ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Macrinus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ocak 2018 10:29
Son Ziyaret:
27 Mart 2018 10:24
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan
Doğum Tarihi:
20 Kasım 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
130*60*60
American Tank
Sinan...
SON 10 MESAJI
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
[QUOTE=serser7]
Evet başta show olarak nıyetlendım ama forumda ve genelde bakınca bu türlerin cok az oldugunu farkettım bende üretmeye ve bu türleri yaygınlastırmaya karar verdım sanırsam 3 çeşitte karar kıldım
red head-red severum ve uaruda karar kıldım şimdilik
[/QUOTE]
Hocam Red severum bizzat kendim beslemekteyim. Çok harika bir balık gerçektende. Seçimleriniz çok güzel ancak birde Persei tekrardan gözden geçirmenizi öneririm. Oda çok güzel bir tür.
[QUOTE=serser7]
Evet başta show olarak nıyetlendım ama forumda ve genelde bakınca bu türlerin cok az oldugunu farkettım bende üretmeye ve bu türleri yaygınlastırmaya karar verdım sanırsam 3 çeşitte karar kıldım
red head-red severum ve uaruda karar kıldım şimdilik
[/QUOTE]
Hocam Red severum bizzat kendim beslemekteyim. Çok harika bir balık gerçektende. Seçimleriniz çok güzel ancak birde Persei tekrardan gözden geçirmenizi öneririm. Oda çok güzel bir tür.
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
Hocam show tankı demişsiniz. Benim bildiğim sadece erkeklerden oluşur. Eğer eş tutturcam diyorsanızda çiftleşme dönemlerinde diğer balıklara büyük sıkıntılar yaratabilirler. 22 balık için çok demişsiniz. Arada zayıflar olacak ölümler olacak kavgalar olacak az çok. O yüzden her türden 2tane dedim. Hiç beklenmedik türler uyumlu olur denilenler bazen sıkıntı yaratabiliyorlar. Yinede tercih sizin tabikide. Saygılar.
Hocam show tankı demişsiniz. Benim bildiğim sadece erkeklerden oluşur. Eğer eş tutturcam diyorsanızda çiftleşme dönemlerinde diğer balıklara büyük sıkıntılar yaratabilirler. 22 balık için çok demişsiniz. Arada zayıflar olacak ölümler olacak kavgalar olacak az çok. O yüzden her türden 2tane dedim. Hiç beklenmedik türler uyumlu olur denilenler bazen sıkıntı yaratabiliyorlar. Yinede tercih sizin tabikide. Saygılar.
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
Hocam öncelikle merhabalar. Yeni tankınız şimdiden hayırlı olsun. Amerikanlar zor balıklar o yüzden besleyen çok fazla kişi yok. Benimde bir amerikan tankım var ara ara sıkıntılar oluyor ancak büyük boyutlara ulaşmıyor çok şükür. Sizin seçtiğiniz balıklar uyumlu ve 11çeşit balık var. 2tane alsanız herbirinden 22tane balık olur. İleride duruma göre eksiltmeler yapabilirsiniz. Balıkların herbiri ayrı karakteristik özelliklere sahip olduğu için arada kavgalar ölümler olacak(inşallah olmaz). Benim tavsiyem bu şekilde. Dekor olarakta kök ve kaya tercih edin.
Hocam öncelikle merhabalar. Yeni tankınız şimdiden hayırlı olsun. Amerikanlar zor balıklar o yüzden besleyen çok fazla kişi yok. Benimde bir amerikan tankım var ara ara sıkıntılar oluyor ancak büyük boyutlara ulaşmıyor çok şükür. Sizin seçtiğiniz balıklar uyumlu ve 11çeşit balık var. 2tane alsanız herbirinden 22tane balık olur. İleride duruma göre eksiltmeler yapabilirsiniz. Balıkların herbiri ayrı karakteristik özelliklere sahip olduğu için arada kavgalar ölümler olacak(inşallah olmaz). Benim tavsiyem bu şekilde. Dekor olarakta kök ve kaya tercih edin.
Texas Mı Jackdampsey Mi?
[QUOTE=Smbalim]Yorumlarınız için teşekür ederim. Erkek diye 2 tane jack dişi diye 2 tane texas verdi ozaman. Fakat sorun şu ki bu balıkları ben yavrudan aldım erkekler hızlı büyüdü dedi dişiler yavaş büyür erkeğe göre dedi 2 haftaya bunlara jack dempsey diye gelme dedi. Ne yapsam bilemiyorum.[/QUOTE]
Hocam bence herhangi birşey yapmanıza gerek yok. Jack dempsey güzel bir tür. Beslemenizi tavsiye ederim. Bu benim şahsi fikrim tabi yanlış anlamayın.
İyi hobiler
[QUOTE=Smbalim]Yorumlarınız için teşekür ederim. Erkek diye 2 tane jack dişi diye 2 tane texas verdi ozaman. Fakat sorun şu ki bu balıkları ben yavrudan aldım erkekler hızlı büyüdü dedi dişiler yavaş büyür erkeğe göre dedi 2 haftaya bunlara jack dempsey diye gelme dedi. Ne yapsam bilemiyorum.[/QUOTE]
Hocam bence herhangi birşey yapmanıza gerek yok. Jack dempsey güzel bir tür. Beslemenizi tavsiye ederim. Bu benim şahsi fikrim tabi yanlış anlamayın.
İyi hobiler
Texas Mı Jackdampsey Mi?
[QUOTE=Smbalim]Merhaba bugun texas diye balıkları aldım fakat jackdampsey olmasından kuşkuluyum sizce bu balıklar texas mı jack dampsey mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam en alt resimdeki balık green texas. Jack dempsey ile alakası yok. Diğerlerininde ortalarındaki siyahlıklar texastan gelme ancak fotolar çok net değiller. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922061.jpg[/IMG]
Bu benim green texasım. Renkleri yavruyken değişebiliyor stres faktörlerine bağlı olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922141.jpg[/IMG]
Buda jack dempsey im.
Farkı anlayabilirsin yavrulardan[EDIT]Macrinus,2018-01-31 19:24:08[/EDIT]
[QUOTE=Smbalim]Merhaba bugun texas diye balıkları aldım fakat jackdampsey olmasından kuşkuluyum sizce bu balıklar texas mı jack dampsey mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam en alt resimdeki balık green texas. Jack dempsey ile alakası yok. Diğerlerininde ortalarındaki siyahlıklar texastan gelme ancak fotolar çok net değiller. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922061.jpg[/IMG]
Bu benim green texasım. Renkleri yavruyken değişebiliyor stres faktörlerine bağlı olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922141.jpg[/IMG]
Buda jack dempsey im.
Farkı anlayabilirsin yavrulardan[EDIT]Macrinus,2018-01-31 19:24:08[/EDIT]
Karma Amerikan Tankım
Yati köklerini ekledim sonunda. Birkaç ufak detay kaldı. Kökleri yeni eklediğim için kaya ile destekledim şuanda. Umarım iyi olmuştur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181728501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181729021.jpg[/IMG]
Yati köklerini ekledim sonunda. Birkaç ufak detay kaldı. Kökleri yeni eklediğim için kaya ile destekledim şuanda. Umarım iyi olmuştur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181728501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181729021.jpg[/IMG]
Veiltail Tiger Oscar’ım
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Evet önerilmeyen bir tür genelde fakat bunun nedeni çirkin yada zararlı bir tür olmasından değil genetiği ile oynanmış olmasından kaynaklanıyor. Doğallığı bozuluyor. Akvaryum hobiside genelde doğal ortamı taklit olduğundan bu şekilde doğal olmayan türler pek tavsiye edilmiyor.
Ama şunuda unutmamak gerekir ki en güzel balık size zevk veren balıktır. Kimisi malawi türlerini çok severken kimisi lepistese bayılır. En güzel tür sizi tatmin eden türdür kısacası. Balıklarınızı izlemekten zevk alabiliyorsanız ne mutlu size.
Saygılar, [/QUOTE]
Merhabalar.
Haklısınız evet genetiği ile oynanmış bir tür sonuçta. Dediğiniz gibi eğer kişi o canlıdan keyif alıyorsa sıkıntı yok demektir. Her canlı değerlidir. Teşekkürler yorumunuz için.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Evet önerilmeyen bir tür genelde fakat bunun nedeni çirkin yada zararlı bir tür olmasından değil genetiği ile oynanmış olmasından kaynaklanıyor. Doğallığı bozuluyor. Akvaryum hobiside genelde doğal ortamı taklit olduğundan bu şekilde doğal olmayan türler pek tavsiye edilmiyor.
Ama şunuda unutmamak gerekir ki en güzel balık size zevk veren balıktır. Kimisi malawi türlerini çok severken kimisi lepistese bayılır. En güzel tür sizi tatmin eden türdür kısacası. Balıklarınızı izlemekten zevk alabiliyorsanız ne mutlu size.
Saygılar, [/QUOTE]
Merhabalar.
Haklısınız evet genetiği ile oynanmış bir tür sonuçta. Dediğiniz gibi eğer kişi o canlıdan keyif alıyorsa sıkıntı yok demektir. Her canlı değerlidir. Teşekkürler yorumunuz için.
Veiltail Tiger Oscar’ım
Bazı konularda gördüğüm kadarıyla önerilmeyen bir tür. Ancak ben kendisini çok sevdim ve çok harika bir yüzüşü var. Akvaryumda salına salına gezip mest ediyor.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181529001.jpg[/IMG]
Bazı konularda gördüğüm kadarıyla önerilmeyen bir tür. Ancak ben kendisini çok sevdim ve çok harika bir yüzüşü var. Akvaryumda salına salına gezip mest ediyor.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181529001.jpg[/IMG]
Karma Amerikan Tankım
[QUOTE=Ches]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz, Amerikan türlerinde çok bilgili değilim ama bildiğimiz şeylerden biraz bahsedelim.
Öncelikle yumuşak suyu sevdikleri için ağaç ve köklerden oluşan bir dekor yapmalısınız. Aynı zamanda da kayalık bulunmalı. Benim akvaryum da pek uygun değildi sonrasında kökler vs ilave etmiştim.
Balık seçimine gelirsek, ortamda sadece erkekler olması kavgaları aza indirdiği için tavsiye edilir ve sertlik düzeyine göre uygun balıklar alınmalıdır. Sizde yumuşak kaçacak severumlar ve çok sert gelecek texas,red terror gibi balıklar bulunmakta. Büyüdükleri zaman ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ya çok sert olan ya da orta düzey sertlikte olanlardan oluşan karma daha ideal olacaktır. Filtrelemeniz iyi olmalı ki malum büyük balıklar olup büyük dışkıladıkları ve yemleri solungaçlarından dışarı parçalayarak attıkları için su değerleriniz bozulmasın,akvaryum pis görünmesin.
En yakın zamanda o dekor kesinlikle değişilmeli. Yapaylıktan uzak durun.[/QUOTE]
Anladım Taner bey. Severum şuan abileri durumunda. Boyutu büyük baya. Ancak diğer türler büyüdüğünde sıkıntı yapacağını düşünmemiştim hiç. Belki yavrudan büyüyecekleri için sıkıntı yapmayabilirler. Yapay dekorları mecbur koydum. Texasım ufak kalıyo aralarında. Kaçıp saklanabileceği yer olsun diye koydum bunları. En yakın zamanda çıkarıp kök ve kaya yapacağım.
[QUOTE=Ches]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz, Amerikan türlerinde çok bilgili değilim ama bildiğimiz şeylerden biraz bahsedelim.
Öncelikle yumuşak suyu sevdikleri için ağaç ve köklerden oluşan bir dekor yapmalısınız. Aynı zamanda da kayalık bulunmalı. Benim akvaryum da pek uygun değildi sonrasında kökler vs ilave etmiştim.
Balık seçimine gelirsek, ortamda sadece erkekler olması kavgaları aza indirdiği için tavsiye edilir ve sertlik düzeyine göre uygun balıklar alınmalıdır. Sizde yumuşak kaçacak severumlar ve çok sert gelecek texas,red terror gibi balıklar bulunmakta. Büyüdükleri zaman ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ya çok sert olan ya da orta düzey sertlikte olanlardan oluşan karma daha ideal olacaktır. Filtrelemeniz iyi olmalı ki malum büyük balıklar olup büyük dışkıladıkları ve yemleri solungaçlarından dışarı parçalayarak attıkları için su değerleriniz bozulmasın,akvaryum pis görünmesin.
En yakın zamanda o dekor kesinlikle değişilmeli. Yapaylıktan uzak durun.[/QUOTE]
Anladım Taner bey. Severum şuan abileri durumunda. Boyutu büyük baya. Ancak diğer türler büyüdüğünde sıkıntı yapacağını düşünmemiştim hiç. Belki yavrudan büyüyecekleri için sıkıntı yapmayabilirler. Yapay dekorları mecbur koydum. Texasım ufak kalıyo aralarında. Kaçıp saklanabileceği yer olsun diye koydum bunları. En yakın zamanda çıkarıp kök ve kaya yapacağım.
Karma Amerikan Tankım
Merhaba Mert Bey.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dış filtrem lifetech 828 ve sunsun 1200lt lik. Dekor olarak evet kök ve kayadan başka birşey düşünmüyorum. Resimdeki akvaryumda çok güzelmiş ayrıca.
Merhaba Mert Bey.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dış filtrem lifetech 828 ve sunsun 1200lt lik. Dekor olarak evet kök ve kayadan başka birşey düşünmüyorum. Resimdeki akvaryumda çok güzelmiş ayrıca.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Mithrandirr,
OKIRATLI,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
yeekim,
sina cen,
wtreals,
BASARSURMEGOZ,
yns325,
hasancn,
bysmokin,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
Malawi34,
ErayDemirel,
eackgzz,
ciways,
ugurinann,
SeaWorld,
GLOSTERKANARYA,
K3r3m,
Vess34,
HalilSefaa,
reprise,
zen666,
0rnn,
peace41,
EKAR,
heserx,
nomercy,
kocoglu,
Hidro Dinamik,
metsi,
Oquanus,
sinor,
ncmberk,
Kaangzkr,
Burak PEKDEMİR,
Can78,
fetocan,
onuribrahim,
emreemin,
Sfenks111,
karidesrehberi,
Ehtiyar,
ilterisdoğukan,
Akvarist1923,
syerli,
yedili,
Ancalagon,
Brdk64,
aupqua,
semih058,
Legionsgamer,
ozbekir,
MCY4,
Çağatay Tozak,
Captainceko,
AC-72,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
