisi ..
[QUOTE=mmemati]Merhabalar..
65 cm oval akvaryum almak istiyorum su kapasitesi 80 lt olacak. Acemiyim küçükken balık beslemiştim daha dogrusu besleyememistim[:((]. Şimdi geldik 30 umuza bir hobi edinelim dedik eşimle beraber. Daha çok seyir zevki olsun çok fazla vaktimiz olmadığından bakımı kolay olsun istiyoruz.
Özelliklere geçecek olursak çok fazla bitki vs. İstemiyorum akvaryumda bir tane batik gemimiz var denizden topladığımız istiridye kabuğu ve guzel taşlar var. Sade bir görünüm istiyorum cok fazla balıkta olmasın, fazla uremesinler. Akvaryum boyutuna gore balıklarda rahat edecek sekilde balık turu önerileriniz neler ayrica ne gibi ekipmanlar edinmeliyiz bu konuyu bilmiyoruz. Led, filtre vs. Olarak. Yardımınız ve önerileriniz icin simdiden cok teşekkür ederim.
Konuyu yanlış yere actim galiba ilgili alana taşınabilir mi?[/QUOTE]
Hobiye ve aramıza hoş geldiniz.
Size nacizane fikrim ilk başta acele etmemeniz sabır sabır sabır diyorum. İlk önce beslemek istediğiniz türe karar verin daha sonra bu türün isteklerini ve yaşama koşullarını araştırıp öğrenin. Ondan sonra akvaryum secimi kum secimi bitki secimi gibi durumları belirlemek olur. Ramirezi türünün önerildiğini ve sizin de kafanıza yattığını okudum bu tür pH düşük ve yumuşak sularda yaşamayı sever hem ramirezi önerip tabana midye kırığı (sık sık yazılmış) mercan kırığı gibi suyu sert konuma getiren kumlar pek sağlıklı olmayacaktır. Aynı zamanda suyu yumuşatacak kökler yapraklar gerekecektir bu tür için. Bir yandan da japon balığı öneriliyor. Bu tür tamamen farklıdır nisbeten soğuk su tabanda oynaya bilecekleri ince taneli kum sağlam filitrasyon lakın akıntı olmayacak akvaryum içerisinde kendisini çarpıp yaralaya bileceği dekorlar olmayacak. Beslene bilecek tür sayısı gerçekten çok fazla. ramirezi, apisto türleri, tetra türleri, canlı doğuran türleri, kabukçullar ve benzeri onlarca türler. ramirezi ve apisto türleri (cüce amerikan türleri) yumuşak su pH düşük ister izlemesi bakması keyiflidir. Unutmayın ki bunlar birer canlıdır. Sadece bizler izleyelim zevk alalım diye akvaryumlara hapsetmiyoruz. Her canlının gereksinimleri farklıdır bizim karar vermemiz gereken en büyük unsur budur. Beslediğimiz canlının isteklerini ne kadar karşılaya bilirim (maddi manevi) ilk sormamız soru budur. siz beslemek istediğiniz türe karar verin akvaryumu ona göre kurarsınız. Dediğim gibi asla acele etmeyin.
Sağlıklı hobiler...
[QUOTE=mmemati]Merhabalar..
65 cm oval akvaryum almak istiyorum su kapasitesi 80 lt olacak. Acemiyim küçükken balık beslemiştim daha dogrusu besleyememistim[:((]. Şimdi geldik 30 umuza bir hobi edinelim dedik eşimle beraber. Daha çok seyir zevki olsun çok fazla vaktimiz olmadığından bakımı kolay olsun istiyoruz.
Özelliklere geçecek olursak çok fazla bitki vs. İstemiyorum akvaryumda bir tane batik gemimiz var denizden topladığımız istiridye kabuğu ve guzel taşlar var. Sade bir görünüm istiyorum cok fazla balıkta olmasın, fazla uremesinler. Akvaryum boyutuna gore balıklarda rahat edecek sekilde balık turu önerileriniz neler ayrica ne gibi ekipmanlar edinmeliyiz bu konuyu bilmiyoruz. Led, filtre vs. Olarak. Yardımınız ve önerileriniz icin simdiden cok teşekkür ederim.
Konuyu yanlış yere actim galiba ilgili alana taşınabilir mi?[/QUOTE]
Hobiye ve aramıza hoş geldiniz.
Size nacizane fikrim ilk başta acele etmemeniz sabır sabır sabır diyorum. İlk önce beslemek istediğiniz türe karar verin daha sonra bu türün isteklerini ve yaşama koşullarını araştırıp öğrenin. Ondan sonra akvaryum secimi kum secimi bitki secimi gibi durumları belirlemek olur. Ramirezi türünün önerildiğini ve sizin de kafanıza yattığını okudum bu tür pH düşük ve yumuşak sularda yaşamayı sever hem ramirezi önerip tabana midye kırığı (sık sık yazılmış) mercan kırığı gibi suyu sert konuma getiren kumlar pek sağlıklı olmayacaktır. Aynı zamanda suyu yumuşatacak kökler yapraklar gerekecektir bu tür için. Bir yandan da japon balığı öneriliyor. Bu tür tamamen farklıdır nisbeten soğuk su tabanda oynaya bilecekleri ince taneli kum sağlam filitrasyon lakın akıntı olmayacak akvaryum içerisinde kendisini çarpıp yaralaya bileceği dekorlar olmayacak. Beslene bilecek tür sayısı gerçekten çok fazla. ramirezi, apisto türleri, tetra türleri, canlı doğuran türleri, kabukçullar ve benzeri onlarca türler. ramirezi ve apisto türleri (cüce amerikan türleri) yumuşak su pH düşük ister izlemesi bakması keyiflidir. Unutmayın ki bunlar birer canlıdır. Sadece bizler izleyelim zevk alalım diye akvaryumlara hapsetmiyoruz. Her canlının gereksinimleri farklıdır bizim karar vermemiz gereken en büyük unsur budur. Beslediğimiz canlının isteklerini ne kadar karşılaya bilirim (maddi manevi) ilk sormamız soru budur. siz beslemek istediğiniz türe karar verin akvaryumu ona göre kurarsınız. Dediğim gibi asla acele etmeyin.
Sağlıklı hobiler...
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
Bende burada ki tarife uyarak 1.5 litre sprite şişesine yaptım dün akşam. İlk başlarda kaçaklar vardı çıkış alamadım. Kaçakları hallettikten sonra gayet iyi bir çıkış yakaladım. Şırınga ve pamukla kendi yaptığım difüzörü kullanıyorum gayet memnunum cok küçük parçalar halinde çıkış alıyorum. Ekstradan sadece uçlarını kestigim bir çift çorabı şişenin üzerine geçirdim ve şişeyi dolabın içine koydum [:)]
[VID]https://youtu.be/2z4kB2X28bg[/VID]
Bende burada ki tarife uyarak 1.5 litre sprite şişesine yaptım dün akşam. İlk başlarda kaçaklar vardı çıkış alamadım. Kaçakları hallettikten sonra gayet iyi bir çıkış yakaladım. Şırınga ve pamukla kendi yaptığım difüzörü kullanıyorum gayet memnunum cok küçük parçalar halinde çıkış alıyorum. Ekstradan sadece uçlarını kestigim bir çift çorabı şişenin üzerine geçirdim ve şişeyi dolabın içine koydum [:)]
[VID]https://youtu.be/2z4kB2X28bg[/VID]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
