ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
albiatros
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2007 15:04
Son Ziyaret:
11 Mart 2015 01:39
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal Ökmen
Doğum Tarihi:
13 Eylül 1976
Yaş:
49
İl:
Çanakkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
-Kemal Ökmen
SON 7 MESAJI
Aquaclay kumun ömrü ne kadar?
Merhaba,
Bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Elimde 20lt Aquaclay kum var. Sorun şu ki kumu 8 yıl önce almıştım. Bu süre zarfında 4-5 akvaryumda kullanıldı. Bir kışı balkonda geçirdi. En son arkadaşımın akvaryumundaydı. Kısacası çok hor kullanıldı:) Su içindeki kondisyonu ilk günkü gibi ama bitkiler için artık uygun olup olmadığından emin değilim.
Kumu bol su ile yıkadım. Ana tankın içinde permasol (potasyum permanganant) ve oksijenli su (hidrojen peroksit) ile ayrı ayrı yıkadım (filtre çalıştırarak) ve temiz su ile duruladım. (Bilmiyorum iyi mi yaptım ama iyi oldu heralde). Şu an iyi görünüyor ama yine de yapısı bozulmuştur diye endişeleniyorum.
1- Bu kumu kullanailir miyim?
2- Bitkili akvaryum için bu kumun altına hangi kumu koymalıyım (gübreleme için)
Teşekkürler.
Merhaba,
Bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Elimde 20lt Aquaclay kum var. Sorun şu ki kumu 8 yıl önce almıştım. Bu süre zarfında 4-5 akvaryumda kullanıldı. Bir kışı balkonda geçirdi. En son arkadaşımın akvaryumundaydı. Kısacası çok hor kullanıldı:) Su içindeki kondisyonu ilk günkü gibi ama bitkiler için artık uygun olup olmadığından emin değilim.
Kumu bol su ile yıkadım. Ana tankın içinde permasol (potasyum permanganant) ve oksijenli su (hidrojen peroksit) ile ayrı ayrı yıkadım (filtre çalıştırarak) ve temiz su ile duruladım. (Bilmiyorum iyi mi yaptım ama iyi oldu heralde). Şu an iyi görünüyor ama yine de yapısı bozulmuştur diye endişeleniyorum.
1- Bu kumu kullanailir miyim?
2- Bitkili akvaryum için bu kumun altına hangi kumu koymalıyım (gübreleme için)
Teşekkürler.
Akvaryumumda belirlenemeyen minik canlılar
Salyangoz olmadıklarına eminim. Biraz daha inceledim gerçekten iki tür minik canlı var. Biri pire gibi hareket eden nokta şeklinde olan diğeri ise solucan şeklinde ve solucan gibi hareket eden. 2.si hidra olabilir. Küçük bir akvaryuma alıp söylenenleri deneyeceğim. Birkaç haftaya anlaşılır sanırım. Teşekkürler.
Ekleme: Çöpçü yavrusu olmadıklarına da eminim artık çünkü içine elma salyangozu dışında birşey koymadığım küçük akvaryumda da pire gibi olanlardan var.
albiatros 2009-08-05 16:42:23
Salyangoz olmadıklarına eminim. Biraz daha inceledim gerçekten iki tür minik canlı var. Biri pire gibi hareket eden nokta şeklinde olan diğeri ise solucan şeklinde ve solucan gibi hareket eden. 2.si hidra olabilir. Küçük bir akvaryuma alıp söylenenleri deneyeceğim. Birkaç haftaya anlaşılır sanırım. Teşekkürler.
Ekleme: Çöpçü yavrusu olmadıklarına da eminim artık çünkü içine elma salyangozu dışında birşey koymadığım küçük akvaryumda da pire gibi olanlardan var.
Akvaryumumda belirlenemeyen minik canlılar
Alabildiklerimi ayrı bir akvaryuma alıp büyütmeyi deneyeceğim. Bu sefer o kadar yoğun değil, yaklaşık 50 kadar olabilir. Çok küçük olduğu için fotoğraflayabileceğimi sanmıyorum. Canlı doğuran almayı düşünüyordum. Çöpçülerin bu aylarda üremediğine ikna olursam (öyle bir cevap alırsam) canlı doğuranlara yem etmeyi düşünüyorum.
Teşekkürler
Alabildiklerimi ayrı bir akvaryuma alıp büyütmeyi deneyeceğim. Bu sefer o kadar yoğun değil, yaklaşık 50 kadar olabilir. Çok küçük olduğu için fotoğraflayabileceğimi sanmıyorum. Canlı doğuran almayı düşünüyordum. Çöpçülerin bu aylarda üremediğine ikna olursam (öyle bir cevap alırsam) canlı doğuranlara yem etmeyi düşünüyorum.
Teşekkürler
Akvaryumumda belirlenemeyen minik canlılar
Merhabalar,
Daha önce de olmuştu. Mart-Nisan aylarındaydı galiba, akvaryumda bir sürü, birkaç yüz tane diyebilirim, minik canlılar oluşmuştu. Komando veya albino çöpçülerin yavruları olabileceğini düşünmüştüm. Şekil itibariyle çöpçülere benziyorlar fakat çok çok küçükler. Küçük bir akvaryuma aktardım, kaynamış yumurta sarısı suyu verdim ama 1 aydan fazla bir süre hiç bir büyüme göstermediler. Aslında çok ilgi göstermedim, havalandırma ve su değişimi çok yetersizdi mesela.
Birkaç gün önce yine aynı canlıları gördüm. Fakat artık çöpçü yavruları olmadıklarını düşünüyorum. Çünkü akvaryumu yeni baştan kuralı daha üç hafta oldu ve su sıcaklığı 29-31 derece aralığında. Komando çöpçülerin T şeklini aldığını gördüm fakat yaz aylarında ve bu sıcaklıkta üremiyorlar diye biliyorum. Bir de bu sefer aralarında şekil itibariyle kaleme benzeyen ince uzun olanlar var. Çok küçük olduklarından bir fener tuttuğumda veya akvaryumun ışığıyla uygun açıya gelip yakından baktığımda görebiliyorum. Pire gibi hareket ediyorlar ve genelde su yüzeyinde ve camlarda oluyorlar. Akvaryumda 4 komando ve 3 albino dışında balık olmadığından sanırım yenmiyorlar.
Acaba bunlar bir tür sineğin larvası falan olabilir mi? Aklıma başka birşey gelmedi. Çöpçülerin yavruları olabilir mi? Bunu anlamak için ne yapabilirim?
Merhabalar,
Daha önce de olmuştu. Mart-Nisan aylarındaydı galiba, akvaryumda bir sürü, birkaç yüz tane diyebilirim, minik canlılar oluşmuştu. Komando veya albino çöpçülerin yavruları olabileceğini düşünmüştüm. Şekil itibariyle çöpçülere benziyorlar fakat çok çok küçükler. Küçük bir akvaryuma aktardım, kaynamış yumurta sarısı suyu verdim ama 1 aydan fazla bir süre hiç bir büyüme göstermediler. Aslında çok ilgi göstermedim, havalandırma ve su değişimi çok yetersizdi mesela.
Birkaç gün önce yine aynı canlıları gördüm. Fakat artık çöpçü yavruları olmadıklarını düşünüyorum. Çünkü akvaryumu yeni baştan kuralı daha üç hafta oldu ve su sıcaklığı 29-31 derece aralığında. Komando çöpçülerin T şeklini aldığını gördüm fakat yaz aylarında ve bu sıcaklıkta üremiyorlar diye biliyorum. Bir de bu sefer aralarında şekil itibariyle kaleme benzeyen ince uzun olanlar var. Çok küçük olduklarından bir fener tuttuğumda veya akvaryumun ışığıyla uygun açıya gelip yakından baktığımda görebiliyorum. Pire gibi hareket ediyorlar ve genelde su yüzeyinde ve camlarda oluyorlar. Akvaryumda 4 komando ve 3 albino dışında balık olmadığından sanırım yenmiyorlar.
Acaba bunlar bir tür sineğin larvası falan olabilir mi? Aklıma başka birşey gelmedi. Çöpçülerin yavruları olabilir mi? Bunu anlamak için ne yapabilirim?
200lt bitkili
[QUOTE=fuatdeniz]Hadi hayirlisi,umarim soyle guzelce goze hos gelen zevkli bir calisma cikarirsinizda,bizimde gozumuz senlenir.
Taban malzemesi derken neyi kastediyorsunuz? Ne kullanmamı tavsiye edersiniz? Pek çok yazı okumama rağmen akvaryumculukta yeni sayılırım. Midye kırığı tavsiye edilmiş, ama bu kum varken gereksiz olduğu da söyleniyor. Gübre ve katkı maddesi kullanmam lazım galiba ama vakit ayırıp da bakamadım. Bildiğiniz çeşit/marka söylerseniz sevinirim.
[QUOTE=fuatdeniz]Hadi hayirlisi,umarim soyle guzelce goze hos gelen zevkli bir calisma cikarirsinizda,bizimde gozumuz senlenir.
Yalniz bitki akvaryumu kuracaksaniz,simdiden taban malzemesini eksiksiz tamamlayin.
Gordugum kadariyla sadece Aquaclay kumu var.Taban malzemesini tamamiyla akvaryumunuza uygulayinki,bitkileriniz daha saglikli olsun.Saygilarimla.
[/QUOTE]Taban malzemesi derken neyi kastediyorsunuz? Ne kullanmamı tavsiye edersiniz? Pek çok yazı okumama rağmen akvaryumculukta yeni sayılırım. Midye kırığı tavsiye edilmiş, ama bu kum varken gereksiz olduğu da söyleniyor. Gübre ve katkı maddesi kullanmam lazım galiba ama vakit ayırıp da bakamadım. Bildiğiniz çeşit/marka söylerseniz sevinirim.
200lt bitkili
Akvaryum kumunu 50lt torbada 90ytl'ye aldık. İnternette 2-3 sitede satılıyor, en uygun fiyatlısından aldık, otuz.com 'du galiba, şu an 98ytl gözüküyor ama. 3 kişi paylaştık, ben 20 litresine 36 ytl ödemiş oldum. Oldukça ucuza geldi. 10litresinin 25ytl olduğunu düşününce... Bitkilerim az, evet, çanakkalede 3 tane akvaryumcu var. Bunların bir belki iki tanesinden bitki alınabilir, ayrıca çeşit yok ve fiyatlar uygun değil. Akvaryumdakileri Maltepepet'ten almıştım, bir kısmı daha akvaryuma koymadan soğuğa maruz kaldı ve tutmadı. Sanırım canlıbitki.com'dan siperiş edicem. Elma salyangozlarının bitkilerin üzerinde gezindiğini gördüm ama zarar vermiyorlar, kopan yaprakları yiyorlar sadece. Ölen iki lepistesi de büyük bir iştahla kısa sürede yediler. Çok iyi bir çöpçü.
Yorumlarınız için teşekkürler.
Akvaryum kumunu 50lt torbada 90ytl'ye aldık. İnternette 2-3 sitede satılıyor, en uygun fiyatlısından aldık, otuz.com 'du galiba, şu an 98ytl gözüküyor ama. 3 kişi paylaştık, ben 20 litresine 36 ytl ödemiş oldum. Oldukça ucuza geldi. 10litresinin 25ytl olduğunu düşününce... Bitkilerim az, evet, çanakkalede 3 tane akvaryumcu var. Bunların bir belki iki tanesinden bitki alınabilir, ayrıca çeşit yok ve fiyatlar uygun değil. Akvaryumdakileri Maltepepet'ten almıştım, bir kısmı daha akvaryuma koymadan soğuğa maruz kaldı ve tutmadı. Sanırım canlıbitki.com'dan siperiş edicem. Elma salyangozlarının bitkilerin üzerinde gezindiğini gördüm ama zarar vermiyorlar, kopan yaprakları yiyorlar sadece. Ölen iki lepistesi de büyük bir iştahla kısa sürede yediler. Çok iyi bir çöpçü.
Yorumlarınız için teşekkürler.
200lt bitkili
Geçtiğimiz Ramazan ayı arefe günü kurduğum akvaryumumun bir miktar yosun bağlaması üzerine önceki akşam yeniden kurulmuş hali. Eksikler tamamlanınca güzel bir akvaryum olmasını umuyorum.
Fotoğraf:





Boyut (cm): 100x50x40
Kapasite (litre): 200
Canlılar:
5 corydoras albino : Hoş balık, akvaryumcu bitki çöpçüsü diye verdi:)
3 Valifera (2 erkek bir dişi) bir dişi öldü. Aslında 1 erkeğe 2 dişi öneriliyormuş. Diğer türlere zarar vermese de yarı agresif bir balık, erkekleri kavga ediyor.
2 lepistes (bir erkek bir dişi) bir çift daha vardı öldü malesef.
4 elma salyangozu (cinsiyetlerini bilmiyorum).
Malzemeler:
40watt grolux flueresan
Kepçe
Silecek
Atman 30 watt 1.8m hmax iç filtre
Aquaclay kum (20lt)
200 watt ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:
Akşamları 1 saat filtre çalıştırma,
Haftada bir suyun üçte birinin değişimi
Kullanılan Yemler:
Tetranın besi yemi diye aldığım bir yem:)
Dip yemi (corydoraslar için)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Yok
Eksikler
Bitki
Aydınlatma: Kaç kelvin gerekiyorsa 2-3 tane daha 40 wattlık flueresan lazım
Balık: Tetra veya zebra düşünüyorum ve de alg yiyenlerden birkaç tane
Geçtiğimiz Ramazan ayı arefe günü kurduğum akvaryumumun bir miktar yosun bağlaması üzerine önceki akşam yeniden kurulmuş hali. Eksikler tamamlanınca güzel bir akvaryum olmasını umuyorum.
Fotoğraf:





Boyut (cm): 100x50x40
Kapasite (litre): 200
Canlılar:
5 corydoras albino : Hoş balık, akvaryumcu bitki çöpçüsü diye verdi:)
3 Valifera (2 erkek bir dişi) bir dişi öldü. Aslında 1 erkeğe 2 dişi öneriliyormuş. Diğer türlere zarar vermese de yarı agresif bir balık, erkekleri kavga ediyor.
2 lepistes (bir erkek bir dişi) bir çift daha vardı öldü malesef.
4 elma salyangozu (cinsiyetlerini bilmiyorum).
Malzemeler:
40watt grolux flueresan
Kepçe
Silecek
Atman 30 watt 1.8m hmax iç filtre
Aquaclay kum (20lt)
200 watt ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:
Akşamları 1 saat filtre çalıştırma,
Haftada bir suyun üçte birinin değişimi
Kullanılan Yemler:
Tetranın besi yemi diye aldığım bir yem:)
Dip yemi (corydoraslar için)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Yok
Eksikler
Bitki
Aydınlatma: Kaç kelvin gerekiyorsa 2-3 tane daha 40 wattlık flueresan lazım
Balık: Tetra veya zebra düşünüyorum ve de alg yiyenlerden birkaç tane
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
