ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mert89
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2015 12:07
Son Ziyaret:
13 Mart 2017 14:21
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Tezelli
Doğum Tarihi:
24 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100*40*50 (h) - 200 l bitkili canlı doğuran
SON 10 MESAJI
Lepistes İç Parazit Tedavim
Lepistesler tam olarak iyileşti, ana tanka geri aldım. İştahları açık,hareketliler ve renkleri de yavaş yavaş yerine geliyor. Bu arada onlara arkadaş geldi 1e3d beyaz ay kuyruk molly. Mollyler dört gündür lepisteslerle birlikte ana tankta, onlar da gayet sağlıklı şu an için.
Mesutok, bence de lepistesler geldiğinde de hastaydı. Aslında aldığım yeri arayıp onlardaki diğer lepisteslerde bir sorun var mı diye sordum ama yok dediler (hiç şaırmadım).
Lepistesler tam olarak iyileşti, ana tanka geri aldım. İştahları açık,hareketliler ve renkleri de yavaş yavaş yerine geliyor. Bu arada onlara arkadaş geldi 1e3d beyaz ay kuyruk molly. Mollyler dört gündür lepisteslerle birlikte ana tankta, onlar da gayet sağlıklı şu an için.
Mesutok, bence de lepistesler geldiğinde de hastaydı. Aslında aldığım yeri arayıp onlardaki diğer lepisteslerde bir sorun var mı diye sordum ama yok dediler (hiç şaırmadım).
Lepistes İç Parazit Tedavim
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum akvaryumuma aldığım ilk balıklar olan dört lepistes sanırım iç parazit sıkıntısı çekiyorlardı. Balıklar yem yemiyor sadece ağızlarına alıp tükürüyordu, dışkıları beyazımsı saydamdı, su yüzeyine yakın sabit duruyorlardı ve renkleri biraz solmuştu.
İki gün önce durumu fark ettiğimde sarımsaklı yem yapıp verdim ama yemediler. O sırada elimde ilaç olmadığından ben de son çare olarak bir baş sarımsağı doğrayıp bez içinde sıkarak suyunu çıkarıp direk akvaryuma döktüm. Tabii ki suda çok yoğun bir koku oldu :).
İki gün sonra balıklar daha canlıydı. Hareketleri artmıştı ve az da olsa yem yediler. Bu arada ben de bir karantina tankı edindim. Akvaryumcunun tavsiyesiyle Mikrofish ilacından üzerinde yazan dozda bu tanka ekleyip lepistesleri oraya aldım. Şu anda durumları iyi gibi. İlaçlı tankta üç gün kalacaklar.
Gelişmeleri buradan yazmaya devam ederim. Bu arada bir öneriniz olursa lütfen buradan paylaşın.
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum akvaryumuma aldığım ilk balıklar olan dört lepistes sanırım iç parazit sıkıntısı çekiyorlardı. Balıklar yem yemiyor sadece ağızlarına alıp tükürüyordu, dışkıları beyazımsı saydamdı, su yüzeyine yakın sabit duruyorlardı ve renkleri biraz solmuştu.
İki gün önce durumu fark ettiğimde sarımsaklı yem yapıp verdim ama yemediler. O sırada elimde ilaç olmadığından ben de son çare olarak bir baş sarımsağı doğrayıp bez içinde sıkarak suyunu çıkarıp direk akvaryuma döktüm. Tabii ki suda çok yoğun bir koku oldu :).
İki gün sonra balıklar daha canlıydı. Hareketleri artmıştı ve az da olsa yem yediler. Bu arada ben de bir karantina tankı edindim. Akvaryumcunun tavsiyesiyle Mikrofish ilacından üzerinde yazan dozda bu tanka ekleyip lepistesleri oraya aldım. Şu anda durumları iyi gibi. İlaçlı tankta üç gün kalacaklar.
Gelişmeleri buradan yazmaya devam ederim. Bu arada bir öneriniz olursa lütfen buradan paylaşın.
Profil Düzenleme Sorunu
Üye olduktan sonra yedi gün geçinde ilanlar bölümünde ilan ver butonuna basınca telefon no eklemek için bir alan açıldı. SMS ile gelen onay kodunu girerek telefon numaramı kaydedebildim.
Üye olduktan sonra yedi gün geçinde ilanlar bölümünde ilan ver butonuna basınca telefon no eklemek için bir alan açıldı. SMS ile gelen onay kodunu girerek telefon numaramı kaydedebildim.
200 L - Bitkili Tropik Akvaryumum
Teşekkürler. Ankara'da Pet Aura'dan aldım.
Teşekkürler. Ankara'da Pet Aura'dan aldım.
Ankara Şebeke Suyu Değerleri
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni aldığın Sera Quicktest test şeritleri ile Ankara'nın şebeke suyunu test ettim. Test malzemesi olmayan arkadaşlara fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Ankara'nın batısında oturuyorum ve şebeke suyu değerleri şöyle:
Nitrat: 0 mg/l
Nitrit: 0 mg/l
GH: 6 d
KH: 6 d
pH: 7,2
Bu sonuçlar gösteriyor ki yaygın inanışın aksine Ankara'nın suyu sert değil yumuşak kategorisinde (4 - 8 d).
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni aldığın Sera Quicktest test şeritleri ile Ankara'nın şebeke suyunu test ettim. Test malzemesi olmayan arkadaşlara fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Ankara'nın batısında oturuyorum ve şebeke suyu değerleri şöyle:
Nitrat: 0 mg/l
Nitrit: 0 mg/l
GH: 6 d
KH: 6 d
pH: 7,2
Bu sonuçlar gösteriyor ki yaygın inanışın aksine Ankara'nın suyu sert değil yumuşak kategorisinde (4 - 8 d).
Profil Düzenleme Sorunu
Arkadaşlar, cep numarası eklemek için ayarlara gidip numaramı yazıp profili değiştir düğmesine basınca, çıkış yapıyor ve geri giriş yaptığımda cep no bölümü yine boş oluyor.
Daha önce başka bir alanı değiştirirken de aynısı olmuştu ama bir şekilde halletmiştim (nasıl oldu anlamadım).
Profildeki değişikliklerin kaybolmaması için ne yapmam lazım?
Arkadaşlar, cep numarası eklemek için ayarlara gidip numaramı yazıp profili değiştir düğmesine basınca, çıkış yapıyor ve geri giriş yaptığımda cep no bölümü yine boş oluyor.
Daha önce başka bir alanı değiştirirken de aynısı olmuştu ama bir şekilde halletmiştim (nasıl oldu anlamadım).
Profildeki değişikliklerin kaybolmaması için ne yapmam lazım?
200 L - Bitkili Tropik Akvaryumum
Taban lav taşı olarak geçiyor. Hiç o kadar çok gibi görünmese de 30 l kullandım.
Taban lav taşı olarak geçiyor. Hiç o kadar çok gibi görünmese de 30 l kullandım.
200 L - Bitkili Tropik Akvaryumum
Merhaba Arkadaşlar,
Lise yıllarında 40 l hacminde bir akvaryumum vardı ancak o zamanlar biraz bilinçsiz olduğumdan çok sağlıklı değildi. Şimdi hem daha bilinçli olarak hem de kendi evimde yaşadığımdan daha özgür olarak hobiye layıkıyla devam etmek istiyorum. Bunun için 200 l bir bitkili akvaryum kurdum.
Amacım başlangıçta basit canlılar ve bitkiler besleyerek güzel sağlıklı bir akvaryumu devam ettirmek.
Akvaryum Ölçüleri: 100*40*50(h)
Ekipmnanlar: Tetra 800 Plus Dış Filtre, Eheim 200 W ısıtıcı
Aydınlatma: 2x39 W T5 (849 mm) - 10000 K beyaz ve Grolux (Grolux'ü henüz alma aşamasındayım)
CO2: Yok
Bitkiler: Echinodorus, subulata, çınar, tilki kuyruğu, java moss
Hayvanlar: 1e3d lepistes, tank oturduktan sonra kiraz karidesler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0162.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0128.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0158.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0148.JPG[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Lise yıllarında 40 l hacminde bir akvaryumum vardı ancak o zamanlar biraz bilinçsiz olduğumdan çok sağlıklı değildi. Şimdi hem daha bilinçli olarak hem de kendi evimde yaşadığımdan daha özgür olarak hobiye layıkıyla devam etmek istiyorum. Bunun için 200 l bir bitkili akvaryum kurdum.
Amacım başlangıçta basit canlılar ve bitkiler besleyerek güzel sağlıklı bir akvaryumu devam ettirmek.
Akvaryum Ölçüleri: 100*40*50(h)
Ekipmnanlar: Tetra 800 Plus Dış Filtre, Eheim 200 W ısıtıcı
Aydınlatma: 2x39 W T5 (849 mm) - 10000 K beyaz ve Grolux (Grolux'ü henüz alma aşamasındayım)
CO2: Yok
Bitkiler: Echinodorus, subulata, çınar, tilki kuyruğu, java moss
Hayvanlar: 1e3d lepistes, tank oturduktan sonra kiraz karidesler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0162.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0128.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0158.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0148.JPG[/IMG]
Dıy Aydınlatma Isınma Sorunu (foto'lu)
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. Akvaryumda termometre var tabii ki, sıcaklık oda sıcaklığıyla aynı oluyordu, yani 27 derece. Soğutma sistemim yok. Sanırım üst kapağı kapatmadığım için, bütün sıcak hava yükseldiğinden su sıcaklığı etkilenmiyordu.
Bu aydınlatma konusu sadece floresanlarla bile zaten yeterince karışık o nedenle power led olayına girmek istemedim. Onun yerine Hopar 2x39 W T5 armatür aldım. Akvaryumun kapağındaki aydınlatma için düşünülmüş camlı kısmı maket bıçağıyla kesip çıkardım. Böyle olunca armatür kapağın altına sığdı.
Armatür içinde bir 10000 K beyaz, bir de mavi floresanla geliyor. Mavi olan tatlı suya uygun olmadığı için çıkardım (hem de akvaryumu çok sevimsiz gösteriyor). İlk fırsatta onun yerine grolüx takacağım. Yosun problemi yaşarsam ileride beyazı da grolüx ile değiştiririm.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_0163.JPG[/IMG]
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. Akvaryumda termometre var tabii ki, sıcaklık oda sıcaklığıyla aynı oluyordu, yani 27 derece. Soğutma sistemim yok. Sanırım üst kapağı kapatmadığım için, bütün sıcak hava yükseldiğinden su sıcaklığı etkilenmiyordu.
Bu aydınlatma konusu sadece floresanlarla bile zaten yeterince karışık o nedenle power led olayına girmek istemedim. Onun yerine Hopar 2x39 W T5 armatür aldım. Akvaryumun kapağındaki aydınlatma için düşünülmüş camlı kısmı maket bıçağıyla kesip çıkardım. Böyle olunca armatür kapağın altına sığdı.
Armatür içinde bir 10000 K beyaz, bir de mavi floresanla geliyor. Mavi olan tatlı suya uygun olmadığı için çıkardım (hem de akvaryumu çok sevimsiz gösteriyor). İlk fırsatta onun yerine grolüx takacağım. Yosun problemi yaşarsam ileride beyazı da grolüx ile değiştiririm.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_0163.JPG[/IMG]
Dıy Aydınlatma Isınma Sorunu (foto'lu)
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum kolay bitkili akvaryumum için kendim yaptığım aydınlatma sisteminde ısınma sorunu yaşıyorum.
Tropica'nın sitesinde kolay bitkiler için litre başına 15-25 lümen arası ışık olması gerektiği yazıyordu. Yani 200 l akvaryumun için en az 3000 lümen... Bende tanesi 1120 lümen veren 6500 K tasarruflu ampullerden üç tane kullanarak 3360 lümen verecek düzenlemeyi yaptım.
Ancak sorun şu ki akvaryumum standart plastik kapaklı ve lamba bölmesinin kapağını kapatırsam ampuller aşırı ısınıyor. 2 saat kapalı kaldıktan sonra ampullerin plastik kısmı sararmaya başladı ve koku yükseldi, kapak hafifçe eridi. Kapağı kapatmak istiyorum çünkü açık olunca ışığın çoğu tavana gidiyor.
Sizce bu ısınma sorununa nasıl bir çözüm bulabilirim? (Resimler ekledim)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2048.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2049.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2050.JPG[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum kolay bitkili akvaryumum için kendim yaptığım aydınlatma sisteminde ısınma sorunu yaşıyorum.
Tropica'nın sitesinde kolay bitkiler için litre başına 15-25 lümen arası ışık olması gerektiği yazıyordu. Yani 200 l akvaryumun için en az 3000 lümen... Bende tanesi 1120 lümen veren 6500 K tasarruflu ampullerden üç tane kullanarak 3360 lümen verecek düzenlemeyi yaptım.
Ancak sorun şu ki akvaryumum standart plastik kapaklı ve lamba bölmesinin kapağını kapatırsam ampuller aşırı ısınıyor. 2 saat kapalı kaldıktan sonra ampullerin plastik kısmı sararmaya başladı ve koku yükseldi, kapak hafifçe eridi. Kapağı kapatmak istiyorum çünkü açık olunca ışığın çoğu tavana gidiyor.
Sizce bu ısınma sorununa nasıl bir çözüm bulabilirim? (Resimler ekledim)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2048.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2049.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2050.JPG[/IMG]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
